Ga naar inhoud

12 februari prothesewissel, nog steeds pijn aan borst!!


Aanbevolen berichten

Haaai dames, 

 

12 februari ben ik opnieuw geopereerd me rechtse borstspier was niet gaan hechten en ze dachten dat ik het Asia syndroom had in de wellness kliniek dokter visser rade me hydrogel protheses aan die heb ik dus laten zetten 12 februari naar me operatie helemaal geen last. Naar een week kreeg ik in me rechtse borst beetje zenuwen gevoel dacht dat is het herstellen nog op controle geweest niets aan de hand toen kreeg ik in eens last van me rechtse borst net of ik er klappen op had gehad maar had gewoon veel gerust ik Dacht ik heb me spieren overbelast want was in 8 maanden tijd twee keer geopereerd aan borstvergroting maar aan de linkse Kant helemaal geen last. Nu bleef de pijn en trokt door na me boven borst waar spieren aanhechten zegmaar en beetje bij me ribben en trok door naar me arm oksel. Ik de wellness kliniek gebeld en die zeiden is normaal is nog vers als donderdag nog niet over is terug op controle komen donderdag was het nog niet over dus ik terug op controle Linda visser vond borsten soepel aanvoelen en zag niets geks ze vroeg me om me armen omhoog te doen en dan voornamelijk rechts dat deed ik en ze drukte ergens in me oksel en dat deed zeer ze zei tegen mij een peesontsteking ik weer na huis en andere dag na de dokter me dokter zei ook peesontsteking dus nu diglofenax het werkt wel beetje maar zodra ze zijn uitgewerkt komt terug. Zodra ik iets doe komt het terug nu lig ik ook in bed en heel me borst doet zeer een branderig stekend pijn gevoel gewoon raar om uit te leggen soms trekt door onder me oksel en arm kan dit een ontsteking zijn? Ik geloof niet dat het een peesontsteking is mij klachten komen helemaal niet overheen met een peesontsteking me borst doet echt zeer en de pijn zit rondom de protheses boven aan en soms trekt het door na de zijkant van me borst. Help wie weet wat dit kan zijn ontsteking? Kapselvorming? 

 

Groetjes Cynthia! ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynthia,

 

Je borst bestaat voor een heel groot deel uit spierweefsel en bij een dual plane plaatsing snijden ze de borstspier in, het zou dus zomaar kunnen dat je inderdaad een spier of peesontsteking hebt.

Diclofenac is een ontstekingsremmende pijnstiller die zou je een paar dagen moeten nemen om verschil te merken.

 

Maar als je het niet vertrouwd kun je altijd een second opinion vragen aan een andere pc, je huisarts of de fysiotherapeut die je vast met zekerheid kan vertellen of je daadwerkelijk met een spier of peesontsteking te maken hebt.

 

Blijf er niet te lang mee lopen, Welness staat erom bekend dat ze niet helemaal perfect zijn in de nazorg dus blijf je je onrust houden ga even ergens anders langs al is het maar om er zelf rust in te vinden ..

 

Sterkte, Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij Sjuul.. Maar in je vorige topic gaf je aan dat je juist niet zoveel gerust had de eerste week en dat toen het probleem ontstaan was.. Dat je daarna pas was gaan rusten.. 
Het is wel belangrijk om duidelijk te zijn naar je pc over wanneer die pijn ontstaan is.. Na te weinig rust, of juist nadat je na een week wel begon met rust nemen... :) 
(dit is geen sneer he, maar even ter verduidelijking... )

Verder zou ik wel ff contact opnemen met Visser idd.. Wel ook eerlijk zijn over wat je wel en niet gedaan hebt. Alleen dan kan de arts een juiste diagnose stellen. Wij zijn geen artsen, dus kunnen hier helaas geen advies in geven.. 

Het is wel een echte operatie geweest, dus de pijn kan lang aanhouden.. maar om uit te sluiten dat er iets aan de hand is, is contact opnemen met je pc het beste :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sjuul. Dankjewel ik moet morgen na de fysio voor een echo om te kijken of het om een peesontsteking gaat laat het er zeker niet bijzitten als ik pijn blijf voelen. Als het geen peesontsteking is ga ik terug na de dokter.. dankjewel voor je bericht... X 

 

 

Hoi BB 

 

klopt ik vond echt dat ik het niet rustig aan had gedaan ik was dus terug bij de kliniek geweest en had verteld wat ik had gedaan en ze vertelde mij dat een protheses wissel niet zo erg is al een eerste borstvergroting omdat de pokket er al zit dus ze vond wel mee vallen wat ik had gedaan als ik maar niet zwaar doe tillen zei ze dat doe ik ook niet.. en vertelde me dat ik een peesontsteking heb maar dat hoor ik morgen met de echo.. ik dacht eigelijk dat me spieren waren overbelast in 7/8 maanden twee keer geopereerd en in die tussen tijd ook nog Botox ingespoten omdat ik naar me 2e operatie ook pijn had en dat zou de pijn weghalen maar dat was niet dus nu weer geopereerd en dat ze daarmee misschien klap hebben gehad of mis een spierontsteking ik ben zelf ook geen dokter dus ik weet het ook niet maar maakt me wel heel erg verdrietig na 2e operatie nog steeds pijn natuurlijk en hoopte eigelijk dat meer mensen me konden vertellen die misschien ook wel een ontsteking hebben gehad en mijn verhaal herkennen.. ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Cynt1992 zei:

Maar zie ook bij de meeste dat ze naar een operatie twee weken zo band om krijgen die heb ik niet gehad? Waarvoor is dat me aller eerste operatie 3 jaar geleden had ik dat wel en geen complicaties 

Niet iedere pc werkt met een band. Dat heeft vooral te maken met visie en werkwijze. 

Denk niet dat dat van invloed is op je herstel :)

 

Ben benieuwd wat ze morgen bij de echo tegen komen. Ik kan je helaas niemand noemen die dit ook had ?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynt1992,

 

Misschien heb je het tietze syndroom?

 

Als ik een flinke aanval heb doet mn rechterborst erg pijn. Zelfs het dragen van een bh is dan pijnlijk.De pijn kan zo hevig zijn dat zelfs ademen pijn doet. Mijn borst is dan duidelijk gezwollen en geeft soms zelfs een rode plek. Bij mij zit de pijn aan de hele binnen- en buitenkant van mijn borst en soms straalt de pijn ook door naar mn oksel. Tietze is een ontsteking van de  kraakbeenverbinding(en) tussen 1 of meerdere ribben. Ik heb het helaas dus aan meerdere ribben dus hele rechter borstkas doet dan zeer (valt onder reuma). Gelukkig is niet elke aanval even heftig. Herkenbaar is misschien je juist bij bewegen minder pijn hebt dan dat je vanuit rust gaat bewegen.  Het is een vervelende, pijnlijke  maar onschuldig syndroom.

 

Misschien is het dit niet, maar wilde het je even laten weten.

 

Ik hoop voor je er meer duidelijkheid komt en een goed herstel! 

 

Romokida

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.