Ga naar inhoud

Sophia1990 : 28 mei 2019 : Dr. Kloeters : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

@RMichelle en @Jennyz

 

hi meiden, 

 

nou ik ben vanochtend geopereerd! Alles is goed gegaan. Narcose viel echt mee! Druk gemaakt om niets. Bovendien was de ok assistent een oude bekende! Erg grappig. We waren honderduit aan het praten en toen viel ik weg. Tijdens de laatste hechting werd ik al een beetje wakker gemaakt dus ik dacht huh, wat voel ik nou? Maar werd gelijk gerust gesteld. Het gekke was, ik was ook klaar wakker. De verkoeverkamer was niet echt aan mij besteed dus! Haha. 

Daarna naar de andere kamer gereden. Hier even goed de nieuwe vriendinnen bekeken, nou ze staan er goed op hoor!! Het infuus inbrengen voelde ik niet eens, maakte ik me ook druk om. Waarom weet ik niet, ben niet kleinzerig maar toch had ik een reden gevonden. ?

ik moest mega nodig plassen door de zakjes vocht. Dus even snel beschuitje gegeten en wat gedronken en toen aangekleed. Opstaan ging ook prima. 

Daarna nog terug naar huis onderweg weer plassen. Was erg charming was nog paars van het desinfecteerspul, dus zo de shell in. ?

autorit ging verder prima. Was klaar wakker en nu nog steeds. Lig lekker op de bank met Netflix. 

Maar goed het klinkt allemaal heel fijn en pijnloos maar morgen komt denk ik wel de pijn. We zullen het zien! 

 

Ben trouwens vergeten van die nagellak te vragen. Sorry! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Och dat snap ik heel goed, maar mooi dat je er zo op terugkijkt en gezellig hebt gekletst haha, geweldig! Mooi gekleurd naar de shell? 

 

Je hebt ze, yay! Dus ze bevallen goed haha 

 

Hoelang was het voor je rijden? Heerlijk weer thuis nu, maar lekker rustig aan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik heb ze! We zijn al grote vriendinnen hoor! ? 

 

Het was twee uur rijden. Maar had gewoon kussentje meegenomen en dekentje. En toen lekker gelegen op de achterbank. Mijn moeder viel op de terugweg in slaap, was veel zenuwachtiger dan ik. Zij heeft altijd haar borsten willen laten liften maar durft het niet. Dus mijn beste vriend en ik hebben de hele terugweg gepraat. Haha. 

 

Vannacht goed geslapen. Wel soms wakker want kreeg last van mijn rug omdat ik niet gewend ben om op mijn rug te slapen. Vandaag ook nauwelijks pijn. Hoop eigenlijk dat het zo blijft. 

 

Ik ga zo even douchen en laat ik mijn moeder foto’s maken en ga ik even uitvogelen hoe ik jullie aan mijn album kan toevoegen. 

Ik ben trouwens nu wel op mijn dikst, dus let daar vooral niet op. Over 6 weken maar weer aan de bak. Had daar nu geen zin in. ??

15 uur geleden, Jennyz zei:

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Och dat snap ik heel goed, maar mooi dat je er zo op terugkijkt en gezellig hebt gekletst haha, geweldig! Mooi gekleurd naar de shell? 

 

Je hebt ze, yay! Dus ze bevallen goed haha 

 

Hoelang was het voor je rijden? Heerlijk weer thuis nu, maar lekker rustig aan 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo, dat slapen lijkt me inderdaad wel even wennen maar dikke prima dat je tot nu toe nog niet veel pijn hebt, hopelijk blijft dat lekker zo! 

 

Voor mij is het ook 2 uur rijden, vandaar de vraag. Mijn moeder zei al, je kunt beter een hotel pakken, maar ja misschien is de pijn de tweede dag wel erger. Nu ben je misschien nog wat suf.. 

 

 

Ja leuk! Ben heel benieuwd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had ik ook overwogen. Maar uiteindelijk is je eigen huis/bed het fijnst. Ja, waarschijnlijk ben je ook nog slaperig dus ik zou gewoon lekker teruggaan naar huis! Gewoon een dekentje meenemen en een lekker kussen dan komt het vast goed. Ik heb mijn vriendinnen net even uitgelaten, haha. Stukje gaan wandelen, binnen zitten is niets voor mij. Ging prima. Ben echt benieuwd of de pijn nog gaat komen.. hoop het niet. Want dit is prima te doen zo! 

 

Ik snap echt niet hoe ik een album moet aanmaken. Heb jij een idee? Ik zie het nergens staan. ?

13 minuten geleden, Jennyz zei:

Mooi zo, dat slapen lijkt me inderdaad wel even wennen maar dikke prima dat je tot nu toe nog niet veel pijn hebt, hopelijk blijft dat lekker zo! 

 

Voor mij is het ook 2 uur rijden, vandaar de vraag. Mijn moeder zei al, je kunt beter een hotel pakken, maar ja misschien is de pijn de tweede dag wel erger. Nu ben je misschien nog wat suf.. 

 

 

Ja leuk! Ben heel benieuwd ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is waar, dat lijkt mij ook het fijnst hoor. Zolang je niet misselijk bent van de narcose, maar daar had ik na m’n keizersnede ook geen last van dus zal hopelijk meevallen haha

 

Ah wat top zeg dat je je zo goed voelt en al even lekker aan de wandel bent geweest! Heb je alleen spierpijn of dat ook niet echt? 

 

Goede vraag haha, even gezocht:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Sophia1990 zei:

@RMichelle en @Jennyz

 

hi meiden, 

 

nou ik ben vanochtend geopereerd! Alles is goed gegaan. Narcose viel echt mee! Druk gemaakt om niets. Bovendien was de ok assistent een oude bekende! Erg grappig. We waren honderduit aan het praten en toen viel ik weg. Tijdens de laatste hechting werd ik al een beetje wakker gemaakt dus ik dacht huh, wat voel ik nou? Maar werd gelijk gerust gesteld. Het gekke was, ik was ook klaar wakker. De verkoeverkamer was niet echt aan mij besteed dus! Haha. 

Daarna naar de andere kamer gereden. Hier even goed de nieuwe vriendinnen bekeken, nou ze staan er goed op hoor!! Het infuus inbrengen voelde ik niet eens, maakte ik me ook druk om. Waarom weet ik niet, ben niet kleinzerig maar toch had ik een reden gevonden. ?

ik moest mega nodig plassen door de zakjes vocht. Dus even snel beschuitje gegeten en wat gedronken en toen aangekleed. Opstaan ging ook prima. 

Daarna nog terug naar huis onderweg weer plassen. Was erg charming was nog paars van het desinfecteerspul, dus zo de shell in. ?

autorit ging verder prima. Was klaar wakker en nu nog steeds. Lig lekker op de bank met Netflix. 

Maar goed het klinkt allemaal heel fijn en pijnloos maar morgen komt denk ik wel de pijn. We zullen het zien! 

 

Ben trouwens vergeten van die nagellak te vragen. Sorry! 

 

Wauw wat een positief verhaal! Klinkt goed allemaal. Ik durf er alleen niet op te hopen dat het bij mij ook zo zal gaan haha. Laat ik maar van het ergste uit gaan dan valt het altijd mee denk ik maar zo! Maar echt super fijn voor je dat alles je is meegevallen. Lees ook dat je bijna of geen pijn hebt. Helemaal geweldig!! Ben heeeel erg benieuwd hoe ze eruit zien ? ben je er al blij mee en vindt je ze gelijk al mooi? Kloeters had trouwens tegen mij gezegd dat je ze af en toe tijdens Netflix bankhangen wel even twee uurtjes uit je bh mag halen. Weet niet of die dat ook tegen jou had gezegd? 

 

Groetjess xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii @Jennyz

En @RMichelle

Ik woon in zeeland, dus dat is ook een stukje bij Mill vandaan. Nou je krijgt ook allemaal medicatie toegediend tijdens de narcose tegen misselijkheid. Ook krijg je een tasje mee met een medicatie schema en hier zitten ook pilletjes bij voor mocht je eventueel misselijk worden. Ik heb deze niet hoeven gebruiken. In het tasje zit verder nog paracetamol, antibiotica en tramadol (alleen als je echt teveel pijn hebt). 

Kloeters had dat niet gezegd tegen mij maar thanks voor het doorgeven. Ik moet zeggen ik heb twee bh’s van Bauland en die zitten tot nu toe prima. Het hoeft ook allemaal niet zo strak. Ze snijden sowieso niet. 

Ik vond ze gelijk mooi! Alleen ze moeten nog indalen en echte borsten worden. Ik had gister een album aan gemaakt. Ik zal vandaag nog even foto’s toevoegen. Ik maak elke dag foto’s vind het wel leuk om het proces bij te houden. 

De pijn is uit gebleven, ik heb gewoon echt geen pijn ervaren. Het enige wat ik had was even een drukkend gevoel na de operatie maar was al weg toen ik in de auto naar huis zat. Slapen gaat ook erg goed. Ik heb mijn lattenbodem van mijn bed iets omhoog gezet bij de rug. Ik word wel beetje stijf wakker omdat ik dat rug slapen gewoon niet gewend ben. 

Gisteren ben ik gaan ontbijten bij een tentje met een vriend. In de auto ging het ook prima. 

Je zou bijna denken dat die beste dr kloeters magische handjes heeft. Hoop zo dat jullie het ook positief ervaren want dit valt me echt alles mee!! Maar inderdaad ga van t ergste uit en dan kan het alleen maar meevallen. Heb ik ook gedaan hoor! Nou jullie zijn toegevoegd aan mijn album en ik zal proberen elke dag de foto’s toe te voegen. ?

 

Fijne dag!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RMichelle zo is het haha, het is voor een goed doel ?

 

@Sophia1990 wauw, wat zijn ze prachtig geworden zeg! Echt heel mooi! Nu kijk ik alleen nog maar meer uit naar de operatie haha. Leuk om het zo bij te houden elke dag.. kun je je nu nog voorstellen hoe het hiervoor was haha 

 

De twijfels over het aantal cc zijn trouwens ook helemaal weg, we gaan er gewoon voor

 

En wat heerlijk dat je eigenlijk gewoon geen pijn hebt; ik hoop van harte dat het mij ook zo afgaat en inderdaad we gaan gewoon van het ergste uit, en anders zijn er altijd pijnstillers. We zullen zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sophia1990 hoe positief verlopen bij jou allemaal !! Ik zelf ben 29/5 geopereerd. Motiva 510cc achter de spier. Heb jij ook achter de spier of voor? Ik ervaar toch wel wat pijn en ongemakkelijkheid. Maar zit ook met drukverband vastgeplakt dus helemaal ingesnoerd op het moment. Zou ik je foto's mogen kijken? Aangezien ik zelf nog niks gezien heb krijg ik mss een idee door hoe het bij jou er uit ziet! 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Angel0306 zei:

@Sophia1990 hoe positief verlopen bij jou allemaal !! Ik zelf ben 29/5 geopereerd. Motiva 510cc achter de spier. Heb jij ook achter de spier of voor? Ik ervaar toch wel wat pijn en ongemakkelijkheid. Maar zit ook met drukverband vastgeplakt dus helemaal ingesnoerd op het moment. Zou ik je foto's mogen kijken? Aangezien ik zelf nog niks gezien heb krijg ik mss een idee door hoe het bij jou er uit ziet! 

Groetjes

Hi meid, 

 

nou echt iedereen staat er ook versteld van. Ik heb ook aardig wat vriendinnen die het hebben laten doen en die hadden echt wel last en konden moeilijk dingen zelf doen zoals aankleden en opstaan. Maar ik heb denk ik een keer geluk in mn leven, normaal heb ik dat niet hoor. Haha ?

 

ahh je bent een dagje later geopereerd! Super tof! Ben benieuwd hoe je ze dadelijk vindt als ze zijn uitgepakt. Heb je ze nog helemaal niet gezien? Ook niet net na de operatie? 

Ik heb dual plane en ook motiva. Alleen dan 450 cc. 

Ja natuurlijk mag dat! Ik zal je even toevoegen! 

 

Heel veel succes met je herstel en ik hoop dat je er ook onwijs blij mee bent! 

 

 Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo ze zijn zeker mooi geworden! Staat je goed meid. 

 

Ja je hebt echt heel veel geluk denk ik qua pijn. Sport je? Misschien dat het daarmee te maken heeft? 

 

Ik hoop dat kloeters inderdaad magische handen heeft haha! Hij heeft in iedergeval mooi werk verricht. 

 

Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen en foto’s :) thanks ik heb er veel aan en het stelt me ook gerust.. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RMichelle zei:

Hoi @Sophia1990 hoe is het nu met je? Nog steeds geen pijn ervaren? Heb je al nieuwe foto’s? Ben erg benieuwd! 

 

@Jennyz al betaald? Al zenuwen? 

Hi, ik heb er van de week nog een foto bijgeplaatst. Moet je maar even kijken! Ik zal vanavond even nieuwe maken. Ik vergeet het elke keer. Dan ga ik douchen en laat ik mijn telefoon in de oplader liggen. Lekker slim. ? 

nee ik heb helemaal geen pijn gehad. Ben vandaag ook weer begonnen met werken. En ging prima! ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sophia1990 zei:

Hi, ik heb er van de week nog een foto bijgeplaatst. Moet je maar even kijken! Ik zal vanavond even nieuwe maken. Ik vergeet het elke keer. Dan ga ik douchen en laat ik mijn telefoon in de oplader liggen. Lekker slim. ? 

nee ik heb helemaal geen pijn gehad. Ben vandaag ook weer begonnen met werken. En ging prima! ? 

 

 

Ze staan erg mooi! Passen goed bij je lichaam ook. Zozo nu al gaan werken! Dat zegt wel echt hoe goed je je voelt inderdaad ? moest je trouwens van te voren paracetamol slikken? Ik lees dat bij andere kliniek verhalen veel. Of krijg je dat allemaal te horen als je gebeld word? 

 

Hoelang mag degene die je mee neemt eigelijk bij je blijven? En lig je alleen in een kamer of met andere? 

 

@Jennyz oh top! Ja ik heb maandag betaald maar ik had een afspraak gemaakt om contant te betalen vandaar dat het later mocht denk ik!! Spannend he.. het begint nu wel ECHT te worden. Over twee weken hebben we ook nieuwe boobbies :):) ben ook wel benieuwd of ik je daar ga zien haha! 

 

@Thoettiee oh wat leuk dat je ook binnekort geopereerd gaat worden door hem! Kunnen we via hier elkaar op de hoogte houden hoe het herstel verloopt! Je kan hier boven het verslag lezen van @Sophia1990 die is vorige week geopereerd door hem en verteld hoe dat gegaan is! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha is het financiele gedeelte maar afgerond?. In de formulieren die ik mee heb gekregen, stond inderdaad dat je paracetamol moet slikken voor de operatie.

 

Jaa pff, tel de dagen nu echt wel af! Ben zo benieuwd hoe het gaat worden.. 

Ik ook, dat zou wel leuk zijn haha, ben benieuwd naar de tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2019 om 16:53, Sylver zei:

Wat een bikkel ben je! Na een week al werken.. is het goed gegaan? Fijn dat het herstel zo voorspoedig gaat bij je ? 

 

 

Hi, 

 

sorry voor mn late reactie. Maar ik krijg dus elke keer geen melding dat er wat is gepost. Raar! 

Ja het werken gaat prima! Was wel moe in de avond maar agg zo’n narcose is ook niet niets. 

Sinds paar dagen beetje last van mijn rechterborst. Geen pijn maar gewoon een vervelend gevoel. Zal wel bij het proces horen. Ik plaats morgen weer een nieuwe foto. Ze gaan al goed zakken nu, dus elke keer weer helemaal blij als ik in de spiegel kijk!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-6-2019 om 02:06, RMichelle zei:

 

Ze staan erg mooi! Passen goed bij je lichaam ook. Zozo nu al gaan werken! Dat zegt wel echt hoe goed je je voelt inderdaad ? moest je trouwens van te voren paracetamol slikken? Ik lees dat bij andere kliniek verhalen veel. Of krijg je dat allemaal te horen als je gebeld word? 

 

Hoelang mag degene die je mee neemt eigelijk bij je blijven? En lig je alleen in een kamer of met andere? 

 

@Jennyz oh top! Ja ik heb maandag betaald maar ik had een afspraak gemaakt om contant te betalen vandaar dat het later mocht denk ik!! Spannend he.. het begint nu wel ECHT te worden. Over twee weken hebben we ook nieuwe boobbies  ben ook wel benieuwd of ik je daar ga zien haha! 

 

@Thoettiee oh wat leuk dat je ook binnekort geopereerd gaat worden door hem! Kunnen we via hier elkaar op de hoogte houden hoe het herstel verloopt! Je kan hier boven het verslag lezen van @Sophia1990 die is vorige week geopereerd door hem en verteld hoe dat gegaan is! 

 

Xxx

@RMichelleOkay ik mis dus allemaal berichten.. ik krijg geen melding! En ben toch best actief hier. Haha. Sorry meiden! 

Ik sport trouwens niet meer. Deed tot een jaar geleden heel veel aan fitness (6x per week). Maar had er gewoon even geen zin meer in. Misschien is dat wel in mijn voordeel geweest. ? 

maar ik moest inderdaad twee uur van te voren paracetamol nemen. De mensen die met je mee zijn mogen gewoon de wachtkamer met je in. Daar word je opgehaald en blijven zij achter. Je gaat je eerst omkleden en de verpleegster is super lief en stelt je gerust. Dan begin je op de verkoeverkamer. Daar krijg je ook een soort pijnstiller en vervolgens infuus. Door het infuus krijg je vocht toegediend. Vervolgens komt de anesthesist kennismaken (hele knappe man) ? 

En daarna komt dr kloeters om af te tekenen en dan word je met bed en al gereden naar de ok. En dan gaat alles zo snel en voor je het weet word je wakker met nieuwe boobs! 

Toen ik wakker werd had ik trouwens wel een scherpe pijn, dat drukkende gevoel had ik echt maar heel even. Ik gaf dit aan bij de zuster van de verkoeverkamer en kreeg toen zakje diclofenac via infuus. Binnen halfuurtje was dat weg. Ze doen dus echt niet moeilijk met extra pijnstilling. 

Ik werd als tweede geopereerd. Dus het meisje wat voor mij was kwam terug van de OK toen ik net ging liggen op de verkoeverkamer. Zij was mega high van de narcose dus was wel grappig. Maar je hebt allemaal van die gordijntjes dus op zich wel privé. Op de verkoeverkamer was ik alleen tijdens het uitslapen (wat ik even heb overgeslagen). ?

de verpleegster vertelde wel dat het een rustige dag was, normaal hebben ze twee OK’s toen maar eentje waar geopereerd werd. 

 

Hoe is het met jullie zenuwen? Ben ook zo benieuwd naar jullie nieuwe boobies!! En vooral of jullie ook zo blij zijn. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.