Ga naar inhoud

Miss-Mafia : 5 augustus 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Miss-Mafia zei:

ja ik ook maar er zijn geen botten meer te zien haha. hoe gaat het herstel bij jou verder? ik snap nu wel wat iedereen zegt dat ze blij zijn dat ze de grootste maat hebben gekozen. Vind ze nu ook ineens vrij klein lijken ?

Vocht is intussen zo goed als weg. Dus da's al ietsje comfortabeler. 

Gisteren had ik een supergoede dag, en in principe ook een goede nacht... tot 5u vanochtend... Ik had namelijk het idee geen pijnstillers meer nodig te hebben, dus toen werden de boobies opeens terug "levend". En die rug! Grrr... 

Ben ook blij dat ik toch de grotere maat heb genomen voor wat ik zo door het verband heen kan zien. Ben nu op zoek naar een goede compressiebeha, want die heb ik vanaf volgende vrijdag nodig wanneer het verband er af mag. Zie effe door de bomen het bos niet meer en ook geen idee van de maat. 

Heb al jaren omtrek 80 à 85, maar volgens de chirurg heb ik eigenlijk 75. Geen idee welke cupmaat het uiteindelijk zal zijn. Kan toch moeilijk "van alles wat" gaan kopen? ?

Of zou ik 2 verschillende maten mogen meenemen en dan terugbrengen wat niet past? Wat een luxeprobleem ook eigenlijk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Secret ingredients zei:

Vocht is intussen zo goed als weg. Dus da's al ietsje comfortabeler. 

Gisteren had ik een supergoede dag, en in principe ook een goede nacht... tot 5u vanochtend... Ik had namelijk het idee geen pijnstillers meer nodig te hebben, dus toen werden de boobies opeens terug "levend". En die rug! Grrr... 

Ben ook blij dat ik toch de grotere maat heb genomen voor wat ik zo door het verband heen kan zien. Ben nu op zoek naar een goede compressiebeha, want die heb ik vanaf volgende vrijdag nodig wanneer het verband er af mag. Zie effe door de bomen het bos niet meer en ook geen idee van de maat. 

Heb al jaren omtrek 80 à 85, maar volgens de chirurg heb ik eigenlijk 75. Geen idee welke cupmaat het uiteindelijk zal zijn. Kan toch moeilijk "van alles wat" gaan kopen? ?

Of zou ik 2 verschillende maten mogen meenemen en dan terugbrengen wat niet past? Wat een luxeprobleem ook eigenlijk ?

 

Fijn dat het vocht in ieder geval bijna weg is bij je! JIj bent nu 6 dagen PO, toch? Ik zou je pijnstillers voorlopig dan toch nog even op vaste tijden blijven pakken zodat je de pijn voor bent.

Kan je chirurg je niet vertellen welke maat bh je het beste kan nemen? Heb jij momenteel dan geen sportbh aan? Ik werd in de kliniek wakker met een sportbh aan. Heb ook geen verband. alleen pleisters op de wondjes. 
Zou voor de maat gewoon echt bellen naar de kliniek. Of je laten opmeten in een winkel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Miss-Mafia zei:

Kan je chirurg je niet vertellen welke maat bh je het beste kan nemen? Heb jij momenteel dan geen sportbh aan? Ik werd in de kliniek wakker met een sportbh aan. Heb ook geen verband. alleen pleisters op de wondjes. 
Zou voor de maat gewoon echt bellen naar de kliniek. Of je laten opmeten in een winkel?

 

Het zou uiteindelijk uitkomen op een 75D volgens de dame van de lingeriezaak. Maar door de vervorming en de zwelling kon het wel eens verschillen, werd me op voorhand gezegd. Nu ja, zal ook geen cupmaat verschil zijn neem ik aan. 

Ik mag pas volgende week vrijdag een sportbeha aan.? Is blijkbaar standaard bij deze chirurg dat drukverband en die borstband. Zou sneller indalen bevorderen. Ik vind het op dit moment alleen maar superirritant en héél oncomfortabel. ? en heb daardoor dus ook nog helemaal niks gezien.

Was daarstraks in de lingeriezaak voor die sportbeha en voelde me net een kind in de snoepwinkel met al dat moois dat in de rekken hing. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!

 

Ik ben momenteel 6 dagen PO, maar heb vandaag de pijnlijkste dag. Mijn rechterborst voelt alsof hij eraf scheurt zo'n vervelende pijn. Links heb ik vrijwel nergens last van. Ik kan nog steeds bijna niks. Zelf lopen doet al pijn, omdat ze dan schudden en dan voel ik de wonden weer (alsof het uitscheurt zeg maar).
Morgen weer eerste werkdag. Zie er enorm tegenop. Gelukkig brengt en haalt mijn vriend me, want autorijden, fietsen of zelfs OV lukt niet.

Daarnaast heb ik nog steeds een enorme opgezette en harde buik. Wordt niet minder, maar alleen erger. Pas niet eens meer in mijn eigen broeken!! Is dat normaal dat ik daar nu nog steeds last van heb??

 

Morgen ook check-up, dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar, ben nu 12 dagen PO (ook bij Boerhaave trouwens) en nog steeds terugvallen.

Mijn borsten zijn ook ontzettend hard steeds.

ik heb nu gelukkig nog een week vakantie en dan mag ik ook weer aan de bak.

 

de bh kan ik ook wel vervloeken, die drukt op m’n wonden en dat begint nu ook heel erg te jeuken inmiddels.

blij als er weer een paar weken voorbij zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deedee04 ik zie je bericht nu pas! Inmiddels ben ik ook 11 dagen PO. De opgeblazen buik is bijna weg, nadat ik 2 laxeertabletten heb genomen. Afgelopen maandag ben ik op controle geweest en volgens de arts kon die buik komen door de narcose en de pijnstillers. Schijnt vaak voor te komen namelijk. 
Gelukkig was met mijn borsten wel alles in orde, wondjes zagen er netjes uit en volgens hem gaan ze mooi indalen.

Nu de pleisters van de wonden af zijn, heb ik ook veel last van de bh die erop drukt en van de jeuk inderdaad. Dus volgens mij gaan onze klachten gelijk op (obv het aantal dagen PO haha).

 

Hoe gaat het nu met jou? Kan je al wat meer zelf? Ik ben benieuwd wanneer ik weer kleding over mijn hoofd aan kan trekken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!! - 2 weken PO

Het leek me goed weer even een update te schrijven voor de dames die ook nog een operatie in het verschiet hebben (eventueel ook bij dr van der Weij).

 

Momenteel ben ik 2 weken PO en inmiddels ben ik al een aantal dagen van de pijnstillers af. Dat betekent niet dat ik geen pijn meer heb, maar de pijn is draaglijk. 
Ik heb in de afgelopen 2 weken verschillende soorten pijn gevoeld
- eerste paar dagen: drukkende pijn van de zwelling
- 1 week PO: scheurende pijn (alsof ik ze steeds moest vasthouden)
- 2 weken PO: brandende pijn. Nu voelt het (over mijn hele borst, maar VOORAL bij de tepels) alsof ik gigantisch erg verbrand ben geweest en dan steeds de huid aanraak. Dus de bh voelt al onaangenaam en als ik er iets overheen aantrek voel ik dat zelfs branden. Ben nu aan het proberen de borsten met vaseline in te smeren in de hoop dat het dan minder wordt.

Daarnaast vind ik stukken lopen nog steeds niet prettig (niet zonder ze vast te houden dan haha). 

MAAR ik wil jullie niet ontmoedigen! Zoals het nu klinkt is het niet uit te houden, maar alles is het dubbel en dwars waard. Tuurlijk, het is niet super aangenaam, maar zeker goed te doen!!

 

Zorg wel dat je hulp hebt de eerste paar weken, want je mag echt niet je ellebogen boven je schouders houden (dat voel je daarna meteen) en niks tillen. Bukken is ook niet aan te raden. Mijn vriend heeft alles spullen die ik nodig heb op het aanrecht gezet zodat ik er gemakkelijk bij kan. En hij helpt ontzettend goed met het huishouden en onze hond uitlaten enz. Hij verdient een standbeeld!

 

Verder loop ik al 2 weken in alleen maar vestjes en blousjes, omdat ik niets over mijn hoofd krijg. En een oude spijkerbroek, want door al het stil thuiszitten heb ik constant vreetzin en ben ik dus iets bijgekomen ? Ik probeer me daar even niet te druk om te maken, gaat er wel weer af zodra ik weer mag sporten.

 

Zojuist heb ik ook weer een paar nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album. Hier is goed de huidige situatie te zien. De rechterborst loopt voor op de linker haha. Daar bedoel ik mee dat die al minder gezwollen is en verder ingedaald.

 

Mochten er mensen meelezen die tips hebben tegen het branderige gevoel, dan hoor ik het graag!

 


 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Miss-Mafia zei:

Update!! - 

Momenteel ben ik 2 weken PO en inmiddels ben ik al een aantal dagen van de pijnstillers af. Dat betekent niet dat ik geen pijn meer heb, maar de pijn is draaglijk. 
Ik heb in de afgelopen 2 weken verschillende soorten pijn gevoeld
- eerste paar dagen: drukkende pijn van de zwelling
- 1 week PO: scheurende pijn (alsof ik ze steeds moest vasthouden)
- 2 weken PO: brandende pijn. Nu voelt het (over mijn hele borst, maar VOORAL bij de tepels) alsof ik gigantisch erg verbrand ben geweest en dan steeds de huid aanraak. Dus de bh voelt al onaangenaam en als ik er iets overheen aantrek voel ik dat zelfs branden. Ben nu aan het proberen de borsten met vaseline in te smeren in de hoop dat het dan minder wordt. 

 

Hier precies hetzelfde! 18 dag PO en ook nog steeds die "zonnebrand". Ik heb nu een andere sportbeha en daarin voel ik het wel ietsje minder. Vaseline nog niet geprobeerd. Ga ik morgen meteen kopen in de hoop dat het helpt. 

Bio-olie helpt ook een klein beetje, vind ik. 

Gisteren naar de chirurg gebeld om te vragen of dat wel normaal is zo lang. Hij zegt dat het écht lang is, maar wel mogelijk. Dat het vanaf nu alleen maar minder pijnlijk zal worden en dat het ergste voorbij is. 

Dat hopen we dan maar. 

De te strakke broeken door het gebrek aan sport en de overload aan eten zijn hier ook herkenbaar. Oeps... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, zit op dag 22 PO en ook dat zonverbrandingsachtige gevoel.

onderkant van mn borsten is nog steeds gevoelloos en de tepels doen echt zeer nog.

 

Ze zijn ook nog flink hard, het is ietsje minder, maar echt beweging zit er nog niet in.

 

rugslapen lukt me ook echt niet meer

lig nu steeds op mijn zij.

 

ik smeer 2 x daags Mn borsten in met bio oil, maar de wonden niet, want nog niet alle hechtingen zijn eruit helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Secret ingredients oeh welke sportbh heb jij dan als ik vragen mag? Ik ben nog op zoek naar een tweede. Deze vind ik niet altijd even fijn. (die van de kliniek). Wil wel eentje met genoeg steun, omdat ik de borsten flink voel bewegen als ik loop en dat doet behoorlijk pijn.

 

@Deedee04 aah op dag 22 nog steeds? Dan hebben we nog wel even te gaan inderdaad..Heb jij je chirurg daarover gesproken? Ik ga die bio oil ook eens proberen! Bij mij zijn de hechtingen ook nog niet volledig opgelost.

 

 

 

Zijn er mensen die meelezen die aan krachtsport doen? Ik ben op zoek naar een sportschema voor na week 6 om rustig mee te beginnen in de gym. Ik heb de neiging om snel weer te veel te doen en wil mijn boobs niet verpesten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bemeltje wat gek. Ik heb je verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je kijken of het nu wel lukt? Vanavond ga ik een nieuwe foto uploaden van de huidige situatie. Ben vandaag 5 weken PO en voel me super goed! Ik vind ze nu ook echt heel erg mooi. De linker is nu ook verder ingedaald dus ze lijken nu weer op elkaar haha.

Ik vond alles dan ook meer dan de moeite waard! Je moet er gewoon even doorheen, maar daarna heb je er (als het goed is) jaren plezier van.


30 september is al snel! Zorg in ieder geval dat je de eerste 1/2 weken hulp hebt. En daarna dat alles op de eettafel/aanrecht staat wat je nodig hebt, zodat je niet in hoge kastjes hoeft te zijn haha. En de eerste 4 weken kon ik echt alleen kleren aan die een rits/knoopjes hadden of waar ik in kon stappen. Dus zorg dat je daar genoeg van hebt. Oh en ga de eerste week niet op de weegschaal staan;) dat is puur vocht, maar ik kreeg een halve hartverzakking haha. Ben nu weer helemaal mijn oude ik maar dan met 2 nieuwe mooie boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-9-2019 om 14:53, Miss-Mafia zei:

Hmm ik kon niemand meer toevoegen, dus ik heb het album maar openbaar gezet. Wel vreemd... @best_boobie weet jij hoe dat kan?

Dat is vreemd... Kun je me vertellen wat je precies gedaan had? 
Enige wat wel eens vaker gebeurd is dat iemand een persoon wil toevoegen die er al tussen staat (dan lukt het niet) en als er een @ teken voor getikt wordt.. Dat lukt ook niet namelijk.. 
Zet het anders nog eens om, dan kijk je even wat precies niet lukt. Geef me dan in pb even door wat je probeerde en welke melding je kreeg. Ook even de namen van diegenen die je toe wilde voegen :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-9-2019 om 14:08, Miss-Mafia zei:

@Bemeltje wat gek. Ik heb je verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je kijken of het nu wel lukt? Vanavond ga ik een nieuwe foto uploaden van de huidige situatie. Ben vandaag 5 weken PO en voel me super goed! Ik vind ze nu ook echt heel erg mooi. De linker is nu ook verder ingedaald dus ze lijken nu weer op elkaar haha.

Ik vond alles dan ook meer dan de moeite waard! Je moet er gewoon even doorheen, maar daarna heb je er (als het goed is) jaren plezier van.


30 september is al snel! Zorg in ieder geval dat je de eerste 1/2 weken hulp hebt. En daarna dat alles op de eettafel/aanrecht staat wat je nodig hebt, zodat je niet in hoge kastjes hoeft te zijn haha. En de eerste 4 weken kon ik echt alleen kleren aan die een rits/knoopjes hadden of waar ik in kon stappen. Dus zorg dat je daar genoeg van hebt. Oh en ga de eerste week niet op de weegschaal staan;) dat is puur vocht, maar ik kreeg een halve hartverzakking haha. Ben nu weer helemaal mijn oude ik maar dan met 2 nieuwe mooie boobs

Ja het is gelukt. Ze zijn super mooi!! Begrijp dat je er blij mee bent, terecht! Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn anders maak ik mezelf echt gek voor die operatie. Ik wil gewoon verstand op nul en op die tafel gaan liggen haha. Goede tips in ieder geval!! Ik ga eens wat kleding uitzoeken. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
On 7/25/2019 at 10:46 PM, best_boobie said:

Hoi hoi

Welkom hier!!

Heb je rechtsboven in de zoekbalk al eens gezocht op 'Weij' of op 'Boerhaave'? Misschien dat je dan al een beetje meer leest over van der Weij. Hij is namelijk een pc die eigenlijk nooit te grote borsten maakt. Hij is eerder iemand die echt aan de hele veilige kant van de marge blijft  
Ik zou dus bij hem sowieso altijd de grootste prothese kiezen

Wil je dat ik eens met je mee kijk naar welke cupmaat het voor het oog zou gaan worden met deze prothese, stuur me dan even een pb met de info over de prothesen en je voorsituatie. Dat is voor mij makkelijker, want vaak komen er daarna nog berichtjes terug en kan ik tenminste terug lezen over wie het ook alweer gaat  

Ik zal je ook even een pb sturen over je aanvraag voor de club  

 

Veel leesplezier! En hopelijk reageren er nog wat meiden op je topic!

 

xx BB
 


hey @best_boobie! Ik zit met exact dezelfde uitdaging. Kreeg 265cc aangemeten, maar wil iets meer projectie. Dus ik ga morgen tijdens telefonisch consult met Vd Weij om de 305cc vragen. Hopelijk gaat hij akkoord. Ik heb je ook een pb gestuurd met mijn voorsituatie etc. Zou je kunnen kijken welke cupmaat ik ga hebben met 265 en 305? Dankjewel ♥️

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.