Ga naar inhoud

Vraag aan moeders met jonge kinderen


Aanbevolen berichten

Ha moeders,

 

Ik heb 2 kinderen van 6 en 2,5 jaar en heb bewust mijn borstvergroting uitgesteld tot wanneer de jongste niet meer zo afhankelijk van me zou zijn, maar ik merk toch dat ik er allicht te vroeg bij ben. Hij is dol op knuffelen en samen met mij boekjes lezen enz. Geweldig natuurlijk, maar dat kan na de operatie even niet.. Echt uitleggen lukt nog niet heel goed. 
 

Wat is jullie ervaring hierin? Heeft dit negatief effect gehad op jullie ouder-kindrelatie? Wat zijn verder onhandigheden die ik misschien nog niet geanticipeerd heb?

 

Wat ik hier op ‘t forum lees is:

 

Ipv fietsen wandelwagen

Groot bed ipv ledikant en anders partner vragen (overigens is laatste antwoord op alles, haha, maar partners werken ook wel eens ?)

Bezorgdienst boodschappen 

Wat mis ik? 
 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Mijn dochter is wel stukje ouder (5 jaar) maar

 ik ben 10 dagen bij mijn ouders gaan wonen. En heb verteld aan mijn dochter (en school) dat ik een kijk operatie in mijn buik had.

Na die tijd kan je zelf al wel weer wat. Maar liet wel de schoonmaakster komen, jumbo bestellen en thuisbezorgd app ?

Gewoon grote pleister op de buik zodat ze zien dat "echt wat zit" en dan vallen je boobies niet zo op ?

 

Mijn dochter vraagt nu na 8 weken nog of ze al wat harder mag knuffelen met me ?

 

Iedereen om hulp vragen! Als ze niet willen helpen zeggen ze wel nee ?

 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.