Ga naar inhoud

MMBalk : 2 oktober 2019 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Al een tijdje lees ik met alle forum stiekem mee haha, ik dacht het is tijd om mijn verhaal nu te doen.

 

Ik ben 27 jaar en zit al zoon 5 jaar te denken aan een BV, in juli dit jaar eindelijk de knoop doorgehakt en ik word 2 oktober geopereerd.

5 jaar geleden ben ik 19 kilo afgevallen, trost natuurlijk maar er is niets overgebleven van mijn borsten. Van een volle D is er nog een B van over gebleven. 

Zelf ben ik 1,72 lang en weeg ik rond de 60 kilo. 

 

Op 5 juli heb ik een gesprek gehad bij de Velthuis kliniek in Rotterdam met Dhr. van der Meulen. Een hele vriendelijke man die naar mijn idee echt naar mijn wensen luistert. 

Hij kwam met 3 verschillende CC´s aan, en legde ook duidelijk uit waarom hij voor deze had gekozen. Uiteindelijk ga ik voor een 300 cc anatomisch onder de spier, waar zal ik dan ongeveer op uitkomen? 

 

2 oktober gaat het gebeuren, ik ben echt ontzettend bang en zenuwachtig, nu al. Ik ben zelf nog nooit geopereerd of überhaupt onder narcose geweest. Wat moet ik mij hierbij voorstellen? Ik lees ook verhalen hier van meiden die weken lang nog last hadden. Zelf ben ik maar 12 dagen vrij van mijn werk. Is dit genoeg of raden jullie meer aan? Ik doe geen zwaar beroep, en kan de eerste dagen wel op kantoor blijven, werk bij een makelaarskantoor.

 

Al met al vind ik het enorm spannend, maar kan niet wachten tot ik het resultaat kan zien. Eerst maar eens door de zure appel heen denk ik...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Lekker dat je al bijna aan de beurt ben. Bij mij werd gezegd dat ik wsl na een week wel weer rustig vanuit huis kan opstarten met werk. Wil 1,5 week aanhouden. Het is zo verschillend de een gaat er fluitend doorheen van wat ik lees en de ander kan de eerste 1,5 week helemaal niks. Maar er zitten bij jou dan 2 weekenden tussen toch. Zou denk ik wel voldoende moeten zijn. Ik zou in ieder geval wel lekker op kantoor starten ja.  

 

Klinkt goed dat je keuze kreeg uit 3 verschillende maten. Is wat je gekozen heb dan de middelste maat?

 

Ik krijg nog een borstvergroting, maar ben 4 jaar geleden onder narcose geweest voor ' pellen' van amandelen. Je krijgt een infuus en een kapje om rustig in te ademen, ze kletsen wat tegen je en voor je het weet ben je weg. Hoe je eruit komt is niet te zeggen, dat verschilt per persoon. Het schijnt ook een stukje familiair te zijn, gelukkig bij mij dan van mijn vaders kant gekregen (mijn zus en moeder komen nogal beroerd uit narcoses). 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.