Ga naar inhoud

Kimberley1989 : 20 augustus 2019 : Dr. Janssen : Janssen Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben Kimberley en word 20 augustus a.s geopereerd door Martin Janssen via Diana Gabriels bij Janssen kliniek in Oisterwijk.

Ik krijg 500cc mentor HP Dual plane.

 

Ik ben zoals heel veel vrouwen het laatste stadium van de borstontwikkeling gepasseerd (gewoon muggentietjes dus) en na 2 kindertjes en na een maagband 15 kilo lichter, zijn dat kleine flubbertjes geworden. Tijd om hier wat moois van te laten maken!

Ik ben bij Akliniek geweest waar ik een heel vervelend gesprek had omdat de consulent nog net niet in discussie wilde gaan. (Ik wil graag Mentor maar ze werken daar met Polytech, Duitse kwaliteit blabla) ze veegt mijn research en mening direct van tafel om vervolgens een heel dure operatie aan te praten met een merk waar ik niet achter sta. Overigens werd er dus druppelvormig geadviseerd met kleine lift.

Volgende consult week later gepland bij Boerhaave, er werd wederom druppelvormig geadviseerd maar dan van mentor 495 cc zonder lift.

Consult bij Diana gehad en die gaf mij een pasprothese van direct 500cc en die zat ook meteen goed in proportie met mijn lijf (164 cm en 80 kilo, ik ben geen superslank poppetje ;).

Ze adviseert rond want druppel was saai. Ik denk tegelijk van alles want sja die adviseerd dit en de ander dat.

Afgelopen dinsdag bij Martin geweest voor een laatste consult bij hem en het word dus rond. En ook gelijk de operatie een week later gepland.

En ik space hem hier dik... begin steeds zenuwachtiger te worden en kan mn gedachten moeilijk verzetten. Ik had zelfs een nachtmerrie vanacht dat ze mn incisie 10 cm lager dan mn borstplooi hadden gemaakt want daar zou mn borstplooi moeten komen uiteindelijk? 

Al met al hoop ik dat ik een goede keus heb gemaakt en dat het snel volgende week rond deze tijd is, want dan heb ik het achter de rug haha.

Fijn om hier in ieder geval even mijn ei kwijt te kunnen. 

 

Dikke kus Kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja best wel. 

Je kan het verhaal van mijn operatiedag lezen bij operatieverslagen,daar kan je ook mijn foto's zien.

Had gister erge druk op mn borst en met opstaan en lopen veel last,is een raar gevoel. Heel stijf en hele erge spierpijn,zoiets.

Vandaag ietsje beter. Morgen weer ietsje beter hoop ik. Heb wel echt mn pijnstillers nodig. Slapen gaat gelukkig goed,daar ben ik heel blij om! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey  Kim,

Jaa ik had dat ook! Heel veel borsten bekijken met hetzelfde aantal cc als wat ik zou krijgen. Veel lezen op t forum. Ik droomde er zelfs over.

Dag zelf heb ik het over me heen laten komen en viel me echt alles mee

Nu 3 dagen p.o zijn mijn borsten mega gezwollen en heb ik de hele dag pijn. Heb vanmorgen de huisarts gebeld voor extra tramadol en die heb ik gekregen. Vandaag echt hele dag steken in mn borsten. Schijnen je zenuwen te zijn. Zelfs praten gaat moeilijk.

Ik heb t onderschat. Maar las vandaag dat dag 3 het ergste is en het dan beter gaat,hopen maar! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2019 om 08:21, Kimberley1989 zei:

Oke doe maar bloot?

Dit is de situatie nu dus. Werk aan de winkel!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi Kimberley,

 

Is er bij jou het woord tubulair gevallen tijdens de consulten? 

Ik ben geen arts, maar na het zien van jou foto’s lijkt het of je een beetje tubulaire borsten hebt. 

Nogmaals, dat denk ik zelf te zien hoor. 

Jouw borst vorm is namelijk vergelijkbaar met mijn voor situatie en ook jou borstplooien die hoog zitten. 

 En ik had/heb milde tubulaire borsten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimberley,

 

Ik zelf ben geholpen door dr. Hupkens via Diana Gabriels.

Ik wens je alvast veel succes voor de operatie. Ik denk dat de geadviseerde maat je goed zal staan.

Zelf heb ik Motiva full RoundSilk 400cc en ben ik 1.62m/52 kg. En ik heb nu een 75D/70E cup. Het klinkt heel groot maar het oogt als een volle C.

 

Bij iedereen is de pijn natuurlijk anders. Ik heb het ervaren als flinke spierpijn. Ik had verder weinig pijn en heb ook alleen maar paracetamol geslikt. Het enige wat ik enorm vervelend vond is het uit bed komen, het slapen(ik ben een buikslaper) en de zwelling.

 

Ik ben nu 11 weken PO en ben zo blij met het resultaat, dat ik de eerste 6 weken eigenlijk alweer ben vergeten!

 

Neem vooral je rust, doe geen dingen die niet mogen(ookal voelt het goed) en neem bij pijn optijd de medicatie in. ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rowie,

 

Dankjewel, ik denk inderdaad dat deze maat goed is en niet te groot voor me. Ben vrij vors gebouwd dus mag wel wat hebben?

Ik denk ook dat iedereen het anders ervaart en aanvoelt.

Ik ga er denk ik maar open in en laat het op me afkomen. Neemt niet weg dat ik er enorm tegenop zie.

Dankjewel voor je tips en ervaringsverhaal?

 

Gr Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Kimberley1989 zei:

Hoi, nee daar hebben ze het niet over gehad. Wel bij A klinieken dat ik "tuitige" borsten had en dat ze daarom een Polytech druppelvorm met zo'n foamlaagje erom wilde doen.

Mag ik jou foto zien hoe dat is geworden bij jou? Wat heb jij voor prothese's?

Gr Kim

Ik pb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.