Ga naar inhoud

340cc of 365cc, dr. Frans Straten, Heyendael Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Zojuist ben ik op consult geweest bij Kliniek Heyendael. Ik heb hier een erg goed gevoel bij en wil ook graag hier mijn borsten gaan laten vergroten. Ik ben zelf 1.72 cm, 62 kg en heb nu ongeveer een 75a/70b. Ik zou graag naar een volle C/kleine D willen. Er werd geadviseerd om 340cc of 365cc te nemen. Ik zelf twijfel echt enorm hierover. Bij de Kliniek zeiden ze dat ik 365cc prima kon hebben, dat dit goed paste bij mijn lichaam en dat het verschil met de 340cc maar heel weinig is. Ik krijg dual plane, mentor rond extra, hp.  Toch ben ik bang dat het dalijk te groot is, ik wil wel graag dat het er natuurlijk uit ziet. Niet dat ik in een keer twee grote ballonnen heb. Dr. Frans Straten zij dat ik mij daar niet druk over hoef te maken en dat beide maten heel mooi en natuurlijk zullen worden. Bij de 340cc ben ik weer bang dat ik het straks snel te klein vind als je er gewend bent. Ik ga sowieso nog eens langs om nogmaals beide maten te passen. Wie kan mij advies geven? 

 

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 63 kg en 171 lang en heb ook de mentor rond met 370cc bij dr Frans Straten .

Ze zijn nu nog wat gezwollen van de operatie , het is pas 10 dagen geleden , maar verder vind ik het prima. Het past goed met de rest van mijn lichaam.

ik ga er zo heen voor de eerste controle !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2019 om 12:46, Jellie zei:

Ik ben 63 kg en 171 lang en heb ook de mentor rond met 370cc bij dr Frans Straten .

Ze zijn nu nog wat gezwollen van de operatie , het is pas 10 dagen geleden , maar verder vind ik het prima. Het past goed met de rest van mijn lichaam.

ik ga er zo heen voor de eerste controle !

 

@Jellie Ah, hoe was je eerste controle? 

 

Van welke cupmaat kwam je af en kun je al wat zeggen over welke cupmaat je nu hebt? Je vind ze dus niet te groot? Denk je dat je nog makkelijk strapless topjes etc. aan kan? Heb je eventueel voor en na foto's? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

NIk kwam van een 75b af maar wel echt “ leeg “ en ze waren flink gezakt waardoor ik zelf ook zag dat ze gelift moesten worden .

 

Het was in begin de eerste dagen echt wennen maar nu ben ik meer aan ze gewend en vind ze prima zo . Ik heb nu gewoon borsten die bij mij passen qua omvang . Als je van weinig hangend naar een goede cup gaat is dat wennen maar ik ben al goed aan ze gewend. Heb nu ongeveer een 75 e cup . Ik kijk ernaar uit om straks topjes te kunnen dragen en niks zoveel meer omhoog te moeten hijsen !

 

Controle is goed verlopen alles is al mooi soepel aan worden en qua omvang zullen ze niet veel kleiner meer gaan worden. Heb nu een band om en die moet omblijven tot eerste week november dan mag hij af en mag ik normale bh’s gaan dragen. Ze waren gister wel wat gevoeliger dan normaal maar de beschemende pleister is eraf en heb er nu gaasjes tegenaan. Hechtingen moeten met een week op gaan lossen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.