Ga naar inhoud

Moet even me verhaal kwijt?


Aanbevolen berichten

Hoi Dames

 

Ik moet echt effe me verhaal kwijt om een lang verhaal kort te maken op 13 mei heb ik een wissel gehad voor de 4 de keer ivm kapsel links  dit maal motiva misschien minder kans op kapsel dit keer. 

 

Moest om 8 uur in Vu mc zijn en werd een uur of 10 naar beneden geroepen daar word je dan klaar gemaakt voor de operatie en toen kwam de chirurg met de mededeling dat ze niet de maat protheses hadden die ik wilde, ik snapte het niet helemaal want heb alles op me telefoon staan dus kwam er niet echt uit. Toen werd ik opgehaald om naar de ok te gaan en eenmaal daar zag ik de dozen met prothese’s liggen. 

Wat ik wilde was de 650 cc 6.6 of de 725 6,9 

wat hun hadden besteld was de 625 cc 5,7 en 700 cc 5,9 en de 775cc 6,1 en dat na een jaar wachten dus ik lag daar en moet je een beslissing maken voelde me echt niet op me gemak op dat moment. Ik wachte al een jaar op mijn operatie en dan hebben ze het niet eens op orde, heb gekozen voor 700 cc op dat moment met projectie van 5,9 terwijl ik dat ik eigenlijk niet wilde had  daarvoor 615 cc in met projectie van 6,5 dus eigenlijk zijn ze nu platter en breder 14,5 cm terwijl ik liever iets anders had ben nu iets langer als een week p.o en moet erg wennen en weet ook nog niet of ik er tevreden mee ben. 

Vond het zo een rare situatie moest echt even mijn verhaal kwijt. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Didi80 zei:

Hoi Dames

 

Ik moet echt effe me verhaal kwijt om een lang verhaal kort te maken op 13 mei heb ik een wissel gehad voor de 4 de keer ivm kapsel links  dit maal motiva misschien minder kans op kapsel dit keer. 

 

Moest om 8 uur in Vu mc zijn en werd een uur of 10 naar beneden geroepen daar word je dan klaar gemaakt voor de operatie en toen kwam de chirurg met de mededeling dat ze niet de maat protheses hadden die ik wilde, ik snapte het niet helemaal want heb alles op me telefoon staan dus kwam er niet echt uit. Toen werd ik opgehaald om naar de ok te gaan en eenmaal daar zag ik de dozen met prothese’s liggen. 

Wat ik wilde was de 650 cc 6.6 of de 725 6,9 

wat hun hadden besteld was de 625 cc 5,7 en 700 cc 5,9 en de 775cc 6,1 en dat na een jaar wachten dus ik lag daar en moet je een beslissing maken voelde me echt niet op me gemak op dat moment. Ik wachte al een jaar op mijn operatie en dan hebben ze het niet eens op orde, heb gekozen voor 700 cc op dat moment met projectie van 5,9 terwijl ik dat ik eigenlijk niet wilde had  daarvoor 615 cc in met projectie van 6,5 dus eigenlijk zijn ze nu platter en breder 14,5 cm terwijl ik liever iets anders had ben nu iets langer als een week p.o en moet erg wennen en weet ook nog niet of ik er tevreden mee ben. 

Vond het zo een rare situatie moest echt even mijn verhaal kwijt. 

 

Xxx

Wow.... Bizar...
Eigenlijk heb ik hier geen woorden voor!!!
Als er al zo  lang van te voren een bepaald aantal cc afgesproken is, lijkt mij toch dat dat op voorraad moet zijn!
Kan me voorstellen dat het er echt anders uit ziet! Breder en platter is niet wat je wilt natuurlijk... 
Ik hoop dat je er uiteindelijk aan went en je niet weer kapselcontractie krijgt, maar wat een pech!!!! 

Probeer je herstel rustig te laten verlopen, zodat je de kans op overmatig kapsel minimaliseert. Maar heel veel succes met het verwerken van deze informatie en het wennen aan je nieuwe borsten... Ik hoop echt van harte dat je ze straks mooi vindt....

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè bah, en dan ben je waarschijnlijk ook nog zenuwachtig doordat je vlak voor een operatie staat en kunt daardoor niet echt nadenken ..

 

Hopelijk vind je het resultaat mooi als ze eenmaal zijn ingedaald, maar inderdaad ook ik zou het wel even bespreekbaar maken, dit zou eigenlijk niet moeten kunnen.

 

Succes en een spoedige genezing 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy, Didi80,

Wat een pech heb je zeg!

We hebben begin 2016 met elkaar gesproken.  Ook ik ben hier weer terug. Hoop gedoe met mijn "nieuwe setje" .

Lichamelijk een stuk minder oke dan drie jaar geleden. Mijn keuze is nu om ze te verwijderen en niets meer terug te laten plaatsten. 

Ik hoop dat je herstel goed gaat verlopen. 

Groetjes Essi4 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.