Ga naar inhoud

Perola : 8 juni 2019 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames bij deze mijn verslag, 8 juni moest ik mij om 8:15 melden in de parkkliniek, mijn man en ik werden opgevangen door een superlieve zuster, alles werd nog even door genomen en dat ging vlot omdat ik niet veel bijzonderheden had, ik mocht me omkleden en om 9:15 ging ik naar de verkoever daar kwam mijn held dr nio mij aftekenen en vertelde me gelijk dat ik een borstband zou krijgen ipv een vest , op de ok was iedereen ook super lief en de kou viel erg mee , de anesthesist stelde me ontzettend op mijn gemak vroeg me ga je over wat fijns dromen ik antwoorde ja zeker, ben er goed in gegaan en ook prima dr uit  kreeg een heerlijk ijsje, na mijn brood aardig wat moeten spugen tot gisteren aan toe maar ik voel me sinds vandaag heel wat beter op rugpijn na, ik ben zo blij dat ik voor dr Nio heb gekozen en wat zijn mijn boobs al prachtig nooit verwacht foto is van van na de op  !

ik wil iedereen bedanken voor hun steun en lieve woorden hier! Dikke x pearl

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ellen1997 zei:

@Perola waauww wat een resultaat al!! Ben zo blij voor je ?

Kan nu al helemaal niet wachten tot maandag 

Dank je? ik begin meer en meer op te knappen nu net nog even de kliniek gebeld, en ze wisten nog wie ik was kreeg de groetjes van een zuster zo lief , heb echt wel pijn gehad maar man wat was het verder een prettige ervaring , en jij mag gewoon maandag al wat fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Perola Ik heb maandag mijn consult dus hoop dat zo snel mogelijk ook aan de beurt mag zijn. 

Fijn dat je een stuk opgeknapt bent weer maar de pijn is het zeer zeker waard! 

En wat lief dat ze nog wisten wie je was zo zie je dat ze je echt als persoon zien en niet als nummertje zoals bij veel andere helaas wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@Perola Ik heb maandag mijn consult dus hoop dat zo snel mogelijk ook aan de beurt mag zijn. 

Fijn dat je een stuk opgeknapt bent weer maar de pijn is het zeer zeker waard! 

En wat lief dat ze nog wisten wie je was zo zie je dat ze je echt als persoon zien en niet als nummertje zoals bij veel andere helaas wel. 

Ja denk (en hoop het ) voor je, je bent er zeker geen nummer zou het aan een ieder aanraden! Ik ga duimen dat je snel geholpen word ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik kom in dit topic terecht door de tag van @Jaydee. Ik hing een beetje achter dus vandaar nu pas reactie.
Voor medicatieschema is het te laat waarschijnlijk haha, maar aan je kwijlende boobies te zien, hebben ze dat ook helemaal niet nodig :45: 
Die smiley's!!!! Heerlijk. Dat is humor!

Een goed herstel gewenst meid en van harte met je mooie boobs!

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

Ik kom in dit topic terecht door de tag van @Jaydee. Ik hing een beetje achter dus vandaar nu pas reactie.
Voor medicatieschema is het te laat waarschijnlijk haha, maar aan je kwijlende boobies te zien, hebben ze dat ook helemaal niet nodig :45: 
Die smiley's!!!! Heerlijk. Dat is humor!

Een goed herstel gewenst meid en van harte met je mooie boobs!

xx BB

Hey bb gaat super! Mijn man bleek achteraf gezien ook een held in het maken van medicatie schema,s en meer?ik wist dat ie lief was maar zo lief!!?? gaat lekker met de twins ben uber gelukkig  dikke ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, @Perola, dat ziet er al heel mooi uit zeg, voor zo kort po. Van harte gefeliciteerd met de nieuwe boobs, meis. Nu lekker je rust pakken en je lekker laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Oh ja.....waarom eigenlijk een borstband en geen vest? Was daar een speciale reden voor?

 

Veel liefs, Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Jaydee zei:

Wauw, @Perola, dat ziet er al heel mooi uit zeg, voor zo kort po. Van harte gefeliciteerd met de nieuwe boobs, meis. Nu lekker je rust pakken en je lekker laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Oh ja.....waarom eigenlijk een borstband en geen vest? Was daar een speciale reden voor?

 

Veel liefs, Jaydee

Hey lieve jaydee 

ze zijn mooi he??ik dacht ik krijg eerst van die frankenstein boobs die later opbloeien ??‍♀️??maar vind ze nu al top, ik denk omdat mijn linker borst kleiner was en meer hing heeft nio voor de band gekozen, maar weet het niet zeker dus aanstaande maandag ga ik het hem vragen bij mijn eerste controle, verder begint rechts al te zakken ik vind heel dit proces geweldig en was echt de beste beslissing ever?? dikke ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2019 om 20:57, mamaniese zei:

Hi Perola, wat zijn ze mooi geworden. 

Ik ben gister op intake geweest bij Dr Nio. Hoeveel cc en welk merk is er bij jou in gegaan?

Ik heb nu 410 cc en ga voor een wissel naar 650 cc maar ben beetje bang dat het te groot wordt ?

Hey??‍♀️ Ik heb eurosilecone 800 cc ?en dank je , ik kon ook 600 cc nemen maar dan zouden mijn tepels naar beneden wijzen heb echt naar dr nio,s advies geluisterd ze zijn groot maar vind ze ? succes met je keuze??

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hoi iedereen?inmiddels 12 dagen po en heb ook mijn eerste controle gehad, dr Nio was erg tevreden en ik ook?,  ik moet mijn borstband nog 5 weken dragen zodat alles goed zakt maar ik zie elke dag al verandering, en begin ik meer en meer te wennen aan deze meloenen ??‍♀️Dikke ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Perola, heb je ook een album, waarin ze wat minder "bedekt" zijn? Ben wel benieuwd namelijk. En hoe gaat het met je herstel in combinatie met je gezinnetje met 5 kids?

 

:53:, Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten zien er al geweldig uit! Ik ben zelf ook bij dokter Nio geweest (700 links en 750 rechts) en de man is onwijs goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alweer wat last heb van boobgreed? dus wie weet ga ik nog een keer terug....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ellen1997 zei:

@Boobs29 krijg 9 juli ook de 750cc van Nio ben ene keer bang voor te groot en andere keer bang voor te klein lastig ben ik haha. Heb jij misschien een album? 

Ik snap je helemaal ik krijg 650cc, heb nu 410 cc. Ene moment denk ik komt wel goed en andere moment ben ik zo bang dat het mega groot wordt. Lastig he. Nio maakt volgens mij graag grote boobs he ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.