Ga naar inhoud

Hallo! Nio/Selms? hydrogel?


quieroboobs

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

 

Na al een paar dagen hier van alles gelezen te hebben en de knoop te hebben doorgehakt, stel ik me ook even voor. 

 

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik nu al heel veel aan dit forum heb! super fijn.

 

Ik heb een A cupje en ik denk dat ik wel iets tubereuze borsten heb. Weet ik niet zeker, maar denk het wel. 

Hele tijd proberen te accepteren over hoe het is, maar ik vind het nu genoeg.  Ik wil zo graag mooie borsten haha! 

 

Door dit forum ben ik er al achter gekomen dat Dr Nio erg goed is en Dr Selms ook. Ik wil graag de monobloc hydrogel en hun zijn de bekendste die ze plaatsen volgens mij. 

 

11 september heb ik al een afspraak bij dr Selms.( erg veel zin in!) Ik zou graag bij beide langs gaan, maar bij dr Nio kan ik bij het park medisch centrum pas begin november terecht. Erg jammer, want als het zou kunnen zou ik graag in de week van 16 dec geopereerd willen worden, maar dat zal dan ook niet lukken bij Nio denk ik. 

 

Ik las dat dr Nio ook op een andere plek werkt? is dat nog steeds zo? Want dan zou ik daar eventueel ook nog heen kunnen bellen. 

 

Ik ben 1,70 en weeg 67 kg. Toevallig meer vrouwen hier met het zelfde postuur en ook hydrogel? Ben erg benieuwd! 

 

En hoe snel konden jullie de operatie in plannen? gaan daar veel maanden over heen? 

 

Liefs, Quieroboobs

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In november ben ik op consult geweest bij dokter nio in het olvg ziekenhuis in amsterdam. Operatie had ik wel in rotterdam. Weet alleen niet of hij nog werkzaam is bij olvg. Ik raad hem zeker aan en ook zn wachttijd is het dik waard!! Man van kennis en heeft echt zoveel plezier in zn vakgebied, het is echt zn passie en neemt de tijd voor je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,77 lang, woog destijds 60 kilo en had een kleine 70B waar veel verschil in zat. Ik had een a en een c cup komt het op neer. En de ene borst hing lager dan de ander. Er is 450/500cc eurosilicone 85% ingegaan en ze zijn nu identiek aan elkaar! Geen verschil in hoogte of grote meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.