Ga naar inhoud

Help! Welke bh?


MaaikeB

Aanbevolen berichten

Lieve meiden

Ik ben 8 weken p.o

Vandaag naar hunkemöller geweest.

Ik heb dus 70F of 70G

Heb nog wel wat vocht in mn borsten..

Maar de bhs die ik heb gepast stonden bij dat stukje tussen je borsten helemaal open.

Ik ben die sport bh nu echt zat!

Iemand tips welke bhs lekker zitten?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaaikeB Heel fijne bh’s voor kleine omvang grotere cup is inderdaad freya draag die zelf ook en ze zitten heerlijk! Ook ewa michalak vind ik super fijn en dan vooral de plunge modellen geven echt een beetje dat push up effect en een super decolleté! Heb een ewa michalak bh aan op mijn foto?

Zou wel in een winkel de bh’s kopen dat je zeker de juiste maat heb ewa werkt namelijk met Engelse cupmaten. 

Bestel zelf altijd bij lace lingerie mdat nu ondertussen mijn maat van die bh’s wel weet ook een erge fijne site. 

https://www.lace-lingerie.nl/?gclid=EAIaIQobChMIhpy2tdCJ5QIViON3Ch2WXQbkEAAYASAAEgLf0_D_BwE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik hier wat vragen ?

 

Ik draag nu de Carefix maar die lopen naar elkaar toe waardoor het best pijnlijk wordt in mijn nek. Nu zoek ik dus een goede sportbh en heb gekeken op de site van de Hema maar de non padded is overal uitverkocht wat ze wel hebben is de padded. Maakt het echt zoveel verschil ?

 

Ik zoek goede sportbh maar wel met gewone bandjes zoals een gewone bh zeg maar. Ik kan niet goed tegen alles wat ook maar iets bij elkaar komt in mijn nek .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaaikeB Mijn advies is laat je borsten opmeten  door een goede lingerie speciaalzaak.l en pas diverse verschillende type bh's. Liever geen Hunkemöller omdat die over het algemeen geen smalle omvang en grote cup maten heeft.

Je hoeft uiteraard je bh niet bij een speciaal zaak te kopen, maar als je veel geld uit hebt gegeven aan je mooie nieuwe borsten is een goede bh wel heel erg belangrijk.

Succes ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.