Ga naar inhoud

6 weken po en doodongelukkig


Aanbevolen berichten

Hi allemaal. 

 

Bijna 6 weken geleden ben ik geopereerd aan m'n borsten en inmiddels is voor mij het resultaat om te huilen. 

Ik merkte en gaf ook al aan dat ze steeds meer begonnen te zakken wat logisch is. 

Aangezien de grote hoeveelheid kilo's die ik ben afgevallen was ik bang dat ik ook een lift nodig had. 

Mijn pc verzekerde dat dit niet het geval was. Ik gaf aan grote hoge en ronde borsten te willen. Dit kreeg ik zei hij en was met mijn huid nog haalbaar. Dat mijn borsten een beetje ongelijk blijven qua grootte kan ik mee leven maar ze hangen heel laag, m'n tepels ook, je kan mijn vel uittrekken tot centimeters verder en aan de bovenkant van m'n borsten loopt het plat naar beneden. De ronde protheses die ik heb, zijn nergens meer terug te zien. Al mijn huid is erover heen gezakt. 

 

Ik heb dinsdag een afspraak bij m'n pc en ben heel benieuwd wat zijn mening hier over is. In mijn ogen is het ontzettend mislukt en ik hoop echt dat hij met een oplossing komt. 

Zodra mensen in m'n album willen kijken zal ik een foto plaatsen en je toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel cc heb je ? 

Ik heb dit ook laten doen 

Maar had een groot aantal cc nodig ik wou geen lift.

Ben wel 2 keer op een jaar geopereerd

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze ook weer zullen gaan hangen. 

Maar zag zo op tegen een lift

Mijn pc heeft met wel meteen een mooie prijs gemaakt omdat ik al heel snel zei ik niet tevreden was. 

Ik had wel niet naar hem geluisterd de eerste keer . Hij zei dat ik 750 cc kon gebruiken

Maar ik heb dat afgeslaan.

Na 825 cc ( na 8 maanden ) 

Deze keer had ik 925 cc willen nemen . Maar durfde weer niet. ( Stomstomstom)

Ik vind handborsten niet lelijk eerlijk gezegd ... 

Maar ben een uitzondering ;)

De eerste keer had de pc wel een tepellift gedaan. Halve maan lift . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik maar ik ben 24.. En ik wilde graag mooie hoge borsten. Als ik geen bh aan heb of sport bh valt er letterlijk niks te zien. En met bh heb ik geen mooie decolleté of wat dan ook...

Als mijn pc had gezegd dat ik ook een lift nodig had had ik het absoluut zo gedaan. 

Dit is niet waar ik voor heb betaald. 

Ik hoop dat hij ook met een oplossing voor mij komt... Vind dit ook te klein 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sweetpitbull

 

Wat erg zeg dat je niet het resultaat hebt dan wat je voor ogen had meid! Ik hoop echt voor je dat er een oplossing komt zodat je trots en gelukkig bent met je nieuwe borsten. Had je ook voorbeeldfoto’s mee bij de intakegesprek? 

 

Om er een beeld van te krijgen zou ik je album mogen zien? 

 

Lieve gr Eef... (alvast bedankt) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, e.e.f. zei:

Hoi @Sweetpitbull

 

Wat erg zeg dat je niet het resultaat hebt dan wat je voor ogen had meid! Ik hoop echt voor je dat er een oplossing komt zodat je trots en gelukkig bent met je nieuwe borsten. Had je ook voorbeeldfoto’s mee bij de intakegesprek? 

 

Om er een beeld van te krijgen zou ik je album mogen zien? 

 

Lieve gr Eef... (alvast bedankt) 

Hoi Eef. Nee voorbeeld foto's had ik niet over na gedacht... Maar heb wel duidelijk aangegeven wat ik wilde. En dan nog vind ik zelf dat dit hoe dan ook mislukt is.. Of je ze nou natuurlijk of nep eruit wilt zien hebben. 

Ik voeg je toe in m'n album, staan meerdere foto's in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetpitbull Heb je foto's net ff gezien en snap wat je bedoeld. Je mist de volume bovenop je borsten en het lijkt daar door dat je tepels naar beneden kijken. Hopelijk dat je pc het ook ziet en begrijpt en voor een goeie oplossing gaat zorgen meid. Ik wens je veel succes en ben zeer benieuwd hoe het afloopt. Hou je ons op de hoogte???

 

Lieve gr Eef...

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sweetpitbull

 

Ik heb net even gekeken naar je borsten en volgens mij zitten jouw prothesen nog een stuk te hoog. Daardoor blijven je tepels naar beneden wijzen, heb je geen vulling onderin en komt het volume aan de bovenkant ook niet mooi uit. 

Zou je eens foto’s willen maken van recht opzij? Zonder bovenkleding, dus ook niet truitje omhoog trekken, gewoon uit ;)

 

dan kijk ik eens met je mee hoe je prothesen zitten, en kan ik ook meer zeggen of je pc hier misschien iets aan moet doen, of dat je prothesen te klein zijn om mooi te vullen, of dat het misschien nog goed komt met geduld. 

 

Had jij ook een borstband mee gekregen?

 

tag me even als je nieuwe foto’s hebt aub :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, best_boobie zei:

Hoi @Sweetpitbull

 

Ik heb net even gekeken naar je borsten en volgens mij zitten jouw prothesen nog een stuk te hoog. Daardoor blijven je tepels naar beneden wijzen, heb je geen vulling onderin en komt het volume aan de bovenkant ook niet mooi uit. 

Zou je eens foto’s willen maken van recht opzij? Zonder bovenkleding, dus ook niet truitje omhoog trekken, gewoon uit ;)

 

dan kijk ik eens met je mee hoe je prothesen zitten, en kan ik ook meer zeggen of je pc hier misschien iets aan moet doen, of dat je prothesen te klein zijn om mooi te vullen, of dat het misschien nog goed komt met geduld. 

 

Had jij ook een borstband mee gekregen?

 

tag me even als je nieuwe foto’s hebt aub :)

 

xxx

Hiii ik zal straks als ik thuis ben vragen of m'n moeder even foto's maakt. Ik vind zelf vooral 1 kant, ook van de zijkant heel lelijk omdat je ziet dat m'n borst gewoon recht naar beneden loopt. 

Hij loopt niet rond maar in hoeken als je het mij vraagt. 

WT ik inderdaad voel is dat mijn prothese heel hoog begint. En ergens eindigt op e helft van m'n eigen borst waardoor m'n huid en tepel daar onder komen 

M'n prothese begint nog boven waar m'n oksel Begint maar er is niks moois van te zien ? ik hoop echt dat hij me gerust kan stellen en met een oplossing komt welke dit ook mag zijn. Je hoort later van me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sweetpitbull.

 

Vervelend voor je! 

Ikzelf ben ook nog niet tevreden met het resultaat hoor.

Bij mij was het ook "lift of niet". Uiteindelijk lift met prothese geworden.

 

Ik ben nu 2weken p.o. maar van de "lift" is tot nu toe nog niks te merken.

Mn tepels hangen nog steeds te laag. En mijn wens om een mooie ronding te krijgen aan de onderkant van mijn borst is er ook nog niet ?

 

Het schijnt ook allemaal veel tijd nodig te hebben, en zoals cliche gezegd wordt, is er ook tegen mij gezegd... "heb geduld...geef het tijd". Maar dat is ontzettend moeilijk??.

 

Mag ik met je meekijken? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suzanne12 @Mrs Doubtik zal jullie toevoegen. 

 

heb geduld en geef het tijd heb ik me ook de eerste 5 weken aan vast gehouden. 

Maar ik zag het echt met de dag verslechteren ipv beter worden. 

Mijn borsten zijn in 5 weken ontzettend gezakt en heb gewoon nog mega veel ruimte over.. Dinsdag zie ik mijn pc en hoop echt dat hij met een oplossing komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, wat vervelend dat jij niet blij bent je borsten :(. Kan mij voorstellen dat je heel erg baalt als het niet is zoals jij had verwacht/gehoopt. Las dat jij dinsdag naar jouw pc moet, hoop voor jou dat hij met een oplossing komt. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetpitbull

 

Hè meis, wat vervelend dat je niet tevreden bent over je boobs. Vooral omdat je van tevoren aangegeven hebt groot en rond te willen en uit je verhaal begrijp ik dat dat nu niet het geval is. Ik denk dat je je pc dit nog maar eens opnieuw moet vertellen en hem zeggen dat hij maar met een oplossing moet komen, want dat dit totaal niet is wat je voor ogen had. Je hebt er veel voor betaald, dus dan mag je toch wel verwachten dat het zo wordt zoals je graag zou willen. Ik heb zelf ook een lange weg af moeten leggen voordat ik tevreden was, dus ik snap wel een beetje hoe je je voelt. Ik hoop dat et snel een oplossing voor je komt. 

Zou je mij ook eens toegang willen geven tot je album. Dan weet ik een beetje waar we het over hebben. 

Wanneer moet je trouwens weer terug naar je pc?

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid ik voeg je toe! Jullie beide. 

Ja ik had gewoon niet verwacht dat ik zelf in een situatie zou komen waarin ik niet meteen tevreden zou zijn. 

Zie vaak genoeg voorbij komen dat vrouwen meerdere keren geopereerd zijn en ik dacht nou 1 x is meer dan genoeg..

Ik begrijp dat je nooit 100% garantie kunt krijgen het blijft een lichaam, maar dit valt in mijn ogen niet echt meer onder smaak. 

Dinsdag zie ik hem. 

Mocht hij het enigszins voor me willen oplossen vind ik het alsnog eng bij hem te gaan. 

Zo niet, ga ik opzoek naar een andere pc en zal ik jullie uiteraard weer om advies vragen. 

Liefs 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,
Wat vervelend dat je er zo ongelukkig mee bent. Ik ben er benieuwd wat de chirurg ervan zegt wanneer je weer naar een afspraak moet.

Ik was juist bang dat de chirurg mij een lift zou adviseren, ik wist niet goed of ik dat zou willen. Hij gaf aan dat het niet nodig was, juist omdat vooral het volume weg was. Ik heb nooit die "prontige" borsten gehad die ik altijd zo mooi vond. Ik vond ze altijd wat hangen. Volgend de chirurg was dat niet zo, nadat hij alles opgemeten heb. Je hebt allerlei marges  :-). Echter, ik ben 37 en heb drie kinderen borstvoeding gegeven. Ik zou na de operatie nooit de borsten meer krijgen van een 21 jarige. Dat begrijp ik. Mijn borsten zijn ook wat ongelijk, ook dat kon hij niet veranderen. Dat verschil was te klein. 
Als ik nu kijk, dan heb ik denk ik weer de borsten die ik ooit had. Wel wat ronder en dus eigenlijk mooier. Wat ongelijk. Ik vind het nu alleen vreselijk met die band om en die duffe bh aan. Het lijken wel schansen en stop ik ze het liefst wel achter een wijde sweater. 
Toch wacht ik nog maar even af hoe het verder gaat vormen, ben 2,5 week PO, te vroeg om echt wat te zeggen!

Als je 24 bent snap ik helemaal dat je borsten wil die bij je leeftijd horen en waar je mee kunt pronken. Laat je goed informeren en luister naar je gevoel. Laat je niet afwimpelen, maar zorg dat je gehoord wordt. Eigenlijk wat de andere dames ook zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sweetpitbull zei:

Hoi meid ik voeg je toe! Jullie beide. 

Ja ik had gewoon niet verwacht dat ik zelf in een situatie zou komen waarin ik niet meteen tevreden zou zijn. 

Zie vaak genoeg voorbij komen dat vrouwen meerdere keren geopereerd zijn en ik dacht nou 1 x is meer dan genoeg..

Ik begrijp dat je nooit 100% garantie kunt krijgen het blijft een lichaam, maar dit valt in mijn ogen niet echt meer onder smaak. 

Dinsdag zie ik hem. 

Mocht hij het enigszins voor me willen oplossen vind ik het alsnog eng bij hem te gaan. 

Zo niet, ga ik opzoek naar een andere pc en zal ik jullie uiteraard weer om advies vragen. 

Liefs 

Ik heb je foto's bekeken en ik snap dat je als jonge vrouw van 24 niet dit resultaat voor ogen had. 

Ik weet niet bij wie je geweest bent, maar ik was bij een pc in het streekziekenhuis bij mij in de buurt en die heeft mij een enorme double bubble bezorgd en toen wilde ik ook niet meer bij haar terug. Ik was echt alle vertrouwen in haar kwijt.  Ik ben toen naar dr Nio gegaan en daar ben ik echt super tevreden over. Ik heb natuurlijk wel weer de volle mep moeten betalen, maar hij heeft me wel keurig van mijn double bubble afgeholpen. Echt een topdokter! Als je wilt kan ik je wel aan mijn album toevoegen. (Ik ben wel 52, dus hij heeft ze wel netjes passend bij mijn leeftijd gemaakt. )

 

Xx Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.