Ga naar inhoud

Welke maat Carefix Eva?


Adnil

Aanbevolen berichten

Ik wil een tweede bh om af te kunnen wisselen met die van de kliniek. Dat is een Triumph 80 C . Nu wil ik een carefix ava omdat ik daar zoveel goeds over hoor. Maar welke maat heb ik nodig? Voor de omvang moet ik een M, maar dan de ABC? Of de DEF? Wat is jullie ervaring? Hoe valt hij? Ik had volgens de maatabellen niks (door de verhouding met mijn omvang) ik droeg 75b (te groot) 80 a ( te groot op 1 borst) en heb 350cc en 325cc gekregen. 

 

Wat raden jullie aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Adnil zei:

Ik wil een tweede bh om af te kunnen wisselen met die van de kliniek. Dat is een Triumph 80 C . Nu wil ik een carefix ava omdat ik daar zoveel goeds over hoor. Maar welke maat heb ik nodig? Voor de omvang moet ik een M, maar dan de ABC? Of de DEF? Wat is jullie ervaring? Hoe valt hij? Ik had volgens de maatabellen niks (door de verhouding met mijn omvang) ik droeg 75b (te groot) 80 a ( te groot op 1 borst) en heb 350cc en 325cc gekregen. 

 

Wat raden jullie aan?

 

Ha Adnil! Gefeliciteerd met je nieuwe tweeling!!:1boobs:? Fijn om te lezen dat alles is goed gegaan? 

 

Ik zou idd ‘s nachts toch even een wekkertje zetten voor de pijnstillers. Deed ik eerst ook niet want tja als je slaapt heb je geen pijn en liefst zo lang mogelijk. Maar merk wel dat als ik ze niet nam ik ‘s nachts op een bepaald punt toch wakker werd van de pijn en met wekker weer gewoon verder kon slapen zonder pijn. Ik gebruikte trouwens ook 2x paracetamol om de 6 uur en 3x daags naproxen. Van die laatste wel heel veel maagpijn gehad dus of een goede maagbeschermer gebruiken of wat anders. Echt heel erg jammer als je wakker ligt van maagpijn bovenop de slapeloze nachten die je al hebt.

 

Wat de BH betreft. Ik heb nu M d-e-f besteld. Laat het je weten hoe hij valt. Hopelijk niet te klein want heb moeite met 75F te vinden?. Verwacht hem vandaag of morgen binnen?.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! 

 

Moet eigenlijk eten gaan koken maar bedacht me net Hé volgens mij is de carefix ava binnen? En jawel. Zo enthousiast dat ik meteen mijn reactie wilde geven.

 

Hij zit hemels! Op het moment dat je hem uitpakt vraag je jezelf af of ie niet te heet gewassen is omdat hij zo klein lijkt. Had er een hard hoofd in maar toch even gepast.

Uiteindelijk zit hij perfect! De bandjes zitten niet te hoog (voornamelijk bij de oksels) en de stof is erg comfortabel zacht. 

 

Ik heb ondertussen al verschillende bh’s gepast en moet toegeven dat hij minder stevig voelt als bijvoorbeeld de Anita active met voorsluiting. Maar ik heb zeker wel het idee dat het voldoende steun geeft. Alleen bij mij nadien minder geschikt als sportbh. Ook de randjes aan de cups geven het een mooi(er) aanzicht op de toch al zo flatterende postop bh’s. 

 

Al met al dik tevreden. Qua pasvorm lijkt hij gewoon goed te vallen, niet te groot en niet te klein. Er zit erg veel stretch in dus zou hem zeker niet te groot kopen. Ligt er een beetje aan in welke mate ze bij jou gezwollen zijn of je abc of def moet nemen. 

 

Bij vragen hoor ik het graag en anders succes!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik ken het probleem? denk dat er meerdere zijn hier die daar last van hebben?. Wat betreft het herstel weet ik wel dat ik bij verschillende pijntjes (bijvoorbeeld een branderig stekent gevoel iedere keer als ik omhoog kwam) het idee had dat die nooit op korte termijn konden verdwijnen. Toch het geval geweest. Je moet even door die eerste week maar daarna kan je al heel wat meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Rachelle1989 zei:

Haha ik ken het probleem? denk dat er meerdere zijn hier die daar last van hebben?. Wat betreft het herstel weet ik wel dat ik bij verschillende pijntjes (bijvoorbeeld een branderig stekent gevoel iedere keer als ik omhoog kwam) het idee had dat die nooit op korte termijn konden verdwijnen. Toch het geval geweest. Je moet even door die eerste week maar daarna kan je al heel wat meer?

Dat is lief.  Dankjewel. Ik ga mij daar aan vast houden. De eerste twee dagen zitten er al bijna op.  Even doorbijten maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.