Ga naar inhoud

MangaMania : 7 juni 2019 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Wat fijn dat er een forum

als deze bestaat ☺️ 

 

Een lange tijd (6jaar) heb ik getwijfeld om mijn borsten te laten vergroten. Ik heb in totaal verdeeld over 2 kids borstvoeding gegeven. Maar hierdoor ben ik wel de volume kwijt geraakt, Haha. Maar ik zou het zo weer doen! Mijn postuur is lang, slank (dunne huid) 32 jaar, en ik heb nu 75b.

 

De knoop is doorgehakt, begin Juni staat mijn operatie bij Dr Hupkens. Hij raadde de mentor helemaal af, en stond 100% achter Motiva, deze vond ik ook mooi zacht aanvoelen, en precies mijn maat hebben ze. Hij zei dat deze heel natuurlijk maar mooi vol zou gaan staan. 

 

Maar ik ben wel wat huiverig omdat dit een vrij nieuwe naam is! Motiva gaat nog maar kort mee. Ook twijfel ik aan de Nano oppervlak. Ook nano is nog niet heel lang getest. Ik ben heel erg benieuwd om alles te lezen hoe jullie meningen hier over verdeeld zijn! Één ding weet ik zeker, ik wil grotere boobies! Haha.  

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ik word 24 mei geopereerd door dr. Hupkens en ik neem de Motiva.

Ik heb me de laatste dagen erg ingelezen over de Motiva en lees er tot nu toe alleen maar goede verhalen over.

 

Ik wilde eerst ook liever de Mentor, maar deze zou bij mij voor rimpelvorming kunnen zorgen en de Motiva is daarin een stuk 'steviger' dus vandaar dat hij mij ook de Motiva aanraad.

 

Wat heeft ie je geadviseerd qua maat en grootte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

wat ontzettend spannend zeg! Dan mag jij al iets eerder dan ik ?

 

Haha, de maat was nog echt een uitdaging ? Ik kreeg een tabel voor mij, en toen moest ik tussen

 cijfers kiezen. Ik kwam er niet uit! Ik kon er zelf geen beeld bij krijgen, Haha. Ik liet toen foto’s gezien, en gebaseerd op mijn postuur, en de foto’s. Zei hij 500 cc full. Volgens mij keek ik geschrokken, want hij zei gelijk dat t niet te groot is, zeker niet voor mijn postuur. Maar t klinkt zo groot ? 

 

bij mij zou ook Mentor niet mooi passen, plus rimpelvorming ook idd. En deze is ook harder en ruwer zei hij. Langzaam begin ik aan T idee van Motiva te wennen. Ik heb zelf ook niks nadeligs gevonden over t merk. Behalve dat ze vrij nieuw zijn dan.

 

Maar nu ben ik ook heel nieuwsgierig naar hoe jouw consult ging ! En de maat wat jou geadviseerd werd ? 

Wil jij de Silk round of de ergonomics? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ja ik kijk er toch best wel naar uit, ondanks dat ik het spannend vind ?

 

De cijfers zijn inderdaad lastig, vooral omdat je er geen beeld bij krijgt inderdaad. Maar hij had alles opgemeten en bij mij was de max. 400cc full van Motiva. Ik heb wel wat wensen doorgegeven en hij zij dat ze zo echt prachtig worden haha! Ik ben dus ontzettend benieuwd.(ik heb nu ook een kleine 75b en ben klein en smal)

 

Ik kan me wel voorstellen dat je schrikt, maar zoals ik lees hij niet van de te grote borsten maar meer van het natuurlijke. Dus ik denk dat dat wel moet goedkomen. ?

 

Hij is niet zo'n prater maar wel erg duidelijk vind ik. Als hij over zijn vak praat merk ik toch wel een soort van enthousiasme bij hem. Hij stelde me in ieder geval al gerust voor de 24e en zei dat ie me goed ging begeleiden!

 

Ik heb gekozen voor de silk round en jij?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Rowie zei:

Hey!

 

Ja ik kijk er toch best wel naar uit, ondanks dat ik het spannend vind ?

 

De cijfers zijn inderdaad lastig, vooral omdat je er geen beeld bij krijgt inderdaad. Maar hij had alles opgemeten en bij mij was de max. 400cc full van Motiva. Ik heb wel wat wensen doorgegeven en hij zij dat ze zo echt prachtig worden haha! Ik ben dus ontzettend benieuwd.(ik heb nu ook een kleine 75b en ben klein en smal)

 

Ik kan me wel voorstellen dat je schrikt, maar zoals ik lees hij niet van de te grote borsten maar meer van het natuurlijke. Dus ik denk dat dat wel moet goedkomen. ?

 

Hij is niet zo'n prater maar wel erg duidelijk vind ik. Als hij over zijn vak praat merk ik toch wel een soort van enthousiasme bij hem. Hij stelde me in ieder geval al gerust voor de 24e en zei dat ie me goed ging begeleiden!

 

Ik heb gekozen voor de silk round en jij?

 

 

Wat leuk zeg, we maken momenteel echt het zelfde mee :)

 

Het is inderdaad een man die net even wat anders is, haha. Maar hij is volgens mij ook ontzettend precies! Ik heb vertrouwen in deze arts, hij werd idd helemaal blij van hoe de operatie zal gaan!

Ik las wel ergens op dit forum dat hij zijn incisie anders doet, heb jij hier wat meer over gelezen?

 

Ik neem ook de Motiva round silk, zonder chip.

De ergonomics zou minder mooi worden met mijn wensen zei hij. (en ik wilde de chip niet, haha)

Ik heb hem daardoor ook niet gevoeld.

 

Hoeveel weken heb jij vrij ingepland?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MangaMania zei:

Wat leuk zeg, we maken momenteel echt het zelfde mee

 

Het is inderdaad een man die net even wat anders is, haha. Maar hij is volgens mij ook ontzettend precies! Ik heb vertrouwen in deze arts, hij werd idd helemaal blij van hoe de operatie zal gaan!

Ik las wel ergens op dit forum dat hij zijn incisie anders doet, heb jij hier wat meer over gelezen?

 

Ik neem ook de Motiva round silk, zonder chip.

De ergonomics zou minder mooi worden met mijn wensen zei hij. (en ik wilde de chip niet, haha)

Ik heb hem daardoor ook niet gevoeld.

 

Hoeveel weken heb jij vrij ingepland?

 

Ja precies!

 

Ik heb gelezen en gezien, dat hij de incisie net wat hoger doet dan de plooi. Waarom weet ik eigenlijk niet? 

 

Met de Motiva wordt het litteken nog kleiner, omdat er maar een kleine incisie gemaakt hoeft te worden.

 

En ik vind die chip ook niets eerlijk gezegd! ?

 

Ik heb 1.5 week vrij gevraagd, maar ben momenteel nog beginnend met opbouwen van werkuren (i.v.m. burn-out) dus ik sta boventallig en hoef nog niet veel te doen.

 

En jij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Rowie zei:

Ja precies!

 

Ik heb gelezen en gezien, dat hij de incisie net wat hoger doet dan de plooi. Waarom weet ik eigenlijk niet? 

 

Met de Motiva wordt het litteken nog kleiner, omdat er maar een kleine incisie gemaakt hoeft te worden.

 

En ik vind die chip ook niets eerlijk gezegd! ?

 

Ik heb 1.5 week vrij gevraagd, maar ben momenteel nog beginnend met opbouwen van werkuren (i.v.m. burn-out) dus ik sta boventallig en hoef nog niet veel te doen.

 

En jij?

 

 

Nee, ik weet ook niet waarom? Hij zal er ongetwijfeld een reden voor hebben? Misschien voor het herstel van het litteken, dan zit hij net iets droger? Of om beter zijn techniek uit te voeren bij de borst spier? Ik hoorde in de kliniek namelijk dat Hupkins altijd net iets meer decollete probeert te verkrijgen dan andere artsen.

Hmm,.. Misschien gewoon maar aan hem vragen, haha ?

 

Dat is inderdaad wel een mooi voordeel van de Motiva ja! Ik ben zo ontzettend benieuwd naar het resultaat..

 

Vervelend dat je last hebt gehad van een burn-out. Wel fijn dat je kunt opbouwen in deze situatie  dan.

Ik heb 2 weken vrij, daarna hopelijk fit genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-4-2019 om 13:22, MangaMania zei:

 

 

Nee, ik weet ook niet waarom? Hij zal er ongetwijfeld een reden voor hebben? Misschien voor het herstel van het litteken, dan zit hij net iets droger? Of om beter zijn techniek uit te voeren bij de borst spier? Ik hoorde in de kliniek namelijk dat Hupkins altijd net iets meer decollete probeert te verkrijgen dan andere artsen.

Hmm,.. Misschien gewoon maar aan hem vragen, haha ?

 

Dat is inderdaad wel een mooi voordeel van de Motiva ja! Ik ben zo ontzettend benieuwd naar het resultaat..

 

Vervelend dat je last hebt gehad van een burn-out. Wel fijn dat je kunt opbouwen in deze situatie  dan.

Ik heb 2 weken vrij, daarna hopelijk fit genoeg.

Ja ik weet niet. Misschien is het ook wel iets prettiger. Als je een BH aantrekt zit het niet zo in je litteken.. maar het is wel een Hupkens kenmerk. Een wat hogere incisie ?

 

Ja ik ben ook zo benieuwd! 

 

En dat is voor mij nu wel een voordeel, dat ik rustig kan opbouwen en de tijd kan geven om goed te herstellen.

2 weken vrij moet ook wel voldoende zijn denk ik! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hallo allemaal ?

 

Mijn operatie is geweest. Hierbij dan een klein verslag. 

 

Ik moest afgelopen vrijdag om 09:15 aanwezig zijn, eenmaal daar (08:20) kreeg ik een melding dat ik om 10:15 nu aanwezig moest zijn. Hier kan ik me nooit zo druk om maken, maar achteraf kwam mijn moeder er achter dat dit kwam door een boze moeder van een andere patiënt, omdat dat haar echt piepjonge dochter pas om 15:15 aan de buurt was, en hier zo boos over was dat ze iedereen had gebeld op de kliniek. Net zo lang tot ze eerder mocht. Dit vertelde ze aan mijn moeder. Waarop mijn moeder zei, dan heeft ze dus mijn dochters ok tijd gekregen, dat verklaard dus waarom zij nu 2 uur extra wacht. (Ik was hier niet bij, haha) 

 

Wat werd ik toch warm ontvangen door de dame/verpleging  bij de receptie. Mijn moeder kreeg alvast een formulier zodat zij naar de apotheek kon in mijn afwezigheid. Deze vulde we samen in de in wachtkamer. Mijn eigen zenuwenen vielen mij wonderbaarlijk genoeg echt reuze mee! Dat ik eenmal

opgeroepen werd, mocht ik mij in een kamertje uitkleden, en mijn spulletjes uit doen. De (niet dure) spulletjes (zoals piercing) werd door de lieve verpleegster alvast bij mijn bed gelegd voor mijn terugkomst. Ik was klaar, ze wenste me succes en vertelde dat de anesthesist en Chirurg Hupkens zo nog kwamen kijken. Voor bij het wachten kreeg ik een heerlijke deken die van te voren was opgewarmd! Echt heerlijk ❤️

 

Zowel Dr Hupkens als de anesthesist waren erg vriendelijk. De anesthesist deed nog een check, ben ik gezond, wat krijg ik, etc. En Dr Hupkens vroeg ook, klopt de CC, hoe gaat het, en mag ik aftekenen. Aftekeningen deed hij staand en liggend. En hij zei, het wordt prachtig in verhouding met je bouw zo. Beide erg aardige mensen.

 

kort daarna mocht ik meelopen naar de ok. Ze checken dan weer, of je t juiste persoon bent. En ook maar goed! Want t was heel druk daar. En ze namen alle tijd om je heerlijk rustig in narcose te laten gaan. Allemaal echt rustige en vriendelijke mensen. Voor mijn was het een hele goede ervaring in de kliniek MFIV.

 

Eenmaal op de verkoeverkamer werd ik ook gelijk vrolijk geholpen en was er ruimte voor al mijn vragen. Maar ik bleef onwijs slaperig! Toen kreeg ik een Dextro, en wat energie om te eindelijk naar beneden te kijken. En... wat zag ik!! ik had boobies!!! Yeah! De grootte van 500cc viel me echt reuze mee. En dat terwijl er nu nog vocht bij zit. Dus ben heel benieuwd op welke cup ik kom.

 

Dr Hupkens kwam ook nog langs, hij was ondanks de drukke Operatie planning, heel kalm en vriendelijk. 

Mijn operatie BH moet ik soms dagdelen uit doen, soms alleen op t haakje en soms moet hij aan. Best lastig, ik kreeg geen duidelijk instructies. Ik moest t aanvoelen, er naar uiterlijk ermee spelen hoe vaak ik geen bh draag. Maar omdat t mijn eerste borstvergroting is, hoop ik maar dat ik goed “speel”

 

 

De volgende dag belde praktijk Gabriels om te vragen hoe t ging. Ik heb wel gezegd dat ik t verschuiven van de OK tijd zo last minute, zonder dat er een spoed geval was niet netjes vond. Maar dat ik verder onwijs goed geholpen ben! Ook ben ik heel blij dat ik over 2 weken na mijn controle bij DR Hupkens op gesprek terecht kan zodat hij even kan kijken of ik op de juiste manier “speel” met mijn BH. Dat geeft mij wel wat rust ?

 

voor mij is het zover allemaal heel positief geweest! De pijn had ik stiekem wel iets minder intens verwacht. Maar alsnog, het is het prima te doen. Mijn borsten voelen nog wel heel hard. Ik ben heel benieuwd hoe ze zullen worden. Het ziet er voor een borst die net geopereerd is, echt prachtig uit!

 

 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig om te lezen! 

Ik ben afgelopen vrijdag ook bij dr Hupkens geweest.

ik was om 12.20 op de OK waarschijnlijk hebben wij elkaar net gemist. 

Mijn ervaring is ook heel goed geweest. Iedereen was heel vriendelijk en kundig! 

 

Spoedig herstel gewenst en geniet van je Boobiess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Shann zei:

Grappig om te lezen! 

Ik ben afgelopen vrijdag ook bij dr Hupkens geweest.

ik was om 12.20 op de OK waarschijnlijk hebben wij elkaar net gemist. 

Mijn ervaring is ook heel goed geweest. Iedereen was heel vriendelijk en kundig! 

 

Spoedig herstel gewenst en geniet van je Boobiess!

 

Echt! Wat onwijs leuk zeg !

Dan hebben we waarschijnlijk wel samen op de rekoeverkamer gelegen ? Jij moet dan vlak na mij zijn geweest. 

 

Hoe gaat t nu met jou? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik wel ja?

gelukkig gaat t heel erg goed, ik was wel misselijk van de narcose de eerste 24 uur. Maar eigenlijk daarna ging het heel erg goed.

merk dat ik mezelf moet inhouden met dingen doen ivm herstel.

bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nog helemaal was vergeten te melden :) 

 

gezien we het er eerder nog over hadden of de vitamine en Arnica druppels werken.

twee weken voor de operatie was ik met de druppels begonnen en de vitamine. En na de operatie had ik maar 1 heel klein blauw plekje bij de incisie. Deze was na 3 dagen al niet meer zichtbaar. Ik ben zelf iemand die echt heel erg snel blauw wordt normaal. Lees ik lijk een tomboy zo blauw zie ik soms. En nu dus eigenlijk helemaal niet blauw/geel of paars. Of het door de manier is hoe mijn chirurg heeft gewerkt of toch door de arnica druppels, dat zullen we nooit weten. Misschien een combinatie van beide? Maar mocht ik ooit weer moeten, of iemand zou t mij vragen, dan zou ik zeker adviseren de druppeltjes en vitamine te proberen ? 

 

onderhand ben ik een weekje verder.  Mijn borsten zitten nog duidelijk wat vocht in, voelen ook nog wat gespannen. In het middenrif is al t vocht weg, voelt ook niet meer beurs daar. Ze zijn wel redelijk gelijk van formaat. Vooral vanaf de zijkant zie je het vocht nog goed. Als ik een tijdje zit/lig is opstaan nog niet fijn. Dan krijg ik een soort kramperig/stakerig gevoel. Behalve dat ben ik aardig op weg, dus ik slik nog steeds 2x naproxen en 2x2 paracetamol. En elke dag worden ze nog echt mooier, en ietsje.. zachter ?  Nog steeds vind ik ze niet heel groot. Maar ik was dan ook veel volume kwijt, dus begon ook wel vrij klein. 

 

tot zover ben ik echt onwijs blij. Fijne en goede arts is Hupkens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Leuk om jou topic te lezen en fijn dat je Zon goed herstel hebt gehad en een fijne operatie uiteraard!!!

hopen dat je gauw weer alles kunt doen.

ik heb as vrijdag 21 juni ook een operatie bij dr hupkens en was even benieuwd naar jou borstbreedte? Wat gaf hij aan bij jou als borstbreedte?

ik ben 13,5 en hij raad me 475 of 550 aan maar twijfel zo erg!!! Hij heeft ze beide besteld en dag van operatie kan ik bepalen. 

Bij het ene te bang voor te groot en de ander te bang voor te klein?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Ghizlan zei:

Hi! Leuk om jou topic te lezen en fijn dat je Zon goed herstel hebt gehad en een fijne operatie uiteraard!!!

hopen dat je gauw weer alles kunt doen.

ik heb as vrijdag 21 juni ook een operatie bij dr hupkens en was even benieuwd naar jou borstbreedte? Wat gaf hij aan bij jou als borstbreedte?

ik ben 13,5 en hij raad me 475 of 550 aan maar twijfel zo erg!!! Hij heeft ze beide besteld en dag van operatie kan ik bepalen. 

Bij het ene te bang voor te groot en de ander te bang voor te klein?

Ik had een breedte van 14 cm, 525 of 625 cc. Terwijl Diana mij adviseerde 400/450 cc.

ik was helemaal in de war want ik wilde echt niet te grote borsten!

ik heb toen in overleg met dr Hupkens besloten om voor 13.5 550cc te gaan. 

Ik heb er echt geen spijt van!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk het antwoord waar ik na zocht! Ik heb me pas vandaag hier aangemeld, is het mogelijk dat ik ergens je fotos kan zien als je die al hebt geplaatst dan kan ik een beetje zien wat de grootte is want denk dat ik ook voor 550 ga.. maar was eerst zo zeker van een 475?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Ghizlan zei:

Hi! Leuk om jou topic te lezen en fijn dat je Zon goed herstel hebt gehad en een fijne operatie uiteraard!!!

hopen dat je gauw weer alles kunt doen.

ik heb as vrijdag 21 juni ook een operatie bij dr hupkens en was even benieuwd naar jou borstbreedte? Wat gaf hij aan bij jou als borstbreedte?

ik ben 13,5 en hij raad me 475 of 550 aan maar twijfel zo erg!!! Hij heeft ze beide besteld en dag van operatie kan ik bepalen. 

Bij het ene te bang voor te groot en de ander te bang voor te klein?

 

Wat spannend! Voor welke protheses ga jij? De Motiva ook? Mijn borst breedte is 13 cm, ik heb 500 cc high gekregen. Ze zijn nu natuurlijk nog niet hoe ze gaan worden, maar ik vind ze bij mijn postuur niet heel groot. Wel natuurlijk. Maar dat terwijl ik dacht dat het te groot zou worden. De consulente zei namelijk (waarschijnlijk) max 400 cc, misschien kan meer. Ik ben heel blij dat het die maat het niet geworden is. Bij twijfel zou ik zeker iets groter gaan dan kleiner. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk ? Ben benieuwd wat je gaat doen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door dr. Hupkens geopereerd en heb 400cc full Motiva. Mijn borstbreedte is 12cm. 

 

Ik beb zolang getwijfeld over de maat, maar ze beginnen steeds mooier te worden en het oogt helemaal niet te groot.

 

De dagen na je operatie is het heel gezwollen en heel erg wennen maar het wordt écht steeds beter!

 

Hupkens is een hele fijne chirurg! Ik heb wat problemen gehad en hij houdt iedere dag contact over hoe het gaat.

 

Je kunt echt op hem vertrouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-6-2019 om 19:41, Rowie zei:

Ik ben ook door dr. Hupkens geopereerd en heb 400cc full Motiva. Mijn borstbreedte is 12cm. 

 

Ik beb zolang getwijfeld over de maat, maar ze beginnen steeds mooier te worden en het oogt helemaal niet te groot.

 

De dagen na je operatie is het heel gezwollen en heel erg wennen maar het wordt écht steeds beter!

 

Hupkens is een hele fijne chirurg! Ik heb wat problemen gehad en hij houdt iedere dag contact over hoe het gaat.

 

Je kunt echt op hem vertrouwen!

 

Wat vervelend dat je problemen gehad hebt @Rowie Hoop dat het nu weer beter gaat met je dan ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Zojuist heb ik net mijn eerste controle gehad van 12 dagen po. Deze was bij Diana zelf. Ik moet zeggen dat ik het een hele aardige en vrolijke dame vindt! Was een erg fijne controle. 

Ze heeft mijn nieuwe vriendinnetjes goed bekeken. De incisies zagen er top uit! Knoopjes van hechtingen zijn geknipt. 

 

Over 3 dagen mag ik ook weer geheel douchen. Eindelijk niet meer mijn haren laten wassen bij de kapper, maar gewoon lekker zelf ?

 

Nog twee consulten te gaan (tenzij ik extra wil) de eerst volgende is met 6/7 weken po. Dan zullen ze alweer een heel stuk zachter en mooier zijn. Ben zo benieuwd!!

 

En morgen mag ik al shoppen voor een bikini en evt BH ? En weer een beetje proberen auto te rijden. 

(in de avond moet ik nog wel operatieve bh aan hoor) 

 

vraagje; na hoeveel weken konden jullie beginnen met smeren met litteken-crème/ siliconen pleisters plakken? Wanneer zijn ze de windjes ongeveer helemaal dicht?

 

 

Fijn weekend allemaal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2019 om 22:53, MangaMania zei:

Hoi meiden,

 

Zojuist heb ik net mijn eerste controle gehad van 12 dagen po. Deze was bij Diana zelf. Ik moet zeggen dat ik het een hele aardige en vrolijke dame vindt! Was een erg fijne controle. 

Ze heeft mijn nieuwe vriendinnetjes goed bekeken. De incisies zagen er top uit! Knoopjes van hechtingen zijn geknipt. 

 

Over 3 dagen mag ik ook weer geheel douchen. Eindelijk niet meer mijn haren laten wassen bij de kapper, maar gewoon lekker zelf ?

 

Nog twee consulten te gaan (tenzij ik extra wil) de eerst volgende is met 6/7 weken po. Dan zullen ze alweer een heel stuk zachter en mooier zijn. Ben zo benieuwd!!

 

En morgen mag ik al shoppen voor een bikini en evt BH ? En weer een beetje proberen auto te rijden. 

(in de avond moet ik nog wel operatieve bh aan hoor) 

 

vraagje; na hoeveel weken konden jullie beginnen met smeren met litteken-crème/ siliconen pleisters plakken? Wanneer zijn ze de windjes ongeveer helemaal dicht?

 

 

Fijn weekend allemaal ?

Hii,

 

ik ben ook vrijdag voor controle geweest.

alles zag er goed uit??

Wat is het effect van silicone pleisters? 

Wat voor litteken creme heb jij?

ik wilde die bij diana bestellen maar in de webshop staat hij niet meer.

 

ik ga wel pas smeren als de wondjes helemaal dicht zijn. Ben benieuwd hoelang dat duurt..

 

gister ben ik ook even gaan shoppen voor een bh ivm een feestje gisteravond.

mn nieuwe cupmaat is F75 ?

Ben helemaal blij?

 

ben jij al wezen shoppen?

 

autorijden heb ik na 1 week eigenlijk al weer opgepakt.

moet ook eerlijk zeggen dat ik nu nagenoeg geen last meer heb van iets..

 

Hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.