Ga naar inhoud

Resultaat


Aanbevolen berichten

Hey dames,

 

in hoeverre kan een chirurg eigenlijk het uiteindelijke resultaat van tevoren al bepalen of aangeven? 

 

Kun je eigenlijk van tevoren met foto’s naar een chirurg toe gaan en zeggen ‘dat wil ik’ of is het meer een ‘box of chocolate’? 

 

Ik vraag me serieus af of er met mijn borsten nog wat te redden valt en ben gewoon super bang dat het resultaat erg zal tegenvallen, dat het niet zo wordt als ik dat graag zou willen. 

 

Hoe zijn jullie ervaringen wat dit betreft?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze "box of chocolate" vraag heb ik al voorbij zien komen volgens mij... 

Ik heb twee dagen gehuild na de BV dus misschien ben ik niet het goede voorbeeld. Er bestaat niet zoiets als de perfecte borst. Je kunt wel plaatsjes meenemen maar iedereen is anders gebouwd dus als ik je een advies mag geven, staar je daar niet blind op want dan krijg je net als ik een teleurstelling. Een goede chirurg zal je ook van te voren aangeven dat het niet van te voren is te voorspellen wat je maat zal zijn. Dat kan niemand nl. Was het maar zo dat er een fotootje konden laten zien en en dat je precies die borsten zou krijgen. Zou t allemaal zo veel makkelijker maken. Ik heb bijv een te korte afstand tussen tepel en borstplooi en hele dunne huid waardoor ik een max qua cc had en toen ik ze de eerste dag zag schrok ik ma kapot want ik vond zo zooo klein. Maar paar dagen later toen zwelling in borstbeen iets geslonken was zag t ee al heel anders uit. Maar het zullen nooit die perfecte borsten worden die ik in mijn hoofd geprent had, dat kan nu eenmaal niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tubulaire borsten, dat betekent dat de vorm niet mooi is en dat de onderpool niet goed is ontwikkelt. Bij deze 'afwijking' is het belangrijk dat het wordt onderkend en dat de arts daar op inspeelt door de borstplooi te verlagen en in mijn geval wat klieren door te snijden. Als dat niet goed wordt herkend wordt dan zal ik ook een vergrote versie krijgen van wat ik nu heb.

Geef goed aan in een consult wat je verwachtingen zijn. Neem voorbeeldplaatjes mee. Plan meer dan 1 consult in. Een goede PC zal eerlijk zijn in wat hij denkt te kunnen bereiken. Maar wat anderen ook al zeggen het eindresultaat is niet geheel voorspelbaar en is ook pas na langere tijd echt goed zichtbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.