Ga naar inhoud

BH tips en nog meer tips?


Aanbevolen berichten

Hoi2!

 

18 april sta ik gepland! Heb er zin in! Alleen zie ik wat betreft extra BH aanschaffen, door de bomen het bos niet meer?

Met welke BH's hadden jullie goede ervaringen? Ik zie Carefix Anna, Carefix Ava, Carefix Mary enz enz

 

Ik krijg van de kliniek natuurlijk een BH mee, maar ik wil er nog 1 of misschien 2 als extra.
 

Verder kreeg ik van mijn arts niks geadviseerd wat betreft vitamines slikken enzo. Maar had hier al vaker voorbij zien komen dat er Vitamine C, zink, magnesium en Arnica wordt ingenomen 2 weken vooraf. Dus daar ben ik ook maar mee begonnen ?

 

Voedingskussens slaap ik standaard mee.

 

Zijn er nog meer tips? ?

Hoor graag jullie adviezen

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Krijg je van de kliniek geen bh? Ik kreeg van mijn kliniek een Carefix Anna. Eentje is voor mij genoeg. Als je dan een keer gaat douchen, was je je bh gewoon ff onder de douche en leg je hem een half uurtje op de verwarming en issie zo droog (het is dunne stof).

Ik slikte altijd al een multivitamine, maar kreeg van mijn kliniek niet iets extra's geadviseerd. Gewoon goed voor jezelf blijven zorgen: voldoende drinken, gevarieerd eten, zorgen voor genoeg groente, fruit en vezels. 

Arnica kun je proberen, heb ik niet gedaan, maar was achteraf misschien wel handig geweest, want ik ben nu nog blauw onder mijn borsten (trekt wel langzaam weg hoor). 

 

Verder zou ik voor genoeg vermaak zorgen, want ik verveelde me de eerst week heel erg omdat je niets mag en weinig kunt. Boekjes, series etc. 

 

Verder wil ik je alvast heel veel succes wensen en ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

 

Liefs x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Mrs Doubt zei:

Hoi2!

 

18 april sta ik gepland! Heb er zin in! Alleen zie ik wat betreft extra BH aanschaffen, door de bomen het bos niet meer?

Met welke BH's hadden jullie goede ervaringen? Ik zie Carefix Anna, Carefix Ava, Carefix Mary enz enz

 

Ik krijg van de kliniek natuurlijk een BH mee, maar ik wil er nog 1 of misschien 2 als extra.
 

Verder kreeg ik van mijn arts niks geadviseerd wat betreft vitamines slikken enzo. Maar had hier al vaker voorbij zien komen dat er Vitamine C, zink, magnesium en Arnica wordt ingenomen 2 weken vooraf. Dus daar ben ik ook maar mee begonnen ?

 

Voedingskussens slaap ik standaard mee.

 

Zijn er nog meer tips? ?

Hoor graag jullie adviezen

 

Liefs x

Hi Mrs Doubt, spannend je datum komt al dichtbij! Zelf had ik Carefix Bonnie van de kliniek gekregen en vond die super. Later nog een dure compressieBH online besteld, maar zelfs die kon niet tippen aan de carefix. Het is zo'n fijne stof die je amper voelt zitten.

Je kan ook kijken wat je van die kliniek krijgt en of je die goed vindt, en zo ja dan kan je die nog online bestellen. Zo heb ik het gedaan. Vond het handig om een tweede BH te hebben, dan heb je altijd steun als de andere in de was zit. 

En idd wat mevrouw1987 zegt, zorg voor vermaak :) Ik had al films gedownload en luisterboeken. En natuurlijk voor hulp zorgen in huis de eerste week en alles waar je zelf bij wilt kunnen op een hoogte zetten waar je bij kan zonder je armen omhoog te doen.

Zelf heb ik ook nog Arnica en Bromelain (werkt ook ontstekingsremmend) geslikt en heb weinig blauwe plekken gehad.

Veel succes!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor de tips, ladies?!!

 

Zonet ff gecheckt welke BH ik mee krijg. Ik zag geen merknamen op de factuur, maar wel een foto, het ziet er naar uit dat het een Carefixx Bonnie is. Is dat even toevallig. Ben blij met jouw positieve review over deze BH@Rosanna123 ?

 

@Mevrouw1987 Ook jij bedankt. Hoe is het nu met je? Je boobs zijn echt zooooo mooi geworden! Ik hoop van harte dat de mijne ook zo goed gaan lukken ??.

 

Heb wel vet veel dromen over mijn borsten zeg. Man man, vannacht droomde ik dat ik ze al had, en werd toen wakker op mijn buik.... ik schrok me kapot, en duwde mezelf opzij, denkend "kut, ik lig op ze OMG?".

Toen kwam het besef: Het was maar een droom...

 

Hield het jullie ook zo ontzettend bezig de 2 weken voor de operatie??

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Mrs Doubt zei:

Heel erg bedankt voor de tips, ladies?!!

 

Zonet ff gecheckt welke BH ik mee krijg. Ik zag geen merknamen op de factuur, maar wel een foto, het ziet er naar uit dat het een Carefixx Bonnie is. Is dat even toevallig. Ben blij met jouw positieve review over deze BH@Rosanna123 ?

 

@Mevrouw1987 Ook jij bedankt. Hoe is het nu met je? Je boobs zijn echt zooooo mooi geworden! Ik hoop van harte dat de mijne ook zo goed gaan lukken ??.

 

Heb wel vet veel dromen over mijn borsten zeg. Man man, vannacht droomde ik dat ik ze al had, en werd toen wakker op mijn buik.... ik schrok me kapot, en duwde mezelf opzij, denkend "kut, ik lig op ze OMG?".

Toen kwam het besef: Het was maar een droom...

 

Hield het jullie ook zo ontzettend bezig de 2 weken voor de operatie??

 

xx

Haha dat laatste ken ik heel erg. Ik moet nog 16 dagen, maar mijn hoofd is er constant mee bezig. Ik heb ook gedroomd dat ze er al zaten en ik overal tegenaan botste. 

 

Heb ook met mijn vriend geoefend hoe die me overeind kan krijgen uit bed en uit de auto ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Mrs Doubt zei:

Heel erg bedankt voor de tips, ladies?!!

 

Zonet ff gecheckt welke BH ik mee krijg. Ik zag geen merknamen op de factuur, maar wel een foto, het ziet er naar uit dat het een Carefixx Bonnie is. Is dat even toevallig. Ben blij met jouw positieve review over deze BH@Rosanna123 ?

 

@Mevrouw1987 Ook jij bedankt. Hoe is het nu met je? Je boobs zijn echt zooooo mooi geworden! Ik hoop van harte dat de mijne ook zo goed gaan lukken ??.

 

Heb wel vet veel dromen over mijn borsten zeg. Man man, vannacht droomde ik dat ik ze al had, en werd toen wakker op mijn buik.... ik schrok me kapot, en duwde mezelf opzij, denkend "kut, ik lig op ze OMG?".

Toen kwam het besef: Het was maar een droom...

 

Hield het jullie ook zo ontzettend bezig de 2 weken voor de operatie??

 

xx

 

Superlief @Mrs Doubt! Ik ben ook heel blij met mijn nieuwe boobs. Jij gaat vast ook heel blij zijn met je boobs. 

De 2 weken voor mijn operatie was ik ook heel erg zenuwachtig. De laatste week werd het gek genoeg minder. De dag zelf hoefde ik pas om 12.30 daar te zijn, dus heb ik in de ochtend een uitgebreid badritueel gehouden. Ontspannende lavendelolie erin enzo. Komt allemaal wel goed hoor. Zo veel vrouwen zijn je voor gegaan.

 

Succes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.