Ga naar inhoud

Hulp gevraagd: duwtje in de goede richting?


vithoufiore

Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

 

Hoop dat dit hier goed staat? 

Na net zelf een borstvergroting gehad te hebben, ben ik erachter hoe fantastisch dit forum is. Vandaar mijn vraag: mijn moeder wil al een tijdje een ooglidcorrectie laten doen (en de 'groeven' verticaal van haar mond richting kin weg laten 'spuiten', dus als daar tips voor zijn ook?), en nu ben ik inmiddels een beetje thuis in de wereld van de borstvergrotingen, maar niet in deze ingreep.

Mijn moeder vindt alles al snel goed en ik vind d'r totaal niet voorzichtig genoeg in haar keuze (loopt de eerste beste kliniek binnen), vandaar dat ik research wil doen voor haar. Het is overigens haar eerste plastische ingreep, ze is er totaal niet van maar heeft ontzettend zware jaren achter de rug en dit heeft haar gezicht heel erg getekend helaas. Dus mijn vraag: wat zijn op het gebied van ooglidcorreties nou de goede artsen? De Straten, Nio, Zaal's etc onder de ooglidcorreties? ?

Zijn er dingen waar ze specifiek op moet en kan letten bij het kiezen van een PC? 

 

Terwijl ik hier alle topics eens ga doorspitten hoop ik dat er iemand is die me op weg wil helpen en me een duwtje in de goede richting kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, vithoufiore zei:

Hi allemaal!

 

Hoop dat dit hier goed staat? 

Na net zelf een borstvergroting gehad te hebben, ben ik erachter hoe fantastisch dit forum is. Vandaar mijn vraag: mijn moeder wil al een tijdje een ooglidcorrectie laten doen (en de 'groeven' verticaal van haar mond richting kin weg laten 'spuiten', dus als daar tips voor zijn ook?), en nu ben ik inmiddels een beetje thuis in de wereld van de borstvergrotingen, maar niet in deze ingreep.

Mijn moeder vindt alles al snel goed en ik vind d'r totaal niet voorzichtig genoeg in haar keuze (loopt de eerste beste kliniek binnen), vandaar dat ik research wil doen voor haar. Het is overigens haar eerste plastische ingreep, ze is er totaal niet van maar heeft ontzettend zware jaren achter de rug en dit heeft haar gezicht heel erg getekend helaas. Dus mijn vraag: wat zijn op het gebied van ooglidcorreties nou de goede artsen? De Straten, Nio, Zaal's etc onder de ooglidcorreties? ?

Zijn er dingen waar ze specifiek op moet en kan letten bij het kiezen van een PC? 

 

Terwijl ik hier alle topics eens ga doorspitten hoop ik dat er iemand is die me op weg wil helpen en me een duwtje in de goede richting kan geven.


Hoi @vithoufiore,

 

Ook bij een ooglidcorrectie is het mogelijk om de voor en na foto’s te bekijken en de revieuws te bekijken op het internet.

 

Over 3 en een halve week heb ik een ooglid correctie gepland staan bij Dr Sawor die ook mijn prothese wissel heeft gedaan.

De ervaringen van mensen die bij hem een ooglidcorrectie hebben laten doen zijn allemaal goed, en de foto’s vond ik stuk voor stuk mooi.

 

Wat de marionetlijnen betreft bij je moeder, ook daarmee kan ze het beste naar een erkend plastisch chirurg gaan. 
Ik heb zelf ervaring zowel met fillers als ook met botox en lees regelmatig signalen dat er ontzettend veel kaf onder het koren zit.

Ik ging bijvoorbeeld zelf bij een cosmetisch arts die plotseling gepakt werd door het virus dat “groot en bekend zijn“ heet. Dit resulteerde in fikse kortingen en spectaculaire aanbiedingen waarbij de botox dus gewoon verdund werd om toch die extra behandeling te kunnen geven die als extraatje geadverteerd werd met de zelfde hoeveelheid botox.

 

Uireraard werd de behandeling herhaald toen bleek dat deze geen enkel effect had, maar mijn vertrouwen in deze praktijk heeft er zeer onder geleden en ik ga nu naar een ander adres voor botox en fillers.

 

De eerste 3 keer dat ik een botox behandeling onderging heb ik geen enkele reden gehad om te klagen, echter toen ze ineens zeer veel reclame gingen maken en gingen stunten ging het resultaat omlaag.

 

Op vele websites van bijvoorbeeld plastisch chirurgen waarschuwen ze ook voor dit soort praktijken.

 

Leuk overigens dat je moeder ook heeft besloten om iets in deze richting te doen.

In deze tijd hoeven we ons gelukkig niet meer ongemakkelijk te voelen en kan dit.

 

Sjuul.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.