Ga naar inhoud

Rechterborst verkrampt?!


Aanbevolen berichten

Hoi, 

Ik ben nu 11 dagen PO. Helemaal blij met mn nieuwe boobies. Geen pijn gehad en doe nog steeds lekker rustig aan! 

Ik heb Motiva 450cc hp, dual plane. Links heb ik eigenlijk helemaal geen last van. Maar rechts zeurt af en toe het lijkt wel of die rechter borst verkrampt. Vooral als ik even op de bank heb gezeten. Als ik dan opsta lijkt het als of ik die prothese wat voel zakken/ bewegen. Voor mijn idee is de zijkant van borst ook een beetje paarsig. Ik heb geen koorts, voel me gewoon prima. Kan ook niet zeggen dat het echt pijn doet meer een vervelend gevoel. Dit is nu al 3 dagen zo. Herkent iemand zich in dit verhaal? Is het normaal? Ik ben nogal een hypochonder (lees: heb mezelf al terminaal verklaard). ? 

graag hoor ik of andere meiden hetzelfde hebben meegemaakt. ?

 

ps. Heb het maar complicaties gezet. Wist het anders ook niet. ?‍♀️

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sophia1990

Het lijkt erop dat je voelt hoe de prothese indaalt in de pocket. Het kan zomaar zo zijn dat je spier zich daarom aanspant en ook op een gegeven moment weer loslaat.

Bewust met je schouders proberen te ontspannen zodat je borstspier zich mee ontspant kan hierin helpen. 

Uiteraard niet met je ellebogen boven je schouders uit komen.

 

Ik werd in de nachtelijke uren vaak wakker van spierspanningen, dan leek het net alsof de borstspieren een eigen leven gingen leiden en dan gingen ze zich spontaan keihard aanspannen.

 

Het schijnen normale verschijnselen te zijn en het stopt ook vanzelf weer, geen reden tot ongerustheid dus.

 

Sjuul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie! 

Ja, dat zou inderdaad kunnen. Ze zijn al aan het zakken maar zitten nog erg hoog. Maar het heeft inderdaad nog allemaal een plaatsje nodig! 

 

Ik wacht het gewoon rustig af en hou me aan wat de pc heeft voorgeschreven. 

 

?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.