Ga naar inhoud

Syzm : 22 mei 2019 : Dr. S fortuin : Boerhaave/ Beekkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi mijn naam is syzm,

 

ik heb 22 mei aanstaande mijn bv bij het boerhaave in amsterdam. Ik ben vooral opzoek naar meiden die ook een bv hebben ondergaan met mentor cohesive 1 350 cc rond dual plane. Ik begin nu steeds zenuwachtiger te worden, omdat ik mega benieuwd ben hoe het daadwerkelijk eruit komt te zien straks. Als er meiden zijn die een soortgelijk BV hebben gehad en hun foto’s met mij zouden willen delen zou dat top zijn! 

 

Groetjes

syzm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar meiden die een borstvergroting hebben gehad door pc S Fortuin. Ik kan er heel weinig over vinden op het forum/internet.

 

alvast dank!

 Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eigenlijk een afspraak staan bij dr Schuringa op 21 mei. Maar ik heb dan een herkansing van school die ik niet kan missen, dus heb ik het een dag moeten verzetten. Dr schuringa was niet beschikbaar op 22 mei dus vond ik t ook prima om bij een andere pc te gaan. Ben daar niet zo heel moeilijk in eigenlijk. 2 wk geleden dus op consult geweest bij S fortuin en ik vond het een prima man. Hij had dezelfde ideeën als dr schuringa dus hierdoor was ik wel meer zeker van Mn keuze qua maat en vorm. 

Alleen kan ik zo weinig info over hem vinden qua vergrotingen. Ken jij hem ? @Evaa85

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat hij bij de Boerhaave zit, maar heb geen foto's van z'n werk gezien..
Heeft die je wat voorbeelden laten zien tijdens het consult?

 

Wel fijn dat je hierdoor meer zeker bent van je keuze voor maat en vorm. hoeveel cc krijg je en welke soort?

 

Ik zit zelf ook bij de Boerhaave, bij dr. van der Weij. Ik ben over 2 weken aan de beurt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa hij heeft wat voorbeelden laten zien van zijn werk anatomisch en rond twijfelde namelijk toch nog een beetje maar uiteindelijk ben ik bij rond gebelden mentor coh 1 350 cc dual plane. 

Verder lees ik op internet alleen maar positieve verhalen over deze pc (niet perse met BV maar wel over andere ingrepen) 

dus het zal vast helemaal goed komen! 

 

Ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien. 

2 weken schiet ook al op!!! Spannend wat krijg jij precies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Syzm

 

Ik heb je twee topics even samengevoegd en de titel wat aangepast. 

Dit topic kun je dus blijven gebruiken voor verdere updates, ook na je operatie :)

 

Over dr. Fortuin kan ik je helaas niets vertellen. 

Heb hem nog niet voorbij zien komen op het forum. 

 

Heel veel plezier met aftellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Syzm zei:

Jaa hij heeft wat voorbeelden laten zien van zijn werk anatomisch en rond twijfelde namelijk toch nog een beetje maar uiteindelijk ben ik bij rond gebelden mentor coh 1 350 cc dual plane. 

Verder lees ik op internet alleen maar positieve verhalen over deze pc (niet perse met BV maar wel over andere ingrepen) 

dus het zal vast helemaal goed komen! 

 

Ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien. 

2 weken schiet ook al op!!! Spannend wat krijg jij precies?

Oh dat is wel fijn :). Het komt vast allemaal goed! 
 

Het is idd erg spannend! Hoop dat herstel ook voorspoedig gaat. Ik heb 2 weken vrij genomen en hoop dat dat voldoende is om te herstellen van BV voor de spier. Ik krijg trouwens de mentor anatomisch 300cc voor de spier. Volgens mij is dat coh 3.

Hoe lang heb jij vrij genomen voor je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, best_boobie zei:

Hey @Syzm

 

Ik heb je twee topics even samengevoegd en de titel wat aangepast. 

Dit topic kun je dus blijven gebruiken voor verdere updates, ook na je operatie

 

Over dr. Fortuin kan ik je helaas niets vertellen. 

Heb hem nog niet voorbij zien komen op het forum. 

 

Heel veel plezier met aftellen!

xx BB

Dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Evaa85 zei:

Oh dat is wel fijn :). Het komt vast allemaal goed! 
 

Het is idd erg spannend! Hoop dat herstel ook voorspoedig gaat. Ik heb 2 weken vrij genomen en hoop dat dat voldoende is om te herstellen van BV voor de spier. Ik krijg trouwens de mentor anatomisch 300cc voor de spier. Volgens mij is dat coh 3.

Hoe lang heb jij vrij genomen voor je herstel?

 

Ja ik hoop gewoon dat het wordt wat ik hoop, want heb ook een aantal foto’s gezien waarvan ik denk hmmz dat zou ik niet willen. Maar je weet nooit hoe het uitpakt natuurlijk. 

Zo lekker zeg 2 weken!

ik heb maar 1 week haha, ze zeiden dat dat genoeg was en in principe ben ik wel een bikkel. Ik werk als doktersassistente dus zorg er gewoon voor dat ik alleen de telefoon hoef te doen. Ik hoef overigens wel alleen de woensdag middag te werken. Die donderdag is Hemelvaart dus dan ben ik vrij en dan vrijdag nog een dagje en dan is het weer weekend dus ik denk dat het wel goed moet komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik snap wat je bedoelt. Dat vind ik ook spannend. Wordt het wel zo hoe ik het graag wil hebben?

Ik heb nu zelf vrij weinig, dus zal in begin wel heel erg wennen zijn. Ik ben ook bang dat het erg op zal vallen dat ik iets heb laten doen. Ik ben namelijk niet van plan iets op werk te zeggen.. Maar ja, als ik opeens met borsten terugkom na mijn vakantie, zal het wel beetje raar zijn, hahah.

 

Ik hoop voor je dat 1 week voldoende is! Ik lees dat jij dual plane krijgt. Het schijnt dat herstel daarvan iets langer duurt?

Gelukkig hoef je geen fysiek werk te doen. Dat scheelt enorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2019 om 17:33, Syzm zei:

Hoi mijn naam is syzm,

 

ik heb 22 mei aanstaande mijn bv bij het boerhaave in amsterdam. Ik ben vooral opzoek naar meiden die ook een bv hebben ondergaan met mentor cohesive 1 350 cc rond dual plane. Ik begin nu steeds zenuwachtiger te worden, omdat ik mega benieuwd ben hoe het daadwerkelijk eruit komt te zien straks. Als er meiden zijn die een soortgelijk BV hebben gehad en hun foto’s met mij zouden willen delen zou dat top zijn! 

 

Groetjes

syzm

Hé dit krijg ik ook! Ben ook heel benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2019 om 21:30, Evaa85 zei:

Ja, ik snap wat je bedoelt. Dat vind ik ook spannend. Wordt het wel zo hoe ik het graag wil hebben?

Ik heb nu zelf vrij weinig, dus zal in begin wel heel erg wennen zijn. Ik ben ook bang dat het erg op zal vallen dat ik iets heb laten doen. Ik ben namelijk niet van plan iets op werk te zeggen.. Maar ja, als ik opeens met borsten terugkom na mijn vakantie, zal het wel beetje raar zijn, hahah.

 

Ik hoop voor je dat 1 week voldoende is! Ik lees dat jij dual plane krijgt. Het schijnt dat herstel daarvan iets langer duurt?

Gelukkig hoef je geen fysiek werk te doen. Dat scheelt enorm!

Ja precies,

ja dual plane inderdaad, ik heb het vrijdag toch maar op werk verteld. Ik twijfelde eerst heel erg maar ik dacht als er iets gebeurd of als er iets is weten ze er in ieder van. Ben ook wel blij dat ik t toch verteld heb. We tellen de dagen af!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2019 om 04:22, Syzm zei:

Ja precies,

ja dual plane inderdaad, ik heb het vrijdag toch maar op werk verteld. Ik twijfelde eerst heel erg maar ik dacht als er iets gebeurd of als er iets is weten ze er in ieder van. Ben ook wel blij dat ik t toch verteld heb. We tellen de dagen af!!

Wat goed dat je het hebt vertelt! Hoe reageerden ze er op? 

Jaaa, overmorgen alweer! Spannend! Weet je al hoe laat je operatie is?

 

Ik ben precies een week na jou aan de beurt. Ben al zenuwachtig als ik er aan denk ?

Ik denk dan OMG, ga ik het serieus doen? 

 

Op werk heb ik niks gezegd. Ik werk voornamelijk met mannen. Een andere collega had een borstverkleining en de mannen maakten er alleen maar grapjes over. Dus zie het niet zitten om het te vertellen. 

Mocht ik meer dan 2 weken nodig hebben voor herstel dan meld ik me wel bij de bedrijfsarts.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Evaa85 zei:

Wat goed dat je het hebt vertelt! Hoe reageerden ze er op? 

Jaaa, overmorgen alweer! Spannend! Weet je al hoe laat je operatie is?

 

Ik ben precies een week na jou aan de beurt. Ben al zenuwachtig als ik er aan denk ?

Ik denk dan OMG, ga ik het serieus doen? 

 

Op werk heb ik niks gezegd. Ik werk voornamelijk met mannen. Een andere collega had een borstverkleining en de mannen maakten er alleen maar grapjes over. Dus zie het niet zitten om het te vertellen. 

Mocht ik meer dan 2 weken nodig hebben voor herstel dan meld ik me wel bij de bedrijfsarts.  

Ja ze reageerden er goed op ik ben doktersassistente en mijn bazen/artsen zijn vrouwen van begin 30, en kan het goed met ze vinden, dus dat scheelt. Ze vinden t leuk voor me en fijn dat ik t ze verteld heb. Vind t zelf ook fijner, we zijn met een klein koppel dus had dan een soort gevoel alsof ik het stiekem zou doen ofzo.

Ik jou geval begrijp ik het inderdaad, mannen begrijpen er toch niks van haha.

 

Ik kreeg vanmorgen een belletje, ik moet om 09.45 en een half uur van de voren melden, dus ik moet rond 08.30 van huis weg. Prima tijd !  Merk dat ik wel steeds wat zenuwachtiger wordt haha maar dat is gezonde spanning !!

 

voor jou is het nu ook aftellen, een week vliegt voorbij joh!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Syzm zei:

Ja ze reageerden er goed op ik ben doktersassistente en mijn bazen/artsen zijn vrouwen van begin 30, en kan het goed met ze vinden, dus dat scheelt. Ze vinden t leuk voor me en fijn dat ik t ze verteld heb. Vind t zelf ook fijner, we zijn met een klein koppel dus had dan een soort gevoel alsof ik het stiekem zou doen ofzo.

Ik jou geval begrijp ik het inderdaad, mannen begrijpen er toch niks van haha.

 

Ik kreeg vanmorgen een belletje, ik moet om 09.45 en een half uur van de voren melden, dus ik moet rond 08.30 van huis weg. Prima tijd !  Merk dat ik wel steeds wat zenuwachtiger wordt haha maar dat is gezonde spanning !!

 

voor jou is het nu ook aftellen, een week vliegt voorbij joh!!

Oh dat is wel fijn dat je er met collega’s over kunt praten. :)

 

Ja ik heb hetzelfde gevoel, spannend maar ook wel zin in!

Heel veel succes morgen!!!  En laat maar weten hoe het is gegaan! 

 

Ik ben benieuwd hoe laat ik mag. Heb aangegeven niet te vroeg aangezien ik 2 uur reistijd heb. 

 

Ik heb a.s. vrijdag eerst nog een consult zodat ik mijn laatste vragen kan stellen. Deze week laatste dingen in huis regelen, en dan ben ik er voor woensdag klaar voor :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Evaa85 zei:

En hoe is het gegaan? Hoe voel je je?

De operatie zelf is goed gegaan, maar ik kan nu echt niks, echt wel veel pijn. Slik alleen paracetamol. Gister probeerde ik een Paar keer uit bed maar toen ben ik bijna flauw gevallen, dus maar in bed gebleven. Ik ben vandaag wel zelfstandig naar de wc gegaan haha, dus opzich wel al vooruitgang. Hoop dat ik snel weer wat meer kan, want dit is niks voor mij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Syzm zei:

De operatie zelf is goed gegaan, maar ik kan nu echt niks, echt wel veel pijn. Slik alleen paracetamol. Gister probeerde ik een Paar keer uit bed maar toen ben ik bijna flauw gevallen, dus maar in bed gebleven. Ik ben vandaag wel zelfstandig naar de wc gegaan haha, dus opzich wel al vooruitgang. Hoop dat ik snel weer wat meer kan, want dit is niks voor mij ?

Waarom alleen paracetamol? Heb je niks anders er bij gekegen tegen de pijn?

Anders toch even bellen voor extra medicatie. 

Ik krijg celebrex er bij, dat is ontstekingsremmend. Anders eigen huisarts bellen? Pijn mag je hebben, maar moet niet zo zijn dat je niks meer kan. 

Sterkte er mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Patries78 zei:

Waarom alleen paracetamol? Heb je niks anders er bij gekegen tegen de pijn?

Anders toch even bellen voor extra medicatie. 

Ik krijg celebrex er bij, dat is ontstekingsremmend. Anders eigen huisarts bellen? Pijn mag je hebben, maar moet niet zo zijn dat je niks meer kan. 

Sterkte er mee!

Dankjewel, geen idee ik heb nu naproxen erbij genomen, gaat wel wat beter heb ook nog tramadol liggen, ben doktersassistente dus heb Mn eigen apotheek haha maar ben ook niet zo van het slikken van medicijnen. Met die naproxen gaat t wel beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2019 om 20:22, Evaa85 zei:

Oh dat is wel fijn dat je er met collega’s over kunt praten.

 

Ja ik heb hetzelfde gevoel, spannend maar ook wel zin in!

Heel veel succes morgen!!!  En laat maar weten hoe het is gegaan! 

 

Ik ben benieuwd hoe laat ik mag. Heb aangegeven niet te vroeg aangezien ik 2 uur reistijd heb. 

 

Ik heb a.s. vrijdag eerst nog een consult zodat ik mijn laatste vragen kan stellen. Deze week laatste dingen in huis regelen, en dan ben ik er voor woensdag klaar voor  

Ook wel fijn dat je morgen nog een keer op consult gaat, ik twijfelde ook om nog maandag te gaan maar ik was bang dat ik dan weer helemaal zou gaan twijfelen over de maat enzo. Ben super blij met de vorm en grootte, ze zien er echt al super uit. Dus ben super blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evaa85 en hoe was je consult vandaag?

met mij gaat t al een stuk beter ten opzichte van woensdag, nog wel pijn maar heel dragelijk. Ben ook vandaag mee boodschappen doen dus heb lekker een stukje gelopen, niks getild uiteraard. Maar dit had ik woensdag niet verwacht, dus eigenlijk best voorspoedig allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Syzm zei:

@Evaa85 en hoe was je consult vandaag?

met mij gaat t al een stuk beter ten opzichte van woensdag, nog wel pijn maar heel dragelijk. Ben ook vandaag mee boodschappen doen dus heb lekker een stukje gelopen, niks getild uiteraard. Maar dit had ik woensdag niet verwacht, dus eigenlijk best voorspoedig allemaal!

 

Wauw gaat de goede kant op dus!  Had jij trouwens bij Boerhaave een recept gekregen voor medicatie? Of helemaal niks?

 

Consult was goed. Heb nog een keer de prothese gepast van 300cc met kleding aan, en  ben nu veel zekerder dat dit de maat is voor mij. Ik vertrouwde de PC wel hoor, maar wou het nog even passen met een truitje i.p.v. alleen de huidskleurige top. 

 

Nog 5 daagjes. ? Ik heb er zin in en tegelijk ook heel spannend! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.