Ga naar inhoud

Sport BH zit super strak


Assie

Aanbevolen berichten

Beste meiden, 

 

Vandaag 3e ochtend na mijn operatie 500 cc duel plane bij dokter Nio..

 

Ik ben al weer vanaf 4.50 uur op ivm de pijn die ik voel van mijn strakke sport BH?

 

Mijn BH zit overal zo verschrikkelijk straks, ik heb steken in mijn linker tepel, ik voel opeens mijn wonden aan de onderkant, ik heb nu zelf de rits een heel klein stukje open gezet en 1 bovenste haakje en dit scheelt nu na een half uur iets! 

 

Weten jullie wanneer ik de bh iets losser mag zetten? Ik heb het idee dat de

bh ook mijn wonden afgknelt ? 

Verder heb ik verschrikkelijke spierpijn op mijn rug, armen, ribben tussen mijn borsten, alles doet zeer maar denk ook wel dat dit met de druk heeft te maken van mijn sport bh die ik vanuit het park kliniek heb aangekregen! 

 

Ik kan er gewoon niet meer van slapen, onderkant links aan mijn ribben voelen zwaar gekneusd ?

 

Ik zal zelf vandaag ook even contact opnemen met het park kliniek in Rotterdam maar is dit voor jullie ook zo herkenbaar dat je bang bent dat die BH te klein is voor je boobbies ??

 

Alvast bedankt! 

 

Liefs Assie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Assie zei:

Beste meiden, 

 

Vandaag 3e ochtend na mijn operatie 500 cc duel plane bij dokter Nio..

 

Ik ben al weer vanaf 4.50 uur op ivm de pijn die ik voel van mijn strakke sport BH?

 

Mijn BH zit overal zo verschrikkelijk straks, ik heb steken in mijn linker tepel, ik voel opeens mijn wonden aan de onderkant, ik heb nu zelf de rits een heel klein stukje open gezet en 1 bovenste haakje en dit scheelt nu na een half uur iets! 

 

Weten jullie wanneer ik de bh iets losser mag zetten? Ik heb het idee dat de

bh ook mijn wonden afgknelt ? 

Verder heb ik verschrikkelijke spierpijn op mijn rug, armen, ribben tussen mijn borsten, alles doet zeer maar denk ook wel dat dit met de druk heeft te maken van mijn sport bh die ik vanuit het park kliniek heb aangekregen! 

 

Ik kan er gewoon niet meer van slapen, onderkant links aan mijn ribben voelen zwaar gekneusd ?

 

Ik zal zelf vandaag ook even contact opnemen met het park kliniek in Rotterdam maar is dit voor jullie ook zo herkenbaar dat je bang bent dat die BH te klein is voor je boobbies ??

 

Alvast bedankt! 

 

Liefs Assie ?

Ik had dat ook en ook nog eens strakke borstband erover heen. Hield ook mega vocht vast.  Was wel paar kilo zwaarder.  Daardoor zat alles nog strakker.  En mijn eerste week was toen met die extreme hitte.     Ik had ook pijn en gekneusd gevoel.  Had  gewoon bloeduitstortingen op Mn rug  van de knelling.   Savonds swelde ik nog meer op en was het echt niet te houden.    Ik had nauwelijks tot geen pijn van de operatie zelf ondanks dual plane maar dus wel echt van die band en bh.  

Heb na een paar dagen en kliniek gebeld omdat ik me afvroeg of het niet te klein/te strak zat , maar het moest echt strak zitten zijden ze.   Maar mocht wel even langs komen zodat de pc even ernaar kon  kijken.   De bh en band zaten echt goed. Maar de pc heeft aan de achterkant de bh aan twee kanten een stukje ingeknipt.   Dat doet ie dus wel vaker.  En sindsdien geen last meer gehad.   Wat een opluchting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mn operatie bh even uitgedaan en foto gemaakt.

Aan de achterzijde is hij dus op 2 punten ingeknipt, daar waar ik de rode pijltjes gezet heb.

Het is echt maar een klein stukje, maar Jeezus wat een verlichting gaf dat!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MW1986 Hooiii 

 

Super dank je wel voor je info, dat gekneusde gevoel is killing, heel mijn lichaam doet zeer helaas.

 

Ik heb vanmorgen.gebeld met het Park kliniek en de zuster zei dat het allemaal komt doordat de sportbh zo strak zit, ik heb hem iets losser mogen zetten aan de achterkant en heb het ritsje aan de voorkant wat losser mogen zetten ?? ook het bovenste haakje heb ik al een paar uur los, voel me minder benauwd gelukkig want ik ben ook kortademig! Net weer medicijnen op en zo weer een tukkie doen want ik ben ook echt gebroken als ik 1,5 uur op ben.. 

Vanavond voor de eerste keer bh uit en even kort douchen, ik weet niet wat me te wachten staat of hoe het er uit ziet?

 

Nogmaals bedankt en alvast een goed weekend!?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Assie zei:

@MW1986 Hooiii 

 

Super dank je wel voor je info, dat gekneusde gevoel is killing, heel mijn lichaam doet zeer helaas.

 

Ik heb vanmorgen.gebeld met het Park kliniek en de zuster zei dat het allemaal komt doordat de sportbh zo strak zit, ik heb hem iets losser mogen zetten aan de achterkant en heb het ritsje aan de voorkant wat losser mogen zetten ?? ook het bovenste haakje heb ik al een paar uur los, voel me minder benauwd gelukkig want ik ben ook kortademig! Net weer medicijnen op en zo weer een tukkie doen want ik ben ook echt gebroken als ik 1,5 uur op ben.. 

Vanavond voor de eerste keer bh uit en even kort douchen, ik weet niet wat me te wachten staat of hoe het er uit ziet?

 

Nogmaals bedankt en alvast een goed weekend!?

 

 

 

Ohh wat fijn zeg.

je zal zien dat het nu veel beter gaat en je je eigen ook beter gaat voelen.  Had ik wel te minste. 

ja ik heb geen sportbh maar een operatie bh vanuit de kliniek zelf.

die heeft alleen verstelbare bandjes en aan de voorzijde zit er een haakje om de bh samen te trekken en dan vervolgens een rits.    Dus geen meerdere standjes.   Had zelf toen al geprobeerd met alleen de rits los, dat scheelde iets maar zat niet lekker omdar het haakje heel erg zat te drukken op mn borstbeen.   Maar goed, ben blij dat ik de kliniek gebeld had en mocht komen.  Alles in een paar sec opgelost hahaha. 

 

Ik vond de eerste keer douchen heel spannend.  Die band af en bh ging uit en t voelde zo zwaar en eng.   Het zweet brak me uit en wat rillerig .   Ik keek naar beneden, mega borsten en dan dat enge gevoel.  Ging krampachtig adem halen. Begon gewoon te huilen.  

 Mn vriend was gelukkig  bij me, want die hielp me met douchen.

 Hadden voor de operatie ook een douche krukje al geregeld bij de thuiszorgwinkel.  Dus heel fijn dat ik kon zitten.   Krukje is zeker aanrader dus.  

En heel makkelijk met haren wassen.   Douchen doe ik inmiddels zelf en zonder problemen of nare gevoelens en gewoon staand, maar haren wassen doet mn vriend nog, dus alleen daar dient het krukje nog voor, zodat ik laag zit. 

 

En geloof het of niet... Nahet douchen wil je zo snel mogelijk je strakke bh aan!!?

 

Dankjewel, jij ook fijn weekend. Xx?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.