Ga naar inhoud

Evi nieuw hier!


Eviboobs

Aanbevolen berichten

Hoi, mijn naam is Evi ?

 

Ik ben 43 jaar en woon in Amsterdam. Ben getrouwd en heb twee zonen. 

 

Ik heb 10 jaar geleden een borstvergroting laten doen bij wat destijds Schevingen kliniek heette, bij Dr. Koopmann. Er is Euro Silicone geplaatst, medium profile, 320 cc dual plane.

 

Ben hier altijd redelijk tevreden over geweest, hoewel de hechting nooit mooi is geheeld.

 

Ik heb geen klachten, maar nu na 10 jaar begin ik me voorzichtig te oriënteren op een prothese wissel. Vandaar dat ik hier wat informatie hoop te vinden!

 

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!!

 

Liefs, Evi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Eviboobs

 

Welkom op BF :) 

 

Fijn om te lezen dat je geen klachten hebt en voorzichtig voorbereid op een eventuele wissel. Mag ik vragen waarom jij daar nu bij stilstaat? Ben je ontevreden over het volume of vind je 10 jaar een prima datum voor een nieuwe set uit voorzorg? 

 

Ervaring genoeg op de website dus veel plezier met inlezen en stel je vragen gerust in je topic of in het tietencafe ( chatbox)  :) 

Fijne hittegolf!! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Brownie!

 

De reden dat ik me nu wil gaan oriënteren is omdat er volgens mij vanaf 10 jaar toch eerder klachten kunnen ontstaan. Ik wil sowieso ruim voor de 15 jaar wisselen (en wil niet wachten totdat er klachten ontstaan). Ook een reden is dat ik nu EuroSillicone heb, en dit merk is niet FDA goedgekeurd. Er zijn, denk ik, inmiddels betere opties op de markt. Ik oriënteer voor nu vooral op Motiva en ben benieuwd naar de ervaringen hierover.

 

Ik ga ook eens kijken in het tietencafe ? Dank voor de tip!

 

Wat brengt jou hier naar het Bforum?

 

Fijn weekend!

 

X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Ellen, dankjewel voor je reactie!

 

Fijn om te lezen dat het bij jou goed bevalt!

 

Ik verwacht pas over 2 jaar te wisselen van prothese, dus genoeg tijd om te oriënteren. Ik zou zelfs wellicht langer kunnen wachten, maar de voor de veiligheid wil ik liever overstappen op Motiva.

 

Heb jij ook het advies gekregen om na 15 jaar protheses te vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi,  @Eviboobs 

 

Sorry voor mijn trage reactie ? Ik was ooit sneller en vaker aanwezig maar dat lijkt wel een eeuwigheid geleden hahaha.

 

Tja, ik heb ook Eurosilicone en tot op heden zeer tevreden over en je hoort zelden wat over dit merk. Enkele vriendinnen hebben ze ook lang in hun lijf zonder complicaties maar sluit mij aan bij jouw gedachte dat je uit voorzorg deze wissel wenst. Nu heb ik wel nog wel effe te gaan maar hou mezelf dmv dit forum een beetje up-to-date. Borsten hebben is leuk maar je moet wel bijblijven en weten wat er speelt. 

 

En tja, moeder natuur gaat gewoon door ondanks de protheses daarbinnen dus als je huid verslapt, heb je ook nog kans dat we eerder moeten wisselen om de boel weer op te vullen. Dat is gelukkig ook nog niet aan de orde :P 

 

Succes met oriënteren 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Haha dank je voor je reactie!

 

Ik hoor gelukkig ook vrij weinig over Eurosilicone. Maar inderdaad toch beter tijdig preventief te wisselen. En meteen dan weer een beetje update van de boobs is mooi meegenomen. ? 

 

De eerste keer heb ik me totaal niet ingelezen en ben afgegaan op de PC. Ik ben er nu wel bewuster mee bezig. Moet eerlijk bekennen dat het ook een beetje hobby is om hier rond te neuzen. Blijft een leuk/interessant/belangrijk onderwerp. Heb hier al veel zinnige info opgedaan!

 

Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

HI @Eviboobs, ik las net in het topic van "Nog Even Wachten" dat je geopereerd bent en voor de 550 dual plane bent gegaan... ik zit nu echt in de twijfel fase van 450 of 500 full en dan voor de spier... maar zou ik in je album mogen kijken? en hoe is het herstel verlopen? Je bent nu 3 weken PO... ben super benieuwd hoe het je is vergaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.