Ga naar inhoud

Delicate : 14 februari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Nou ik snap ook echt helemaal niks van die adviezen en aantal cc's. Ik krijg bijna dezelfde maat als jij, 440cc rond, medium profile van Mentor. Maar ik heb een heel ander postuur. Ben 1.65 en 53 kilo, huidige maat een 75A (alleen met maximers :69:). Ik heb heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Ik ga je volgen ? Ik ben 2 weken later aan de beurt, 28 februari! Jij krijg wel een heel mooi valentijnskado haha. Ben ook benieuwd waar jij en ik dan op uit gaan komen... spannend!!

Een ronde medium profile prothese kan een hele andere breedte geven dan een anatomische moderate plus profile prothese. Vandaar dat ik ook altijd aangeef niet sec van het aantal cc uit te gaan :)

 

Het gaat om breedte en projectie in verhouding met je postuur. 

 

X x BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur terug, best_boobie zei:

Een ronde medium profile prothese kan een hele andere breedte geven dan een anatomische moderate plus profile prothese. Vandaar dat ik ook altijd aangeef niet sec van het aantal cc uit te gaan :)

 

Het gaat om breedte en projectie in verhouding met je postuur. 

 

X x BB

Ik heb je nog een PB'tje gestuurd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-1-2019 om 08:29, Jesssi zei:

Lief! Hoe gaat het met je @Kim2018? X

Alles gaat heel goed! Heb uiteindelijk wel wat steekjes gehad en iets wat ik niet anders kan omschrijven als “draadjes binnenin in mijn borsten die ze heel kwetsbaar deden aanvoelen en waar net aan getrokken werd als ik wat teveel deed” ?, maar heb al de bevestiging gekregen dat dit normaal is en dat meerdere vrouwen die een bv gedaan hebben dat ook zo aanvoelen. Ik denk dat dat het herstel was. Misschien de pocket die zich settelde ofzo... ondertussen is dat gevoel ook al weg. Heeft maar een paar dagen geduurd. Nu soms nog wel eens een steekje bij te veel doen, maar ook dit is normaal denk ik. Morgen zal het 4 weken zijn. Mijn ene borst is onderaan wel nog wat platter doordat dat litteken net in de huidplooi ligt tegen mijn ribben. Ik hoop dat dit nog weggaat en ze ook zo bol wordt als de andere. De littekens zijn heel mooi geworden. Ze zijn nu al bijna niet meer zichtbaar.

Ben wel blij dat ik geen maatje groter gekregen heb van vd Weij! ?

Hoe gaat het met jou? Ik zag dat je een goede controle gehad hebt? Echt super! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Kim2018 zei:

Alles gaat heel goed! Heb uiteindelijk wel wat steekjes gehad en iets wat ik niet anders kan omschrijven als “draadjes binnenin in mijn borsten die ze heel kwetsbaar deden aanvoelen en waar net aan getrokken werd als ik wat teveel deed” ?, maar heb al de bevestiging gekregen dat dit normaal is en dat meerdere vrouwen die een bv gedaan hebben dat ook zo aanvoelen. Ik denk dat dat het herstel was. Misschien de pocket die zich settelde ofzo... ondertussen is dat gevoel ook al weg. Heeft maar een paar dagen geduurd. Nu soms nog wel eens een steekje bij te veel doen, maar ook dit is normaal denk ik. Morgen zal het 4 weken zijn. Mijn ene borst is onderaan wel nog wat platter doordat dat litteken net in de huidplooi ligt tegen mijn ribben. Ik hoop dat dit nog weggaat en ze ook zo bol wordt als de andere. De littekens zijn heel mooi geworden. Ze zijn nu al bijna niet meer zichtbaar.

Ben wel blij dat ik geen maatje groter gekregen heb van vd Weij! ?

Hoe gaat het met jou? Ik zag dat je een goede controle gehad hebt? Echt super! Xxx

Alles wat je zegt is herkenbaar hihi

Komt echt goed! Ja fijn de controle, toch een opluchting om geen kapselvorming te hebben! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag de tijd dat ik in de kliniek aanwezig moet zijn gekregen! 10:00 moet ik er zijn… hoe laat ik dan precies geopereerd ga worden weet ik niet maar ben wel blij dat het in ieder geval een beetje vroeg is. Ik ben alvast heel veel wasjes aan het draaien en heb het hele huis maar een deep-clean gegeven… voor het geval ik dat straks echt lang niet meer kan. Maar hoop weer een beetje snel op de been te zijn natuurlijk! De zenuwen slaan aardig toe. Ik ga woensdag nog uit eten voor Valentijnsdag (tevens onze anniversary) en dan is het donderdag de grote dag! Ik kan niet zo goed tegen het onbekende dus dat is eigenlijk het enige wat ik vervelend vind.. verder weet ik wel dat ik deze bv echt wil!! Naalden ben ik als de dood voor dus hopelijk is dat infuus prikje snel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Delicate zei:

Vandaag de tijd dat ik in de kliniek aanwezig moet zijn gekregen! 10:00 moet ik er zijn… hoe laat ik dan precies geopereerd ga worden weet ik niet maar ben wel blij dat het in ieder geval een beetje vroeg is. Ik ben alvast heel veel wasjes aan het draaien en heb het hele huis maar een deep-clean gegeven… voor het geval ik dat straks echt lang niet meer kan. Maar hoop weer een beetje snel op de been te zijn natuurlijk! De zenuwen slaan aardig toe. Ik ga woensdag nog uit eten voor Valentijnsdag (tevens onze anniversary) en dan is het donderdag de grote dag! Ik kan niet zo goed tegen het onbekende dus dat is eigenlijk het enige wat ik vervelend vind.. verder weet ik wel dat ik deze bv echt wil!! Naalden ben ik als de dood voor dus hopelijk is dat infuus prikje snel! 

Fijne tijd inderdaad, 10:00 uur!

Kan me voorstellen dat je nu zenuwachtig begint te worden.. Heel veel succes alvast!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Delicate zei:

Vandaag de tijd dat ik in de kliniek aanwezig moet zijn gekregen! 10:00 moet ik er zijn… hoe laat ik dan precies geopereerd ga worden weet ik niet maar ben wel blij dat het in ieder geval een beetje vroeg is. Ik ben alvast heel veel wasjes aan het draaien en heb het hele huis maar een deep-clean gegeven… voor het geval ik dat straks echt lang niet meer kan. Maar hoop weer een beetje snel op de been te zijn natuurlijk! De zenuwen slaan aardig toe. Ik ga woensdag nog uit eten voor Valentijnsdag (tevens onze anniversary) en dan is het donderdag de grote dag! Ik kan niet zo goed tegen het onbekende dus dat is eigenlijk het enige wat ik vervelend vind.. verder weet ik wel dat ik deze bv echt wil!! Naalden ben ik als de dood voor dus hopelijk is dat infuus prikje snel! 

Mooie tijd 10 uur zeg! Voor vanavond heerlijk uiteten. Het nerveus zijn voor het onbekende is mij zo bekent! En bij mij zitten ze al? Gaat zo snel. Wees niet bang en laat het over je heen komen. En betreft het infuusprikje, dat voel je bijna niet hoor. Schaafwondje is vervelender. Zet ‘m op! Ik zal aan je denken. Heel veel succes. Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, M&M&m zei:

Mooie tijd 10 uur zeg! Voor vanavond heerlijk uiteten. Het nerveus zijn voor het onbekende is mij zo bekent! En bij mij zitten ze al? Gaat zo snel. Wees niet bang en laat het over je heen komen. En betreft het infuusprikje, dat voel je bijna niet hoor. Schaafwondje is vervelender. Zet ‘m op! Ik zal aan je denken. Heel veel succes. Liefs x

Ahh dankjewel! Ja mijn vriend wil straks nog even sushi eten, alvast voor Valentijnsdag haha! Dus dat is even een mooie afleiding! Ik ben zooooo blij voor jou dat je het achter de rug hebt en je ze ook nu al mooi eruit vond zien ?! Hoop dat ik morgen ook zo blij ben! Ik weet dat het infuus prikje nergens op slaat maar ik ben gewoon een rare ?. Ik wens jou in ieder geval een heeeeel snel herstel toe ?! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Delicate zei:

Ahh dankjewel! Ja mijn vriend wil straks nog even sushi eten, alvast voor Valentijnsdag haha! Dus dat is even een mooie afleiding! Ik ben zooooo blij voor jou dat je het achter de rug hebt en je ze ook nu al mooi eruit vond zien ?! Hoop dat ik morgen ook zo blij ben! Ik weet dat het infuus prikje nergens op slaat maar ik ben gewoon een rare ?. Ik wens jou in ieder geval een heeeeel snel herstel toe ?! Xxx

Tnx! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Berichtje hiervoor had die niet geplaatst zag ik. Beetje laat nu?

 

vandaag jou dag! Nog een paar uurtjes en je heb ook je boobies. Nogmaals heel veel succes meid! Ik kijk ernaar uit om je verslag te lezen. 

Hou je rustig en komt helemaal goed??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! ? Alles is echt 100% meegevallen. 12:30 werd mijn vriend gebeld dat hij weer kon komen, toen lag ik nog half te slapen. Qua pijn valt het zo erg mee! Ik kan ook nog best veel merk ik... tijdens het aantrekken van mijn bh en vest wilde ik zelf mee helpen door mijn hand in de mouw te steken.. toen moest de verpleegster wel even zeggen dat het echt niet de bedoeling is dat ik mijn armen zo hoog til. Maar ik kan het allemaal en het voelt niet pijnlijk dus ik moet echt even goed opletten dat ik die dingen niet meer doe. Thuis gaf mn vriend me ook op mijn kop dat ik allerlei dingen zelf deed. Lig nu op de bank en doe niks behalve op mijn telefoon zitten haha. Maar echt, zo’n fijn ervaring! Om 10:00 moest ik me melden en om 10:30 kwam dr. van der Weij aftekenen, er voor kwam de anesthesist nog even wat dingen vragen. Na het aftekenen moest ik nog even wachten en toen kwam de anesthesist me naar de operatiekamer brengen. Hij was heel aardig en stelde me erg goed gerust want ik was erg nerveus voor de narcose. Ik kreeg eerst iets waarvan ik me heel “lekker” ging voelen en eigenlijk al bijna in slaap viel. De narcose toediening weet ik niet eens meer.. toen ik weer wakker werd vroeg ik “is er eigenlijk afgeteld?” en toen moest iedereen lachen en vertelden ze dat de operatie erg goed was gegaan ?. Wakker worden vond ik lastig maar niet misselijk! Gewoon heel erg moe. Dat is echt de eerste keer dat ik goed wakker ben geworden na een narcose, voorheen vond ik dit altijd verschrikkelijk en moest ik overgeven en kon ik niet meer lopen. Nu kon ik na een uurtje al zelf naar de wc! De pijn is een beetje branderig en dof, maar echt te doen. Boobies heb ik al gezien, kan nog moeilijk inschatten wat ik er van vind. Ze hebben nog een rare vorm, zitten heel hoog en zijn heel hard aan de bovenkant. Kan nu al niet wachten tot ze gaan settelen! Maar al met al voel ik me echt een geluksvogel en zou ik het nu al zo overnieuw doen als het moest!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.