Ga naar inhoud

Bh beugels steken


Xritt

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

ik ben nu 7 weken po. Met 5 weken voor de gein bh’s gepast. Ik merkte dat mijn borsten niet mooi in de bh’s zaten. Dus weer twee weken gewacht zodat ik echt die 6 weken voorbij was. Afgelopen weekend bij de Hunkemöller en een andere lingeriezaak geweest. Ik heb mij bij beiden zaken laten opmeten. Ze kwamen op 80 E uit. 
de ene bh zat beter dan de andere. Maar toch bleven de beugels steken/te strak zitten. Vooral bij mijn oksel en tussen mijn borsten in. Ik heb bij de speciaalzaak een bh gekocht. Deze kan ik maar heel even aan omdat ik te veel druk voel aan de zijkant van mijn borsten. Dit voelt echt niet fijn. 
Ik heb daarnaast ook een 85 E gepast en een 80 F. 
85 E is veel te los. De 80 F heeft bij de cup ruimte over. Ik krijg dan ook een beetje punt tieten hihi. 
ik heb gisteren 20 bh’s van de wehkamp binnen gekregen. Niks zit fijn. Terwijl mijn borsten wel al  best zacht aanvoelen. En al een stuk zijn gezakt. 
 

ik ben zelf nu ongeveer 1,75 en weeg 71 kilo. Ik heb 380cc ergonomix. 
 

Herkent iemand mij verhaal, of heeft iemand tips. Ik heb over 2,5 week een bruiloft en een hele mooie jurk. Ik wil echt geen sport bh hoeven dragen hihi. Dat verpest mijn outfit. 
 

Wanneer hebben jullie een bh kunnen dragen. Wanneer voelde het goed en fijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xritt stuur me eens een foto van de bh die je gekocht hebt (als je hem aan hebt) dan kijk ik ff met je mee!!

Misschien moet je gewoon een ander model hebben. 
Vaak is het de eerste maanden lastiger om de juiste bh te vinden. In een later stadium wordt dat steeds makkelijker. 
Is het trouwens een jurk die dicht is? Of zijn er nog speciale wensen qua bh? Stuur me dat alles ff in pb. 
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik dus ook last van gehad en dat heeft echt wel even geduurd. Tig bh’s gepast, alle modelletjes wel aangehad en uitgeprobeerd geen een zat comfortabel. 
 

Dit heb ik vervolgens zo opgelost, op de plekken waar de bh beugels duwden daar plakte ik een pleister in de bh dit haalde de druk wat weg. En met een tussenstukje kon ik de rest van de problemen enigszins handelen, ik deed de bh dus wat losser met zo’n tussenstukje.
 

Het heeft er volgens mij veel mee te maken dat je borsten nog lang niet klaar zijn met het genezingsproces en dat ze nog aan het dalen en settelen zijn en bij veel beweging ook nog vocht vasthouden.


Succes met zoeken naar de perfecte bh, groet, Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2019 om 09:48, best_boobie zei:

@Xritt stuur me eens een foto van de bh die je gekocht hebt (als je hem aan hebt) dan kijk ik ff met je mee!!

Misschien moet je gewoon een ander model hebben. 
Vaak is het de eerste maanden lastiger om de juiste bh te vinden. In een later stadium wordt dat steeds makkelijker. 
Is het trouwens een jurk die dicht is? Of zijn er nog speciale wensen qua bh? Stuur me dat alles ff in pb. 
 

xx BB

 Ik heb je een PB gestuurd

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2019 om 10:08, Sjuul zei:

Daar heb ik dus ook last van gehad en dat heeft echt wel even geduurd. Tig bh’s gepast, alle modelletjes wel aangehad en uitgeprobeerd geen een zat comfortabel. 
 

Dit heb ik vervolgens zo opgelost, op de plekken waar de bh beugels duwden daar plakte ik een pleister in de bh dit haalde de druk wat weg. En met een tussenstukje kon ik de rest van de problemen enigszins handelen, ik deed de bh dus wat losser met zo’n tussenstukje.
 

Het heeft er volgens mij veel mee te maken dat je borsten nog lang niet klaar zijn met het genezingsproces en dat ze nog aan het dalen en settelen zijn en bij veel beweging ook nog vocht vasthouden.


Succes met zoeken naar de perfecte bh, groet, Sjuul

Bedankt voor je tip. Ik heb dat gisteren geprobeerd. Ik heb toch nog een keer een 80 F geprobeerd. Daar had ik veel minder last van de beugel. Na een paar uur merkte ik wel wat pijntjes. Vooral rond mijn littekens. Ik heb hem snel uit gedaan. Ik heb helaas de hele avond en nacht last gehad van mijn borsten. Geen succes dus nog. Ik laat het nog even zitten. Over twee weken probeer ik het wel weer. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Xritt zei:

Bedankt voor je tip. Ik heb dat gisteren geprobeerd. Ik heb toch nog een keer een 80 F geprobeerd. Daar had ik veel minder last van de beugel. Na een paar uur merkte ik wel wat pijntjes. Vooral rond mijn littekens. Ik heb hem snel uit gedaan. Ik heb helaas de hele avond en nacht last gehad van mijn borsten. Geen succes dus nog. Ik laat het nog even zitten. Over twee weken probeer ik het wel weer. 
 

 


Ja klopt, de pijntjes blijven ook met pleistertjes en een tussenstukje.

Het duurde echter wat langer voordat ik er last van kreeg en als ik dan ergens heen moest en de sportbh niet aankon of wilde dan kon ik hem wat losser zetten in de avond uren.

Hopelijk lukt het over 2 weken wel, succes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 5-11-2019 om 05:17, Xritt zei:

Hoi dames,

 

ik ben nu 7 weken po. Met 5 weken voor de gein bh’s gepast. Ik merkte dat mijn borsten niet mooi in de bh’s zaten. Dus weer twee weken gewacht zodat ik echt die 6 weken voorbij was. Afgelopen weekend bij de Hunkemöller en een andere lingeriezaak geweest. Ik heb mij bij beiden zaken laten opmeten. Ze kwamen op 80 E uit. 
de ene bh zat beter dan de andere. Maar toch bleven de beugels steken/te strak zitten. Vooral bij mijn oksel en tussen mijn borsten in. Ik heb bij de speciaalzaak een bh gekocht. Deze kan ik maar heel even aan omdat ik te veel druk voel aan de zijkant van mijn borsten. Dit voelt echt niet fijn. 
Ik heb daarnaast ook een 85 E gepast en een 80 F. 
85 E is veel te los. De 80 F heeft bij de cup ruimte over. Ik krijg dan ook een beetje punt tieten hihi. 
ik heb gisteren 20 bh’s van de wehkamp binnen gekregen. Niks zit fijn. Terwijl mijn borsten wel al  best zacht aanvoelen. En al een stuk zijn gezakt. 
 

ik ben zelf nu ongeveer 1,75 en weeg 71 kilo. Ik heb 380cc ergonomix. 
 

Herkent iemand mij verhaal, of heeft iemand tips. Ik heb over 2,5 week een bruiloft en een hele mooie jurk. Ik wil echt geen sport bh hoeven dragen hihi. Dat verpest mijn outfit. 
 

Wanneer hebben jullie een bh kunnen dragen. Wanneer voelde het goed en fijn?

 Hi,

 

Dit herken ik heel erg. Ik ben nu 4 maanden po en ik draag nog steeds elke dag een sportbeha, omdat ik die lekkerder vind zitten. Ik heb in de tussentijd een aantal aangeschaft. Ik heb nu één normale beugelbeha gekocht en die doet (nog steeds) zeer. In het begin onder mijn oksels en tussen mijn borsten bij de beugel en nu vooral nog tussen mijn borsten. Als ik de beha een hele dag aan heb gehad dan zie je ook een afdruk van de beugel tussen mijn borsten. Ik draag niet graag een gewone beha. Meestal als het echt niet anders kan (bijvoorbeeld als ik een feestje heb en ik een strak truitje draag). Voorlopig hou ik het bij sporbeha’s. 

 

Groetjes,

 

Damita

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Damita-Jo wat vervelend dat jij er nog zo lang last van hebt. Ik heb tips gehad over bh’s. Helaas zit nog niks echt lekker. Ik draag ze hooguit 3uurtjes. Als ik ze langer draag viel ik langzaam de pijn opkomen. ik denk ook vanwege de zwelling. 
 

ik ga volgende week even kijken voor bh’s (Stevige en voorgevormde)zonder beugel. Ik heb een 80 F. Door de grotere maat, is dit best lastig te vinden. 

hoop dat ik iets vindt?

welke bh’s draag jij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Xritt zei:

@Damita-Jo wat vervelend dat jij er nog zo lang last van hebt. Ik heb tips gehad over bh’s. Helaas zit nog niks echt lekker. Ik draag ze hooguit 3uurtjes. Als ik ze langer draag viel ik langzaam de pijn opkomen. ik denk ook vanwege de zwelling. 
 

ik ga volgende week even kijken voor bh’s (Stevige en voorgevormde)zonder beugel. Ik heb een 80 F. Door de grotere maat, is dit best lastig te vinden. 

hoop dat ik iets vindt?

welke bh’s draag jij?

 

 

Dat zou inderdaad heel goed kunnen dat de pijn door de zwelling komt.

 

Ik draag nu voornamelijk sportbeha's van Doutzen Kroes voor Hunkemoller met een ritssluiting aan de voorkant. Ik draag deze nog steeds, omdat een sportbeha mijn tepels op één plek houden. Ik wissel de sportbeha af met bralettes zonder beugel. Alleen vind ik die nog niet zo heel fijn, omdat een bralette minder strak zit dan een sportbeha, waardoor de stof van de beha aan mijn tepel schuurt. Ik heb nog steeds last van overgevoelige tepels, dus ik hoe het voorlopig nog even bij sportbeha's.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.