Ga naar inhoud

Sophia1990 : 28 mei 2019 : Dr. Kloeters : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

 

Ik ben nieuw op het forum. Al jaren wil ik een borstvergroting. Afgelopen week op gesprek geweest bij Diana Gabriels en Faceland. Ik ga voor Faceland bij dr. Kloeters. Aardige man en is zeker van wat hij zegt. Ik ga voor de Motiva prothese, 450cc, high profile. Op internet lees je goede recensies over Dr. Kloeters. Ik vind het alleen jammer dat er weinig before & after foto’s te zien zijn. Mijn vraag is dan ook of er hier vrouwen zijn die ook door hem zijn geholpen en die hun ervaring en resultaat misschien willen delen. 

 

Mijn operatie staat eind deze maand gepland. 

 

Ik hoor graag van jullie! 

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sophia1990 zei:

Hi allemaal, 

 

Ik ben nieuw op het forum. Al jaren wil ik een borstvergroting. Afgelopen week op gesprek geweest bij Diana Gabriels en Faceland. Ik ga voor Faceland bij dr. Kloeters. Aardige man en is zeker van wat hij zegt. Ik ga voor de Motiva prothese, 450cc, high profile. Op internet lees je goede recensies over Dr. Kloeters. Ik vind het alleen jammer dat er weinig before & after foto’s te zien zijn. Mijn vraag is dan ook of er hier vrouwen zijn die ook door hem zijn geholpen en die hun ervaring en resultaat misschien willen delen. 

 

Mijn operatie staat eind deze maand gepland. 

 

Ik hoor graag van jullie! 

 

?

Hoi hoi

Welkom hier!

Je zou eens via de zoekbalk kunnen zoeken of je iets tegen komt over dr. Kloeters hier.. Ik durf niet te zeggen of er veel ervaringen met hem zijn. Via het profiel van de meiden die door hem geholpen zijn (evt) kun je dan zoeken naar hun foto's, of evt een pb aan hun sturen, om te horen of ze een prive album hebben.

Mag ik weten welke datum je precies geopereerd wordt, dan zetten we dat nog even in je titel erbij. Ik ga je ook even verhuizen naar de operatieverslagen, zodat je ook een verslagje kunt schrijven en verdere updates als je wilt. Als je dat in dit topic doet staat alles overzichtelijk bij elkaar :)

Heel veel plezier met aftellen!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

Welkom hier!

Je zou eens via de zoekbalk kunnen zoeken of je iets tegen komt over dr. Kloeters hier.. Ik durf niet te zeggen of er veel ervaringen met hem zijn. Via het profiel van de meiden die door hem geholpen zijn (evt) kun je dan zoeken naar hun foto's, of evt een pb aan hun sturen, om te horen of ze een prive album hebben.

Mag ik weten welke datum je precies geopereerd wordt, dan zetten we dat nog even in je titel erbij. Ik ga je ook even verhuizen naar de operatieverslagen, zodat je ook een verslagje kunt schrijven en verdere updates als je wilt. Als je dat in dit topic doet staat alles overzichtelijk bij elkaar

Heel veel plezier met aftellen!

 

xx BB

@best_boobie bedankt voor je berichtje! 

 

Ik snap nog niet veel van het forum, maar komt goed. Haha. 

Mijn operatiedatum is 28 mei. Dus erg snel, maar dan heb ik minder tijd om zenuwachtig te zijn. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sophia1990 zei:

@best_boobie bedankt voor je berichtje! 

 

Ik snap nog niet veel van het forum, maar komt goed. Haha. 

Mijn operatiedatum is 28 mei. Dus erg snel, maar dan heb ik minder tijd om zenuwachtig te zijn. ?

Als je vragen hebt, horen we het van je :)
Al wordt een en ander misschien ook al beantwoord in de pb 'welkom' die je kreeg bij registratie.

Oeh lekker snel!! Succes met aftellen!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2019 om 23:11, RMichelle zei:

Hoi hoi, ik word ook in juni geopereerd door kloeters.. ik twijfel alleen heel erg over het aantal cc.. gr 

Hi, 

 

Wat leuk! Ben ik op dit moment niet de enige! Heb je al een datum? 

Ik had precies hetzelfde. De consulente raadde mij 450cc aan en Kloeters vond dit ook een goed maatje. Vervolgens heb ik gewoon afspraken gemaakt bij andere klinieken en gekeken wat die chirurgen mij aanraadden. Eigenlijk kwamen die gelijk ook met ronde protheses en 400/450cc. 

Heb veel op het internet gekeken en vooral gekeken naar borsten met 450cc. Ik weet dat het bij iedereen uitpakt maar ik vind het eigenlijk bij alles dat ik heb gezien mooi! 

Misschien kan je ook afspraken maken bij andere klinieken aangezien meestal een consult gratis en vrijblijvend is! 

 

Laten we elkaar op de hoogte houden als je dat leuk vindt!! 

 

Liefs, 

 

Sophia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophia, 

 

Ja mijn operatiedatum is 17 juni! Vandaag voor tweede pasconsult geweest. Ben 1.67 en nogal slank! We zouden eerst voor 300 cc Motiva demi gaan. Maar nu voor 320 cc Demi Motiva Ergonomix gegaan. Wel lastig om te zien hoor op zo’n consult hoe het er nou daadwerkelijk uit komt te zien.. we moeten het maar afwachten! Ik kan zelf ook niet veel over dr kloeters vinden maar moet wel zeggen dat ik me prettig bij hem voel! Hij is erg rustig en niet opdringerig. Ik had dit bij sommige andere klinieken wel meer het idee. 

 

Wel fijn dat je al bijna aan de beurt bent! Ik moet nog een maandje wachten. Vind het wel spannend hoor! Ben nog nooit geopereerd en kan ook niet goed tegen bloed of prikken? Leuk dat we rond dezelfde tijd gaan inderdaad kunnen we elkaar op de hoogte houden! 

 

Groetjes Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, RMichelle zei:

Hoi Sophia, 

 

Ja mijn operatiedatum is 17 juni! Vandaag voor tweede pasconsult geweest. Ben 1.67 en nogal slank! We zouden eerst voor 300 cc Motiva demi gaan. Maar nu voor 320 cc Demi Motiva Ergonomix gegaan. Wel lastig om te zien hoor op zo’n consult hoe het er nou daadwerkelijk uit komt te zien.. we moeten het maar afwachten! Ik kan zelf ook niet veel over dr kloeters vinden maar moet wel zeggen dat ik me prettig bij hem voel! Hij is erg rustig en niet opdringerig. Ik had dit bij sommige andere klinieken wel meer het idee. 

 

Wel fijn dat je al bijna aan de beurt bent! Ik moet nog een maandje wachten. Vind het wel spannend hoor! Ben nog nooit geopereerd en kan ook niet goed tegen bloed of prikken? Leuk dat we rond dezelfde tijd gaan inderdaad kunnen we elkaar op de hoogte houden! 

 

Groetjes Romy

Misschien vind je het leuk om een eigen topic aan te maken in de voorsteltopics?
Als je mij dan tagt, pas ik daarna je titel aan en zet je in de operatieverslagen :) 
Zo kun jij ook je ervaring delen en hebben anderen ook weer iets aan jouw verhaal.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2019 om 21:03, RMichelle zei:

Hoi Sophia, 

 

Ja mijn operatiedatum is 17 juni! Vandaag voor tweede pasconsult geweest. Ben 1.67 en nogal slank! We zouden eerst voor 300 cc Motiva demi gaan. Maar nu voor 320 cc Demi Motiva Ergonomix gegaan. Wel lastig om te zien hoor op zo’n consult hoe het er nou daadwerkelijk uit komt te zien.. we moeten het maar afwachten! Ik kan zelf ook niet veel over dr kloeters vinden maar moet wel zeggen dat ik me prettig bij hem voel! Hij is erg rustig en niet opdringerig. Ik had dit bij sommige andere klinieken wel meer het idee. 

 

Wel fijn dat je al bijna aan de beurt bent! Ik moet nog een maandje wachten. Vind het wel spannend hoor! Ben nog nooit geopereerd en kan ook niet goed tegen bloed of prikken? Leuk dat we rond dezelfde tijd gaan inderdaad kunnen we elkaar op de hoogte houden! 

 

Groetjes Romy

Hi Romy, 

 

ik snap je helemaal! Dan sta je met die bh, kipfilets en shirt erover en dan moet je er naar kijken alsof je naakt bent.. haha. Blijft vreemd! Wel goed dat je een tweede keer bent gegaan, dan ben je toch wat zekerder van je zaak. 

 

Ja ik had bij Dr. kloeters ook gelijk een goed gevoel. Hij heeft ook al jaren ervaring dus het komt vast goed! 

 

Oh 17 juni al! Schiet ook al op! Als je wil kan ik je toevoegen na mijn operatie aan mijn album en kan je mijn resultaat zien. 

 

Fijn weekend!! 

 

?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2019 om 21:20, RMichelle zei:

Je kan trouwens op Instagram onder de naam boobsbyfaceland een paar before & after foto’s zien als je die nog niet al had gezien!  

Ja klopt! Ziet er prima uit! Iemand die ik ken doet de social media van FL dus ze had me er al op gewezen.? Zij zegt ook dat dr. Kloeters mooie resultaten levert en raadt hem aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2019 om 21:39, best_boobie zei:

Misschien vind je het leuk om een eigen topic aan te maken in de voorsteltopics?
Als je mij dan tagt, pas ik daarna je titel aan en zet je in de operatieverslagen  
Zo kun jij ook je ervaring delen en hebben anderen ook weer iets aan jouw verhaal.

xx BB

Oh ja dat is een goed idee! Ga ik van de week even doen als ik tijd heb :) thanks! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2019 om 21:57, Sophia1990 zei:

Hi Romy, 

 

ik snap je helemaal! Dan sta je met die bh, kipfilets en shirt erover en dan moet je er naar kijken alsof je naakt bent.. haha. Blijft vreemd! Wel goed dat je een tweede keer bent gegaan, dan ben je toch wat zekerder van je zaak. 

 

Ja ik had bij Dr. kloeters ook gelijk een goed gevoel. Hij heeft ook al jaren ervaring dus het komt vast goed! 

 

Oh 17 juni al! Schiet ook al op! Als je wil kan ik je toevoegen na mijn operatie aan mijn album en kan je mijn resultaat zien. 

 

Fijn weekend!! 

 

?

 

 

 

Hey Sophia! 

 

Haha ja precies dat! Faceland heeft niet de ideale pas bh’s en shirts! Jij bent al bijna aan de beurt he! Nog 8 dagen :) al zenuwachtig? Ik kan gewoon niet stoppen met eraan denken. Ik zit telkens before and after foto’s te zoeken op internet en dan ga ik weer denken hmm moet ik ze niet toch iets groter nemen? Er past meer in bij mij (340cc is ook een optie) en lees elke keer dat je beter voor de grootste maat kan gaan omdat je ze sneller te klein vind dan te groot. Maar aan de andere kant ben ik ook weer bang dat ze té groot worden! Word gek van mezelf haha..

 

Ja het lijkt me super leuk om in je album te mogen kijken! Thanks!! 

 

Groetjes Romy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat internet afstruinen doe ik ook! Maar dan zie ik een foto met iemand die 300 cc heeft en dan denk ik, jeetje wat groot en die van mij worden nog groter. En vervolgens zie ik een foto met 450 cc en dan zijn die in verhouding weer klein. Het is echt bij elk lichaam anders hè?! Niet echt een referentiekader.. 

Ja ik twijfel ook of ik niet voor 500cc moet gaan maar ik weet niet of ik dan weer terug op consult moet. Er past sowieso wel 500 in. 

Jaaaa nog 8 dagen! Nee ben eigenlijk niet zenuwachtig dat ben ik nooit echt. Wel op de dag zelf denk ik! ?

 

Ik ga even kijken hoe ik je kan toevoegen. Staat nu nog niets in. Mijn boobies zijn nog niet fotowaardig. Haha. Nee maar zal wel een before foto erbij zetten. ?

 

fijne avond! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Wat spannend! 28 mei schiet al op! Mijn operatie staat ook gepland op 17 juni, ook via Faceland maar dan door Xander Bakker. Ik heb gekozen voor de motiva 400cc full, maar twijfel inderdaad steeds. Is dit niet te groot? Als ik alle berichten zo lees, schijnt dit normaal te zijn haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja! Aftellen is begonnen ? Ik ben 1,62 en 66 kilo. Wat kleiner en zwaarder haha, ik denk dat de 400cc wel goed bij mijn lichaam past, met de meting kwam het op 12 cm en dan wordt het 340cc demi of 400cc full geloof ik.. het blijft zo’n dingetje, wordt nog wat de komende weken hè haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2019 om 19:57, Jennyz zei:

Hi!

 

Wat spannend! 28 mei schiet al op! Mijn operatie staat ook gepland op 17 juni, ook via Faceland maar dan door Xander Bakker. Ik heb gekozen voor de motiva 400cc full, maar twijfel inderdaad steeds. Is dit niet te groot? Als ik alle berichten zo lees, schijnt dit normaal te zijn haha. 

 

Hi @Jennyz

sorry voor mijn late reactie maar druk met de voorbereidingen, huis schoonmaken, boodschappen en de rest regelen. 

Maar inderdaad overmorgen al! ? een beetje gezonde spanning nu! En erg benieuwd naar het resultaat. 

Jouw operatie staat ook snel gepland, spannend! Jaaaa die cc’s joh.. het is denk ik gewoon moeilijk te zeggen. Het is ook natuurlijk geen knipbeurtje bij de kapper.. maar heb je foto’s gemaakt van het passen? Ik heb daar wel veel aan gehad. Heb het paar keer terug gekeken en ik vind het wel echt bij me passen. Ik luister vooral niet naar of anderen het te groot of te klein vinden, het moet echt mijn keuze zijn. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa logisch! Nog maar twee dagen en je hebt gewoon nieuwe borsten! Alles nog even klaarmaken inderdaad dan kun je daarna in alle rust herstellen, wat spannend! 

 

Och man, inderdaad haha je kunt ze niet even zo omwisselen ? ik heb inderdaad van de 340 en de 400 foto’s, maar nog vind ik het lastig. Ik vind ze beide mooi, en misschien de 400 zelfs nog, met de pasprotheses wat aan de grote kant, maar dat geeft soms ook een vertekenend beeld lees ik veel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sophia1990 zei:

 

Hi @Jennyz

sorry voor mijn late reactie maar druk met de voorbereidingen, huis schoonmaken, boodschappen en de rest regelen. 

Maar inderdaad overmorgen al! ? een beetje gezonde spanning nu! En erg benieuwd naar het resultaat. 

Jouw operatie staat ook snel gepland, spannend! Jaaaa die cc’s joh.. het is denk ik gewoon moeilijk te zeggen. Het is ook natuurlijk geen knipbeurtje bij de kapper.. maar heb je foto’s gemaakt van het passen? Ik heb daar wel veel aan gehad. Heb het paar keer terug gekeken en ik vind het wel echt bij me passen. Ik luister vooral niet naar of anderen het te groot of te klein vinden, het moet echt mijn keuze zijn. ?

 

Heel veel succes morgen! Ben heel benieuwd hoe het gaat allemaal! Heb je al een tijd doorgekregen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, RMichelle zei:

 

Heel veel succes morgen! Ben heel benieuwd hoe het gaat allemaal! Heb je al een tijd doorgekregen? Xx

Thanks! Maar ik moet pas overmorgen! Ik werd vrijdag al netjes gebeld, moet half 9 er zijn en word gelijk om half 10 geholpen. Wel blij mee, want op een lege maag ben ik nooit zo leuk! Niet dat ik daarna trek heb denk ik.. haha 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jennyz zei:

Jaa logisch! Nog maar twee dagen en je hebt gewoon nieuwe borsten! Alles nog even klaarmaken inderdaad dan kun je daarna in alle rust herstellen, wat spannend! 

 

Och man, inderdaad haha je kunt ze niet even zo omwisselen ? ik heb inderdaad van de 340 en de 400 foto’s, maar nog vind ik het lastig. Ik vind ze beide mooi, en misschien de 400 zelfs nog, met de pasprotheses wat aan de grote kant, maar dat geeft soms ook een vertekenend beeld lees ik veel...

Jaaaa echt een mega raar idee! Haha! 

Maar kan niet wachten! Ben echt zo benieuwd.. ?

 

Ja ik snap je helemaal met die protheses. Ik denk soms ook van had ik niet liever 500/550 gehad maar ik heb denk ik liever iets kleiner dan te groot. Het is ook gewoon moeilijk.. maar je hebt nog even om goed na te denken! 

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Sophia1990 zei:

Thanks! Maar ik moet pas overmorgen! Ik werd vrijdag al netjes gebeld, moet half 9 er zijn en word gelijk om half 10 geholpen. Wel blij mee, want op een lege maag ben ik nooit zo leuk! Niet dat ik daarna trek heb denk ik.. haha 

 

xx 

 

Oh hihi sorry! Vergist in de datum.. nou nog een keer heel veel succes morgen dan haha! 

 

Ik heb een vraagje weten jullie of je acrylnagels met nagellak erop mag houden tijdens de operatie? Las ergens dat het eraf moest weet alleen niet meer precies waarom? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, RMichelle zei:

 

Oh hihi sorry! Vergist in de datum.. nou nog een keer heel veel succes morgen dan haha! 

 

Ik heb een vraagje weten jullie of je acrylnagels met nagellak erop mag houden tijdens de operatie? Las ergens dat het eraf moest weet alleen niet meer precies waarom? 

 

Xx

Haha thanks! Zo nog even mijn haar wassen en dan mijn bed in! Morgen vroeg naar Mill.. 

ik houd jullie op de hoogte! 

 

Oh en volgens mij mogen de acryl nagels wel maar de nagellak niet. Weet niet waarom eigenlijk. ?

 

zal het morgen wel even vragen voor je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.