Ga naar inhoud

manonn : 4 oktober 2019 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

mijn naam is Manon en 22 jaar oud.

Na lang nadenken heb ik dan eindelijk de stap durven te zetten en ben ik op consult geweest. 

Bij het passen en mijn consult werd ik al blij van het idee dat ik dan eindelijk meer volume had in mijn borsten en ze groter zullen worden. Momenteel heb ik een A/kleine B cup. 

4 oktober is de operatie ingepland bij dr. Hupkens.

 

Ik heb gekozen voor de motiva round silk implantaten en dan de 500 cc full. Deze zullen dual plane geplaatst worden. 

 

Zijn er hier meer dames die de motiva round silk implantaten hebben? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik hoor graag jullie verhalen ?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2019 om 22:33, manonn zei:

Hoi hoi,

 

mijn naam is Manon en 22 jaar oud.

Na lang nadenken heb ik dan eindelijk de stap durven te zetten en ben ik op consult geweest. 

Bij het passen en mijn consult werd ik al blij van het idee dat ik dan eindelijk meer volume had in mijn borsten en ze groter zullen worden. Momenteel heb ik een A/kleine B cup. 

4 oktober is de operatie ingepland bij dr. Hupkens.

 

Ik heb gekozen voor de motiva round silk implantaten en dan de 500 cc full. Deze zullen dual plane geplaatst worden. 

 

Zijn er hier meer dames die de motiva round silk implantaten hebben? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik hoor graag jullie verhalen ?

 

 

 

 

 

Hoi hoi

Ben er eindelijk aan toe gekomen om je topic even te bekijken!
Ik zal je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagtopics. Zo kun je hier in dit topic blijven updaten, hebben anderen iets aan jouw ervaring en staat alles handig bij elkaar. Overzichtelijk voor jou en voor ons ;) 

Ik pak straks ook nog ff je pb erbij!!

In welke kliniek word je geopereerd door Hupkens?

 

Oh ja en als je je topic 'volgt' krijg je ook een melding van reacties, als je niet getagd of geciteerd wordt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah top dankjewel!

 

Ik word geopereerd in Vlaardingen via Diana Gabriels, had wel een goed gevoel bij haar en uiteraard hupkens zelf. 

 

Heb jij zelf nog ervaring met de motiva round silk? Of weet jij iemand die deze soort implantaten heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, manonn zei:

Ah top dankjewel!

 

Ik word geopereerd in Vlaardingen via Diana Gabriels, had wel een goed gevoel bij haar en uiteraard hupkens zelf. 

 

Heb jij zelf nog ervaring met de motiva round silk? Of weet jij iemand die deze soort implantaten heeft?

in het mfiv dus :35:

Ja de laatste tijd wordt meer en meer gewerkt met de motiva en ook met de ronde idd.. 
Hupkens werkt hier sowieso de laatste weken mee, dus je zou hierop kunnen zoeken via de zoekbalk. Ik ken de namen helaas niet uit mijn hoofd van de meiden die deze prothese krijgen :)
Je kunt zoeken op 'motiva' maar ook op 'hupkens' 'faceland' 'verdonck'... en vast nog meer..... Maar dat schiet me zo even niet te binnen.. 


Als je nog iets over de maten van de prothesen wilt weten, mag je me ook altijd pb sturen :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, best_boobie zei:

in het mfiv dus

Ja de laatste tijd wordt meer en meer gewerkt met de motiva en ook met de ronde idd.. 
Hupkens werkt hier sowieso de laatste weken mee, dus je zou hierop kunnen zoeken via de zoekbalk. Ik ken de namen helaas niet uit mijn hoofd van de meiden die deze prothese krijgen
Je kunt zoeken op 'motiva' maar ook op 'hupkens' 'faceland' 'verdonck'... en vast nog meer..... Maar dat schiet me zo even niet te binnen.. 


Als je nog iets over de maten van de prothesen wilt weten, mag je me ook altijd pb sturen

 

xx BB

Heb je even pb gestuurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

 

4 minuten geleden, Daggy zei:

Hey manonn,

 

Ik zag dat jij ook in oktober geopereerd wordt.

Ik ben 1 oktober aan de beurt. Ik vind het zo spannend!

Als je wil, ik zit in de club van Oktober, je kna er nog bijkomen.

 

Groetjes, Daggy

 

 

 Oeh 

spannend! Bijna mogen we ?

 

Oh ja ik zag dat alleen gold leden dat kunnen en ik ben zilver..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.