Ga naar inhoud

Teleurgesteld na borstvergroting


Aanbevolen berichten

hii

ik heb 16 september een borstvergroting gehad. 280 cc anatomische prothese van mentor (dual plane). Tijdens het passen vond ik deze maat echt perfect, maar nu ik in de spiegel kijk valt het me erg tegen...Ik kom van een kleine 75a-aa maar ik zie gewoon weinig verschil. Alleen vanaf de bovenkant zie ik het. Ook loopt de onderkant van mijn borsten heel stijl en zit er dus geen mooie ronding in. Ik weet dat ik nog niet eens 2 weken po ben, maar ik vraag me af of hier nog veel verandering in gaat komen? Ik heb hier en daar gelezen dat de spier nog moet oprekken en de prothesen moeten indalen en dat ze dan echt wel groter worden en mooier van vorm. Heeft iemand hier ervaring mee of info? Ik ben bang dat ik nu zo veel geld heb uitgegeven aan iets wat ik zo graag wilde en dat het nu zo tegenvalt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, jeetje wat verdrietig dat je zo teleurgesteld bent na je operatie?. Heb je dit al besproken met je arts? Ik zal zeker als je je zo voelt het gesprek aangaan. Wel ga ik er vanuit dat er nog een hoop moet gebeuren in je borsten en dat je pas met 3 maanden kan zeggen of het echt niet heeft volstaan zoals jij aangeeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoo

 

Geef het de tijd. Tegen een week of 8-12 po gaat er nog banalers veranderen. Maak elke week foto’s van recht van voren en recht opzij (beide kanten) dan zie je naderhand ook beter wat er al allemaal veranderd is. 
 

Een borstvergroting is een proces, dat geduld vergt. Helaas! We willen allemaal dat het meteen klaar is, maar jammer genoeg werkt dat niet zo. 
 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.