Ga naar inhoud

Problemen met de drukband


Rorox

Aanbevolen berichten

Van jullie, dames die ook een drukband moesten dragen, is er ook iemand die ook super veel moeite had ermee?

Ik heb super veel pijn omdat alles te strak is en ook redelijk veel moeite om te ademen wat maakt mij zorgen een beetje. 

Ik moet het normaal 2 weken dragen. Ik ben nu 3 dagen PO, en mijn borsten zijn al redelijk veel gezakt. Maar ik vrees dat ik zal de 2 weken echt ni aankunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest hem ook minimaal twee weken maar na 3 dagen moest ik even langs kliniek en toen zei de PC dat ie al af kon. Vond dat wel eng aangezien hij eerst min 2 weken zei dus draag m toch nog s nachts. Ben er nu wel aan gewend. Eerste dagen kon ik ook slecht ademen maar wordt beter zodra je zwelling minder is. Achter laag trekken tot op rand van je sport bh en ook laag onder oksel en dan 2 cm boven je tepels (met dank aan best_boobie voor die tip)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar bij mij is die soort drukverband die geplakt is eigenlijk en stijf, helemaal niet elastisch. Ik draag helemaal geen bh, enkel deze band. Dat is iets die enkel bij de Wellness kliniek gedaan wordt, of misschien andere plaatsen ook, maar niet veel van gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 weken een drukband met bh gehad.   En ja het zat strak. Had de bloeduitstortingen op mn rug zitten.  

 

Jij hebt een drukverband zeg je.  

Het moet druk geven, en dat voel je indd.  

Het zit heel vervelend.  Maar je bent pas 3 dagen PO.  Je hebt zwelling en vocht.   Komende dagen ga je je steeds wat beter voelen en de zwelling gaat meer afnemen en daardoor zal je drukverband ook beter gaan zitten. Je “went” er aan. 

Ff doorbijten meis... ?

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Rorox zei:

Dankje, ik doe echt mijn best om door te bijten maar het is echt niet makkelijk hoor. 

I know the struggle?

Ik ben maandag 22 juli geopereerd, en die dag erna begonnen die 37+temperaturen.

Door de operatie en die extreme was ik ziekelijk opgezwollen. Paste mn kleding niet eens.  Zat alleen maar in mn onderbroek met de ventilator voor me.

die band en bh zaten zoooo strak met dus bloeduitstortingen als gevolg.  Kon ook echt slecht ademen.  

Savonds werd het erger.   Ik zwelde savonds nog meer op.

 En heel eerlijk, ik heb er een paar keer om gehuild hoor omdat het zo ontiegelijk strak zat allemaal.  

Ik spreek echt uit ervaring en daarom zeg ik je, doorbijten hoe moeilijk ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, MW1986 zei:

Door de operatie en die extreme was ik ziekelijk opgezwollen.

Extreme hitte moet het zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, MW1986 said:

I know the struggle?

Ik ben maandag 22 juli geopereerd, en die dag erna begonnen die 37+temperaturen.

Door de operatie en die extreme was ik ziekelijk opgezwollen. Paste mn kleding niet eens.  Zat alleen maar in mn onderbroek met de ventilator voor me.

die band en bh zaten zoooo strak met dus bloeduitstortingen als gevolg.  Kon ook echt slecht ademen.  

Savonds werd het erger.   Ik zwelde savonds nog meer op.

 En heel eerlijk, ik heb er een paar keer om gehuild hoor omdat het zo ontiegelijk strak zat allemaal.  

Ik spreek echt uit ervaring en daarom zeg ik je, doorbijten hoe moeilijk ook?

Gehuild heb ik ook nog al gedaan hoor, maar ik doe mijn best om hier ermee te stoppen want veel gezond is het niet. Maar ja, het passeert alles en dan kunnen wij genieten van onze boobies. 

Gelukkig dat ik elke dag beetje verandering zie, en dat maakt mij beter voelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Rorox zei:

Gehuild heb ik ook nog al gedaan hoor, maar ik doe mijn best om hier ermee te stoppen want veel gezond is het niet. Maar ja, het passeert alles en dan kunnen wij genieten van onze boobies. 

Gelukkig dat ik elke dag beetje verandering zie, en dat maakt mij beter voelen. 

Probeer het te accepteren dat het er gewoon eventjes bij hoort. 

Je weet waar je het voor doet.

Wie mooi wilt zijn....

En als je toch ff breekt en moet huilen, gooi t er gewoon lekker uit.  

Maar houd je goal voor ogen, dat zijn je twins?

 

?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, MW1986 said:

Probeer het te accepteren dat het er gewoon eventjes bij hoort. 

Je weet waar je het voor doet.

Wie mooi wilt zijn....

En als je toch ff breekt en moet huilen, gooi t er gewoon lekker uit.  

Maar houd je goal voor ogen, dat zijn je twins?

 

?

 

Hehehe dankjewel meid ?

Dat had ik nu echt nodig ! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey, hey.

Goed, uiteindelijk mocht ik de plakband verwijderen. En wat een goeie beslissing, want 80% van de pijn kwam door die plakband omdat het te strak was. Nu gewoon wachten tot dat alles op zijn plaats komt en eruit ziet hoe dat het moet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.