Ga naar inhoud

Sexyladygirl : 17 januari 2020 : Dr. Smits : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

 

zo'n lange tijd getwijfeld over een borst vergroting. eindelijk de stoute schoenen aangedaan en afgelopen 2 augustus eerst consult gehad van velthuis kliniek in Amsterdam. door dokter Klein.

super fijn gesprek en alles erop en eraan.

uit gekomen op 325 cc rechts en 240 cc links.

helaas door later pas een echte operatie datum te plannen wordt het niet door dokter Klein gedaan maar door dokter smits (vanwege zwangerschapsverlof opvulling)

de datum staat gepland op 17 januari 2020 (nog ver weg vanwege werken in de zorg en kleine kids)

gelukkig in november een kennismaking met dhr. smits en weer meten en passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
4 uur geleden, Sexyladygirl zei:

@best_boobie

 

toch beetje spannend aan het worden, vanavond opnieuw op gesprek vanwege vervanging arts.

 

ben zo benieuwd of de gemaakte keus nog steeds goed voelt. twijfel nu al voor toch groter te gaan, vanwege beetje aangekomen te zijn.

Niet bij dr. Smits? Of hoe bedoel je?

 

Laat het over je heen komen en geef aan wat je graag wilt. Let goed op welk merk, profile en aantal cc ze zouden willen plaatsen en stuur me daarna ff een pb als je wilt weten wat je cupmaat mogelijk zou kunnen worden :)


Ik heb je topictitel trouwens ff aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic ook na je operatie aanhouden en staat alles handig en overzichtelijk bij elkaar :)

 

Succes straks!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

juist dhr. smits gaat het doen

een zeer prettige vrouw.

tijdens het vorige gesprek besproken maten vielen gelijk weer goed.

daarnaast gaat ze een vervelend moedervlek kostenloos gelijk dan verwijderd.

 

en nou zo nieuwsgierig hoelaat ik die dag wordt gewacht.

 

daarnaast nog een beetje aan het zoeken qua verlof of toch ziektewet in gaan. werkt als verpleegkundige. vind lastig 'waar heb ik recht op

advies vanuit de dokter 4.weken niet werken

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Succes! Niet schrikken van het feit dat er enorm veel mensen (ook de hand-patiënten bijv.) op de zaal liggen! O, en probeer een zwarte bh te regelen ipv een witte. Schijnen ze ook te hebben.. En als je honger hebt gewoon om een broodje vragen. Willen ze dan best voor je maken. Kortom, laat je horen en zet hem op!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2020 om 22:12, Marlies84 zei:

Succes! Niet schrikken van het feit dat er enorm veel mensen (ook de hand-patiënten bijv.) op de zaal liggen! O, en probeer een zwarte bh te regelen ipv een witte. Schijnen ze ook te hebben.. En als je honger hebt gewoon om een broodje vragen. Willen ze dan best voor je maken. Kortom, laat je horen en zet hem op!

 

 

balen je berichtje nu pas gelezen te hebben. heb een witte gekregen, nog steeds vies van dat roze spul.

heb al expres via hema een goeie 2 sport bh gekocht, gelukkig zwart, 

dus de witte 1x op de hand gewassen maar gaat niet geheel weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig was alles super snel gegaan, ik was als eerste aan de beurt en vlot naar huis (half 10 geopereerd, half 1 naar huis). ze heeft gelijk een grote moedervlek weg gehaald op me rechter borst.

geen vervelende dingen gehad van de narcose, alleen grote blauwe plek op me linkerhand van het infuus.

maar gelijk al mega tevreden met het resultaat, tegelijk voor de spiegel staan en de bevestiging 'ja!!!!'

heb me keurig gehouden aan de medicatie voorschrift (zelf zo anti medicatie) maar nu toch even zo nu en dan een paracetamol vanwege mega verkouden geworden, hoesten en temperatuur blijft op 37,5(gelukkig geen koorts)

me linker borst voelt echt al goed, alleen rechter borst veel meer soort stuwing gevoel (zo vervelend).

slapen is echt een ramp, hooguit een paar uur, ben een echte zijslaper, dat kan nu heel voorzichtig maar zo gevoelig en het gevoel dat ze dan echt gaan verplaatsen. ben al een rug/zit verhoger in bed maar het gevoel op me rug dat me borsten (ondanks de bh) opzij gaan hangen en zeer gaan doen.

ben zowiezo een type die snel weer dingen wil doen, en doe denk soms al iets te veel maarja eigenwijs, 2 jonge kids en me man die volgende week weer gaat werken.

morgen ochtend op wond controle, gelijk me nachten en pijn gevoel neerleggen.

iemand nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sexyladygirl ik ben 1,5 week na jou geopereerd. Ik zit nu op 5 dagen PO.
Neem jij voor de nacht nog medicatie? Ik heb het namelijk 1 nacht geprobeerd en ik werd wakker met het tramgevoel. En ook ik ben een buikslaper en slaapt daardoor ook minder goed. 

Misschien een rare vraag maar voel jij de gel bewegen als je op staat , soort blubblub gevoel? 
Heb jij ook een album? 
 

liefs Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2020 om 08:11, Lindan zei:

@Sexyladygirl ik ben 1,5 week na jou geopereerd. Ik zit nu op 5 dagen PO.
Neem jij voor de nacht nog medicatie? Ik heb het namelijk 1 nacht geprobeerd en ik werd wakker met het tramgevoel. En ook ik ben een buikslaper en slaapt daardoor ook minder goed. 

Misschien een rare vraag maar voel jij de gel bewegen als je op staat , soort blubblub gevoel? 
Heb jij ook een album? 
 

liefs Linda 

hoi Linda

 

helaas heb ik ook nog eens de griep gekregen. slik nog wel paracetamol voor het slapen gaan.

voel geen gel, maar een gevoel dat een massa zich verplaatst. soort stuwing. vooral tijdens koud gevoel, omdraaien in bed of uit bed komen.

 

vanochtend zijn de hechtingen verwijderd. het ziet er keurig uit.

 

heb nog geen album aangemaakt, zal eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sexyladygirl

Wat een timing de griep en herstel?Beterschap en hopelijk snel beter?

 

Vandaag had ik ook de eerste controle en de hechtpleisters verwijderd. Zag gelukkig  ook goed uit. 
Kreeg alleen weer nieuwe hechtpleister die ik zelf van de week af halen . 
 

En heb jij dan nog wel last van vocht in de borsten ? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lindan zei:

@Sexyladygirl

Wat een timing de griep en herstel?Beterschap en hopelijk snel beter?

 

Vandaag had ik ook de eerste controle en de hechtpleisters verwijderd. Zag gelukkig  ook goed uit. 
Kreeg alleen weer nieuwe hechtpleister die ik zelf van de week af halen . 
 

En heb jij dan nog wel last van vocht in de borsten ? 

 

 

vocht valt best mee. links al erg soepel en rechts nog wat stijfjes (zit ook meer in).

 

het valt wel op dat de borsten gevoeliger zijn.

 

heb 2 foto's toegevoegd bij album. weet niet of het zichtbaar is.

 

heb jij toevallig tips qua bh als de sport bh overdag uit mag?

(bij mij mag dit 4 weken na de operatie) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed nieuws dat je borsten gevoeliger zijn!! Ik heb de hele dag ergens jeuk op mijn borst maar krabben heeft geen zin want de onderkant van mijn borst is gevoelloos en verdoofd. 

 

Vanaf  vandaag mag eindelijk het martel vestje uit mag?

Op 1 of andere manier werd hij met de dag kleiner! ?
Drukte aan de onderkant in mijn rib / buik!

 

En na 4 weken Bh ipv 6 ? Ligt dat aan de techniek van vergroting?
Betreft welke BH,  ik zou sws eerst naar een speciaal zaak gaan en ook goed laten meten .
En sowieso een beugel bh voor goede ondersteuning. Ik hoop zelf dat ik voorgevormde BH of van die T-shirt bh kan dragen omdat ik het lelijk vind dat mijn tepels zichtbaar zijn door mijn kleding. 

Ok ik ga zo even kijken naar je foto’s . Ik heb je ook toegevoegd in mijn album .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.