Ga naar inhoud

Druk op borst 11 dgn po


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Ik ben nu 11 dagen PO en heb alleen bij 'intensief' gedrag ineens een mega druk op / rondom mn borst.

Intensief = jas aan doen en buiten een rondje lopen.

Echt zo dat ik er een soort steken van krijg en ik kortademig wordt.

Op dat moment voelt het ook alsof mn borsten opblazen en ze mega hard zijn.

 

Ik draag een borstband en die moet ik op dat moment echt losser zetten anders gaat het gewoon niet... 

 

Waar heeft dit mee te maken, hoort dit erbij en na hoelang gaat dit meestal over ?

Maak me vooral zorgen als ik over een week weer moet werken want dat gaat niet op deze manier ?

 

Hoor het graag! 

 

Liefs xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog veel zwelling? Evt ook OP je borstbeen? Ik herken die kortademigheid en druk op de borst heel erg, steken minder. Ik heb dat tot ong 2,5 week PO gehad. Toen de zwelling afnam nam dat kortademige ook af. 
 

Als je het niet vertrouwt even kliniek bellen, maar dikke kans dat het gewoon door de zwelling komt. Dat icm inspanning/harder worden van de borsten, maakt de kortademigheid erger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad die kortademigheid en een drukkend gevoel op de borst.

Ik had de indruk dat het een uitwerking van de narcose was, toen de vermoeidheid afnam nam dat ook af.

Als je borsten hard worden dan doe je misschien toch al te veel, onderschat het niet je hebt een grote operatie gehad (2 feitelijk) en dat heeft echt die 6 weken nodig om te herstellen. Ook na die 6 weken kan het nog geruime tijd duren voordat het echt helemaal klaar is, men stelt dat het tot een jaar kan duren voordat echt alles genezen is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, vithoufiore zei:

Heb je nog veel zwelling? Evt ook OP je borstbeen? Ik herken die kortademigheid en druk op de borst heel erg, steken minder. Ik heb dat tot ong 2,5 week PO gehad. Toen de zwelling afnam nam dat kortademige ook af. 
 

Als je het niet vertrouwt even kliniek bellen, maar dikke kans dat het gewoon door de zwelling komt. Dat icm inspanning/harder worden van de borsten, maakt de kortademigheid erger

Ik had de eerste dagen wel zichtbaar zwelling op mn borstbeen, maar je ziet het op het oog niet meer. Als ik erop druk, en dan voornamelijk de onderkant, voelt dat wel nog beurs. 

 

Het gekke vind ik alleen dat ik het niet heb in rust of bijv als ik in huis een stukje loop. Het gebeurd pas wanneer ik iets intensiever wordt, maar iets wat totaal niet inspannend is normaal gesproken. Snapje ? 

 

Ik zie er ook geen verbetering in tov bijv een paar dagen terug ofzo...

Los van dit gaat mn herstel wel heel goed. Ik kan veel weer bewegen en doen enzo dus misschien daarom wel extra zorgen dat ik die druk en benauwdheid zo heb.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sjuul zei:

Ik heb dat ook gehad die kortademigheid en een drukkend gevoel op de borst.

Ik had de indruk dat het een uitwerking van de narcose was, toen de vermoeidheid afnam nam dat ook af.

Als je borsten hard worden dan doe je misschien toch al te veel, onderschat het niet je hebt een grote operatie gehad (2 feitelijk) en dat heeft echt die 6 weken nodig om te herstellen. Ook na die 6 weken kan het nog geruime tijd duren voordat het echt helemaal klaar is, men stelt dat het tot een jaar kan duren voordat echt alles genezen is.

 

Ik heb niet echt het idee dat het bij mij door de narcose zelf is. Ben ook niet meer moe overdag verder. 

 

Ja ik baal denk ik gewoon dat zelfs een stukje lopen buiten nu nog teveel is... verder gaat alles alweer zo goed, maar door dat wat ik nu heb kan ik niet eens even het huis echt uit... ?

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Mamavan2kids zei:

Ik heb niet echt het idee dat het bij mij door de narcose zelf is. Ben ook niet meer moe overdag verder. 

 

Ja ik baal denk ik gewoon dat zelfs een stukje lopen buiten nu nog teveel is... verder gaat alles alweer zo goed, maar door dat wat ik nu heb kan ik niet eens even het huis echt uit... ?

 

Xx 


Blijf er niet te lang mee lopen, je kunt altijd je pc inschakelen of advies aan je huisarts vragen als je dat wil.

Het is zeker niet fijn als je geen kant uit kunt en alleen maar thuis moet blijven.

 

Sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.