Ga naar inhoud

Sarabii : 16 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Lieve meiden,

 

Na een aantal maanden meegelezen te hebben op dit handige en gezellige forum is het nu tijd om wat actiever te worden. Ik heb mijn account inmiddels ook geüpgraded, want had steeds de max van het te aantal te lezen pagina`s bereikt (me no like!!). 

 

16 juli 2019, inmiddels precies een week geleden, ben ik geopereerd door dr straaten bij Kliniek Heyendael. Ik keek er heel erg naar uit, had al heel lang de wens en ineens was het dan zover! 

 

Ik moet zeggen dat ik enorm tevreden ben over de zorg in de kliniek. Ik werd op mijn gemak gesteld en vond het zowaar gezellig op de uitslaapkamer ?. Super vriendelijk personeel. Echt mensen met passie voor het vak.

 

Ik ben vandaag voor de eerste controle geweest. Zag er super uit. Zwelling gaat langzaam weg. En verder voel ik me ook goed. Af en toe nog een paracetamol, maar echt pijn heb ik niet gehad. Ik heb meer last van de vermoeidheid van de narcose dan van pijn. Oh ja en het slapen is even aanpassen, maar goed, dat is niet anders. 

 

Al met al super dus, zou je denken, want (en ik probeer niet al te negatief over te komen), ik vind de grootte van de borst echt enorm tegenvallen! Vanaf de zijkant zie je zeker verschil ten opzichte van mijn voorsituatie, maar als ik er vanaf boven op kijk zie ik amper verschil! In een truitje zie ik helemaal geen verschil (droeg altijd wel maximizers) en heel eerlijk; ik ben er echt heel verdrietig over. 

 

Voor de volledigheid: mijn voorsituatie was 75A. Ik droeg altijd 75b want dat oogt groter en dat verschil vulde ik dan op. Veel meer kon ik er niet van maken maar voor toen was dat het meest haalbare en dus prima. 

 

Tijdens de eerste passessie kwam ik uit op anatomisch high profile 440cc. Ik twijfelde over de grootte en dus ben ik een tweede keer gaan passen. Heb toen nogmaals 440cc gepast en daarnaast 495cc. Die laatste oogde behoorlijk groot dus daar ging ik over nadenken. Ik vond het zo moeilijk dat ik besloot om dr straaten advies te vragen voor de operatie. Hij gaf resoluut aan dat als ik t natuurlijk wilde houden (en dat heb ik steeds gezegd) dat 440cc mooi in verhouding met mijn lichaam zou zijn. Zo gezegd zo gedaan: hij is immers de professional. 

 

Ik ben nu dus een week na de operatie en nog geen dag blij geweest met de vergroting. Ik vind dit zo’n domper. Je kijkt er zo lang naar uit, betaald veel geld, en dan heb je niet bereikt wat je wilde. 

Voor de goede orde: ik weet niet of 495cc wel het gewenste resultaat had gegeven hoor maar wat ik nu heb oogt als een Btje en voor mijn gevoel veeeeel te klein. 

 

Wat een lang verhaal dames. Ik hoop niet dat ik te depri overkom, want dat wil ik natuurlijk helemaal niet, maar van me afschrijven helpt hopelijk een beetje. En ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen en adviezen! Ik denk er nu zelfs over om te gaan afvallen in de hoop dat mijn borsten dan groter lijken. ?

 

Liefs sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2019 om 14:49, Sarabii zei:

Lieve meiden,

 

Na een aantal maanden meegelezen te hebben op dit handige en gezellige forum is het nu tijd om wat actiever te worden. Ik heb mijn account inmiddels ook geüpgraded, want had steeds de max van het te aantal te lezen pagina`s bereikt (me no like!!). 

 

16 juli 2019, inmiddels precies een week geleden, ben ik geopereerd door dr straaten bij Kliniek Heyendael. Ik keek er heel erg naar uit, had al heel lang de wens en ineens was het dan zover! 

 

Ik moet zeggen dat ik enorm tevreden ben over de zorg in de kliniek. Ik werd op mijn gemak gesteld en vond het zowaar gezellig op de uitslaapkamer ?. Super vriendelijk personeel. Echt mensen met passie voor het vak.

 

Ik ben vandaag voor de eerste controle geweest. Zag er super uit. Zwelling gaat langzaam weg. En verder voel ik me ook goed. Af en toe nog een paracetamol, maar echt pijn heb ik niet gehad. Ik heb meer last van de vermoeidheid van de narcose dan van pijn. Oh ja en het slapen is even aanpassen, maar goed, dat is niet anders. 

 

Al met al super dus, zou je denken, want (en ik probeer niet al te negatief over te komen), ik vind de grootte van de borst echt enorm tegenvallen! Vanaf de zijkant zie je zeker verschil ten opzichte van mijn voorsituatie, maar als ik er vanaf boven op kijk zie ik amper verschil! In een truitje zie ik helemaal geen verschil (droeg altijd wel maximizers) en heel eerlijk; ik ben er echt heel verdrietig over. 

 

Voor de volledigheid: mijn voorsituatie was 75A. Ik droeg altijd 75b want dat oogt groter en dat verschil vulde ik dan op. Veel meer kon ik er niet van maken maar voor toen was dat het meest haalbare en dus prima. 

 

Tijdens de eerste passessie kwam ik uit op anatomisch high profile 440cc. Ik twijfelde over de grootte en dus ben ik een tweede keer gaan passen. Heb toen nogmaals 440cc gepast en daarnaast 495cc. Die laatste oogde behoorlijk groot dus daar ging ik over nadenken. Ik vond het zo moeilijk dat ik besloot om dr straaten advies te vragen voor de operatie. Hij gaf resoluut aan dat als ik t natuurlijk wilde houden (en dat heb ik steeds gezegd) dat 440cc mooi in verhouding met mijn lichaam zou zijn. Zo gezegd zo gedaan: hij is immers de professional. 

 

Ik ben nu dus een week na de operatie en nog geen dag blij geweest met de vergroting. Ik vind dit zo’n domper. Je kijkt er zo lang naar uit, betaald veel geld, en dan heb je niet bereikt wat je wilde. 

Voor de goede orde: ik weet niet of 495cc wel het gewenste resultaat had gegeven hoor maar wat ik nu heb oogt als een Btje en voor mijn gevoel veeeeel te klein. 

 

Wat een lang verhaal dames. Ik hoop niet dat ik te depri overkom, want dat wil ik natuurlijk helemaal niet, maar van me afschrijven helpt hopelijk een beetje. En ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen en adviezen! Ik denk er nu zelfs over om te gaan afvallen in de hoop dat mijn borsten dan groter lijken. ?

 

Liefs sarabii

 

Hoi Sabrabii,

 

Ik snap je verhaal! Al ben ik wel enorm blij. Voor mij was de operatie zo spannend, dat mijn blijdschap bij het weer wakker zijn alles overwon.

We zijn nu 2 weken verder en ik vind die van mij ook niet groot. Ik had het ook al in m’n eigen topic gezegd, maar er is weinig verschil tov mijn mega push up bh’s die ik altijd droeg. Dus het resultaat is het formaat van de push up.

Ik ben daar nu zeer tevreden mee, maar misschien dat ik over een half jaar denk het had best groter gemogen.

Dus ik snap je,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, nkm zei:

 

Hoi Sabrabii,

 

Ik snap je verhaal! Al ben ik wel enorm blij. Voor mij was de operatie zo spannend, dat mijn blijdschap bij het weer wakker zijn alles overwon.

We zijn nu 2 weken verder en ik vind die van mij ook niet groot. Ik had het ook al in m’n eigen topic gezegd, maar er is weinig verschil tov mijn mega push up bh’s die ik altijd droeg. Dus het resultaat is het formaat van de push up.

Ik ben daar nu zeer tevreden mee, maar misschien dat ik over een half jaar denk het had best groter gemogen.

Dus ik snap je,

xxx

 

Hi @nkm,

lief dat je even reageert. Fijn dat jij nu heel tevreden bent. Lekker van genieten! Het is ook een mooi iets, dat je de luxe hebt om iets te veranderen wat je van binnen heel graag wilt. En misschien zit het ook vooral tussen mijn oren hoor. Dat ik dacht dat het groter zou zijn dan mijn push up. Ik hoor mezelf nog tegen anderen zeggen ‘borsten blijven veranderen en je kan er pas na 3 maanden echt iets over zeggen’, maar ik heb kennelijk geen geduld, word onrustig van het niet weten en vind het lastig om mijn eigen woorden te geloven. 

Liefss sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sarabii zei:

 

Hi @nkm,

lief dat je even reageert. Fijn dat jij nu heel tevreden bent. Lekker van genieten! Het is ook een mooi iets, dat je de luxe hebt om iets te veranderen wat je van binnen heel graag wilt. En misschien zit het ook vooral tussen mijn oren hoor. Dat ik dacht dat het groter zou zijn dan mijn push up. Ik hoor mezelf nog tegen anderen zeggen ‘borsten blijven veranderen en je kan er pas na 3 maanden echt iets over zeggen’, maar ik heb kennelijk geen geduld, word onrustig van het niet weten en vind het lastig om mijn eigen woorden te geloven. 

Liefss sarabii

 

Heb je een album gemaakt? Ik zal je ook even in die van mij toevoegen,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sarabii! Wat vervelend om te horen :( 

Ik kan me natuurlijk niet helemaal in jouw schoenen verplaatsen, maar de narcose kan ook een heel naar effect geven de eerste weken! Ik was ook heel verdrietig en depri de eerste weken. Overigens ook niet blij met mijn borsten, maar kon niet goed plaatsen waarom niet. Misschien versterkt dit je teleurstelling? 

Daarnaast heb ik hier op het forum en uit mijn omgeving gehoord en gelezen dat je borsten echt nog heel erg kunnen gaan veranderen en daarmee ook voller kunnen gaan ogen :) als het allemaal wat meer een plekje heeft gekregen en wat meer gezakt is. 

Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt bij jou! 440 is echt niet niets!! En zoals ze overal schrijven op dit forum is geduld een van de belangrijkste (en vervelendste) factoren!! 

Houd ons op de hoogte! ♥️

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat super balen dat je je zo voelt! Ik heb zelf nog geen borstvergroting ondergaan, maar het is mijn ergste angst dat ik er uiteindelijk niet blij mee ben... dus kan me goed voorstellen dat je in een dipje zit. Ik heb inmiddels veel ‘ dr v straaten’ borsten voorbij zien komen en wat ze allemaal naar mijn inziens gemeen hebben is dat ze in het begin erg hoog zitten. Maar na een aantal weken ze meer gaan zakken en dan ook de borsten meer vorm krijgen en voller/groter lijken. Zou dat bij jou misschien ook aan de hand kunnen zijn? En wat je al zegt, geeft het even de tijd. Dat is wat ik hier ook steeds lees :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, nkm zei:

 

Heb je een album gemaakt? Ik zal je ook even in die van mij toevoegen,

xx

 

Hey @nkm,

ik heb alvast in je album gegluurd. Maar wauw. Mooi resultaat hoor! Jouw borsten staan mooi bij elkaar en hebben een mooie vorm! Hmm? mss had ik zelf ook rond moeten nemen??. Haha twijfel aan alles op t moment sorry!! Maar jouw foto’s zijn prachtig! Ik ga nu mijn album knutselen. 

Liefss sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Sarabii

Wat shit dat je zo verdrietig bent! Ik hoop echt dat het alleen maar zo lijkt nu en dat het nog verandert. Dat lees je inderdaad ook steeds terug. 440cc is ook niet niks natuurlijk. Ik heb over een paar weken ook consult bij dr. Straten. Ik ben zelf ook erg bang dat ik het te klein ga vinden. Mij adviseerden ze echter tussen de 250 en 315 cc bij andere klinieken, wat uit zou komen op een grote C/kleine D (er zou niet meer inpassen). Dat zou ik goed vinden. Ben benieuwd wat Straten me gaat adviseren. Zou ik in jouw album mee mogen kijken? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Bemeltje zei:

Hey @Sarabii

Wat shit dat je zo verdrietig bent! Ik hoop echt dat het alleen maar zo lijkt nu en dat het nog verandert. Dat lees je inderdaad ook steeds terug. 440cc is ook niet niks natuurlijk. Ik heb over een paar weken ook consult bij dr. Straten. Ik ben zelf ook erg bang dat ik het te klein ga vinden. Mij adviseerden ze echter tussen de 250 en 315 cc bij andere klinieken, wat uit zou komen op een grote C/kleine D (er zou niet meer inpassen). Dat zou ik goed vinden. Ben benieuwd wat Straten me gaat adviseren. Zou ik in jouw album mee mogen kijken? 

 

Xx

 

Hey @Bemeltje

 

dankjewel voor je berichtje. Lief je opbeurende woorden. Ik hoop natuurlijk ook dat het allemaal nog op zn plaats moet vallen. Ik blijf positief! 

 

Ik ben wel echt tevreden over de aanpak van dr straten hoor. Maar t is meer dat ik het resultaat anders had voorgesteld.

 

ik heb je toegevoegd aan mijn album. Geldt ook voor jullie: @Patries78, @nkm, @Suus31084.

en op de foto’s van de voorkant dan zie je volgens mij een mooie borst. Dat vind ik. Maar als je kijkt naar de foto vanaf bovenaf dan zie ik heeeeel weinig volume en dat vind ik dus niet mooi. Wat vinden jullie?

 

@Bemeltje, succes over een paar weken bij je gesprek. Houd je ons op de hoogte? 

 

Liefss sarabii

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sarabii zei:

 

Hey @Bemeltje

 

dankjewel voor je berichtje. Lief je opbeurende woorden. Ik hoop natuurlijk ook dat het allemaal nog op zn plaats moet vallen. Ik blijf positief! 

 

Ik ben wel echt tevreden over de aanpak van dr straten hoor. Maar t is meer dat ik het resultaat anders had voorgesteld.

 

ik heb je toegevoegd aan mijn album. Geldt ook voor jullie: @Patries78, @nkm, @Suus31084.

en op de foto’s van de voorkant dan zie je volgens mij een mooie borst. Dat vind ik. Maar als je kijkt naar de foto vanaf bovenaf dan zie ik heeeeel weinig volume en dat vind ik dus niet mooi. Wat vinden jullie?

 

@Bemeltje, succes over een paar weken bij je gesprek. Houd je ons op de hoogte? 

 

Liefss sarabii

Hey,

Heb net even gekeken, maar ik vind het erg mooi hoor! Staat goed bij je!

Als ik van bovenaf bij mij kijk, zie ik hetzelfde als bij jou denk ik zo. 

Maar zodra ik een jurkje of bh aan heb, is het wel een mooi effect en ziet het er uit zoals jij bij de passessie had. 

Anatomisch zorgt er ook voor dat het een geleidelijke vorm heeft en een natuurlijk resultaat. 

Je hebt ze nog vrij hoog zitten zie ik wel, dat wordt echt minder. 

Bij mij zijn nl echt goed gezakt. 

En ze worden elke week mooier en mooier. 

Ik zou me niet al te veel zorgen maken. Vind ze absoluut niet te klein! 

Maar uiteindelijk moet je er natuurlijk wel ook zelf blij mee zijn. 

Geef het even de tijd om aan je nieuwe borsten te wennen...het is niet niks wat we hebben onder gaan! 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-7-2019 om 16:46, Layna zei:

Hee Sarabii! Wat vervelend om te horen  

Ik kan me natuurlijk niet helemaal in jouw schoenen verplaatsen, maar de narcose kan ook een heel naar effect geven de eerste weken! Ik was ook heel verdrietig en depri de eerste weken. Overigens ook niet blij met mijn borsten, maar kon niet goed plaatsen waarom niet. Misschien versterkt dit je teleurstelling? 

Daarnaast heb ik hier op het forum en uit mijn omgeving gehoord en gelezen dat je borsten echt nog heel erg kunnen gaan veranderen en daarmee ook voller kunnen gaan ogen  als het allemaal wat meer een plekje heeft gekregen en wat meer gezakt is. 

Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt bij jou! 440 is echt niet niets!! En zoals ze overal schrijven op dit forum is geduld een van de belangrijkste (en vervelendste) factoren!! 

Houd ons op de hoogte! ♥️

 

Hoi lieve  Layna

 

dankjewel voor je berichtje. Misschien heb je gelijk en heeft de narcose ook wel z’n effect. Ik moet zeggen dat het nu langzaam beter gaat met de vermoeidheid, maar die vond ik ook echt heftig! En ja, dat heeft natuurlijk direct invloed op je humeur. 440cc is zeker niet niks, ik heb het zakje gevuld met 440cc rijst hier nog liggen ?. Ik zit ook te denken: misschien had een ronde implantaat wel voor meer volume van bovenaf gezien gezorgd? Ik weet t ook niet. Ik probeer nu positief te blijven en blij te zijn met wat er we is veranderd. Straks ga ik mijn werken ook weer oppakken dus heb ik weer wat meer afleiden en dan eerst de komende 6 weken maar eens aankijken. Daarna kan ik een andere bh dragen, dus misschien heeft dat ook een positief effect. 

Ik houd jullie op de hoogte! 

Liefss sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Maria87 zei:

He wat super balen dat je je zo voelt! Ik heb zelf nog geen borstvergroting ondergaan, maar het is mijn ergste angst dat ik er uiteindelijk niet blij mee ben... dus kan me goed voorstellen dat je in een dipje zit. Ik heb inmiddels veel ‘ dr v straaten’ borsten voorbij zien komen en wat ze allemaal naar mijn inziens gemeen hebben is dat ze in het begin erg hoog zitten. Maar na een aantal weken ze meer gaan zakken en dan ook de borsten meer vorm krijgen en voller/groter lijken. Zou dat bij jou misschien ook aan de hand kunnen zijn? En wat je al zegt, geeft het even de tijd. Dat is wat ik hier ook steeds lees

 

Ha @Maria87,

 

geduld is op dit forum het toverwoord ? daar ben ik inmiddels ook achter. En het zou zo mooi zijn als ik daar over een aantal weken of maanden ook zo op terug kijk. Dan kan ik alle dames die net geopereerd zijn en twijfels hebben over heg resultaat proberen gerust te stellen. ? 

 

ik zou ter voorbereiding op je gesprek helder proberen te krijgen van welk type borst jij blij wordt. En dan zonder kleren, met kleren, gezien vanaf de zijkant, voorkant, bovenkant. Wanneer heb je een gesprek? Spannend hè al die voorbereidingen!!

 

xx liefss sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarabii zijn de protheses eigenlijk dual plane of voor de spier geplaatst? 

 

 

Ik heb even gekeken en vind  je boobs overigens heel mooi!! De grootte past goed bij je lichaam!! Ik denk dat dat decolleté aan de bovenkant straks wel komt, als alles wat soepeler is en het idd ook in een BH wat anders valt.

 

Ik heb ronde protheses gekregen, dual plane en 350cc. Je kan eventueel eens in mijn album kijken hoe dat eruit ziet :) 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarabii goeie tip! Ik heb inmiddels al erg veel ‘ wens borsten ‘ opgeslagen en kan deze tijdens mijn 2e gesprek laten zien. Als ik de voorbeelden van mijn plastisch chirurg zie (dr. Luijendijk) houdt hij van niet al te grote en natuurlijke borsten. Opzich goed, maar hoop inderdaad niet het zelfde gevoel als jou te hebben na de operatie. Dat ze te klein zouden zijn. Als je er eenmaal voor gaat wil je het ook direct goed doen ;) 

 

Hoe gaat verder je herstel kun je al veel doen? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sarabii zei:

 

Ha @Maria87,

 

geduld is op dit forum het toverwoord ? daar ben ik inmiddels ook achter. En het zou zo mooi zijn als ik daar over een aantal weken of maanden ook zo op terug kijk. Dan kan ik alle dames die net geopereerd zijn en twijfels hebben over heg resultaat proberen gerust te stellen. ? 

 

ik zou ter voorbereiding op je gesprek helder proberen te krijgen van welk type borst jij blij wordt. En dan zonder kleren, met kleren, gezien vanaf de zijkant, voorkant, bovenkant. Wanneer heb je een gesprek? Spannend hè al die voorbereidingen!!

 

xx liefss sarabii

 

Hoi hoi,

 

ik hoop dat ik op de juiste manier reageer? Ik heb donderdag mijn gesprek gehad en ook wat twijfels qua formaat dus ik ga nog een keer extra passen. 

 

Zou ik miss ook mee mogen kijken in je album. Heb wel een heel goed gevoel bij de kliniek maar ik wil juist echt niet te groot. Terwijl ik schijnbaar wel genoeg ruimte heb door de borstbreedte van 13cm.

 

ik ben heel benieuwd en alvast bedankt voor je antwoord 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, C_name zei:

 

Hoi hoi,

 

ik hoop dat ik op de juiste manier reageer? Ik heb donderdag mijn gesprek gehad en ook wat twijfels qua formaat dus ik ga nog een keer extra passen. 

 

Zou ik miss ook mee mogen kijken in je album. Heb wel een heel goed gevoel bij de kliniek maar ik wil juist echt niet te groot. Terwijl ik schijnbaar wel genoeg ruimte heb door de borstbreedte van 13cm.

 

ik ben heel benieuwd en alvast bedankt voor je antwoord 

 

Hoi @C_name,

 

Tussen welke maten ben je aan het twijfelen? En ook anatomisch? Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen: luister naar je eigen gevoel! En qua passessie vind ik het in het echt kleiner uitvallen, maar dat mag je zelf beoordelen op mijn foto’s. Ik zal je toevoegen.

 

liefss sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Sarabii zei:

 

Hey @Bemeltje

 

dankjewel voor je berichtje. Lief je opbeurende woorden. Ik hoop natuurlijk ook dat het allemaal nog op zn plaats moet vallen. Ik blijf positief! 

 

Ik ben wel echt tevreden over de aanpak van dr straten hoor. Maar t is meer dat ik het resultaat anders had voorgesteld.

 

ik heb je toegevoegd aan mijn album. Geldt ook voor jullie: @Patries78, @nkm, @Suus31084.

en op de foto’s van de voorkant dan zie je volgens mij een mooie borst. Dat vind ik. Maar als je kijkt naar de foto vanaf bovenaf dan zie ik heeeeel weinig volume en dat vind ik dus niet mooi. Wat vinden jullie?

 

@Bemeltje, succes over een paar weken bij je gesprek. Houd je ons op de hoogte? 

 

Liefss sarabii

 

Ik snap wat je bedoeld en vind dat bij mijn eigen borsten ook wel het geval dat het wat tegenvalt maar we zijn veel te voorbarig denk ik haha.

 

ik heb zelf even zitten rondkijken in de galerij en kwam daar meerder foto’s tegen van vrouwen bij dag 3 bijv en paar weken later, en dat is echt een verschil, ze moeten echt zakken en worden daardoor echt voller. 

Heb even een voorbeeld foto bijgevoegd voor alle andere vrouwen die misschien bang zijn dat het niet os of wordt wat ze hoopte, deze foto’s gaven mij in ieder geval het gevoel dat het echt nog goed komt en ze de eerste week gewoon niet al te mooi zijn, maar dat dat echt bijtrekt ook al kun je je dat niet voorstellen misschien.

 

en voor diegene van wie deze borsten zijn, sorry dat ik je foto gebruik maar ze zijn echt heel mooi geworden, en ook 450 cc en dr straten 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarabii 

Hey! Ik heb even gekeken, past volgens mij heel goed bij je lichaam. Ik vind ze erg mooi maar ik snap wat je bedoelt als je van boven kijkt. Ze moeten wel echt nog zakken denk ik. Ik denk dat het er dan anders gaat uit zien. Ik zou ook foto's blijven maken om het verschil te zien. En misschien ziet het er met kleding ook wel anders uit? Ik hou jullie op de hoogte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-7-2019 om 21:56, Patries78 zei:

Hey,

Heb net even gekeken, maar ik vind het erg mooi hoor! Staat goed bij je!

Als ik van bovenaf bij mij kijk, zie ik hetzelfde als bij jou denk ik zo. 

Maar zodra ik een jurkje of bh aan heb, is het wel een mooi effect en ziet het er uit zoals jij bij de passessie had. 

Anatomisch zorgt er ook voor dat het een geleidelijke vorm heeft en een natuurlijk resultaat. 

Je hebt ze nog vrij hoog zitten zie ik wel, dat wordt echt minder. 

Bij mij zijn nl echt goed gezakt. 

En ze worden elke week mooier en mooier. 

Ik zou me niet al te veel zorgen maken. Vind ze absoluut niet te klein! 

Maar uiteindelijk moet je er natuurlijk wel ook zelf blij mee zijn. 

Geef het even de tijd om aan je nieuwe borsten te wennen...het is niet niks wat we hebben onder gaan! 

X Patries 

Hoi @Patries78,

dankjewel voor het compliment en goed om te weten dat het vanaf bovenaf mooi is in een jurkje of bh. Die ervaring heb ik dan nog niet, omdat ik de sportbh nog draag en omdat de borsten nog elke week veranderen. Ik zal inderdaad geduld hebben en even tijd geven on te wennen. 

Xx sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2019 om 07:39, Layna zei:

@Sarabii zijn de protheses eigenlijk dual plane of voor de spier geplaatst? 

 

 

Ik heb even gekeken en vind  je boobs overigens heel mooi!! De grootte past goed bij je lichaam!! Ik denk dat dat decolleté aan de bovenkant straks wel komt, als alles wat soepeler is en het idd ook in een BH wat anders valt.

 

Ik heb ronde protheses gekregen, dual plane en 350cc. Je kan eventueel eens in mijn album kijken hoe dat eruit ziet  

liefs 

 

Ha Layna,

 

Wauw!! wat een mooie verandering heb jij doorgemaakt! Ik heb dus even gespiekt in je album, erg mooi geworden. Heb jij met ronde implantaten een decolleté en dus mooi aanzicht vanaf de bovenkant?

 

dankjewel voor jouw complimenten. Ergens snap ik de logica wel dat als de borsten soepeler zijn en dus minder stijf en meer meebewegen dat dat er anders uit zal zien. Ik hoop op voldoende resultaat maar dat is dus afwachten en geduld hebben. Moeilijk maar noodzakelijk!

 

by the way: dual plane geplaatst bij mij. 

 

Liefss sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2019 om 10:52, Maria87 zei:

@Sarabii goeie tip! Ik heb inmiddels al erg veel ‘ wens borsten ‘ opgeslagen en kan deze tijdens mijn 2e gesprek laten zien. Als ik de voorbeelden van mijn plastisch chirurg zie (dr. Luijendijk) houdt hij van niet al te grote en natuurlijke borsten. Opzich goed, maar hoop inderdaad niet het zelfde gevoel als jou te hebben na de operatie. Dat ze te klein zouden zijn. Als je er eenmaal voor gaat wil je het ook direct goed doen  

 

Hoe gaat verder je herstel kun je al veel doen? 

 

Groetjes

 

Ha Maria!

 

allereerst: ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

 

Ik denk dat we de professional altijd serieus mogen nemen als hij of zij bepaalde adviezen geeft. Maar tegelijkertijd heb ik altijd een beetje moeilijk met de term ‘voorkeur’. Want heel eerlijk zegt mij dat helemaal niks. Dus als hij van natuurlijk ogende en kleinere borsten houdt, prima, maar misschien houd jij daar niet van. En dat is dan ook prima. 

 

Mijn herstel gaat heel goed. Nog geen twee weken na de operatie en voel zo goed als niks meer. Alleen bij een wandeling dan voel ik dat mijn borsten gespannen worden en krijg ik wat steken maar voor de rest moet ik uitkijken dat ik niet teveel doe en geen gekke bewegingen maak. Ik gun iedereen zon vlot herstel!

 

Xx sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.