Ga naar inhoud

Boobsuus : 8 augustus 2019 : Dr. Wijnberg : Veldhoven Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

ik ben Suus en mijn operatie staat gepland voor 8 aug in Veldhoven. Moet zeggen dat de zenuwen langzaam aan beginnen te komen. Ik heb kinderen en wil het daar natuurlijk wel goed voor geregeld hebben. Hoe hebben jullie dit georganiseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannen dat je 8 augustus je nieuwe borsten gaat krijgen!

Ik heb ook 2 dochters, 11 en 14. Mijn moeder, bonuspapa en vriend waren bij mij thuis in toerbeurt om voor mij te zorgen. Ze deden de was, kookten, zorgden er voor dat ik uit bed kon, waren er voor de kinderen enz.

Ik vond het vooral prettig om de eerste paar dagen tot een week hulp te hebben. Daarna kun je al wel meer zelf, maar groot huishouden heb je echt wel hulp bij nodig de eerste 6 weken.

Wat ga jij voor protheses krijgen, welk volume en voor/achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobsuus

 

Hoi hoi, 

 

Omdat je een datum hebt, heb ik de titel aangepast en topic verplaatst naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag, maar ook alle verdere updates neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2019 om 07:23, Patries78 zei:

Wat spannen dat je 8 augustus je nieuwe borsten gaat krijgen!

Ik heb ook 2 dochters, 11 en 14. Mijn moeder, bonuspapa en vriend waren bij mij thuis in toerbeurt om voor mij te zorgen. Ze deden de was, kookten, zorgden er voor dat ik uit bed kon, waren er voor de kinderen enz.

Ik vond het vooral prettig om de eerste paar dagen tot een week hulp te hebben. Daarna kun je al wel meer zelf, maar groot huishouden heb je echt wel hulp bij nodig de eerste 6 weken.

Wat ga jij voor protheses krijgen, welk volume en voor/achter de spier?

Hoihoi! Ik krijg ze voor de spier, wss 240 of 270 cc mentor xtra. Welke prothese heb jij? En hoe heb je het herstel ervaren? 

Gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Boobsuus zei:

Hoihoi! Ik krijg ze voor de spier, wss 240 of 270 cc mentor xtra. Welke prothese heb jij? En hoe heb je het herstel ervaren? 

Gr 

Ik heb anatomisch 390 CC high profile. Ook van Mentor. 

Herstel is mij uiteindelijk erg mee gevallen. 

Dinsdag 7 weken PO en heb eigenlijk geen pijn meer. Wel een heching die niet lekker opgelost is. Dat is nu een wondje, al meer dan 2 weken en geneest heel langzaam. Kost even wat meer verzorging. 

Is balen, maar goed, mijn borsten zijn prachtig! Dus ook hier moet ik even door heen. 

Blijven positief, herstel wordt toch niet sneller als ik er om mopper...

Komt wel lekker dichtbij 8 augustus! 

 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi Boosuus,

 

Begrijp ik het goed dat je bij Dr. Wijnberg bent geweest om je borsten te doen?

Hoe heb jij dat ervaren?

Ik ben 16 jaar geleden bij Dr. Wijnberg geweest en ben tevreden, maar moet inmiddels denk ik een prothese wissel gaan doen dus was even benieuwd of hij zijn werk nog goed doet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobsuus, welkom op het forum!

Wat goed dat je voor jezelf kiest!

Ik ben 5 mei in Veldhoven geopereerd door dr Derks. Zeer aardige en kundige arts en vriendelijk personeel. 
Mijn kinderen zijn al vrij groot en kunnen zichzelf redden. Mijn partner doet de zware dingen zoals boodschappen ed. Verder red ik bezig wel door rustige bewegingen te maken en te luisteren naar mijn lichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.