Ga naar inhoud

kimmietje : 15 juli 2019 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben nieuw op het forum en probeer nog even mijn weg te vinden. Ik ben 20 jaar en twijfel al lange tijd over een borstvegroting/lift. Ik heb een kleine D cup maar op het moment dat mijn bh uit gaat heb ik geen mooie volle borsten maar eerder hangende theezakjes. Daarnaast ben ik erg onzeker over de groote van mijn tepels in verhouding met mijn borst.

 

Om deze reden wil ik een borstvergroting doen wat waarschijnlijk een lift wordt met prothese en evt een tepelhofverkleining als dat mogelijk is.

 

nou had ik een erg goed gevoel bij Cosmedkliniek alleen zij zitten de komende tijd vol en ik kan mij alleen de laatste week van juli laten opereren ivm werkverlof.

 

Ik heb een consult gepland bij Diana Gabriels en nu lees ik toch wat slechte verhalen waardoor ik erg twijfel.

 

Verder las ik goede verhalen over kliniek heyendael dus ik wil daar ook een consult plannen.

 

misschien dat jullie wat tips/ervaringen willen delen met het uitkiezen van een kliniek?

 

groetjes kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, kimmietje zei:

wat fijn om te horen! Hoe ging het herstel?

ik heb zelf 3 weken verlof en hoop daarna weer aan het werk te kunnen ?

Het herstel is me onwijs meegevallen. Ik had met van alles rekening gehouden maar weinig pijn gehad, goed kunnen slapen en de genezing ging goed. Het moeilijkste vond ik de onzekerheid of het allemaal wel goed zou gaan.. nu zijn ze bij mij voor de spier geplaatst dus dat zal ook wel schelen denk ik. Maar opzich moet 3 weken vrij volgens mij prima zijn! Zelf had ik 2,5 week vrij en ben daarna rustig aan begonnen. Ik heb je toegevoegd aan mn album, dan kan je even kijken als je wilt.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws voor mij! Bij cosmedkliniek hebben ze waarschijnlijk in augustus nog plek voor mij en ik heb op werk wat speling gekregen met het verschuiven van mijn zomerverlof. 24 juni gaan we kijken wat er nou precies moet gebeuren aan mijn boobies en ik hoor maandag mijn operatiedatum. Ik ga alsnog 13 juni  Heyendael gewoon om nog even goed te vergelijken zodat ik 100% zeker ben van mijn zaak aangezien ik daar ook een goed gevoel bij heb.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 juli operatie bij cosmedkliniek door dr schellekens!☺️ enige waar ik nu tegen aanloop is mijn vakantie. Ik heb 4 weken vrij gekregen van werk, dus eigenlijk wilde ik de laatste week op vakantie. Meer die hier ervaring mee hebben? 3 weken PO ben ik al aardig op weg in het herstel. Vliegen zou dan geen probleem moeten zijn en mijn vriend sleept wel met de koffers ?. Ik ben niet van plan om te gek te gaan doen, gewoon hotelletje en lekker op het terras zitten of aan het strand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal,

 

Ik heb mezelf al voorgesteld in de voorsteltopic, hier nog even een korte introductie. Ik ben 20 jaar, 170cm lang, weeg ongeveer 72 kilo en heb een erg lege C/D cup. Ik heb een goed gevoel bij dr Schellekens alleen begin nu de operatie dichterbij komt steeds meer te twijfelen. Ik zit tegen een borstlift aan maar ik kan al ver op weg worden geholpen met alleen een vergroting. Ik wil niet eens denken aan de littekens van een borstlift plus het feit dat het toch wel minimaal 2000 euro scheelt dus toen ik hoorde dat het nog niet zó erg was, was ik erg blij ☺️.

 

Mijn wens is om grotere (ongeveer een volle E cup), wat meer stevige borsten te krijgen met een mooi decolleté (dat ik met mijn hangzakjes ondanks mijn C/D cup totaal niet heb). Ik krijg 400cc rond voor de spier. Ik krijg ruwe implantaten van mentor (ben de naam kwijt) die snel hechten en die dus goed op hun plek blijven zitten. Daarbij krijg ik ook drains om dit proces te versnellen. Dit zou dan voor een kleine lift zorgen. 

 

Ik ben in eerste instantie blij dat dr Schellekens ze voor de spier wilt plaatsen, aangezien ik fanatiek sport en sporten voor mijn toekomst ook belangrijk is. Maar hoe meer ik mij inlees hoe meer ik ga twijfelen. Ik zit al tegen een lift aan en ik lees veel verhalen over borsten die zijn gaan hangen door het extra gewicht van de prothese. Dit wil ik dus echt niet ?. Daarnaast vind ik 400cc ook ontzettend veel klinken maar als ik fotos bekijk van anderen die 400cc hebben vind ik het ook wel weer meevallen en zelfs mooi. Ook lees je veel dat je beter iets groter kan gaan aangezien veel meiden achteraf spijt kregen dat ze toch niet groter zijn gegaan. Kortom, er spoken veel gedachtes door mijn hoofd nu de operatie dichterbij komt. 

 

Ervaringen? Lotgenoten? Alles is welkom!

Ondertussen blijf ik lekker meelezen op het forum om nog wat wijzer proberen te worden ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@kimmietje

 

Hoe gaat het nu met je... (eindelijk je topic gevonden... dacht dat ik je al volgende, maar niet dus ??? dus bij deze!)

 

Hoe gaat het nu met je? Spanningen een beetje uit te houden? En je verkoudheid? Wil het een beetje wegzakken... gooi hem maar deze kant in... (laat ik m in de "kou" staan aan de voordeur ??)

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, MissyJoy zei:

@kimmietje

 

Hoe gaat het nu met je... (eindelijk je topic gevonden... dacht dat ik je al volgende, maar niet dus ??? dus bij deze!)

 

Hoe gaat het nu met je? Spanningen een beetje uit te houden? En je verkoudheid? Wil het een beetje wegzakken... gooi hem maar deze kant in... (laat ik m in de "kou" staan aan de voordeur ??)

 

???

 

Heb gelukkig geen last meer van mijn keel en snotter snotter alleen nog een beetje, maar denk niet dat dat een probleem gaat zijn ?

 

Heb eindelijk de tijd door gekregen van de kliniek, ik moet mij maandag om 14.15 melden. Ik heb aangegeven dat ik wat later wilde zodat mijn vriend me kan brengen en ophalen. Ik mag om 07.30 voor het laatst nog wat eten dus dat scheelt.

 

Nu is het aftellen..

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimmietje

 

Fijn te horen dat het wat beter gaat! En fijn dat je ook op een "afgesproken" tijd kunt komen, wel zo fijn als je vriend mee kan rijden. En fijn dat je smorgens nog wat eten mag! Dat vond ik wel het ergste denk ik... terwijl ik nóóit smorgens eet, had ik toen trek!

 

Nu lekker nog even doorgaan met je vitamientjes en al wat het gesnotter tegen gaat! Kan maar de deur uit zijn ?

 

Nog een paar nachtjes ???

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy

 

Jaaa ben heel blij dat het beter gaat, was al bang dat ik grieperig zou worden maar gelukkig is het bij gesnotter gebleven ?

 

ik wacht nog steeds op een telefoontje van de anesthesist en maandag is mijn operatie al, heel gek.. Ik heb gisteren nog gebeld en de vrouw aan de telefoon zei dat ik nog gebeld zou worden dus de middag maar even afwachten.

 

❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimmietje Spannend je mag al bijna! En 400cc heb je denk ik echt wel nodig om je borst op te vullen als die wat ‘leger’ zijn lijkt me. Heb mezelf op het begin ook gek gezocht naar foto’s van aantal cc maar is toch bij iedereen anders. Zou gewoon op het advies van de arts uit gaan hij heeft er natuurlijk ook verstand van om zo maar te zeggen haha. Weet zeker dat ze heel mooi zullen worden ! Een heel fijn weekend alvast laatste weekend zonder nieuwe boobies ?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 heel gek eerst dacht ik wow 400cc en sinds het consult ben ik steeds meer gaan twijfelen of het zelfs niet te klein is ?. Heeeel gek. Maar de arts zei wel tijdens het consult dat 400cc het maximum is dus zal vast wel mooi worden haha. Ik probeer het vooral los te laten en over me heen te laten komen ?.

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, kimmietje zei:

@MissyJoy

 

Jaaa ben heel blij dat het beter gaat, was al bang dat ik grieperig zou worden maar gelukkig is het bij gesnotter gebleven ?

 

ik wacht nog steeds op een telefoontje van de anesthesist en maandag is mijn operatie al, heel gek.. Ik heb gisteren nog gebeld en de vrouw aan de telefoon zei dat ik nog gebeld zou worden dus de middag maar even afwachten.

 

❤️❤️

 

Waarom zou de anesthesioloog eigenlijk nog bellen? (Sorry als ik er overheen gelezen heb?)

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MissyJoy zei:

 

Waarom zou de anesthesioloog eigenlijk nog bellen? (Sorry als ik er overheen gelezen heb?)

 

???

 

Ik moest tijdens consult een hele lijst invullen met medische vragen voor de anesthesist. Die zou mij een week voor de operatie bellen om samen die lijst door te nemen. Gisteren heb ik gebeld over dat ik nog niks had gehoord en de vrouw aan de telefoon zei dat ik nog gebeld zou worden. Het is nu vrijdag 5 uur geweest en de kliniek is nu gesloten en ben nog steeds niet gebeld. Geeft me geen fijn gevoel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kimmietje zei:

Morgen is de dag dan eindelijk zo ver. Erg naar gedroomd vannacht over de operatie. Nu het zo dichtbij is begin ik toch wel een beetje angstig te worden. Anderen die dit herkennen? Weet namelijk niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan..

 

Die angsten en dromen zijn normaal meid! Je bent er ook veel mee bezig en het is toch iets voor de rest van je leven... probeer het los te laten dat je die droom gehad hebt... is makkelijker gezegd dan gedaan. Dat snap ik ook... maar vertrouw op je pc en je lichaam dat alles goed komt... 

 

En wéét waarvoor je het doet! Een leven vol zelfvertrouwen en gelukkig zijn met je meiden! 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag is de dag en tot mijn verbazing ben ik totaal niet meer zenuwachtig. Ik voel eigenlijk gewoon niks. 14.15 hoef ik me pas te melden. Om 07.30 nog wat proberen te eten maar kreeg niet echt wat weg en mag nu tot aan de operatie niet meer eten :wacko:.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, kimmietje zei:

Nou vandaag is de dag en tot mijn verbazing ben ik totaal niet meer zenuwachtig. Ik voel eigenlijk gewoon niks. 14.15 hoef ik me pas te melden. Om 07.30 nog wat proberen te eten maar kreeg niet echt wat weg en mag nu tot aan de operatie niet meer eten .

 

 

 

Dan heb je ze de goede kant in gestuurd hierheen meid ?

 

Oooh fijn hé, nog even en ook jij hebt er een paar prachtige borsten! :43:

 

Succes en we lezen graag je verhaal als je weer een beetje bijgekomen bent!

 

#BoobDay :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ZÓ herkenbaar dat niks voelen!

Ik had dat ook... geen spanning, geen blijdschap, géén wat dan ook...

 

Tot ik wakker werd, keek en de tranen sprongen in mijn ogen, ZÓ gelukkig was ik!!!

 

Ik gun jou precies hetzelfde meid ?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Leen87 zei:

Ik lees hier even mee, ik ben even benieuwd als de rest van de meiden hier ?

Laat zeker iets weten hoe je operatie verlopen is!

Voor mij is het morgen de grote dag...

 

 

Oooh voor jou ook spannend dan! Hoe voel je je?

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen een uitgebreid verslag,

 

voor nu ik voel me eigenlijk echt prima. Ik vond het allemaal heel erg eng en wilde bijna zeggen ik doe het niet. Eigenlijk viel het reuze mee. Nu even lekker eten besteld aangezien ik de hele dag amper heb gegeten en toch wel trek begin te krijgen.

 

xxxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.