Ga naar inhoud

MaaikeB : 13 augustus 2019 : Dr. Damen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Inmiddels zal je wel geopereerd zijn?

Alles goed gegaan?

 

 

Goed herstel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Ik ben nu 2 dagen p.o 

Ik zal hier mijn operatieverslag typen.

Ik moest me 12.15 melden bij de Janssen kliniek. We waren wat vroeg 11.30 en daar werd ik ontvangen door een hele aardige vrouw,ze zei dat ik best nog even naar buiten kon gaan als ik 12.45 maar terug was. Dus mijn vriend en ik zijn even Oisterwijk ingegaan. Wat eten voor hem gehaald bij de ah. Rondje blokker,kruidvat,Etos en toen weer richting de kliniek. 12.30 waren we terug en 12.45 werd ik geroepen. Mijn vriend mocht nog even mee,ik werd na een kamertje gebracht daar mocht ik al mn spullen in een zwart koffertje doen en ik kreeg een operatiehemd aan,slofjes en een mutsje op. Daarna kwam de arts,aftekenen en hij vroeg of ik nog vragen had. Die had ik eigenlijk niet. Hij zei 350 375 gaan we doen. Op het consult 3 augustus zei Diana 450 en diezelfde dag had ik een gesprek met de arts en hij zei toen 375 400. Dus ik zei gaat 400 niet passen? Hij zei nou als we 375 doen dan heb je nog wat eigen borstweefsel  wat over de protheses valt. Dat is mooier,minder kans op rimpelvorming. Dus dan gaan we voor 375 zei ik. Het scheelde ook maar 2mm tussen 375 en 400 dus ik vind het prima zo. 

Nou de arts vertrok en toen kwam René,de anesthesist. Hij vroeg of ik vragen had mbt de narcose en die had ik niet dus hij zei nou dan mag je meelopen. Mn vriend een kus en daar ging ik. Ik liep de ok in en ik mocht gaan liggen op het bed,we gaan goed voor je zorgen zeiden ze. Ik kreeg een dekentje over me heen en mocht mn arm aan de anesthesist geven. Infuus was zo geprikt,voelde er niks van. Hij zei:wat ben jij een verademing zeg! Ik vrowg waarom? En hij vertelde me dat er heel de ochtend alleen maar huilende vrouwen in de o.k waren geweest. Ik was heel relaxt. De arts keek me aan en zei: Nou.. Ik zei: Nou,lets roll! Iedereen ging lachen. De anesthesist vroeg of ik nog wat wist om over te dromen want ze deden die dag dromen op verzoek. Ik zei: Nee hoor ben al blij dat ik een uurtje kan slapen,heb een baby van 5 maanden dus dan weet je het wel. Iedereen weer lachen. Ik voelde me een beetje zweverig worden en vroeg of dat kon,ja zeker zeiden ze,we zijn begonnen,we zien je zo weer. Ik zei:tot zo! En ik was vertrokken. Toen werd ik na een uurtje wakker op de uitslaapkamer,was nog super duf,ze zei ik breng je naar je kamer. Daar lag nog een vrouwtje,zij had een borstlift gehad. Ik kreeg een boterham met jam en koffie!! Daar had ik zo'n zin in. Toen mocht mn vriend erbij en ik had praatjes voor 10. Tot ik ineens die druk begin te voelen en de pijn..Toen werd ik heel misselijk en vroeg aan mn vriend of hij de zuster wou roepen. Ze zei ben je misselijk? Ik kreeg een spuugzakje,maar ik zei ik denk dat ik ga flauwvallen. Ze deed gelijk mn bed helemaal plat,ik kreeg medicatie in mn infuus tegen de misselijkheid en ik kreeg een liter vocht aan mn infuus. Mn bloeddruk was inderdaad veel te laag,alle kleur was uit mn gezicht en lippen verdwenen,maar kwam al snel weer terug. Ik kreeg een naproxen en toen ik had geplast wilde ik lekker naar huis. Wat een hel!! In de auto 1.5 uur. Zo blij dat ik thuis was. Lekker op de bank gaan liggen gelijk tramadol ingenomen,mn vriend had mn lieveling gerecht gekookt en daarna zijn we lekker naar bed gegaan. Tegen alle verwachtingen in,heerlijk geslapen. Kon alleen echt mn bed niet uit zonder een duwtje in mn rug,en als ik dan omhoog was,wat had ik dan een druk op mn borst en wat een rotpijn! Gisteren hele dag op de bank gelegen en af en toe wat kleine oefeningen om alles een beetje soepel te houden. Vannacht ook heerlijk geslapen. Heb een schema gehad van @best_boobie want had naproxen,paracetamol en tramadol gehad maar eigenlijk geen verdere instructies wanneer welke in te nemen. Dus met dat schema ben ik erg geholpen! Toen ik net wakker werd merkte ik dat de druk al een stuk minder was. De pijn is ook al wat minder. Ik heb vanmorgen voor het eerst durven kijken,mn bh even losgemaakt en gekeken. Wat een kanonnen! Staan recht vooruit en helemaal strak haha,dat heeft duidelijk nog even nodig om te zakken en ik denk dat ze ook nog erg gezwollen zijn,ik voelde ze gisteren zelfs een beetje onder mn oksel.dat is nu weer weg na een rustige nacht. Ik zal zo een foto toevoegen van hoe het er nu uitziet.

Echt mn complimenten aan de Janssen kliniek wat een lieve mensen! Had ook zo'n lieve zuster! En dokter A Damen. Wat een lieve man,en dus echt eerlijk. Hij zal geen protheses plaatsen die niet bij je lijf passen. Al met al een hele goede ervaring gehad. Ik zal over een paar dagen weer posten hoe het gaat!

Liefs maaike

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.