Ga naar inhoud

Geen idee wat te verwachten, herstel ok?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames,

 

Op 19 april heb ik een borstvergroting laten doen bij de Velthuis kliniek door dr. Van der Meulen. Hij heeft toen 375cc MP+ voor de spier geplaatst.

na 6 weken heb ik een nabloeding gehad aangezien er net een bloeduitstorting binnenhuids precies bij het litteken was gaan vormen.

Dit is direct perfect opgelost door de arts!

Nu inmiddels 4,5 maand verder mag ik dinsdag voor eindcontrole maar ben eigenlijk niet zo. Echter weet ik niet wat ik kan en mag verwachten hierover van de arts.

mijn rechterborst (zelfde als waar de bloeduitstorting) heeft gezeten voelt heel anders als de rechter. Als mij dochter tegen me aan zit doet het zeer, de borst hangt naar mijn mening en als ik plat op mijn rug ga liggen blijft mijn linker borst mooi en de rechter valt helemaal naar de zijkant.

ik heb foto’s toegevoegd maar hoop dat je het duidelijk genoeg kan zien.

En als ik heel eerlijk ben vind ik ze beide teveel hangen, had ze hoger verwacht zeg maar. Voor mijn gevoel zijn het meer druppels, plat van boven en vol van onderen.

dinsdag moet ik terug komen en ga ik dit ook kenbaar maken bij de pc, maar wat kan en mag ik verwachtten?

iemand gier ervaring mee of advies?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Suzanne12 zei:

Goedemorgen dames,

 

Op 19 april heb ik een borstvergroting laten doen bij de Velthuis kliniek door dr. Van der Meulen. Hij heeft toen 375cc MP+ voor de spier geplaatst.

na 6 weken heb ik een nabloeding gehad aangezien er net een bloeduitstorting binnenhuids precies bij het litteken was gaan vormen.

Dit is direct perfect opgelost door de arts!

Nu inmiddels 4,5 maand verder mag ik dinsdag voor eindcontrole maar ben eigenlijk niet zo. Echter weet ik niet wat ik kan en mag verwachten hierover van de arts.

mijn rechterborst (zelfde als waar de bloeduitstorting) heeft gezeten voelt heel anders als de rechter. Als mij dochter tegen me aan zit doet het zeer, de borst hangt naar mijn mening en als ik plat op mijn rug ga liggen blijft mijn linker borst mooi en de rechter valt helemaal naar de zijkant.

ik heb foto’s toegevoegd maar hoop dat je het duidelijk genoeg kan zien.

En als ik heel eerlijk ben vind ik ze beide teveel hangen, had ze hoger verwacht zeg maar. Voor mijn gevoel zijn het meer druppels, plat van boven en vol van onderen.

dinsdag moet ik terug komen en ga ik dit ook kenbaar maken bij de pc, maar wat kan en mag ik verwachtten?

iemand gier ervaring mee of advies?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jammer dat je niet helemaal tevreden bent en soms ook nog pijn hebt. Ik zie wel wat je bedoelt dat je borst meer een druppelvorm heeft. Persoonlijk vind ik dat juist mooi, maar je had ze misschien liever ronder gewild met meer volume bovenin?

 

Ik ben zelf ook niet tevreden met mijn resultaat en daarover in gesprek gegaan met mijn arts. In eerste instantie leverde dat niets op. Toen een mail gestuurd met foto's van wat we hadden afgesproken en hoe het is geworden. Mijn arts wil me nu kosteloos opnieuw opereren, mits ook de kliniek akkoord gaat. Dat loopt nu nog...

 

Denk dat je op zijn minst mag verwachten dat ze met je meekijken hoe je wel tevreden ermee kan gaan zijn. En zelf kan je dan nog overwegen of je het een nieuwe operatie waard vindt.

 

Off topic: jouw voorsituatie zijn trouwens mijn ideale borsten. Die zou ik zo meenemen als voorbeeld boobies naar mijn pc ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advies? Jij bent niet tevreden en dat kan niemand voor je veranderen, wanneer je zelf dat zo ervaart. Ik als buitenstaander vind dat je borsten er super uitzien. Heel natuurlijk en als jij ergens in de zon zonder bovenstuk ligt, ziet niemand dat dat prothesen zijn. Dat is mijn mening. Ikzelf heb een soort gelijke borsten als jij, alleen ik ben nu 60 en heb na de BV hetzelfde als jij, Motiva Ergonomics 380 cc. En ik vind dat persoonlijk natuurlijk. Maar ben dan ook ouder. En wat denk je dat er met je huid gebeurt als je zwaardere prothesen neemt? Althans voor de spier? De zwaartekracht gaat werken de komende jaren. Denk ook daar over na.... Het is waar jezelf je prettig bij voelt en misschien eens de situatie vanuit verschillende invalshoeken bekijken. Heel veel succes en warme groetjes van Truus ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een echt objectief beeld van je borsten heb je eigenlijk een andere foto nodig. Een selfie geeft maar zelden een goed beeld omdat bijna niemand op een selfie volledig recht staat. 

Laat voor jezelf eens een foto maken door je partner en let erop dat je recht staat en beide schouders op gelijke hoogte hebt en je armen evenwijdig langs je lichaam hangen. 

 

Verschil in links en rechts kan voor de ingreep al zijn geweest, dat kan met de vorm van je borst te maken hebben.

Verschil in zachtheid en flexibiliteit kan een jaar duren voordat dat gelijk is omdat je de ene kant vaak zwaarder belast en meer beweegt, ben je rechtshandig dan kan het zijn dat links wat achter blijft in ontwikkeling. Het eerste jaar is de genezing nog in volle gang, vanbinnen verandert er nog heel veel en dit zul je ook gaan zien. De meeste vrouwen vinden hun borsten op hun mooist één tot anderhalf jaar na de operatie.

 

Ik ben 10 maanden po en heb de rechterborst ook wat zachter dan de linker,  ik weet uit ervaring van de eerste keer dat dit toch helemaal wegtrekt.

 

Persoonlijk vind ik dat je mooie natuurlijke borsten hebt gekregen, maar als jij er niet happy mee bent is het zeker handig om dit met je pc te bespreken.

Het is echter niet makkelijk om je gelijk te krijgen als alles in de ogen van je pc goed is, goed zit en de ingreep goed verlopen is.

 

Misschien zijn er nog wat tips waarmee de zachtheid bevorderd kan worden, dan zul je die in elk geval mee krijgen.

 

Succes op je controle.

 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.