Ga naar inhoud

Verslag van een borstlift en borstverkleining.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb twee dagen geleden een borstlift en borstverkleining ondergaan. Ik had maat 110 G. En mijn borsten hingen tot mijn navel.  Nu weet ik het niet welke maat ik zal hebben. Wel behoorlijk kleiner. De pijn valt mee maar alles voelt strak, gespannen en branderig! Mijn borsten zitten enorm hoog en voelen hard aan. Morgen komt een verpleegkundige het verband verschonen. De eerste dag was ik erg geëmotioneerd. Hoe kon ik zoiets doen!! Snijden in een gezond lichaam! De morfine zorgt voor vreemde beelden als ik mijn ogen sluit. De operatie duurde erg lang en ik heb tegelijkertijd een oogcorrectie laten doen. Dat schijnt een handige combinatie te zijn. Één narcose en één herstelperiode. Ik slaap veel, slik trouw allerlei medicijnen en ook homeopathische korrels. Ik slaap op mijn rug maar mijn lievelingshouding is toch echt op mijn zij. Dat mag niet. Hoelang? Ik zou het niet weten. Na elke keer slapen voel ik me iets beter. Ik hoop van harte dat deze trend zich voortzet. 
to be continued....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Best het advies van je PC vragen ivm het zij-slapen, zou ik zeggen.

Maar ondertussen zijn we weeral een hele tijd na je bericht van november. :4:

Ik heb langer dan 8 weken op mijn rug geslapen. Vond dat wel lekker. Maar nu slaap ik alweer een tijd op mijn zij.

Hopelijk gaat alles goed met jou ondertussen @Margarhati

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.