Ga naar inhoud

Miss-Mafia : 5 augustus 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Ik ben sinds vandaag nieuw op het forum. 5 augustus heb ik mijn borstvergroting in de Boerhaave kliniek en vanochtend kreeg ik voor het eerst zenuwen. Ik ben inmiddels twee keer gaan passen en nog steeds twijfel ik over de maat.. Dit komt vooral door het lezen van verhalen en het horen van de mening van anderen. Hopelijk kom ik daarom op dit forum iemand tegen die vergelijkbare maten heeft waar ik een beetje zekerheid uit kan halen;)
Ik ben 1.63m, weeg 53 kilo en heb nu een 75B/70C. Over anderhalve week krijg ik de mentor 332 305 cc geplaatst boven de borstspier. Nu begin ik te twijfelen of dat niet te groot is voor mij, maar de arts zei dat de meeste meiden achteraf liever groter dan kleiner hadden gewild. Dus daarom heb ik voor de grootste van de twee opties (265 of 305) gekozen. 

 

Zijn er hier meer meiden met ervaring bij deze kliniek? 

Verder zijn tips ivm de voorbereiding of voor na de operatie altijd welkom! Ik hoop dat de hittegolf straks voorbij is, want het lijkt me minder aangenaam om veel te zweten met die wonden haha.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Miss-Mafia zei:

Hi allemaal,

 

Ik ben sinds vandaag nieuw op het forum. 5 augustus heb ik mijn borstvergroting in de Boerhaave kliniek en vanochtend kreeg ik voor het eerst zenuwen. Ik ben inmiddels twee keer gaan passen en nog steeds twijfel ik over de maat.. Dit komt vooral door het lezen van verhalen en het horen van de mening van anderen. Hopelijk kom ik daarom op dit forum iemand tegen die vergelijkbare maten heeft waar ik een beetje zekerheid uit kan halen;)
Ik ben 1.63m, weeg 53 kilo en heb nu een 75B/70C. Over anderhalve week krijg ik de mentor 332 305 cc geplaatst boven de borstspier. Nu begin ik te twijfelen of dat niet te groot is voor mij, maar de arts zei dat de meeste meiden achteraf liever groter dan kleiner hadden gewild. Dus daarom heb ik voor de grootste van de twee opties (265 of 305) gekozen. 

 

Zijn er hier meer meiden met ervaring bij deze kliniek? 

Verder zijn tips ivm de voorbereiding of voor na de operatie altijd welkom! Ik hoop dat de hittegolf straks voorbij is, want het lijkt me minder aangenaam om veel te zweten met die wonden haha.

 

Groetjes!

Hoi hoi

Welkom hier!!

Heb je rechtsboven in de zoekbalk al eens gezocht op 'Weij' of op 'Boerhaave'? Misschien dat je dan al een beetje meer leest over van der Weij. Hij is namelijk een pc die eigenlijk nooit te grote borsten maakt. Hij is eerder iemand die echt aan de hele veilige kant van de marge blijft :) 
Ik zou dus bij hem sowieso altijd de grootste prothese kiezen :)

Wil je dat ik eens met je mee kijk naar welke cupmaat het voor het oog zou gaan worden met deze prothese, stuur me dan even een pb met de info over de prothesen en je voorsituatie. Dat is voor mij makkelijker, want vaak komen er daarna nog berichtjes terug en kan ik tenminste terug lezen over wie het ook alweer gaat :P 

Ik zal je ook even een pb sturen over je aanvraag voor de club :35: 

 

Veel leesplezier! En hopelijk reageren er nog wat meiden op je topic!

 

xx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2019 om 22:46, best_boobie zei:

Hoi hoi

Welkom hier!!

Heb je rechtsboven in de zoekbalk al eens gezocht op 'Weij' of op 'Boerhaave'? Misschien dat je dan al een beetje meer leest over van der Weij. Hij is namelijk een pc die eigenlijk nooit te grote borsten maakt. Hij is eerder iemand die echt aan de hele veilige kant van de marge blijft  
Ik zou dus bij hem sowieso altijd de grootste prothese kiezen

Wil je dat ik eens met je mee kijk naar welke cupmaat het voor het oog zou gaan worden met deze prothese, stuur me dan even een pb met de info over de prothesen en je voorsituatie. Dat is voor mij makkelijker, want vaak komen er daarna nog berichtjes terug en kan ik tenminste terug lezen over wie het ook alweer gaat  

Ik zal je ook even een pb sturen over je aanvraag voor de club  

 

Veel leesplezier! En hopelijk reageren er nog wat meiden op je topic!

 

xx BB
 

 

Bedankt voor de tip! ik heb inmiddels volgens mij alles gelezen wat er te vinden valt over hem haha. Lijkt er inderdaad op dat ik de juiste keuze heb gemaakt om voor de grotere optie te kiezen. Ben alleen bang wat het met mijn kledingmaat gaat doen zeg maar. Ik draag nu altijd xs/s/34 in kledingmaten en maat 75B/70C in bh's (die nog steeds te groot lijken trouwens..) Zal ik dan ook in kledingmaat gaan stijgen?

 

Super fijn dat je mee wil kijken voor de nieuwe cupmaat! Ik ga je meteen een PB sturen.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of er uberhaubt iemand meeleest, maar voor de zekerheid: 

Inmiddels heb ik ook de tijd van de operatie doorgekregen. Maandag word ik om 10:30 geopereerd? Super blij mee, want dan hoef ik minder lang nuchter te blijven. 

Zenuwen beginnen nu wel beetje te komen. Heb alvast alle pijnstillers in huis gehaald en ga vandaag misschien nog extra vestjes kopen. Hoe lang kan ik niets over mijn hoofd aantrekken?

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, fijn dat je zo lekker op tijd geholpen gaat worden! 

Meestal is het advies om 6 weken je armen niet te heffen of boven schouderhoogte te doen. 

Maar bij iedere PC is dit anders. 

Even voor zekerheid navragen :)

Wijde hempjes waar je in kan stappen werkte bij mij ook goed..net zoals blouses :)

Succes maandag! 

X Patries 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Patries78 zei:

Hoi, fijn dat je zo lekker op tijd geholpen gaat worden! 

Meestal is het advies om 6 weken je armen niet te heffen of boven schouderhoogte te doen. 

Maar bij iedere PC is dit anders. 

Even voor zekerheid navragen

Wijde hempjes waar je in kan stappen werkte bij mij ook goed..net zoals blouses

Succes maandag! 

X Patries 

 

woow. 6 weken... ik had niet verwacht dat ik zo lang moeite zou krijgen met aan- en uitkleden haha. Dan moet ik toch echt nog wat extra kleding aan gaan schaffen. Ik lees ook op meerdere plekken dat je niet eens zelf je rits/knoop dicht krijgt van je broek. Is dat zo? Kan me daar niets bij voorstellen nu haha.

 

2 uur geleden, Jess86 zei:

Spannend, ik ben gister geopereerd door van der weij.

Ik had na de operatie lekker een jurkje met knoopjes en een vestje erover. Ideaal.

Heel veel succes maandag!

 

oohjaa! hoe is het gegaan? en hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes gewenst! Komt helemaal goed. 

En wat die kledingmaat betreft: ik zit met dezelfde bezorgdheid. Heb nu 38/M en ik wil dat precies graag zo houden. Nu is het wel geen ramp moest dat niet zo zijn. Als ik er een mooie boezem voor in de plaats krijg, knip ik dat stomme maatetiket er gewoon uit ?

Ik had nog twijfels tot op de operatietafel dus dat is heel normaal, denk ik. Komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes gewenst!

Ik ben 1.62, 51 kilo en heb 400cc gekregen. Waarmee ik uitkom op een 75D. En geloof me, ik dacht en vond ze na de operatie echt té groot. Maar net na de operatie zijn ze nog niet gezakt en zitten ze erg hoog. Het is mentaal gewoon even wennen. Nu denk ik: had ik die 425cc maar gepakt. Ik vind ze prachtig hoor! Maar je gaat er echt snel aan wennen. Het past echt bij mijn postuur en is echt alles behalve te groot!

 

Ik had voor de operatie een S'je en die heb ik nu nog steeds. Ik pas nog steeds in al mijn kleding! Het is niet zo dat je meteen een maat groter moet nemen. Veel shirtjes rekken mee.

 

De eerste weken is aankleden(shirt aandoen) lastig, omdat je niet boven je macht mag. Maar wat ik deed was eerst mijn armen in de mouwen, mijn hoofd wat voorover en dan over mijn hoofd. Zo hoefde ik mijn armen niet boven mijn hoofd te tillen. Dit ging gewoon goed!

Broeken heb ik altijd gewoon zelf open en dicht kunnen doen en omlaag en omhoog. 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@lunalina jaa ik heb vannacht super slecht geslapen dus nu zijn de zenuwen zeker aanwezig. Zie eigenlijk totaal niet op tegen de operatie of de narcose, maar wel naar de tijd erna waarin je zo afhankelijk bent van iedereen. Ik hoop dat ik snel weer alles zelf kan en ook snel weer uit bed kan. Heb alvast allemaal boeken op mijn e-reader gezet, zodat ik me in ieder geval niet hoef te gaan vervelen.

 

@Secret ingredients Thanks!! Nee precies, de mooie boezem is het belangrijkst. En voor mij eigenlijk het zelfvertrouwen. Hoe gaat het nu met je?

 

@Rowie Bedankt Rowie! Oh dan ben jij nog smaller en meer cc! Maar jij hebt rond gekregen toch? En voor of achter de spier? En wat voor cup had je van te voren? Sorry veel vragen haha.
Ik wilde eerst vandaag nog even snel gaan shoppen, maar ik ga het toch maar even proberen met wat ik al heb. Extra kleding is zo bijbesteld/gekocht. De eerste week kom je toch nog niet echt veel onder de mensen als ik dat zo lees haha.

Bedankt voor de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks for asking! Ging vandaag (3 dagen po) best goed, alleen nu 's avonds vind ik opeens mijn gemak niet meer. Zitten, liggen, staan... het maakt allemaal niks uit. Alles is even ongemakkelijk. Nog steeds superhard gezwollen en ben werkelijk een watertonnetje. En die grrrrrr-borstband. Wat haat ik dat ding intussen. Geeft me overigens ontzettende rugpijn. 

Manlief is intussen wel thuisgekomen maar is zoals altijd nogal zwijgzaam. Hopelijk morgen weer een stukje beter.

Maak me intussen ook zorgen over het feit dat ik over 2 weken opnieuw moet gaan werken. Ik wil echt niet dat iemand die borstband ziet zitten of vraagt waar dat voor dient maar dat zal waarschijnlijk niet lukken ?

*En nu klaagmodus uit*  ?

Keep us posted!  Want het doet toch wel deugd om af en toe te ventileren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Miss-Mafia zei:

 

@lunalina jaa ik heb vannacht super slecht geslapen dus nu zijn de zenuwen zeker aanwezig. Zie eigenlijk totaal niet op tegen de operatie of de narcose, maar wel naar de tijd erna waarin je zo afhankelijk bent van iedereen. Ik hoop dat ik snel weer alles zelf kan en ook snel weer uit bed kan. Heb alvast allemaal boeken op mijn e-reader gezet, zodat ik me in ieder geval niet hoef te gaan vervelen.

 

@Secret ingredients Thanks!! Nee precies, de mooie boezem is het belangrijkst. En voor mij eigenlijk het zelfvertrouwen. Hoe gaat het nu met je?

 

@Rowie Bedankt Rowie! Oh dan ben jij nog smaller en meer cc! Maar jij hebt rond gekregen toch? En voor of achter de spier? En wat voor cup had je van te voren? Sorry veel vragen haha.
Ik wilde eerst vandaag nog even snel gaan shoppen, maar ik ga het toch maar even proberen met wat ik al heb. Extra kleding is zo bijbesteld/gekocht. De eerste week kom je toch nog niet echt veel onder de mensen als ik dat zo lees haha.

Bedankt voor de tips!

Ik heb inderdaad ronde gekregen. Maar omdat het dual plane is geplaatst lijken ze meer druppelvormig. Het zijn geen ronde schijven! 

400cc klinkt ook enorm, maar het lijkt eerder een volle C cup. 

Voor de operatie had ik een kleine 70/75 B. Maar droeg voornamelijk maximizers.

 

En precies. Al denk ik dat je echt wel in je eigen kleding past. Mijn shirtjes zitten nu ook niet strak, en dat zijn dezelfde als voor de operatie. .

 

Succes vandaag! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

 

Bij deze mijn operatieverslag. Ik had dit vannacht al getypt, maar net toen ik bijna klaar was drukte ik op een verkeerde knop en was alles weg :( en toen had ik geen puf meer dus nu even opnieuw.

 

Gisterenochtend heel vrolijk en relax wakker geworden na een goede nacht slaap. Ik had totaal geen zenuwen. Om 10:00 gemeld bij de kliniek. Mijn vriend had me afgezet en is toen gaan werken. Ik heb toen in de wachtkamer 2 formulieren ingevuld en werd vrijwel meteen opgehaald door een aardige verpleegster. Toen kreeg ik een bed toegewezen en kon ik me omkleden. Daar heb ik toen zo'n kwartiertje gewacht en toen kwam dr. van der Weij om te kletsen en af te tekenen en kreeg ik alvast mijn infuus. Dat ging even mis haha. Op de plek waar ze normaal prikken (bij je pols) pakte die bij mij niet dus hebben ze het infuus maar iets hoger in mijn arm gezet. Daarna werd ik al vrij snel met mijn bed richting de operatiekamer gereden. Nog steeds geen zenuwen te bekennen. Ik ben normaal een gigantische stresskip om de kleinste dingen, maar gisteren was ik helemaal zen. Super raar!

In de operatiekamer kon ik zelf op de tafel gaan liggen. Er was een heel aardige verpleger daar die dezelfde naam had als mijn vriend, dus we waren meteen grapjes aan het maken en aan het kletsen. Hij mat mijn bloeddruk en ondertussen kreeg ik al een goedje in het infuus waar ik duizelig van kon worden. Toen deed ik mijn ogen alvast dicht en daarna kreeg ik het slaapmiddel. Vervolgens kreeg ik een zuurstofkapje op en zeiden ze: 3x diep ademhalen en dan zien we je zo aan de andere kant. Ging super snel allemaal.

 

Om 13:30 werd ik wakker gemaakt op de uitslaapzaal. Vond ik erg jammer, want ik lag heerlijk te slapen haha. Ze hadden mijn vriend al gebeld dat alles goed was gegaan en die zou me rond 14:00 komen halen. Ik was nog vrij wappie van de narcose dus alles wat ze me hebben verteld over mijn bh en medicijnen inname kan ik me niet goed herinneren oeps. Om 14:00u kon ik echter zelf naar boven lopen en heb ik boven in de wachtkamer op mijn vriend zitten wachten.

Eenmaal thuis (ook in Amsterdam) heb ik nog 2 paracetamol genomen rond 17:00u en het ging prima. Om 18:00 ben ik richting Limburg gebracht, omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen van werk en mijn vader en zijn vriendin dan voor me kunnen zorgen.

 

Dus daar ben ik nu. Vannacht super slecht geslapen. Van 3-7 wakker gelegen van de rugpijn. Ik denk doordat je alles aanspant omdat je bang bent een verkeerde beweging te maken. En door het rechtop slapen (ik dacht dat dat moest, maar is dus helemaal niet zo). Vannacht toch maar wat platter proberen te liggen. Verder merk ik dat ik echt op tijd mijn medicijnen moet pakken, omdat de druk anders te heftig wordt. Ik denk soms: ooh het gaat wel met de pijn en dan neem ik dus geen medicijnen en dan is het vervolgens te laat. Dus neem je medicijnen op tijd!!!

 

Naja dat is het wel zo'n beetje. Ik heb nog niet durven spieken onder de bh, maar in de bh ziet het er al prima uit. Vandaag wel stuk meer gezwollen maar dat hoort erbij. Zal straks even album aanmaken van voorsituatie en nu. 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat een leuk operatieverslag, dankjewel.

Veel zaken die je aanhaalt zijn voor mij ook erg herkenbaar; de eerste pijnlijke nacht, de pijn in borsten en rug, het slapen op de rug, de medicatie tijdig innemen... 

Rust goed uit want het vergt toch ook allemaal veel energie van je lichaam! Laat goed voor je zorgen.

Veel succes en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

update!

vannacht een slaappilletje gepakt en bed iets minder hoog gezet. Daardoor gelukkig wel heel goed geslapen.

Ik houd wel mega veel vocht vast. Mijn buik is erg opgezet en ik krijg mijn armen niet helemaal naar beneden omdat het daar helemaal dik is. Is dat normaal? Voel me echt een michelinmannetje haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Miss-Mafia zei:

update!

vannacht een slaappilletje gepakt en bed iets minder hoog gezet. Daardoor gelukkig wel heel goed geslapen.

Ik houd wel mega veel vocht vast. Mijn buik is erg opgezet en ik krijg mijn armen niet helemaal naar beneden omdat het daar helemaal dik is. Is dat normaal? Voel me echt een michelinmannetje haha.

Hoihoi 

Yep, hier ook een Michelinmannetje. Nu (dag 5) begint het pas een beetje te minderen. Ik heb normaal redelijk ver uitstekende sleutelbeenderen, maar die zijn door het vocht helemaal verdwenen. Komt dus wel goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lunalina & @Patries78 als het goed is heb ik jullie toegevoegd. Zal straks voor het douchen een nieuwe foto van vandaag maken. Kijken of er al veel verschil is met gisteren...

 

13 uur geleden, Secret ingredients zei:

Hoihoi 

Yep, hier ook een Michelinmannetje. Nu (dag 5) begint het pas een beetje te minderen. Ik heb normaal redelijk ver uitstekende sleutelbeenderen, maar die zijn door het vocht helemaal verdwenen. Komt dus wel goed. 

 

ja ik ook maar er zijn geen botten meer te zien haha. hoe gaat het herstel bij jou verder? ik snap nu wel wat iedereen zegt dat ze blij zijn dat ze de grootste maat hebben gekozen. Vind ze nu ook ineens vrij klein lijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.