Ga naar inhoud

6 weken po en doodongelukkig


Aanbevolen berichten

6 uur geleden, Goudlokje82 zei:

hoi hoi,
Wat vervelend dat je er zo ongelukkig mee bent. Ik ben er benieuwd wat de chirurg ervan zegt wanneer je weer naar een afspraak moet.

Ik was juist bang dat de chirurg mij een lift zou adviseren, ik wist niet goed of ik dat zou willen. Hij gaf aan dat het niet nodig was, juist omdat vooral het volume weg was. Ik heb nooit die "prontige" borsten gehad die ik altijd zo mooi vond. Ik vond ze altijd wat hangen. Volgend de chirurg was dat niet zo, nadat hij alles opgemeten heb. Je hebt allerlei marges  :-). Echter, ik ben 37 en heb drie kinderen borstvoeding gegeven. Ik zou na de operatie nooit de borsten meer krijgen van een 21 jarige. Dat begrijp ik. Mijn borsten zijn ook wat ongelijk, ook dat kon hij niet veranderen. Dat verschil was te klein. 
Als ik nu kijk, dan heb ik denk ik weer de borsten die ik ooit had. Wel wat ronder en dus eigenlijk mooier. Wat ongelijk. Ik vind het nu alleen vreselijk met die band om en die duffe bh aan. Het lijken wel schansen en stop ik ze het liefst wel achter een wijde sweater. 
Toch wacht ik nog maar even af hoe het verder gaat vormen, ben 2,5 week PO, te vroeg om echt wat te zeggen!

Als je 24 bent snap ik helemaal dat je borsten wil die bij je leeftijd horen en waar je mee kunt pronken. Laat je goed informeren en luister naar je gevoel. Laat je niet afwimpelen, maar zorg dat je gehoord wordt. Eigenlijk wat de andere dames ook zeggen!

Bedankt voor je bericht en je verhaal. 

Ik snap jouw situatie ook heel goed. Ik hoor dit vaker van de vrouwen die al bijvoorbeeld kinderen hebben gehad of zoiets. Ik wilde inderdaad borsten die op zouden vallen. 

De meeste willen het zo natuurlijk mogelijk, ik eigenlijk niet. 

En dan ben ik wel van mening dat dít resultaat niet eens natuurlijk is maar gewoon mislukt als je het mij vraagt. 

Dokter Nio hoor ik overal om me heen. Ik weet dat hij super goed is maar ook dat hij een bizarre wachttijd heeft en inderdaad behoorlijk prijzig is. 

Natuurlijk zou dit niet mogen opwegen tegen het eindresultaat wat je ervoor krijgt, maar ik zou niet weten hoe ik waarschijnlijk het dubbele nog eens bij elkaar moet krijgen als wat ik al heb betaald. Ik hoop gewoon echt dat hij met een oplossing komt!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sweetpitbull zei:

Ik wil zeker je foto's kijken @Jaydee ik ben benieuwd. Reageerde ook op jou met m'n vorige bericht  xxx

Ik had je al toegevoegd :38:.

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op mijn profielpagina bent (hier kom je door te klikken op mijn fotootje of mijn naam), dan scrol je naar beneden naar "mijn activiteiten". Als je daarop klikt, dan zie je ook "albums" staan. Door daarop te klikken kom je in mijn fotoalbum. Ik hoop dat ik het zo een beetje begrijpelijk heb uitgelegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Sweetpitbull zei:

Ik vind ze super mooi! Dokter Nio heeft het heel goed opgelost. Jammer dat het over moest maar denk dat het het vast waard is geweest  xx

Thanks. Ben er zelf ook erg blij mee. Mooie boobs toch voor iemand van bijna 53?

 

Xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sweetpitbull, 

 

Wat ontzettend klote dat je niet tevreden bent. Ik ben nu ook 6 weken PO en je wilt dat het dan gewoon al een beetje mooi is, zodat je lekker bh's en bikini's kan shoppen. 

Dus ik kan me helemaal voorstellen hoe je je moet voelen. 

Hebben jij en je PC besproken wat jouw verwachtingen waren en in hoeverre hij hier aan kon voldoen? Heb je hem foto's laten zien van wat je wilde? 

Ik geloof wel dat er na 6 weken PO nog een heleboel kan veranderen, dus misschien moet je het nog tijd geven, maar punt blijft natuurlijk wel dat jij tevreden moet zijn.

 

Mag ik misschien mee kijken in je album om een beeld te krijgen van waar je mee zit?

 

Heel veel succes in ieder geval in gesprek met je pc. Ik ben benieuwd wat bij zal zeggen. Houd ons op de hoogte.

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mevrouw1987 zei:

Hoi Sweetpitbull, 

 

Wat ontzettend klote dat je niet tevreden bent. Ik ben nu ook 6 weken PO en je wilt dat het dan gewoon al een beetje mooi is, zodat je lekker bh's en bikini's kan shoppen. 

Dus ik kan me helemaal voorstellen hoe je je moet voelen. 

Hebben jij en je PC besproken wat jouw verwachtingen waren en in hoeverre hij hier aan kon voldoen? Heb je hem foto's laten zien van wat je wilde? 

Ik geloof wel dat er na 6 weken PO nog een heleboel kan veranderen, dus misschien moet je het nog tijd geven, maar punt blijft natuurlijk wel dat jij tevreden moet zijn.

 

Mag ik misschien mee kijken in je album om een beeld te krijgen van waar je mee zit?

 

Heel veel succes in ieder geval in gesprek met je pc. Ik ben benieuwd wat bij zal zeggen. Houd ons op de hoogte.

 

Liefs x

Hiiiii

 

Je staat al in m'n album had je al eerder een keer toestemming gegeven. 

In mijn geval is het denk ik wel echt zo dat het niet beter kan worden omdat er gewoon fouten zijn gemaakt. 

Te kleine protheses voor mijn borsten en te hoog geplaatst. Kijk maar even! 

Mijn pc heeft geen voorbeeld foto's gezien maar heb wel heel duidelijk aangegeven wat ik wilde en hij zei dat ik dit ook ging krijgen :) ben benieuwd wat hij dinsdag zegt want hier word ik gewoon verdrietig van. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.