Ga naar inhoud

Litteken goed?


Aanbevolen berichten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik weet niet of ik dit onder het juiste topic plaats.Anders mijn excuus.

ik ben precies een week geleden geopereerd.Het gaat supergoed met me maar ik twijfel...nu heb ik sinds paar dagen 

iets meer last van me linkerborst hij is ook iets meer gezwollen dan rechts.Nu wil ik net gaan douchen en kijk naar de littekens en zie dat er links een soort van rand omheen zit vooral aan het begin van het litteken.De rechtse ziet er veel mooier uit.De fotos die ik erbij doe de eerste is van de linkse

tweede van de rechtse

ziet dit er goed uit?

links trekt iets meer voor de rest geen pijn andere gekke dingen.Pijnstillers slik ik al 3 dagen niet meer.ik hoop dat de fotos duidelijk genoeg zijn

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Redannie zei:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik weet niet of ik dit onder het juiste topic plaats.Anders mijn excuus.

ik ben precies een week geleden geopereerd.Het gaat supergoed met me maar ik twijfel...nu heb ik sinds paar dagen 

iets meer last van me linkerborst hij is ook iets meer gezwollen dan rechts.Nu wil ik net gaan douchen en kijk naar de littekens en zie dat er links een soort van rand omheen zit vooral aan het begin van het litteken.De rechtse ziet er veel mooier uit.De fotos die ik erbij doe de eerste is van de linkse

tweede van de rechtse

ziet dit er goed uit?

links trekt iets meer voor de rest geen pijn andere gekke dingen.Pijnstillers slik ik al 3 dagen niet meer.ik hoop dat de fotos duidelijk genoeg zijn

 

 

Bedoel je die gele boog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Redannie zei:

Misschien dat je het op deze foto beter ziet?lijkt beetje op wild vlees ofzo?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh dat!

Nou in dit stadium van het genezingsproces lijkt me dat een heel normaal verschijnsel. Geen wild vlees, maar een normale reactie van het litteken. Dat dat aan de ene kant wel zo is en de andere kant niet, is natuurlijk verwarrend, maar het zijn twee wonden die allebei op hun eigen tempo en op hun eigen manier genezen :)

 

Even in de gaten houden natuurlijk, maar mijns inziens trekt dit straks allemaal bij. 

Als je wilt mag je me over een paar weken ook nog wel eens een foto sturen in pb. Kijk ik weet met je mee. Doe er dan wel deze foto ook even bij zodat ik weet waar het ook alweer over ging ?

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, best_boobie zei:

Oh dat!

Nou in dit stadium van het genezingsproces lijkt me dat een heel normaal verschijnsel. Geen wild vlees, maar een normale reactie van het litteken. Dat dat aan de ene kant wel zo is en de andere kant niet, is natuurlijk verwarrend, maar het zijn twee wonden die allebei op hun eigen tempo en op hun eigen manier genezen

 

Even in de gaten houden natuurlijk, maar mijns inziens trekt dit straks allemaal bij. 

Als je wilt mag je me over een paar weken ook nog wel eens een foto sturen in pb. Kijk ik weet met je mee. Doe er dan wel deze foto ook even bij zodat ik weet waar het ook alweer over ging ?

 

xxx BB

Top dankjewel voor je antwoord.Ik dacht het al maar begon te twijfelen.Heb nog nooit een wond gehad haha

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.