Ga naar inhoud

motiva 375 full


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames,

 

Aangezien ik veel steun en tips heb gehad uit eerdere topics probeer ik het nog een keer!

Deze week ben ik bij de de arts geweest om voor een definitieve keuze. Ik was zeer goed voorbereid en wist goed wat ik wel en niet wilde.

(denk aan zo min mogelijke landingsbaan, niet hoog, zacht en niet naar buiten uitsteken maar wel volume)

Ik Ging er heen met de gedachte dat ik ergonomix 370 cc zou willen.

Nu vertelde dat arts die heel veel met ergonomix werkt dat ik de ''gewone'' motiva silk full 375 voor mij prima zou zijn en de ergonomix weinig voordelen meer geeft/zou toevoegen in mijn geval omdat ik van mij zelf nu wat slappe, hangende borsten hebt met genoeg stevige huid en vetweefsel. (ik ben ook niet dun 78 kg)

 

Zij er dames die hun album willen openstellen die ook (motiva) 375 full hebben?

ik hoop namelijk dat de vorm en volume overeen komt met mijn wensen.. ik vind het met passen niet genoeg duidelijkheid geven op een of andere manier..

 

de arts gaf aan dat ik altijd kan switchen naar ergonomix maar in haar ogen zou het weinig toevoeging geven op het resultaat.

Is wel lastig loslaten als alle resultaten die ik geweldig vind met ergonomix zijn.. 

Ik hoop nu nog een paar kilo af te vallen... 16 december de grote dag! Heb er zin in maar ik vind het ook spannend!

Alvast bedankt voor het reageren

?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de motiva progressive plus. Dat is de ronde variant. Echter, ik heb maar 235 cc laten zetten. 

Ik ben voor de progressive plus gegaan omdat ik volume boven miste. Moet zeggen dat ik nu bijna 3 weken PO ben(morgen) en ik ze vanuit een bh niet ontzettend bol vind ogen, gewoon natuurlijk maar ja, zonder bh ziet het er wel nog geplakt uit?

Op de motiva instagrams zie ik oprecht ook niet altijd het verschil tussen de ergnomix en de round. Misschien zou je daar ook even kunnen kijken? 

Ergnomix neemt staand natuurlijk wel een beetje die landingsbaan aan en de round is iets steviger waardoor je dat volume boven blijft houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.