Ga naar inhoud

Perola : 8 juni 2019 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hello iedereen??‍♀️Ik ga me even netjes voorstellen mijn naam is perla 36 moeder van 5 kids .

ik heb vandaag mijn 2de consult gehad bij dokter nio in de park kliniek, (eerste was bij faceland) en de kogel is door de kerk op 8 juni word ik geopereerd supersnel al omdat er toevallig iemand uit viel ☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Perola

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je een operatie datum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je je verslag en ook alle verdere updates neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Perola zei:

Thanks ?? zeker spannend! Maar heb er zoveel zin in??

Snap ik!!!

Gelukkig is het niet meer zo lang :)

Ik heb mijn BV 13 mei gehad. En wist mijn datum al sinds begin maart. De tijd ging zooo langzaam. 

 

Heb je al wat voorbereidingen gedaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Kimmmmmm zei:

Snap ik!!!

Gelukkig is het niet meer zo lang :)

Ik heb mijn BV 13 mei gehad. En wist mijn datum al sinds begin maart. De tijd ging zooo langzaam. 

 

Heb je al wat voorbereidingen gedaan? 

Ik had gedacht dat ik pas na de zomer zou kunnen , ik slik al een sinds mijn eerste consult vitamine extra en ook arnica druppels, kurkuma pillen.  Heb een elektrisch bed  dus ik hoop dat dat me helpt tijdens mijn herstel, mijn man gaat vrij nemen om te helpen (5kids) dus dat zo een beetje, hoeveel cc heb je gekregen en blij met je resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Perola zei:

Ik had gedacht dat ik pas na de zomer zou kunnen , ik slik al een sinds mijn eerste consult vitamine extra en ook arnica druppels, kurkuma pillen.  Heb een elektrisch bed  dus ik hoop dat dat me helpt tijdens mijn herstel, mijn man gaat vrij nemen om te helpen (5kids) dus dat zo een beetje, hoeveel cc heb je gekregen en blij met je resultaat? 

Goede voorbereiding ! :) 

Wat fijn dat je man vrij neemt. Moet zeggen dat het voor de eerste paar dagen echt fijn is! In mijn ervaring waren de eerste paar dagen het zwaarst... Elektrisch bed is handig! Zeker voor als je uit bed wilt komen. ik had daar echt hulp bij nodig. Ik had zelf een voedingskussen besteld :) Dit kreeg ik mee als tip hier op het Forum. Is echt een aanrader!

 

Ik heb 280 cc gekregen. Dat was echter ook mijn max. Jaa ik ben echt blij met mijn resultaat :43:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat lees ik elke keer eerste paar dagen zijn zwaar, ik bereid me ook mentaal voor op dat het erg pijn gaat doen, voedingskussen twijfel ik nog over ga mijn bed omhoog doen en 2 kussens in mijn rug doen hopelijk is dat genoeg , wat fijn dat je blij bent met je boobs alle pijn waard geweest. Ik kan niet wachten eindelijk mooie boobs te hebben heb al jaren een haat liefde relatie met ze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woeeehhoee nog maar een paar nachtjes slapen voor jou! Echt super fijn dat je al zo snel aan de beurt bent, hoe voel je je ondertussen? Kan niet wachten tot ik naar Nio mag.

Heeel veel succes en vooral lekker genieten van je nieuwe boobies en laat je maar goed verzorgen! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2019 om 16:23, Ellen1997 zei:

Woeeehhoee nog maar een paar nachtjes slapen voor jou! Echt super fijn dat je al zo snel aan de beurt bent, hoe voel je je ondertussen? Kan niet wachten tot ik naar Nio mag.

Heeel veel succes en vooral lekker genieten van je nieuwe boobies en laat je maar goed verzorgen! ?

Eerlijk ik begin hem te knijpen, niet in mijn hoofd zozeer maar ik voel het aan mijn lichaam  hah maar mijn hoofd zegt lets do this kom maar op met die boobs?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen! 

Persoonlijk vond ik het mentaal zwaarder dan de fysieke pijn. Zeker als je jouw man aan je zijde hebt, komt dat helemaal goed!

 

Hoe oud zijn de kindjes? Mijn dochter van 1 in bed leggen is nu, 10 dagen PO, nog het moeilijkst,

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Mjcls zei:

Veel succes morgen! 

Persoonlijk vond ik het mentaal zwaarder dan de fysieke pijn. Zeker als je jouw man aan je zijde hebt, komt dat helemaal goed!

 

Hoe oud zijn de kindjes? Mijn dochter van 1 in bed leggen is nu, 10 dagen PO, nog het moeilijkst,

Hey ??‍♀️ Ik ben niet morgen aan de beurt maar zaterdag , mijn kids zijn 19,18,11,6 en 5 jaar, oudste woont op kamers, ? mijn man is echt mijn rots in de branding, ben echt heel benieuwd hoe ik dit alles ga ervaren, is het zoals een bevalling doet zeer maar alles waard? Wat heb je gekregen hoeveel cc en welke arts? Groetjes pearl☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mjcls zei:

Ik heb 3x een keizersnede gehad en vond dat vele malen erger dan de borstvergroting. Maar voor de bv moet je wel meer geduld hebben. 

 

Ik heb 270cc gekregen door dr Peters in AZ Klina (Brasschaat)

Aha ok, ja dat lees ik constant geduld en nog eens geduld best moeilijk voor vrouwen haha , ik heb al mijn 5 bevallingen natuurlijk gedaan en de laatste 4 waren echt geen pretje  en heb best een hoge pijn grens maar ben echt heel erg benieuwd hoe ik me na de bv voel

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Perola voor mij was het appeltje eitje, van 0 naar 425cc. 

Als je een bevalling aan kan kan je alles aan zeg ik altijd, al weet ik niet hoe dat valt. Maar het is het zeker dubbel en dwars waard !! 

Nou dan hoop ik dat het voor mij ook zo word?nog 2 nachtjes slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Perola, net zoiets als een bevalling; je moet er wat pijn voor over hebben, maar je krijgt er ook een hele mooie tweeling voor terug :45:

Nee hoor....grapje. Ik ben twee keer bevallen, één keer van een eenling en één keer van een tweeling en ik heb inmiddels al vier borstoperaties achter de rug (borstvergroting, een wissel, nog een wissel en een hersteloperatie), maar ik vond de operaties echt peanuts in vergelijking met de bevallingen hoor. En daarbij is de pijn goed te onderdrukken door de pijnstilling, die je mag slikken. Dus ik zou me er maar niet te druk om maken. @best_boobie maakt heerlijke medicatieschema's,  dus als je haar daar ff over bericht, dan komt het helemaal goed. 

Ik wens je iig heel veel succes morgen. Je bent in goede handen bij Nio. 

Good luck, meis. 

 

Xx Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2019 om 10:55, Ellen1997 zei:

@Perola voor mij was het appeltje eitje, van 0 naar 425cc. 

Als je een bevalling aan kan kan je alles aan zeg ik altijd, al weet ik niet hoe dat valt. Maar het is het zeker dubbel en dwars waard !! 

Nou dan hoop ik dat het voor mij ook zo word?nog 2 nachtjes slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.