Ga naar inhoud

Soutje : 23 augustus 2019 : Dr. Fortuin : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoiiii allemaaaal!

Ik ben nieuw hier... vrijdag is t dan zo ver. Na lang te hebben nagedacht ga ik het doen. Ik ben uitgekomen op 350cc. Dat is het grootste wat ze konden plaatsen.. echter wou ik nog groter. Is er iemand die 350cc heeft? Ik ben niet zo lang.. 1.57.. Ik hoop dat er iemand reageert xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Soutje zei:

Hoiiii allemaaaal!

Ik ben nieuw hier... vrijdag is t dan zo ver. Na lang te hebben nagedacht ga ik het doen. Ik ben uitgekomen op 350cc. Dat is het grootste wat ze konden plaatsen.. echter wou ik nog groter. Is er iemand die 350cc heeft? Ik ben niet zo lang.. 1.57.. Ik hoop dat er iemand reageert xx

 

Aub iemand?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! 

 

Ik kan je niet echt helpen met je vraag aangezien ik geen 350cc heb maar via de zoekfunctie kun je zien wie allemaal 350cc heeft. Best zet je wel het merk en eventueel type van de implantaten die je gaat krijgen bij, zo is het toch altijd wat accurater.

 

Veel succes met je komende borstvergroting! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Anon zei:

Welkom hier! 

 

Ik kan je niet echt helpen met je vraag aangezien ik geen 350cc heb maar via de zoekfunctie kun je zien wie allemaal 350cc heeft. Best zet je wel het merk en eventueel type van de implantaten die je gaat krijgen bij, zo is het toch altijd wat accurater.

 

Veel succes met je komende borstvergroting! 

Heeel erg bedankt ❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.