Ga naar inhoud

Saarraas : 24 oktober 2019 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

ik zit eindeloos mee te lezen met iedereen dus wilde zelf ook wat plaatsen. Gisteren ben ik geopereerd bij de vhk in Rotterdam. Was er om 9 uur s ochtends en na foto’s maken mocht ik naar beneden. Beneden moest ik best lang wachten. Zou om 10 uur geholpen worden maar werd 11 uur.

toen nog een keer foto’s voor het eigen archief (??) van de dokter en toen geopereerd. Werd wakker en kon alleen

maar janken omdat ik zo blij was dat het goed was gegaan. Voelde me ook echt heel goed erna. Heb mezelf aangekleed wat gegeten en was zo weer weg. Pijn viel echt heel de dag reuze mee. Zelfs nog even een strak jurkje geshopt! Tot vannacht. Men.. echt extreme pijn.

pijnstillers op en een beetje in slaap gevallen maar was vooral een mega korte nacht en opstaan uit bed is heel heftig. Benieuwd Hoelang het aan houdt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben Saar, 30 jaar en sinds gisteren met bv! Daarvoor een bredere maar compleet lege b/c cup. Tijdens mijn zwangerschap 30? kilo aangekomen, daarna afgevallen en borstvoeding en het voelde alsof er nog een zielig stukje vel over was.. 

Oja ben 168 en 64 kg. Ben heel benieuwd naar iedereen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Desert Rose!

ik ben bijna een week verder en voel me opzich wel ok. Van de pijnstillers en maagbeschermers kreeg ik heel erg buikpijn dus probeer het nu zo min mogelijk te nemen. Gisteren was ik te druk en kwam ik s avonds echt niet meer voor of achteruit.. gelukkig doet m’n zoontje zichzelf al aan en uitkleden want ik kon gewoon niet meer.. ik woon alleen met hem en merk echt dat ik iemand mis met bijvoorbeeld haren wassen ofzo... mega mega veel gedoe allemaal.. vrijdag de eerste controle en ben heel benieuwd. Ben ook benieuwd naar het indalen/veranderen. Heb voor de spier en vraag me af wat er precies anders gaat worden. Wordt het hangender of ronder? Echt geen idee.. en iemand misschien een idee na hoe lang dat gaat zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.