Ga naar inhoud

Zwart met gele wond borstlift


Angel16

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb 2 weken geleden een borstverkleining (en lift) met prothesewissel gehad.

Een week geleden kwam er aan een kant geel vocht uit de wond, hier is nu een zwarte korst op gekomen.
Als ik op bed lig zonder BH (op advies doctor) droogt deze wond en gaat het dicht. 

Maar zodra ik iets ga doen, lopen, auto rijden of wat dan ook gaat het weer open en wordt het weer geel onder de wond..

Super vervelend want ik wil natuurlijk dat het zo snel mogelijk geneest, maar ik kan slechts de hele dag op bed blijven liggen...

 

Iemand ervaring hiermee?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Angel16.

 

Ik heb hier geen ervaring mee maar liet het er beslist niet bij zitten.

Dit ziet er uit alsof er echt wel eens even door een deskundige bekeken moet worden.

Als jou pc er niet naar wil kijken neem dan contact op met je huisarts en blijf er vooral niet mee lopen.

 

Groet, Sjuul

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Angel16 zei:

Hoi,

 

Ik heb 2 weken geleden een borstverkleining (en lift) met prothesewissel gehad.

Een week geleden kwam er aan een kant geel vocht uit de wond, hier is nu een zwarte korst op gekomen.
Als ik op bed lig zonder BH (op advies doctor) droogt deze wond en gaat het dicht. 

Maar zodra ik iets ga doen, lopen, auto rijden of wat dan ook gaat het weer open en wordt het weer geel onder de wond..

Super vervelend want ik wil natuurlijk dat het zo snel mogelijk geneest, maar ik kan slechts de hele dag op bed blijven liggen...

 

Iemand ervaring hiermee?

 

 

 

Hoi hoi

 

Wat vervelend meid. Het probleem is dat dit wel vaker voorkomt bij een borstlift helaas. 
mag ik vragen hoe je je wond bedekt als je niet op bed ligt te wachten tot het droog is?

en hoe ziet het vocht eruit dat er uit komt? Is dat veel vocht?

 

misschien zou je me dit eens in pb willen zetten, evt ook met foto’s erbij. Ik wil graag eens met je meekijken. 
 

Zoals ik het begrijp, is je pc op de hoogte. Wil je me in pb even laten weten wat je pc precies gezegd heeft, en wie dat is?

 

Voor nu zou ik het vooral na het laten drogen even droog verbinden met een gaas. 
 

En is er een mogelijk dat je het rustig aan kunt doen? Een borstlift/ -verkleining is toch wel een heftige operatie namelijk. 
 

xx BB

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

 

Wat vervelend meid. Het probleem is dat dit wel vaker voorkomt bij een borstlift helaas. 
mag ik vragen hoe je je wond bedekt als je niet op bed ligt te wachten tot het droog is?

en hoe ziet het vocht eruit dat er uit komt? Is dat veel vocht?

 

misschien zou je me dit eens in pb willen zetten, evt ook met foto’s erbij. Ik wil graag eens met je meekijken. 
 

Zoals ik het begrijp, is je pc op de hoogte. Wil je me in pb even laten weten wat je pc precies gezegd heeft, en wie dat is?

 

Voor nu zou ik het vooral na het laten drogen even droog verbinden met een gaas. 
 

En is er een mogelijk dat je het rustig aan kunt doen? Een borstlift/ -verkleining is toch wel een heftige operatie namelijk. 
 

xx BB

 

 

Ik heb je een berichtje gestuurd @best_boobie bedankt voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.