Ga naar inhoud

hangborst na 3 maanden


Aanbevolen berichten

Dames,

 

ik heb op 19/4 een borstvergroting gehad bij de Velthuis Kliniek. Ik ben geholpen door dr. Van der Meulen en heb 375cc MP+ gekregen voor de spier.

na net geen 6 weken heb ik een lichte complicatie gehad. Er was een ader zich gaan ophopen bij het litteken wat de snelste weg naar buiten was gaan zoeken. Dit bleef bloeden (oud bloed) wat heel erg netjes direct op de OK is hersteld.

Nu vindt ik dat mijn rechterborst opeens behoorlijk gaat hangen en begin mij hierover zorgen te maken.

Aangezien ik pas in september mijn eindcontrole afspraak heb, ben ik alvast een mail gaan sturen met daarbij een foto. Echter heb ik geen idee wat ik hiermee moet, zijn er hier wellicht dames die dit ook hebben meegemaakt? En hoe is het toen opgelost?

Wat is hiervoor eigenlijk een nette oplossing?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Suzanne,

 

Ik vind het moeilijk te beoordelen, ook omdat je ietsje scheef staat op de foto. Maar ik ben ook bij de Velthuiskliniek geholpen en heb al 2 extra controles gehad. Als je zorgen maakt, gewoon bellen. Ze plannen je liever in voor een extra controle, dan dat jij je heel erg zorgen gaat maken. Ik heb een goede ervaring met de nazorg. 

Ik vind ze er trouwens al heel erg mooi en rustig uitzien voor 3 maanden! 

Succes!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2019 om 22:08, Suzanne12 zei:

Dames,

 

ik heb op 19/4 een borstvergroting gehad bij de Velthuis Kliniek. Ik ben geholpen door dr. Van der Meulen en heb 375cc MP+ gekregen voor de spier.

na net geen 6 weken heb ik een lichte complicatie gehad. Er was een ader zich gaan ophopen bij het litteken wat de snelste weg naar buiten was gaan zoeken. Dit bleef bloeden (oud bloed) wat heel erg netjes direct op de OK is hersteld.

Nu vindt ik dat mijn rechterborst opeens behoorlijk gaat hangen en begin mij hierover zorgen te maken.

Aangezien ik pas in september mijn eindcontrole afspraak heb, ben ik alvast een mail gaan sturen met daarbij een foto. Echter heb ik geen idee wat ik hiermee moet, zijn er hier wellicht dames die dit ook hebben meegemaakt? En hoe is het toen opgelost?

Wat is hiervoor eigenlijk een nette oplossing?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi!

 

Ik kreeg precies hetzelfde als jij hebt en wil je niet bang maken, maar bij mij werd het veel erger aan 1 kant na 6 maanden. Kreeg nu het advies om te gaan liften. Heb 500cc voor de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.