Ga naar inhoud

Keuze arts/kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik heb een aantal vragen betreffende de keuze van de arts/kliniek, want ik weet niet zo goed waarop ik moet letten. 

 

Op 28 september heb ik een afspraak bij Boerhaave, omdat ik zoveel goede dingen heb gehoord. Wel is het zo dat Amsterdam voor mij ongeveer 3 uur reizen is, waarom leven we ook vlak bij het drielandenpunt? :D Is het wel slim om dat te doen? Ik weet niet hoe vaak je na de operatie nog terug moet naar de kliniek, en door het reizen wordt het allemaal wel een stukje tijd- en kosten intensiever (zal mijn werkgever mij niet in dank afnemen). In principe zit ik daar niet zo mee, ik wil alleen maar het beste voor mijn borsten, maar een vriendin van mij zei dat voor haar het ergste aan haar hele borstvergroting de rit naar huis (na de operatie) was en dat ik maar ergens in de buurt moest kijken. 

 

Een ander dingetje dat me erg onzeker maakt is beeldmateriaal. Op een aantal websites vind je 'voor en na'- foto's van borstvergrotingen en het maakt me echt onzeker. Ik denk dat de chirurgen alleen hun 'beste prestaties' online zetten, maar zelfs dan denk ik 99 % van de tijd "ik hoop niet dat mijn borsten er straks zo uit gaan zien". Natuurlijk heeft dat ook met keuzes en smaak te maken, maar daardoor zijn een heleboel chirurgen voor mij al afgevallen. Andere klinieken hebben helemaal geen beeldmateriaal en dan heb ik ook meteen al geen zin meer om een afspraak te maken, als ik niet meteen al iets van resultaten heb gezien. 

 

Ik weet eigenlijk precies wat ik wil, maar of dat ook te behalen is (het lichaam doet toch wat het zelf wil), dat valt maar af te wachten.

 

Hebben jullie nog een aantal tips bij de selectie van de arts/kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben zelf ook bij boerhaave geopereerd.

Het was voor mij maar een half uurtje rijden en dat ging prima!

Doordat je nog muf bent na de narcose heb ik er weinig van meegekregen.

Je gaat na 7-10 dagen op controle en na 3 maanden.

Dus je hoeft maar twee keer terug.

Het duurt beide keren max 10 min. Dus drie uur heen en terug tsja. Dat is een keuze natuurkijk.

Verder moet je rekening houden dat de voor en na foto’s niet op de mooiste momenten worden gemaakt. In de meeste foto’s zit nog zwelling en pas na langere tijd zijn ze op hun mooist.

En wel handig ook, kun je juist goed laten zien wat je niet wilt ;)

Suc6 met je keuze, en nog een tip:

mocht je bij van der Weij komen, hij plaatst prachtige natuurkijk ogende boobs maar ook aan de kleine kant soms, dus heb je keuze? Ga dan voor de grootste maat!

Hij adviseerde mij 300 en ik ben blij dat ik voor 340 gegaan ben.

suc6 met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Jesssi said:

Hi, ik ben zelf ook bij boerhaave geopereerd.

Het was voor mij maar een half uurtje rijden en dat ging prima!

Doordat je nog muf bent na de narcose heb ik er weinig van meegekregen.

Je gaat na 7-10 dagen op controle en na 3 maanden.

Dus je hoeft maar twee keer terug.

Het duurt beide keren max 10 min. Dus drie uur heen en terug tsja. Dat is een keuze natuurkijk.

Verder moet je rekening houden dat de voor en na foto’s niet op de mooiste momenten worden gemaakt. In de meeste foto’s zit nog zwelling en pas na langere tijd zijn ze op hun mooist.

En wel handig ook, kun je juist goed laten zien wat je niet wilt

Suc6 met je keuze, en nog een tip:

mocht je bij van der Weij komen, hij plaatst prachtige natuurkijk ogende boobs maar ook aan de kleine kant soms, dus heb je keuze? Ga dan voor de grootste maat!

Hij adviseerde mij 300 en ik ben blij dat ik voor 340 gegaan ben.

suc6 met je keuze! 

Gelukkig hebben we familie in Den Haag die we nooit zien, dus dat kunnen we dan lekker combineren. ☺️ 

 

Voor mij hoeft het niet mega groot, de vorm en positie vind ik belangrijk. Heb al een aantal foto’s uitgeprint. ? Maarja, als we met een grotere maat mijn beoogd resultaat kunnen bereiken (weinig borstplooi), dan vind ik het prima. Kom maat op met een maatje groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Forensica said:

Waarom wil je perse bij Boerhave en niet bijv ook consult bij kliniek in de buurt? Wellicht bevalt het je. Ik lees drielandenpunt dus neem aan dat je in het zuiden woont. Ik ben 6 dagen geleden bij Mooi Kliniek geholpen. 

Ja klopt, ik werk zelfs in Maastricht. Ik wil sowieso een afspraak inplannen. Maar kon niks van foto’s ofzo vinden. 

 

Ik las zoveel goede recensies over Boerhaave, daarom heb ik daar een afspraak ingepland. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom uit het zuiden en ben geopereerd in het ziekenhuis via de Mooi kliniek, in de buurt van Maastricht. Echt heel mooi gedaan, door dr Meesters. Kan ik je aanbevelen. En zit je in de buurt. De 2e keer vond ik het persoonlijk veel fijner gaan als bij de Boerhaave.  Maar dat is voor iedereen persoonlijk. Ik ben de 1e keer ook zo ver moeten rijden als jij, ja ging goed. Maar oh oh wat een verschil in pijn de 2e keer. En bij dr Meesters van de Mooi kliniek. Maar dat kan ook te maken hebben, dat mijn borsten al gewend waren aan implantaten. Voor zover en succes met je keuze .

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus en ik heb beide goede ervaringen bij Mooi Kliniek en allebei bij een andere dokter. Ik heb dokter Booi gehad en hoor ik goede verhalen over dokter Sawor. Dus bij wie je ook terecht zou komen daar, is altijd goed. Daarnaast zijn de assistenten heel lief en betrokken. Ze hebben me heel erg gesteund en een luisterend oor geboden de dag na de operatie toen ik helemaal emotioneel was. En kon ook dag erna even op spreekuur komen bij chirurg. Doen er alles aan om je gerust te stellen en tevreden te stellen. Heel persoonlijk. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Forensica said:

Truus en ik heb beide goede ervaringen bij Mooi Kliniek en allebei bij een andere dokter. Ik heb dokter Booi gehad en hoor ik goede verhalen over dokter Sawor. Dus bij wie je ook terecht zou komen daar, is altijd goed. Daarnaast zijn de assistenten heel lief en betrokken. Ze hebben me heel erg gesteund en een luisterend oor geboden de dag na de operatie toen ik helemaal emotioneel was. En kon ook dag erna even op spreekuur komen bij chirurg. Doen er alles aan om je gerust te stellen en tevreden te stellen. Heel persoonlijk. 

Klinkt goed, ik ga zeker een afspraak inplannen. ☺️ Is wel fijn inderdaad, 15 minuten in de auto. Ik werk meteen bij het MUMC, dus dat komt goed uit. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.