Ga naar inhoud

Sarabii : 16 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

17 uur geleden, Bemeltje zei:

@Sarabii 

Hey! Ik heb even gekeken, past volgens mij heel goed bij je lichaam. Ik vind ze erg mooi maar ik snap wat je bedoelt als je van boven kijkt. Ze moeten wel echt nog zakken denk ik. Ik denk dat het er dan anders gaat uit zien. Ik zou ook foto's blijven maken om het verschil te zien. En misschien ziet het er met kleding ook wel anders uit? Ik hou jullie op de hoogte! 

 

Hoi @Bemeltje, ik hoop inderdaad dat door het zakken met volume ontstaat!! En ik maak inmiddels elke dag foto’s haha dus dag vergelijken zit wel goed ??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarabii,

Wat vervelend je teleurstelling.

Ik ga maandag voor 395 cc anatomisch dual plane. Ben als de dood juist voor het feit dat het te groot wordt.

Stom hè, dus jouw teleurstelling is voor mij nu een geruststelling:-).

Komt vast allemaal goed, zoek bij jou als bij mezelf.

Zou ik in je album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Sab2017 zei:

@Sarabii,

Wat vervelend je teleurstelling.

Ik ga maandag voor 395 cc anatomisch dual plane. Ben als de dood juist voor het feit dat het te groot wordt.

Stom hè, dus jouw teleurstelling is voor mij nu een geruststelling:-).

Komt vast allemaal goed, zoek bij jou als bij mezelf.

Zou ik in je album mogen kijken?

 Hey sab2017

 

wat spannend zeg, maandag al.

ik ben vandaag een week verder met mijn nieuwe meiden, ik heb 440 cc en was een paar dagen voor operatie ook ineens veel

meer aan het twijfelen of het niet te groot zou zijn, uiteindelijk toch gewoon de 440 cc gedaan en daar ben ik echt blij om, ze zijn niks te groot en passen echt bij mijn figuur, een maatje groter had ook nog mooi gestaan zonder echt van die overdreven nep tieten te krijgen, ik denk dat iedereen toch blijft twijfelen, beetje vrouwen eigen misschien en het os ook niet niks natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2019 om 15:45, Sarabii zei:

 

Hoi @C_name,

 

Tussen welke maten ben je aan het twijfelen? En ook anatomisch? Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen: luister naar je eigen gevoel! En qua passessie vind ik het in het echt kleiner uitvallen, maar dat mag je zelf beoordelen op mijn foto’s. Ik zal je toevoegen.

 

liefss sarabii

 We kwamen met passen op 425  (en de andere 450 om te corrigeren) uit mentor rond maar als ik daar foto’s van zie ben ik bang dat ik dat veel te groot vind. 

 

De passessie ga ik nog een x doen omdat zo twijfelde dus ik ben benieuwd of ik op hetzelfde uit ga komen. 

 

Ik kon zo snel je reactie niet meer vinden nog een beetje wennen waar alles weer staat ?

 

Hoe gaat het nu met jou qua pijn etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-7-2019 om 13:33, Sab2017 zei:

@Sarabii,

Wat vervelend je teleurstelling.

Ik ga maandag voor 395 cc anatomisch dual plane. Ben als de dood juist voor het feit dat het te groot wordt.

Stom hè, dus jouw teleurstelling is voor mij nu een geruststelling:-).

Komt vast allemaal goed, zoek bij jou als bij mezelf.

Zou ik in je album mogen kijken?

 

Hoi @Sab2017,

 

spannend! Morgen is het zover!! Hoe voel je je? Ben je zenuwachtig of juist lekker in control?

 

ik had dat ook we hoor, dat ik hartstikke bang was dat het te groot zou worden, maar ergens ook dat het te klein zou worden, want je wilt immers wel verandering zien ? maar zoals @Suus31084 ook al zei: misschien zijn vrouwen gewoon behoorlijke twijfelkonten! Ik lees hier op het forum zo vaak dat wij meiden twijfels hebben?

 

ik voeg je toe aan mijn album! Ik probeer ook nog even een nieuwe foto toe te voegen waarop je het verloop van t herstel kan zien.

 

heeeeeel veel succes morgen!!! Geniet!! 

 

Xx sarabii 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, C_name zei:

 We kwamen met passen op 425  (en de andere 450 om te corrigeren) uit mentor rond maar als ik daar foto’s van zie ben ik bang dat ik dat veel te groot vind. 

 

De passessie ga ik nog een x doen omdat zo twijfelde dus ik ben benieuwd of ik op hetzelfde uit ga komen. 

 

Ik kon zo snel je reactie niet meer vinden nog een beetje wennen waar alles weer staat ?

 

Hoe gaat het nu met jou qua pijn etc?

Hey @C_name,

 

volgens mij altijd slim om een tweede keer te passen. Je weet nooit toch!? Ik ben benieuwd of je op tzelfde uitkomt! Met mijn ervaring nu zal ik adviseren om bij twijfel altijd een maatje groter te doen of de maat de kiezen waarvan jij denkt ‘dit is echt de max’, maar misschien hebben andere meiden weer andere ervaringen en geven dus andere adviezen.

 

ik heb zelf altijd het idee dat zelfde aantal cc van rond groter ogen dan anatomisch maar of dat klopt weet ik niet! 

 

Mijn herstel verloopt prima!! Hartstikke goed eigenlijk! Binnenkort weer proberen om op mijn zij te slapen en weer eens autorijden. Vandaag had ik nog wel een paracetamol maar dat kwam omdat ik de hele dag moest lopen en dan voel ik het allemaal wat gespannen en trekkerig aan. 

 

Laat je weten hoe je tweede passessie is verlopen??

 

xx sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarabii Wat rot om te lezen dat je er (nog) niet blij mee bent. Zoals ik al heel vaak heb gehoord, zou het echt nog onwijs veel kunnen veranderen. Ik hoop voor je dat je snel tevreden bent en dat je ongerustheid voor niets is geweest. Zou ik mogen kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja stom hè dat getwijfel. 

Al 20 jaar een tietenfobie en dan als het zo ver is zooooooo zenuwachtig zijn met zoveel twijfel en angst.

Ik lig nu in bad, vanmiddag al mijn losse kipfilets weggegooid, probeer te relaxen nu. Ben vandaag wel op mijn rustigst en kijk er toch ook wel naar uit. 

Fijn dat ik met je mee mag kijken @Sarabii.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-7-2019 om 13:33, Sab2017 zei:

@Sarabii,

Wat vervelend je teleurstelling.

Ik ga maandag voor 395 cc anatomisch dual plane. Ben als de dood juist voor het feit dat het te groot wordt.

Stom hè, dus jouw teleurstelling is voor mij nu een geruststelling:-).

Komt vast allemaal goed, zoek bij jou als bij mezelf.

Zou ik in je album mogen kijken?

 

 

Hey sab2017

 

hoe is de operatie gegaan? Hoe voel je je?

en belangrijkste wat vind je van je nieuwe meiden zo op eerste oog wat je gezien hebt, ben wel nieuwsgierig omdat je zo bang was dat te groot zou zijn

 

gr Susanne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sab2017 zei:

Hey @Suus31084Op weg naar huis. Voel me goed! Ik ben blij! Vindt ze wel groot maar niet te groot denk ik:-).

Op een goed herstel nu.

Ben trots op mezelf, I did it!

Wil mezelf straks in het geheel graag in de spiegel zien haha.

Nu weinig pijn nog...

Bedankt voor je berichtje! Kus!

 

Ha @Sab2017,

 

you did it girl!!! ?

 

Wat fijn dat je je goed voelt en weinig pijn hebt. Ik had mezelf op veel pijn voorbereid, en met name op de tweede dag maar die bleef uit, of ja vooral stijf en zo, maar zeker geen helse pijn gehad. Ik hoop dat jij dat ook zal ervaren!

 

Rust lekker uit en laat je goed vertroetelen! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat en het verloop van je herstel. 

 

Xx sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, lunalina zei:

@Sarabii Wat rot om te lezen dat je er (nog) niet blij mee bent. Zoals ik al heel vaak heb gehoord, zou het echt nog onwijs veel kunnen veranderen. Ik hoop voor je dat je snel tevreden bent en dat je ongerustheid voor niets is geweest. Zou ik mogen kijken in je album?

 

Ha @lunalina,

 

Ik moet je zeggen dat ik inmiddels elke dag foto’s maak en met een app een fotocollage van 2 of meer foto’s maken zodat ik makkelijk kan vergelijken. En de verandering die ik dan zie stemt mij positief want ik zie een mooie verandering,  dus langzaam meer decolleté, de borsten gaan meer hangen en ogen mooier. Ik ben nu vooral heel benieuwd wat er nog gaat veranderen maar zie het zonnig in. ? okey, ik vind nog steeds dat ze groter mogen, maar dat verandert misschien nog, of misschien kan ik t over een tijdje beter accepteren?! En weet je, mijn vriend zei laatst ook: heb geduld, kijk het aan, geef het tijd en als je het echt niet vind dan laat je je ‘gewoon’ nog een keer opereren, hoe dan ook: het komt goed. En ergens had ik dat zeg ook zelf kunnen bedenken, maar ik zat zo vast in mijn eigen gedachten en beeld over mijn borsten, dat dit mij ook wel heeft geholpen. En daarnaast heb ik veel steun van de meiden hier, iedereen leeft zo mee en is begripvol, dat is gewoon heel fijn. 

 

Wat is jouw situatie? Sorry ik heb nog niets teruggelezen of gekeken van jouw topics of reacties. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarabii.

Bedankt. Ben ook heel benieuwd naar de pijn morgen. Nu gaat het allemaal prima.

Bij de kliniek heel fijn ontvangen en voordat ik naar de ok moest lag ik naast een meisje die net wakker was en super enthousiast en blij was. Die was mij aan het geruststellen terwijl zij net geopereerd was zelf. Maar dat was heel fijn! Na de operatie wat gegeten en toen mocht ik gaan. Ga zo maar een beetje slapen. 

Om 21.00 nog pijnstillers en dan de nacht in. Rugslapen pffff.

En de verpleegkundige zei morgen te proberen zonder die oxycodon. Wat denken jullie daarvan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Sab2017 zei:

@Sarabii.

Bedankt. Ben ook heel benieuwd naar de pijn morgen. Nu gaat het allemaal prima.

Bij de kliniek heel fijn ontvangen en voordat ik naar de ok moest lag ik naast een meisje die net wakker was en super enthousiast en blij was. Die was mij aan het geruststellen terwijl zij net geopereerd was zelf. Maar dat was heel fijn! Na de operatie wat gegeten en toen mocht ik gaan. Ga zo maar een beetje slapen. 

Om 21.00 nog pijnstillers en dan de nacht in. Rugslapen pffff.

En de verpleegkundige zei morgen te proberen zonder die oxycodon. Wat denken jullie daarvan?

 

Oxcycodon? Euh, zeker morgen stoppen! Paracetamol en ibuprofen samen werkt ook goed en anders zou ik een vervangende pijnstiller bij de huisarts vragen. Oxycodon is een opiaat, morfine als ik mij niet vergis. Ik kreeg het vorig jaar na een operatie en was helemaal van t padje, en ben best wat gewend maar dit was niet echt tof! Bovendien is t erg verslavend, dus zou gebruik tot minimum houden. Maar goed, iedereen zijn eigen keus en ik had het geluk dat ik van de kliniek een ander medicijn kreeg, weet alleen niet meer hoe dat het heet. @Patries78, weet jij dat nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sab2017 zei:

Oh echt? Nee dan ga ik dat ook niet doen. Ik heb paracetamol, pantropazol en naproxen verder gekregen.

Raar dat dat niet gelijk ik. Ibuprofen hebben ze mij niet voorgeschreven

 

Wij kregen celebrex icm paracetemol. Geeft minder maagklachten dan ibuprofen en naproxen. 

Ik zou ook zeker geen oxcycodon. Je kan als je goed op tijd in neemt het prima aan met die medicatie die ik net liet weten. 

Best boobie kan ook medicatie schema evt maken voor je. 

Ik zette mijn wekker altijd om ze op vaste  tijden in te nemen. Hielp heel erg en weinig pijn gehad. 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarabii Dat is fijn om te horen. En ik zie echt zoveel foto's met superveel verschil tussen de eerste week en de derde maand. Dus ik geloof ook echt dat het goedkomt bij je. En net wat je vriend zegt, neem het niet te zwaar. 

 

Mijn situatie is dat ik afgelopen zondag een consult heb gehad bij dr. Van der Weij, Boerhaave kliniek. En we hebben een datum vastgesteld: 28 februari. Ik kan helaas niet eerder i.v.m. werk. Dus tot die tijd ga ik het hele forum doorlezen en alle informatie zoeken die ik nodig heb, haha. Zit ook niet lang op het forum, dus het klopt dat je niet veel van me voorbij hebt zien komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2019 om 21:44, lunalina zei:

@Sarabii Dat is fijn om te horen. En ik zie echt zoveel foto's met superveel verschil tussen de eerste week en de derde maand. Dus ik geloof ook echt dat het goedkomt bij je. En net wat je vriend zegt, neem het niet te zwaar. 

 

Mijn situatie is dat ik afgelopen zondag een consult heb gehad bij dr. Van der Weij, Boerhaave kliniek. En we hebben een datum vastgesteld: 28 februari. Ik kan helaas niet eerder i.v.m. werk. Dus tot die tijd ga ik het hele forum doorlezen en alle informatie zoeken die ik nodig heb, haha. Zit ook niet lang op het forum, dus het klopt dat je niet veel van me voorbij hebt zien komen

 

Haha, het hele forum doorlezen! Dat komt me heeeeel bekend voor. Ik leek wel een spons ? absorbeerde alle kennis en wilde goed voorbereid zijn. Gelukkig heb je nog alle tijd.. 

 

Ik neem t niet te zwaar. Je hebt helemaal gelijk. Ik zie nu zelfs wat verschil in grootte maar snap ook dat elke borst een ander herstel kan hebben dus dat wachten we dan maar af. Loslaten en geduld zijn toch we toverwoorden ?☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Sarabii

 

Hoi,

Hoe is het met jou? Ben jij al meer tevreden?

In de week nadat ik jouw topic las (niet daardoor hoor) ben ik ook meer gaan twijfelen over het resultaat.

Ik ben super tevreden en heb een mega snel en goed herstel tot nu toe, maar heb soms twijfels of ik niet meer had gewild.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2019 om 19:36, nkm zei:

@Sarabii

 

Hoi,

Hoe is het met jou? Ben jij al meer tevreden?

In de week nadat ik jouw topic las (niet daardoor hoor) ben ik ook meer gaan twijfelen over het resultaat.

Ik ben super tevreden en heb een mega snel en goed herstel tot nu toe, maar heb soms twijfels of ik niet meer had gewild.

 

Groetjes

 

Hoi @nkm,

 

Met mij alles goed. Tevreden, ja ergens wel omdat het altijd beter is dan dat het was en ook omdat ik het steeds mooier vind worden, zeker ten opzichte van de eerste weken. Maar, met alle veranderingen zie ik ook wat negatieve dingen die misschien nog verdwijnen hoor. Het verandert zo erg per week. Nu heb ik vooral twee ongelijke borsten, in volume en in borstplooi. De ene plooi is hoger dan de andere en die borst is dus ook groter. Dat valt zelfs op in een wijd t-shirt, zowel vanaf de bovenkant bekeken (dus door mij) als vanaf de zijkanten bekeken. De ene borst lijkt platter en minder rond en groot. Ik heb natuurlijk het liefst minimaal het volume van de grootste borst (maar dat komt natuurlijk omdat ik sowieso groter had gewild), maar nog belangrijker vind ik dat ze enigszins gelijk in formaat zijn. Anders is het natuurlijk geen gezicht. Ik heb de kliniek gemaild met wat vragen en daarop heb ik heel vriendelijk antwoord gekregen. Het antwoord en de reacties is wat algemeen, maar goed, het komt erop neer dat het allemaal nog kan veranderen en als advies kan ik de band wat langer, eventueel alleen snachts, doordragen. maar daarvan denk ik: welke invloed heeft dat op de andere borst, want die hoeft niet lager. Die vraag heb ik nu weer gesteld en daarop heb ik nog geen reacties.

 

maar jij twijfelt nu ook over het formaat? Hoe komt dat dan? Jij was toch heel tevreden?? Heb jij ook een foto gemaakt van week 1 en nu? en welke verschillen zie je daar?

 

Liefss sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.