Ga naar inhoud

Delicate : 14 februari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Na mijn eerste afspraak bij dr. van der Weij in Oktober vorig jaar heb ik besloten mij in zijn handen te werpen. Mijn operatie datum is 14 Februari. Na de eerste afspraak ben ik nogmaals teruggekomen voor een pasconsult. Ik heb namelijk nogal getwijfeld. Tijdens het eerste consult heeft dr. van der Weij na het opmeten mij laten kiezen tussen 340cc anatomisch boven de spier en 380cc. Dit zou mij ook een lift geven, een echte lift had ik volgens dr. van der Weij niet nodig. Ik heb toen voor de 380cc gekozen aangezien ik niet echt veel verschil zag.

 

Na het inplannen van de operatie ben ik extra veel op internet gaan lezen. Ik kwam er toen achter dat ik misschien toch wat weinig cc's had voor mijn lichaam. Ik ben namelijk niet bepaald dun en best wel curvy zullen we maar zeggen. Ook heb ik op de website van dr. van der Weij slankere dames gezien met meer cc's en het leek allemaal nogal klein. Ik wil namelijk wel graag iets wat proportioneel is. Ze hoeven echt niet onhandig groot te zijn maar ik vond het een beetje vreemd dan veel kleinere/slankere dames meer cc's hadden gekregen? (ik ben 1.69cm en 80kg).

 

Ik vroeg me af of er dames zijn die ook door dr. van der Weij geopereerd zijn en of ze foto's met mij kunnen/willen delen? En of iemand verder nog tips heeft?

 

Groetjes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh vergeten te zeggen! Ik heb vandaag van der Weij aan de telefoon gehad en aangegeven dat ik toch graag wat groter zou willen. Hij gaf aan dat dat eigenlijk niet mogelijk was i.v.m. hij bij het opmeten op 14cm was gekomen en de implantaat anders te breed zou worden. Na veel moeite gaf hij aan dat een ander profiel mogelijk was. Dus nu 445cc met een ander profiel en dan zou ik volgens hem echt met alles op zijn max zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Delicate, ik denk dat @best_boobie jou hier goed advies over kan geven.

Ze weet alles over maten en profielen.

Wat ik je zelf kan vertellen is dat dr van der Weij hele mooie borsten maakt.

Ik ben zelf 1,68 en 62 kilo en heb bij hem het advies gekregen van 300/340 anatomisch voor de spier.

Ik heb gekozen voor 340 en ben er erg blij mee.

Ik heb ze nu 3,5 maand.

Ik had zelf eerst 75a en zit nu op een 75e die al krap gaat zitten ;)

 

Het ligt ook aan je bouw, stand van je ribben en wat je al van jezelf hebt welke cup je gaat krijgen uiteindelijk.

Maar ook zeker de breedte en profiel van de prothese.

Ik zou iets meer informeren over het “model” want als de 445 even breed zijn als de 300/340 bijvoorbeeld, dan kunnen ze wel erg ver naar voren komen.

Maar nogmaals, best boobie kan je daar vast meer over uitleggen.

Suc6 en vraag gerust als je iets wilt weten. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Delicate

Welkom hier!

Ik heb even de maten van de voorgestelde prothesen (tenminste, dit zijn de maten die in de catalogus staan) (van Mentor, neem ik aan) opgezocht voor je, zodat je het verschil tussen de aantallen cc's kunt zien :)
 

340 Tall height, moderate projection. Deze is 12,5 cm breed, 12,8 cm hoog en heeft een projectie van 4,0 cm

380 Tall height, moderate projection. Deze is 13,0 cm breed, 13,3 cm hoog en heeft een projectie van 4,1 cm

445 Tall height, moderate projection +. Deze is 13 cm breed, 13,5 cm hoog en heeft een projectie van 5,5 cm

In principe ga je dus met de 445, er een goeie cupmaat op vooruit, tov de 380. Het optische lifteffect met die 445, is vele malen beter (mijns inziens) dan met de 380. Ik zou je deze sterk aanraden en ik vind het echt goed van je, dat je doorgevraagd hebt en dat hij toch deze prothese als optie gegeven heeft. :35: 

Afhankelijk van hoe groot je borst nu is, kan ik wel eens met je meekijken wat het voor cupmaat kan geven. Maar dat doe ik liever in pb. Dus als je hier meer info over wilt, kun je me een pb sturen, vermeld hierin even je postuur, je huidige cupmaat (omtrek en cup) en liefst een foto van je voorsituatie erbij. (uiteraard alleen als je dat wilt)
Geef ook even aan wat je wens is qua cupmaat, maar afhankelijk van hoeveel hang je nu hebt, is het idd wel belangrijk dat er genoeg breedte en projectie in gaat, om optisch te liften en om genoeg volume aan je borst te geven. 

Heel veel leesplezier hier!

xxx BB


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi @Delicate

Welkom hier!

Ik heb even de maten van de voorgestelde prothesen (tenminste, dit zijn de maten die in de catalogus staan) (van Mentor, neem ik aan) opgezocht voor je, zodat je het verschil tussen de aantallen cc's kunt zien :)
 

340 Tall height, moderate projection. Deze is 12,5 cm breed, 12,8 cm hoog en heeft een projectie van 4,0 cm

380 Tall height, moderate projection. Deze is 13,0 cm breed, 13,3 cm hoog en heeft een projectie van 4,1 cm

445 Tall height, moderate projection +. Deze is 13 cm breed, 13,5 cm hoog en heeft een projectie van 5,5 cm

In principe ga je dus met de 445, er een goeie cupmaat op vooruit, tov de 380. Het optische lifteffect met die 445, is vele malen beter (mijns inziens) dan met de 380. Ik zou je deze sterk aanraden en ik vind het echt goed van je, dat je doorgevraagd hebt en dat hij toch deze prothese als optie gegeven heeft. :35: 

Afhankelijk van hoe groot je borst nu is, kan ik wel eens met je meekijken wat het voor cupmaat kan geven. Maar dat doe ik liever in pb. Dus als je hier meer info over wilt, kun je me een pb sturen, vermeld hierin even je postuur, je huidige cupmaat (omtrek en cup) en liefst een foto van je voorsituatie erbij. (uiteraard alleen als je dat wilt)
Geef ook even aan wat je wens is qua cupmaat, maar afhankelijk van hoeveel hang je nu hebt, is het idd wel belangrijk dat er genoeg breedte en projectie in gaat, om optisch te liften en om genoeg volume aan je borst te geven. 

Heel veel leesplezier hier!

xxx BB


 

Dat dus!?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi @Delicate

Welkom hier!

Ik heb even de maten van de voorgestelde prothesen (tenminste, dit zijn de maten die in de catalogus staan) (van Mentor, neem ik aan) opgezocht voor je, zodat je het verschil tussen de aantallen cc's kunt zien :)
 

340 Tall height, moderate projection. Deze is 12,5 cm breed, 12,8 cm hoog en heeft een projectie van 4,0 cm

380 Tall height, moderate projection. Deze is 13,0 cm breed, 13,3 cm hoog en heeft een projectie van 4,1 cm

445 Tall height, moderate projection +. Deze is 13 cm breed, 13,5 cm hoog en heeft een projectie van 5,5 cm

In principe ga je dus met de 445, er een goeie cupmaat op vooruit, tov de 380. Het optische lifteffect met die 445, is vele malen beter (mijns inziens) dan met de 380. Ik zou je deze sterk aanraden en ik vind het echt goed van je, dat je doorgevraagd hebt en dat hij toch deze prothese als optie gegeven heeft. :35: 

Afhankelijk van hoe groot je borst nu is, kan ik wel eens met je meekijken wat het voor cupmaat kan geven. Maar dat doe ik liever in pb. Dus als je hier meer info over wilt, kun je me een pb sturen, vermeld hierin even je postuur, je huidige cupmaat (omtrek en cup) en liefst een foto van je voorsituatie erbij. (uiteraard alleen als je dat wilt)
Geef ook even aan wat je wens is qua cupmaat, maar afhankelijk van hoeveel hang je nu hebt, is het idd wel belangrijk dat er genoeg breedte en projectie in gaat, om optisch te liften en om genoeg volume aan je borst te geven. 

Heel veel leesplezier hier!

xxx BB


 

Wat geweldig dat je hier zoveel vanaf weet! Ja het is inderdaad Mentor… en het was zeker even doorvragen. Na de 380 kreeg ik eerst nog 400cc aangeraden met een lagere projectie dan met de 445. Deze was er alleen niet meer en toen wilde hij zelf alleen maar terug naar de 380, vandaar dat ik nog even doorgezeurd heb haha. Ik zal je even een pb sturen met wat info en foto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Delicate zei:

Haha ik weet niet hoe die van jou eruit zien maar ik vind je profielfoto echt prachtig!

Was een grapje hihi. Ik vind ze ook prachtig maar het went echt snel?

Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt. Heb een collage bijgehouden. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Jesssi zei:

Was een grapje hihi. Ik vind ze ook prachtig maar het went echt snel?

Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt. Heb een collage bijgehouden. X

 

8 minuten geleden, Jesssi zei:

Was een grapje hihi. Ik vind ze ook prachtig maar het went echt snel?

Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt. Heb een collage bijgehouden. X

Heel graag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Delicate!

Welkom! Ik kan je alleszins zeggen dat je in mijn ogen de beste arts hebt uitgekozen ?. Zoals jesssi ben ook ik een erg tevreden “klant” van hem. Ik ben 3 weken geleden geopereerd. Van 265cc dus niet zoveel als jij gaat krijgen, maar ik had zelf niet meer gewild. Ik ben nu nog aan het wennen aan de maat ( @Jesssi dat wennen zal nog 1 weekje langer nodig hebben bij mij ?-  Je boobies zijn trouwens (nog steeds) prachtig!) 

Veel succes met aftellen! En weet dat je in goede handen bent bij dr vd Weij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Kim2018 zei:

Hoi Delicate!

Welkom! Ik kan je alleszins zeggen dat je in mijn ogen de beste arts hebt uitgekozen ?. Zoals jesssi ben ook ik een erg tevreden “klant” van hem. Ik ben 3 weken geleden geopereerd. Van 265cc dus niet zoveel als jij gaat krijgen, maar ik had zelf niet meer gewild. Ik ben nu nog aan het wennen aan de maat ( @Jesssi dat wennen zal nog 1 weekje langer nodig hebben bij mij ?-  Je boobies zijn trouwens (nog steeds) prachtig!) 

Veel succes met aftellen! En weet dat je in goede handen bent bij dr vd Weij!

Wat fijn om te horen Kim! Super dat je er zo blij mee bent :). Mag ik vragen op wat voor cupmaat je nu uit komt met die 265cc? En of je misschien foto’s hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Kim2018 zei:

Hoi Delicate!

Welkom! Ik kan je alleszins zeggen dat je in mijn ogen de beste arts hebt uitgekozen ?. Zoals jesssi ben ook ik een erg tevreden “klant” van hem. Ik ben 3 weken geleden geopereerd. Van 265cc dus niet zoveel als jij gaat krijgen, maar ik had zelf niet meer gewild. Ik ben nu nog aan het wennen aan de maat ( @Jesssi dat wennen zal nog 1 weekje langer nodig hebben bij mij ?-  Je boobies zijn trouwens (nog steeds) prachtig!) 

Veel succes met aftellen! En weet dat je in goede handen bent bij dr vd Weij!

Lief! Hoe gaat het met je @Kim2018? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Jesssi zei:

En al gekeken? Wat vind je ervan? 

Echt zo mooi geworden!!!! En leuk om te zien hoe ze elke keer weer mooier zijn, jouw 3 maanden update is echt prachtig! Ben wel nog heel benieuwd waar ik dan ga uit komen met 445cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Delicate zei:

Echt zo mooi geworden!!!! En leuk om te zien hoe ze elke keer weer mooier zijn, jouw 3 maanden update is echt prachtig! Ben wel nog heel benieuwd waar ik dan ga uit komen met 445cc.

Nou ik snap ook echt helemaal niks van die adviezen en aantal cc's. Ik krijg bijna dezelfde maat als jij, 440cc rond, medium profile van Mentor. Maar ik heb een heel ander postuur. Ben 1.65 en 53 kilo, huidige maat een 75A (alleen met maximers :69:). Ik heb heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Ik ga je volgen ? Ik ben 2 weken later aan de beurt, 28 februari! Jij krijg wel een heel mooi valentijnskado haha. Ben ook benieuwd waar jij en ik dan op uit gaan komen... spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Delicate zei:

Echt zo mooi geworden!!!! En leuk om te zien hoe ze elke keer weer mooier zijn, jouw 3 maanden update is echt prachtig! Ben wel nog heel benieuwd waar ik dan ga uit komen met 445cc.

Dankje wel! Ja ben ook benieuwd. Ik zit al op en E kleine F dus jij denk ik wel F/G denk ik? Wat zei best boobie? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Nou ik snap ook echt helemaal niks van die adviezen en aantal cc's. Ik krijg bijna dezelfde maat als jij, 440cc rond, medium profile van Mentor. Maar ik heb een heel ander postuur. Ben 1.65 en 53 kilo, huidige maat een 75A (alleen met maximers :69:). Ik heb heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Ik ga je volgen ? Ik ben 2 weken later aan de beurt, 28 februari! Jij krijg wel een heel mooi valentijnskado haha. Ben ook benieuwd waar jij en ik dan op uit gaan komen... spannend!!

Spannend meis! Schiet nu op voor je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Nou ik snap ook echt helemaal niks van die adviezen en aantal cc's. Ik krijg bijna dezelfde maat als jij, 440cc rond, medium profile van Mentor. Maar ik heb een heel ander postuur. Ben 1.65 en 53 kilo, huidige maat een 75A (alleen met maximers :69:). Ik heb heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Ik ga je volgen ? Ik ben 2 weken later aan de beurt, 28 februari! Jij krijg wel een heel mooi valentijnskado haha. Ben ook benieuwd waar jij en ik dan op uit gaan komen... spannend!!

Ooh wat vaag he!! Ik voel me echt nog zo in het donker over wat ik precies ga krijgen… mega onduidelijk vind ik het. Zit jij ook bij dr. van der Weij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jesssi zei:

Spannend meis! Schiet nu op voor je :)

Ja inderdaad! Ik heb er aan de ene kant zoveel zin in, wacht al 15 jaar op een mooi stel borsten haha. Maar aan de andere vind ik het stiekem ook doodeng dat ze in me gaan snijden, de narcose enzo.... maar ja gelukkig krijg je daar verder niks van mee! Wanneer ben jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Delicate zei:

Ooh wat vaag he!! Ik voel me echt nog zo in het donker over wat ik precies ga krijgen… mega onduidelijk vind ik het. Zit jij ook bij dr. van der Weij? 

Ja dat had ik eerst ook, nog steeds een beetje. Maar had 2 verschillende advieze gehad, dus maakt je helemaal aan het twijfelen. Ik word in Eindhoven geopereerd bij Velthuis Kliniek. Sinds ik de knoop heb doorgehakt ben ik er super blij en twijfel ik bijna niet meer over de maat. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, NatasBrabant zei:

Ja dat had ik eerst ook, nog steeds een beetje. Maar had 2 verschillende advieze gehad, dus maakt je helemaal aan het twijfelen. Ik word in Eindhoven geopereerd bij Velthuis Kliniek. Sinds ik de knoop heb doorgehakt ben ik er super blij en twijfel ik bijna niet meer over de maat. ?

Oh super!!! Ik zie jouw post inderdaad, ook dat je dual plane krijgt! Dan verlies je vaak wat cc's dus ik denk echt dat die maat wel bij je gaat passen hoor! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Ja inderdaad! Ik heb er aan de ene kant zoveel zin in, wacht al 15 jaar op een mooi stel borsten haha. Maar aan de andere vind ik het stiekem ook doodeng dat ze in me gaan snijden, de narcose enzo.... maar ja gelukkig krijg je daar verder niks van mee! Wanneer ben jij geopereerd? 

2 oktober. Die twijfels horen er echt bij meid. Had ik ook.

Maar bedenkt maar waarom en hoe lang je het al wilt!

En ik dacht alles beter dan nu :) 

Ik had het veel eerder moeten doen ik ben “al” 38 ;)

Komt goed! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.