Ga naar inhoud

Ben ik echt de enige?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Mijn bvk was 14 maart 2019. Vanaf het moment dat ik wakker werd wist ik al dat er eigenlijk niets gedaan was aan mijn borsten. Ik had geen drains en mocht een paar uur later al naar huis. De volgende dag mocht ik het verband eraf halen en de PO bh aantrekken. Deze is van carefix in maat M. De borsten waren zodanig gezwollen dat ik wel zag dat hier nooit een kleinere cup uit zou "krimpen". Ik had maat 70F en er was maar 135 en 140 gram weggehaald. Doordat ik last had van schouder en nek,is de operatie door de zorgverzekeraar betaald. De littekens,dat moet gezegd,zagen en zien er netjes uit. Ik ben geholpen in een ziekenhuis in nederland. Want ik zie dat ook veel,Belgische vrouwen hun ervaringen hier delen. Bij de eerste controle,waar ik een andere PC trof,heb ik gezegd dat ik niet begreep wat er in de PC is omgegaan ,toen hij mij opereerde. Nu,na 6 weken besef ik dat die man bij het eerste consult,geen enkele vraag heeft gesteld over wat ik mij voorstelde. Ik heb hem zelf gevraagd welke maat BH ik moest meebrengen voor na de operatie. Hij antwoordde neem maar een D en een C mee. Zoals ik hierboven al schreef,heb ik 2 BH's van carefix aangeschaft. Hij zei nog dat een oude bh zonder beugels ook wel goed was of een sportbh van de Hema. Ik wilde het echter goed doen en koos voor de PO BH's. Vandaag is het dus 6 weken geleden en vanmorgen heb ik mijn oude BH van voor de operatie weer aan moeten trekken,wil ik niet alsmaar met de PO BH blijven lopen. Steeds heeft men mij vertroost met de opmerking dat er nog wel vocht kon zitten. Maar ik wist wel beter. En al zou er nog iets veranderen,een D of een C cup gaat het niet worden. Het ergste is dat mijn klachten ook niet weg zijn. Deze week was ik even voor een controle,omdat ik al sinds 14 dagen steeds verhoging heb. Zo tussen 37.5 en 38.3. Er was weer een andere PC die mij na keek. Er was gelukkig met de wonden niks aan de,hand. Maar ik brak helemaal. Zo duidelijk heb ik de plastis ch  chirurg verteld dat ik graag wilde dat hij zoveel mogelijk weg haalde. Ik ben 61 jaar en mijn huid is dat natuurlijk ook. Zodat ik zeker zou weten dat ik,van alle ellende voorgoed verlost zou zijn. Maar hij zei:"de meeste vrouwen hebben er wel baat bij". Hij bleef vaag. Voor de operatie had ik nog een telefonisch consult gehad,waarin ik zei"voor mijn part pak je een mes en slaat er een keer langs". Duidelijker kon ik toch niet zijn,over hoe graag ik van klachten afwilde? En een paar minuten voor de operatie heb ik nogmaals aangegeven,dat hij zoveel als medisch enigzins verantwoord was,zou weghalen. De Chirurg in kwestie heb ik dus nog steeds niet te spreken gehad. Pas op 8 mei kan ik hem vragen waarom hij dit zo gedaan heeft. De vrouwelijke PC die ik deze week zag zei dat de klachten dan misschien helemaal niet van de borsten zouden zijn gekomen. Maar dat is niet waar. 10,jaar geleden ben ik 13 kilo afgevallen. De borsten werden kleiner ,het werd een slappe D cup. Ze zagen eruit als lege theezakjes,maar wat was ik er blij mee. Ik had niet meer het gevoel dat ik een zware last op mijn schouders had. Wat was dat,heerlijk. Door een burnout en een volgende depressie,moest ik antidepressiva slikken,waar ik ook nooit meer van af kom. En ik kwam 8 kilo aan. Die 8 kilo zorgden ervoor dat de D cup naar een Fcup groeide en richting G. Mijn klachten kwamen in alle hevigheid terug. Ik was helemaal vergeten dat ik vroeger die rugpijn had. Maar die herinnering was zo weer terug. Dus ik weet dat het aan die rotdingen ligt. De PC heeft het probleem gewoon iets hoger gehangen en dat was het. 

Het heeft ook psychisch ontzettend veel met me gedaan. Meer dan 3.5 jaar heb ik gevochten om mij weer enigzins mens te voelen en thuis te kunnen functioneren. Mijn werk ben ik erdoor kwijtgeraakt. En nu komt er ,notabene een arts,die me een verschrikelijke terugval bezorgd. Ik dacht dat er eindelijk weer iets positiefs in mijn leven zou gebeuren. Dat het een stap voorwaarts zou zijn,maar het is zo anders gelopen. De operatie heb ik trouwens van te voren met mijn psychiater besproken. Ik dacht overal op voorbereid te zijn...

Het is een ontzettend lang verhaal geworden. En het is fijn dat ik het hier kon opschrijven. Maar het is ook een waarschuwing:Let goed op als je een PC bezoekt,voor een verkleining,vergroting of wat dat ook. Besef of je wordt betrokken in het gesprek. Wees niet tevreden met: "ik doe mijn best". En "de meeste vrouwen hebben er wel baat bij". En als je een onderbuik gevoel hebt,zoals ik had,dan vertrouw niet op zo'n man /of vrouw omdat je denkt dat hij of zij immers arts is. Ren weg,zo hard je kunt..

Voor wie de moed heeft gehad om dit helemaal te lezen,heel erg bedankt en allemaal,heel veel,succes!

Paulien

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Paulientje zei:

Hallo allemaal. Mijn bvk was 14 maart 2019. Vanaf het moment dat ik wakker werd wist ik al dat er eigenlijk niets gedaan was aan mijn borsten. Ik had geen drains en mocht een paar uur later al naar huis. De volgende dag mocht ik het verband eraf halen en de PO bh aantrekken. Deze is van carefix in maat M. De borsten waren zodanig gezwollen dat ik wel zag dat hier nooit een kleinere cup uit zou "krimpen". Ik had maat 70F en er was maar 135 en 140 gram weggehaald. Doordat ik last had van schouder en nek,is de operatie door de zorgverzekeraar betaald. De littekens,dat moet gezegd,zagen en zien er netjes uit. Ik ben geholpen in een ziekenhuis in nederland. Want ik zie dat ook veel,Belgische vrouwen hun ervaringen hier delen. Bij de eerste controle,waar ik een andere PC trof,heb ik gezegd dat ik niet begreep wat er in de PC is omgegaan ,toen hij mij opereerde. Nu,na 6 weken besef ik dat die man bij het eerste consult,geen enkele vraag heeft gesteld over wat ik mij voorstelde. Ik heb hem zelf gevraagd welke maat BH ik moest meebrengen voor na de operatie. Hij antwoordde neem maar een D en een C mee. Zoals ik hierboven al schreef,heb ik 2 BH's van carefix aangeschaft. Hij zei nog dat een oude bh zonder beugels ook wel goed was of een sportbh van de Hema. Ik wilde het echter goed doen en koos voor de PO BH's. Vandaag is het dus 6 weken geleden en vanmorgen heb ik mijn oude BH van voor de operatie weer aan moeten trekken,wil ik niet alsmaar met de PO BH blijven lopen. Steeds heeft men mij vertroost met de opmerking dat er nog wel vocht kon zitten. Maar ik wist wel beter. En al zou er nog iets veranderen,een D of een C cup gaat het niet worden. Het ergste is dat mijn klachten ook niet weg zijn. Deze week was ik even voor een controle,omdat ik al sinds 14 dagen steeds verhoging heb. Zo tussen 37.5 en 38.3. Er was weer een andere PC die mij na keek. Er was gelukkig met de wonden niks aan de,hand. Maar ik brak helemaal. Zo duidelijk heb ik de plastis ch  chirurg verteld dat ik graag wilde dat hij zoveel mogelijk weg haalde. Ik ben 61 jaar en mijn huid is dat natuurlijk ook. Zodat ik zeker zou weten dat ik,van alle ellende voorgoed verlost zou zijn. Maar hij zei:"de meeste vrouwen hebben er wel baat bij". Hij bleef vaag. Voor de operatie had ik nog een telefonisch consult gehad,waarin ik zei"voor mijn part pak je een mes en slaat er een keer langs". Duidelijker kon ik toch niet zijn,over hoe graag ik van klachten afwilde? En een paar minuten voor de operatie heb ik nogmaals aangegeven,dat hij zoveel als medisch enigzins verantwoord was,zou weghalen. De Chirurg in kwestie heb ik dus nog steeds niet te spreken gehad. Pas op 8 mei kan ik hem vragen waarom hij dit zo gedaan heeft. De vrouwelijke PC die ik deze week zag zei dat de klachten dan misschien helemaal niet van de borsten zouden zijn gekomen. Maar dat is niet waar. 10,jaar geleden ben ik 13 kilo afgevallen. De borsten werden kleiner ,het werd een slappe D cup. Ze zagen eruit als lege theezakjes,maar wat was ik er blij mee. Ik had niet meer het gevoel dat ik een zware last op mijn schouders had. Wat was dat,heerlijk. Door een burnout en een volgende depressie,moest ik antidepressiva slikken,waar ik ook nooit meer van af kom. En ik kwam 8 kilo aan. Die 8 kilo zorgden ervoor dat de D cup naar een Fcup groeide en richting G. Mijn klachten kwamen in alle hevigheid terug. Ik was helemaal vergeten dat ik vroeger die rugpijn had. Maar die herinnering was zo weer terug. Dus ik weet dat het aan die rotdingen ligt. De PC heeft het probleem gewoon iets hoger gehangen en dat was het. 

Het heeft ook psychisch ontzettend veel met me gedaan. Meer dan 3.5 jaar heb ik gevochten om mij weer enigzins mens te voelen en thuis te kunnen functioneren. Mijn werk ben ik erdoor kwijtgeraakt. En nu komt er ,notabene een arts,die me een verschrikelijke terugval bezorgd. Ik dacht dat er eindelijk weer iets positiefs in mijn leven zou gebeuren. Dat het een stap voorwaarts zou zijn,maar het is zo anders gelopen. De operatie heb ik trouwens van te voren met mijn psychiater besproken. Ik dacht overal op voorbereid te zijn...

Het is een ontzettend lang verhaal geworden. En het is fijn dat ik het hier kon opschrijven. Maar het is ook een waarschuwing:Let goed op als je een PC bezoekt,voor een verkleining,vergroting of wat dat ook. Besef of je wordt betrokken in het gesprek. Wees niet tevreden met: "ik doe mijn best". En "de meeste vrouwen hebben er wel baat bij". En als je een onderbuik gevoel hebt,zoals ik had,dan vertrouw niet op zo'n man /of vrouw omdat je denkt dat hij of zij immers arts is. Ren weg,zo hard je kunt..

Voor wie de moed heeft gehad om dit helemaal te lezen,heel erg bedankt en allemaal,heel veel,succes!

Paulien

Hoi Paulien

 

Pfff wat een verhaal en wat had ik je graag gegund dat de stap die je gezet hebt, je positiviteit had gegeven. Dat er zo weinig weggehaald is, is iets wat ik de afgelopen jaren hier op het forum niet tegen gekomen ben. Misschien heb ik er overheen gelezen, dat kan natuurlijk, maar het is toch echt weinig!

 

Na alle ellende van afgelopen jaren, had dit je moeten helpen verder omhoog te klimmen, je meer energie uit je leven moeten laten halen, maar juist het tegenovergestelde is gebeurd. Het zorgt ervoor dat je een hoop energie kwijt bent aan het verdriet en de onmacht, door wat er gebeurd is. 

 

Je pc zal met een goed verhaal moeten komen, lijkt me, om dit te kunnen verantwoorden (soms kan het niet anders om de hoeveelheid weefsel en zo, alles wat ze binnenin aantreffen)

Maar dit zou wel beter gecommuniceerd moeten zijn naar jou toe. 

 

Ik weet niet of je er de energie voor hebt, maar je zou evt nog misschien iets kunnen doen tegen je pc als je je dossier opvraagt. Je hebt er recht op om je dossier te zien en ze moeten het je binnen een week kunnen leveren. 

 

Gebrek aan informatievoorziening is iets waar een pc op aangesproken kan worden. Misschien dat je dmv een second opinion ook nog eens kunt laten beoordelen of er echt niets anders gedaan had kunnen worden...... Ik hoop dat je het aan kunt om hier nog wat mee te doen, maar uiteraard kun jij dat zelf het beste beoordelen. 

 

Sterkte!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo best boobie, bedankt voor je lieve woorden. 

Als ik 8 mei geen duidelijk antwoord krijg van de PC,dan laat ik het er niet bij zitten. Al kan ik er op dit moment niet veel meer bij hebben. Hij komt hier niet mee weg. Alleen al om te voorkomen dat dit een andere vrouw gebeurd. Misschien had ik niet naar het ziekenhuis moeten gaan. Maar die man heeft dus op de zorgkaart van nederland een 10!! Ik denk dat hij hoofdzakelijk met mensen te maken heeft die een ongeluk hebben gehad of vrouwen met kanker. Ik kan me voorstellen dat hij dan niet veel tegenspraak ervaart. Bij dankbare patienten zal hij niets verkeerd kunnen doen. Hij is ook hand en pols chirurg. En in mooie hechtingen maken is hij een kei. 

Alleen was ik ook een patient met medische klachten...

Ervaring heeft deze PC wel met bvk's en bk's want hij heeft ooit bij een velthuiskliniek gewerkt.

Groetjes van Paulien

 Ik schrijf wel hoe het verder gaat.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Paulientje zei:

Hallo best boobie, bedankt voor je lieve woorden. 

Als ik 8 mei geen duidelijk antwoord krijg van de PC,dan laat ik het er niet bij zitten. Al kan ik er op dit moment niet veel meer bij hebben. Hij komt hier niet mee weg. Alleen al om te voorkomen dat dit een andere vrouw gebeurd. Misschien had ik niet naar het ziekenhuis moeten gaan. Maar die man heeft dus op de zorgkaart van nederland een 10!! Ik denk dat hij hoofdzakelijk met mensen te maken heeft die een ongeluk hebben gehad of vrouwen met kanker. Ik kan me voorstellen dat hij dan niet veel tegenspraak ervaart. Bij dankbare patienten zal hij niets verkeerd kunnen doen. Hij is ook hand en pols chirurg. En in mooie hechtingen maken is hij een kei. 

Alleen was ik ook een patient met medische klachten...

Ervaring heeft deze PC wel met bvk's en bk's want hij heeft ooit bij een velthuiskliniek gewerkt.

Groetjes van Paulien

 Ik schrijf wel hoe het verder gaat.

 

Heel veel succes meid. 

En fijn als je ons op de hoogte wilt houden! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg @Paulientje dat jij van je BVK zo ongelukkig bent. :147:

Wat zal dit je veel energie kosten.

Ik hoop dat je de kracht kan vinden om het hier niet bij te laten.

En het zal zijn tijd vragen maar kom op meid. Ik wil dat jij even blij wordt van je BVK zoals ik het ben.

Ik zou in ieder geval ook een 2de opinie inplannen en het gesprek met je PC afwachten.

Vraag idd ondertussen ook je dossier op zodat je goed beslagen op het ijs komt bij je gesprek.

 

Veel sterkte, meid. En je weet ... hier kan je altijd je ei kwijt.

We zijn er voor jou.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt! Het doet me goed dat jullie aan mij denken. Al was het voor jullie allemaal een positieve ervaring. Of heb je juist een borstvergroting gehad, niemand begrijpt het zo goed als degene die zelf zo'n operatie heeft gehad. Maandag a.s. vraag ik mijn medisch dossier op. 

Als ik nieuws heb laat ik het natuurlijk weten.

Fijn weekend,

Paulien

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Paulientje zei:

Heel erg bedankt! Het doet me goed dat jullie aan mij denken. Al was het voor jullie allemaal een positieve ervaring. Of heb je juist een borstvergroting gehad, niemand begrijpt het zo goed als degene die zelf zo'n operatie heeft gehad. Maandag a.s. vraag ik mijn medisch dossier op. 

Als ik nieuws heb laat ik het natuurlijk weten.

Fijn weekend,

Paulien

Ik heb een borstvergroting gehad, maar @Doe ik het of niet? had een bvk net als jij. Dit nav je bovenstaande vraag :)

Fijn weekend!

BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedenmiddag allemaal,

Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor controle en om de PC te spreken die mij heeft geholpen. Samenvattend kan ik zeggen dat hij heel duidelijk heeft begrepen dat ik van m'n klachten afwilde. Hij wist ook nog dat hij had gezegd dat ik BH's in cup D en C zou meebrengen. En dat ik gezegd heb dat hij er maar een keer met het mes zou langsslaan. Welnu: Hij vroeg welke cupmaat ik nu heb. 70F dus. Officieel bij een goede lingeriewinkel laten meten en verschillende merken en modellen gepast. Hij gaf ook gewoon toe dat hij meende en verwachtte echt een C of D cup te hebben gemaakt....

De klachten zijn nog hetzelfde zei ik. Zijn antwoord is dat die klach ten niet meer van de borsten kunnen komen. Het moet een andere oorzaak hebben. Ook al had hij maar 135 en 140 gram verwijderd,hij was er zeker van dat dat ik geen klachten meer kon hebben. Ook niet bij het wat steviger doorlopen of met fietsen op een hobbel weg. Hij had alles weggehaald wat mogelijk was en gaat er niets meer aan doen."Anders wordt het te plat' en dat ging hij niet doen. Hij gaf aan dat als ik ze kleiner wil,ik naar een gewone chirurg moet. Want dan moet er klierweefsel worden verwijderd. Ik vroeg of hij dan nooit klierweefsel verwijderd waarop hij zei dat hij dat niet doet. Hij kwam terug op dat ik gezegd had dat hij er maar met het mes moest langsslaan. Ja dat had ik gezegd om aan te geven hoe graag ik van die last af wil. Maar ik krijg het nare gevoel dat hij dat aangrijpt om een psychische oorzaak naar voren te schuiven voor de klachten die ik nu nog steeds heb. Dat ik eigenlijk een amputatie wil of zo.Want hij bleef maar hameren op die uitspraak van mij. 

Op mijn vraag of hij niet van te voren had kunnen zien dat hij er maar weinig af kan halen en mij dat had moeten zeggen,zei hij nee. Want hij had echt verwacht dat de klachten verholpen waren en dat hij een  cupmaat D of C had gemaakt. 

Ik heb zolang ik borsten heb er last van gehad. Behalve de tien jaar nadat ik was afgevallen en een D cup had. Toen ik door de anti depressiva 8 kg was aan gekomen kwamen samen met de groeiende borsten de klachten prompt terug. Hij gaat nu een brief naar de huisarts sturen. Met de optie van doorsturen naar de chirurg. Hebben jullie wel eens gehoord dat een PC geen klierweefsel verwijderd? En dat je daarvoor naar een gewone chirurg moet? Ik snap er niets,meer van. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je met hem het gesprek bent aangegaan. Dat zal je wel wat energie gekost hebben.

Maar wat een raar verhaal, @Paulientje.

Ik zou zeker ergens anders een tweede opinie gaan halen. Misschien eens langs Dr. Nio (als dat niet te ver is. Ik weet even niet of je in België of NL zit).

Hoe kan hij nu borsten significant verkleinen als hij nog geen 200 gr per borst weghaalt? En hoe kan hij nu denken dat je dan op een C of een D zou uitkomen?

En dat hij geen klierweefsel verwijdert ... wat heeft hij dan wel verwijderd?

 

Ik blijf met enorm veel vragen zitten.

Jij vast ook. 

Misschien moet je eens nakijken op het forum hoeveel er bij andere BVK's is weggehaald. Kwestie van het wat te kunnen vergelijken.

En wat voor chirurg is hij dan? Is hij dan geen plastisch chirurg?

En wat noemt hij een gewone chirurg?

 

En wie was je dokter eigenlijk?

Heb je hem hier op het forum al eens opgezocht?

As je zijn naam doorgeeft wil ik wel mee op zoek naar informatie. Misschien vinden we zo lotgenoten die jou beter kunnen steunen.

 

Veel sterkte, meid in je verdere traject. Rust even uit van vandaag en neem dan maar een nieuwe aanloop.

Hier moet je het niet bij laten.

 

:91:

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Paulientje

Ik sluit me volledig aan bij wat doe ik het of niet zegt.. Wat een raar verhaal...

Heel kort zou ik zeggen: google eens op: 'klierweefsel verwijderen bij een borstverkleining'.... Je komt de ene na de andere website tegen over borstverkleiningen, waarbij uitgelegd wordt wat het inhoudt... Bij een borstverkleining wordt zowel huid, als vet, als klierweefsel weggehaald.. 
Ik ging erop googlen omdat ik een beetje verward werd door wat jouw pc zei.. Echt een heel vreemd verhaal.. Dit zou je ook, als je weer een beetje bekomen bent van deze controle, in een second opinion elders kunnen navragen.. 
Je zou kunnen vragen of er vaak voor gekozen wordt om geen klierweefsel weg te halen bij een borstverkleining en wat daar dan de redenen voor kunnen zijn..
Echt bizar dit... Kan me voorstellen dat je er een raar gevoel aan overgehouden hebt en ik zou het er niet bij laten zitten.. Maar volgens mij ben je dat ook niet van plan..

Laat je geen psychisch probleem aanpraten... zo weinig weghalen bij een bvk kan niet veel verlichting geven van je klachten, dus zou hier wel even mee verder gaan..

Heel veel succes hoor!

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je bericht. Als ik het verhaal van,iemand anders zou lezen zou ik denken dat het nooit waar kan zijn. Maar helaas, het is mij zelf overkomen. Ik woon in het oosten van nederland en ben in het plaatselijke ziekenhuis geopereerd. Door een plastisch chirurg die op de zorgkaart van,nederland een 10 scoort. Dan denk je toch een goede keus te hebben gemaakt. Zijn naam komt niet op het forum voor. Technisch gezien is het ook een kei. De littekens zijn echt een 10 waard. Maar het resultaat,is om te huilen en dat heb ik de afgelopen tijd veel gedaan. Ik heb vanmiddag mijn medisch dossier opgevraagd en ik ga zeker voor een second opinion.  Eind Volgende week is een vakantie gepland. En daarna is elke tip qua arts voor de tweede,mening zeer welkom. Ik laat dat,zeker niet in deze regio doen! De PC kán zijn vergissing niet toegeven. Want wie gaat dat betalen?En de chirurgische bijsluiter is zo dichtgetimmerd dat je geen enkele garantie hebt. 

Hij heeft z'n best gedaan zegt ie. Hij had ook verwacht dat zowel klachten als,cup F verdwenen was. Dat zei hij letterljjk. Maar als het niet gelukt is.... tja das dan jammer. Hij bedoeld met een gewone chirurg,iemand die b.v. ook een blinde darm operatie doet en amputatie van borsten bij kanker. Omdat ik dus op een bepaald moment gezegd heb dat,hij er van mij ook gewoon met een mes langs mag slaan,gaat hij dat zodanig uitvergroten dat ik bedoeld moet hebben dat eigenlijk liever een amputatie zou willen. Vandaar dus,die algemene chirurg. 

Behalve hij,gelooft niemand dat ik zoiets serieus zou willen. Ik zei het gewoon om aan te geven dat ik voor klachten kom en niet voor "mooi"

Eigenlijk heel knap van hem om op zo'n uitrede te komen. 

Hij had dus zelf verwacht dat hij mijn klachten had verholpen en een C of D cup had gemaakt. Oplossing is een nieuwe operatie. Maar die moet betaald worden en dat gaat het ziekenhuis en met name hij,niet doen. Daarbij beroepen zij en alle andere PC 's ,die bij de nederlandse vereniging van plastisch chirurgen zijn aangesloten op de chirurgische bijsluiter,in dit geval wat betreft borstverkleining. Nou klaar ben je. 

Groetjes,Paulien

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,doe ik het...

Wat lief dat je vraagt!

A.s. maandag ga ik voor de verwijzing. Heb ondertussen het medisch dossier opgevraagd en gekregen. Dat heb ik naar best boobie gestuurd om er eens overheen te kijken. Ze had wat tips en zo om de plastisch chirurg te vragen tijdens het second opinion. 

Vanaf de 4e Week na de BVK heb ik zeker een week of 8 steeds verhoging/koorts gehad. Helaas is er geen oorzaak gevonden,maar wat heb ik me ellendig gevoeld. Nu gaat het weer beter. 

Hopelijk bij jou ook alles goed?

Zogauw ik nieuws heb laat ik het zeker weten!!

Fijn weekend en groetjes van Paulien

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Paulientje

Oh wat erg dat jij met die verhoging hebt gezeten.

 

Maar je blijft ervoor gaan. Goed zo!

 

En die Dr. Nio; dat denk ik wel dat die kan luisteren van wat ik zo lees in de verhalen hier. :44:

 

De eerste die me zo te binnen schiet is @Jaydee. (Ik tag ze gelijk even).

Zij kent hem en is door hem ook geopereerd (weliswaar voor een BV).

Misschien kun je haar verhaal er al eens op nalezen om meer te weten te komen over Dr. Nio. :125:

 

Veel succes nog meid en ik blijf je volgen (en duimen).

 

Doe ik het of niet

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Paulientje zei:

Hallo,doe ik het...

Wat lief dat je vraagt!

A.s. maandag ga ik voor de verwijzing. Heb ondertussen het medisch dossier opgevraagd en gekregen. Dat heb ik naar best boobie gestuurd om er eens overheen te kijken. Ze had wat tips en zo om de plastisch chirurg te vragen tijdens het second opinion. 

Vanaf de 4e Week na de BVK heb ik zeker een week of 8 steeds verhoging/koorts gehad. Helaas is er geen oorzaak gevonden,maar wat heb ik me ellendig gevoeld. Nu gaat het weer beter. 

Hopelijk bij jou ook alles goed?

Zogauw ik nieuws heb laat ik het zeker weten!!

Fijn weekend en groetjes van Paulien

Oh spannend.

Ik hoop echt dat je degelijk advies gaat krijgen.

Laat iets weten, he.

En goed dat @best_boobie even meekijkt. Die heeft verstand van boobies. Groot of klein. :45:

 

En dat met die verhoging is toch ook vreemd, he. Daar moet toch een oorzaak voor geweest zijn.

Maar fijn dat het nu weer beter gaat.

 

Ben je zenuwachtig voor maandag?

 

Ik hoop echt dat jij dit jaar nog de kleinere boobies krijgt die je zo graag wil.

Elke dag word ik nog blij van de mijne.

En dat gun ik jou ook.

 

Prettig weekend nog en hopelijk kan je ook wat relaxen.

 

:48:

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paulientje Ik heb je verhaal eens zitten lezen en wauww wat vind ik het knap van jou dat je niet zomaar bij de pakken neer gaat zitten en zeker heel erg knap dat je tegen je pc in bent gegaan! 

Heb zelf helaas geen ervaring met een verkleining maar wel met een vergroting, en ook mijn huidige pc heeft bij mij een inschattingsfout gemaakt die die nooit heeft toegegeven en mijn vergroeide borstbeen de schuld heeft gegeven! Laat ik toevallig ook een second opinion gepland gehad hebben bij Nio op 17 juni, zo zenuwachtig als ik binnen kwam zo gerustgesteld en vol goede moed ging ik naar buiten. Een man van weinig woorden (bij mij tenminste) maar ik had echt het gevoel dat hij heel goed naar me luisterde en toen hij ging kijken snapte hij ook precies wat ik bedoelde. Heeft heel duidelijk gezegd wat die voor mij kon betekenen en was heel eerlijk over wat er wel en niet mogelijk is. Ik heb er zeker een uur binnen gezeten zelfs. 

Hoop echt dat je je beter voelt en dat als je uiteindelijk kiest voor een second opinion bij wie dan ook dat je er meer rust in krijgt en natuurlijk dat ook je medische klachten opgelost worden. 

En laat je niet gek maken door de woorden van wie dan ook !! Zeg altijd alles komt goed zo niet dan toch ❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik denk dat ik wel naar dr Nio wil gaan.Heb deze naam nu van meerdere kanten gehoord,dat geeft wel vertrouwen. Alleen ga ik de huisarts niet vertellen waar ik naar toe wil. Ze geeft me maar een verwijzing voor een second opinion en dat is het. Het is niet eens zozeer dat ik haar niet vertrouw,maar ik wil het zo open mogelijk houden. Niet dat iemand alvast een dossier gaat opsturen of een verwijsbrief met de info dat ik in behandeling ben bij een psychiater. Dat hokje wordt graag en veel gebruikt in de medische wereld..

@Ellen1997: Je was bij dr Nio geweest voor een second opinion. Maar hoe is het daarna verder gegaan? Al heb jij een BV gehad en ik een BVK,onze verhalen lijken best wel op elkaar. 

Daarom ben ik wel benieuwd of en wat het je heeft opgebracht?

Volgende week meld ik me weer.. druk weekend?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paulientje Ik krijg 9 juli mijn prothesewissel bij hem, mijn borsten zijn assymetrisch dus door een ‘foutje’ van mijn pc die mij borsten van nu gemaakt heeft word het nu hersteld. Ik heb een vergroeiing aan me borstbeen waardoor 1 implantaat wat meer projectie heeft maar dat zei mijn huidige pc dus dat het probleem was en hij vond ze prachtig en ging me niet opnieuw opereren. En Nio heeft mij eerlijk gezegd dat het niet aan die vergroeiing ligt dat mijn borstplooi gewoon verlaagd moet worden en dat gaat operatief dus mama zei ja Ellen je bent ook niet helemaal blij met het volume dat je hebt dus ja ga je zo toch wisselen. Merkte wel dat Nio zich beetje ‘schuldig’ leek te voelen omdat die dus zei dat assymetrie niet door de vergroeiing komt, vond ik heel proffesioneel want hij wou natuurlijk niet iemand zwart maken ofzo. 

Maar nu is mijn vriend er niet mee eens dat groter ga en zegt die als het te groot is die bij me weggaat dus hij verpest zo beetje het ernaartoe leven voor mij. Ga trouwens van 425cc high profile maar 750 extra high profile.

Geniet nog lekker van je weekend en het mooie weer ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik denk dat ik wel naar dr Nio wil gaan.Heb deze naam nu van meerdere kanten gehoord,dat geeft wel vertrouwen. Alleen ga ik de huisarts niet vertellen waar ik naar toe wil. Ze geeft me maar een verwijzing voor een second opinion en dat is het. Het is niet eens zozeer dat ik haar niet vertrouw,maar ik wil het zo open mogelijk houden. Niet dat iemand alvast een dossier gaat opsturen of een verwijsbrief met de info dat ik in behandeling ben bij een psychiater. Dat hokje wordt graag en veel gebruikt in de medische wereld..

@Ellen: Je was bij dr Nio geweest voor een second opinion. Maar hoe is het daarna verder gegaan? Al heb jij een BV gehad en ik een BVK,onze verhalen lijken best wel op elkaar. 

Daarom ben ik wel benieuwd of en wat het je heeft opgebracht?

Volgende week meld ik me weer.. druk weekend?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?

Vandaag heb ik de verwijzing opgehaald bij mijn huisarts. Zenuwachtig was ik helemaal niet,hooguit vastberaden. Ze moest wel weten waarheen ze mij zou verwijzen. Heb haar gezegd dat ik naar dr. Nio wil en verwacht dat die info niet bij mijn PC terecht komt. Het medisch dossier heb ik al,dus dat kan ik zelf zo meenemen. Maar die man is me toch druk! Ik heb natuurlijk onmiddelijk een afspraak gemaakt. Die is op 2 okt. Eigenlijk is er ja ook geen haast bij. Hoofdzaak is dat ik er naar toe kan.. 

@ellen

Wat ben je lekker snel aan de beurt! Volgende week al. Omdat ik van de verkleiningen ben,kan ik me niets voorstellen bij de inhoud van diverse protheses en de soorten die er zijn. Het lijken wel hele volksstammen. Daar heb je echt hulp bij nodig om te kiezen. Toch wilde ik me eens een voorstelling maken en heb 750cc water in een plasticzakje gegoten. Dan wordt het toch wat duidelijker. 

Wel heftig dat je vriend er niet echt achterstaat. Ik hoop dat hij na de operatie gerustgesteld is.

Blijft over,om je heel heel veel succes te wensen volgende week en dat het wordt zoals je hoopt!

Groetjes van Paulien

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paulientje Dankjewel! Ja de tijd gaat echt snel heb zelf ook ongeveer 2 maanden op het consult gewacht maar kon gelukkig snel terecht, heb namelijk deze maand vrij ivm wisseling van baan. Hoop inderdaad ook dat me vriend nog van gedachte veranderd ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden heb nog niet echt het besef dat het echt gaat gebeuren. Wel fijn dat je een doorverwijzing heb gekregen en hoop dat je net zoals veel hier een goed gevoel hebt bij Nio en hij je verder kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.