Ga naar inhoud

Syzm : 22 mei 2019 : Dr. S fortuin : Boerhaave/ Beekkliniek


Aanbevolen berichten

Ja gaat zeker de goede kant op

. Nee heb geen recept of iets mee gehad vanuit hun. Zelf gewoon paracetamol van werk meegenomen en Mn eigen recepten voorgeschreven. Met die naproxen gaat het wel echt een stuk beter.

 

Ik had inderdaad ook alleen gepast met die bh en niet met truitje, maar ik moet zeggen dat ze nu wel groter lijken dan met alleen die kipfilets in die bh haha, maar ik vind ze perfect! Moeten nog wel wat indalen maar dat hoort erbij.

 

Dinsdag moet ik terugkomen dan knippen ze eventueel het knoopje van de hechting af.  Verder moet het dan zelf oplossen.

5 dagen vliegt zo om, voor je het weet heb je je nieuwe boobs haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best vreemd dat ze niks voorschrijven. Jij had de eerste twee dagen wel veel pijn toch?

Handig dat jij zelf even een recept kan voorschrijven hahah.

 

Ik denk dat ik maandag de huisarts bel en vraag om extra pijnstilling. Paracetamol zal denk ik niet voldoende zijn. Ik zal de woensdag in Amsterdam blijven slapen, en donderdag reis ik weer naar huis. Hoop dat 2 uur reizen te doen is. 

 

Hahah, ze lijken nu groter, maar komt dat door de zwelling? Ze zullen alleen mooier worden denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Patries78 zei:

Hoe gaat het nu met je?

Zijn ze al meer ingedaald en hoe gaat het met de pijn?

Ik mag dinsdag...dus wel heel spannend. 

 

Ja gaat super! Woensdag halve dag gewerkt en vandaag hele dag. Doe eigenlijk al te veel merk ik omdat ik niet echt pijn meer heb, gister wel veel opgeruimd in huis en toen voelde ik dat savonds wel doordat ze weer wat harder waren, dus moet even een stapje terug doen haha. Maar het gaat dus super goed. Slik soms nog 1 paracetamol. Zijn al ietsje ingedaald maar staan nog wel erg recht vooruit haha, maar dat heeft nog wat meer tijd nodig. Afgelopen dinsdag de eerste controle gehad, en alles was goed, littekens zijn ook mooi aan het genezen. Ik wil nog wel even foto’s plaatsen maar moet even kijken hoe dat werkt.

 

dinsdag gaat zeker opschieten, spannend! Waar ga jij en hoeveel krijg je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga bij kliniek Heyendael.

Dr Straten gaat mijn wens in vervulling laten gaan.

Ik krijg anatomisch 390 CC in links en wrs 440 CC in rechts. Dat beslist hij dinsdag. Ik krijg high profile, waardoor het natuurlijk lijkt. Dual plane geplaatst. 

Fijn om te lezen dat het al zo goed gaat! Hoop dat mijn herstel net zo lekker verloopt. 

Had jij veel pijn in het begin en evt nog tips?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Patries78 zei:

Ik ga bij kliniek Heyendael.

Dr Straten gaat mijn wens in vervulling laten gaan.

Ik krijg anatomisch 390 CC in links en wrs 440 CC in rechts. Dat beslist hij dinsdag. Ik krijg high profile, waardoor het natuurlijk lijkt. Dual plane geplaatst. 

Fijn om te lezen dat het al zo goed gaat! Hoop dat mijn herstel net zo lekker verloopt. 

Had jij veel pijn in het begin en evt nog tips?

 

Mooi! 

Ja aan het eind van de middag begon de ergste pijn bij mij en ben ik ook paar keer bijna flauw gevallen maar de reden daarvan was de borstband dat gaf zoveel druk, die heb ik toen ook afgelaten de eerste 2 dagen en dat ging echt een stuk beter, ik heb toen ook in een bakje moeten plassen in bed omdat ik echt niet kon verplaatsen. Maar daarna is het eigenlijk heel snel beter gegaan. Ja tips vooral zorg er goed voor je gezorgd wordt, neem pijnstillers en vooral neem rust luister naar je lichaam, maar elk lichaam is anders een vriendin van mij kon ruim een week niks en ik 2 dagen. Maar komt helemaal goed joh, als het eenmaal voorbij is ben je het ook zo weer vergeten. Gewoon aan het eindresultaat denken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.