Ga naar inhoud

Rachelle1989 : 17 januari 2019 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

 

Ik ben Rachelle een 29 jarige operatieassistent. Zolang ik me kan herinneren altijd de gedachte gehad dat die boobies toch echt wel een keer zouden moeten komen. Helaas altijd op een B-cup blijven hangen. De rest van mijn lichaam is goed verder ontwikkel, heupen zijn zeker aanwezig? maar helaas zijn is mijn bovenlichaam niet verder ontwikkeld. Ik heb dit altijd vervelend gevonden maar sinds ik een aantal jaar geleden wat kilo’s ben afgevallen is het kleine beetje dat ik had een leeg zakje geworden. 

Ondanks dat ik daarvoor al niet tevreden was is dat gevoel alleen maar erger geworden. Ik heb altijd het idee gehad dat mijn lichaam niet in verhouding was. Genoeg vrouwelijke vormen aanwezig behalve op de plekken waar je het wil hebben. Zoals ik het zelf beschrijf lijkt het alsof ik al een aantal zwangerschappen achter de rug heb maar nog nooit zwanger ben geweest. 

 

Na heel lang twijfelen toch de stap genomen op consult te gaan bij de plastisch chirurg. Dit bij Dr. van Engeland bij Bergman Clinics.

Ik vond het consult erg spannend. Stelde ik mezelf aan? Daarnaast had ik een beeld van hoe iemand eruit zou moeten zien om een borstvergroting te nemen (perfect?) en ik voldeed niet aan dat plaatje. Gelukkig stelde zij mij gerust en hebben we de opties besproken. Uiteindelijk raadde zij me aan een ronde prothese +- 375cc dual plane te plaatsen. Na het passen, wat ik erg lastig vond omdat ik het idee had dat dit niet precies weergaf hoe het resultaat uiteindelijk ging worden met een tevreden gevoel naar huis gegaan. 

 

Toen ik thuis kwam met mijn vriend besproken wat er die dag besproken was. Ik had zelfs een 3D simulatie, wat erg ongemakkelijk voelde om dit aan mijn vriend te tonen. Gelukkig was hij erg positief. Begrijp me niet verkeerd, ik doe dit voor mezelf en enkel voor mezelf, maar hij is natuurlijk wel degene die er ook tegenaan moet kijken?

 

De tijd daarna gekeken op het werk wat er mogelijk was en een datum afgesproken met de PC. Dit zou donderdag 17 januari worden. Ondanks dat ik dolblij was kwamen de twijfels. Welke grootte van protheses moet ik kiezen? Gaat het er dan wel natuurlijk uit zien? Ga ik geen randen zien? Gelukkig werden deze twijfels weggenomen bij het vervolgconsult. Na normaals te passen zag ik ook zelf dat ik deze maat goed kon hebben en dat mijn lichaam dan eindelijk in verhouding zou zijn. 

 

Nu ondertussen een tijdje verder na het laatste consult. De operatiedag komt erg dicht bij, zie morgen. Ik vind het heel erg spannend. Niet zozeer of het mooi gaat worden of hoe de operatie zal verlopen, ik ben zelf operatieassistent en heb al zo verschrikkelijk vaak een borstvergroting gezien dus dat ken ik wel maar meer hoe zal het herstel erna zijn. Als er iemand tips heeft hoor ik ze graag? ik ga proberen jullie op de hoogte te houden van het proces na de borstvergroting. 

 

Ondertussen wel een heel lang verhaal geworden maar lastig om dit kort en krachtig te houden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Rachelle, 

 

welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum! Al heeeel dichtbij haha, leuk! Ik ben zelf 2 januari geopereerd, weliswaar in een andere kliniek en andere prothesen. Die onzekerheden en twijfels horen er helaas allemaal bij, tenminste wat ik begrepen heb van anderen ;). Ik heb ook veel getwijfeld over aantal cc’s en gedacht doe ik er wel goed aan?moet ik het wel doen? Worden ze niet te groot? Laat ik ‘zomaar’ in mijn gezonde lijf snijden etcetc. Maar dat je er al zolang over nadenkt en mee bezig bent zegt al voldoende denk ik en daar moet je je maar aan proberen vast te houden. Het komt allemaal goed! :) ik ben nu al heeel erg blij met mn boobies en vind ze zelf heel erg mooi (gelukkig mijn vriend ook, zoals je zegt idd hij moet er toch ook tegenaan kijken haha).

 

Geniet nog even van je laatste dagje onafhankelijkheid en laat het maar gewoon over je heen komen. Neem daarna goed je rust en laat je lekker verzorgen :) die eerste dagen/ week vond ik vrij heftig qua hoe afhankelijk en inmobiel je bent, dus neem daar ook goed je tijd voor. Installeer je op een fijn plekje, voldoende kussens, alles binnen handbereik etc. 

 

Voor je het weet heb je je prachtige nieuwe boobies! ?

 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Francisca91 zei:

En denk dat @best_boobie je topic naar de operatieverslagen moet verplaatsen :) 

Yes thanks voor de tag!

 

@Rachelle1989 heel veel succes gewenst morgen!!

ik zal idd je topictitel aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je in dit topic je updates blijven plaatsen en heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan. 

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Francisca91 Hoe gaat het bij jou nu? Zwaar herstel gehad? Vind het vooral heel erg lastig dat ik geen idee heb wat me te wachten staat. De een kan na een weekje weer veel dingen doen en de ander na 3 weken pas.. Maarja is afwachten? 

Wel heel erg benieuwd hoe het straks gaat om het sporten en werken weer op te pakken. In principe 3,5 week vrij dus hoop daarna wel weer redelijk op de been te zijn. Werken dan sporten zal wat langer duren.

 

@best_boobie Dankjewel!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Rachelle1989 zei:

@Francisca91 Hoe gaat het bij jou nu? Zwaar herstel gehad? Vind het vooral heel erg lastig dat ik geen idee heb wat me te wachten staat. De een kan na een weekje weer veel dingen doen en de ander na 3 weken pas.. Maarja is afwachten? 

Wel heel erg benieuwd hoe het straks gaat om het sporten en werken weer op te pakken. In principe 3,5 week vrij dus hoop daarna wel weer redelijk op de been te zijn. Werken dan sporten zal wat langer duren.

 

@best_boobie Dankjewel!!?

 

 

Het gaat steeds wat beter! Pijn is nu gelukkig bijna niet meer aanwezig en kan steeds meer dingen weer zelfstandig. Bij iedereen gaat het inderdaad anders dus datis lastig te voorspellen. Wel lekker even 3,5 week vrij, heerlijk! Dan kun je even goed je rust nemen :) heel veel succes vandaag!!

 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update? de operatie zit erop en wat zijn ze mooi?. Heb echt heerlijk geslapen en zonder pijn of heel drukkend gevoel wakker geworden. Na een raketje gegeten te hebben mocht ik weer naar mijn eigen kamertje.

Voelde op een gegeven moment wel dat de pijnstillers uit begonnen te werken maar het valt me (tot op heden) echt 300% mee. ? Dag 2 spierpijn is helaas ook altijd erger. Op dit moment eigenlijk best mobiel maar doe het natuurlijk wel rustig aan. Vooral happy nu??

 

@Jaydee Thanks??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Rachelle1989 zei:

Kleine update? de operatie zit erop en wat zijn ze mooi?. Heb echt heerlijk geslapen en zonder pijn of heel drukkend gevoel wakker geworden. Na een raketje gegeten te hebben mocht ik weer naar mijn eigen kamertje.

Voelde op een gegeven moment wel dat de pijnstillers uit begonnen te werken maar het valt me (tot op heden) echt 300% mee. ? Dag 2 spierpijn is helaas ook altijd erger. Op dit moment eigenlijk best mobiel maar doe het natuurlijk wel rustig aan. Vooral happy nu??

 

@Jaydee Thanks??

 

 

Elke keer als ik lees over 'raketjes' moet ik denken aan een fragment van Philippe Geubels:

 

 

Ik wil nooit meer een raketje :44:

 

Gefeliciteerd met je boobies meid!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Rachelle1989 zei:

@best_boobie? Had ik verteld dat lachen wel nog een beetje gevoelig is? Hij was vanmiddag wel heel lekker maar ik denk dat mijn vriend ze niet meer durft te eten?

Ja het is idd een gevaarlijk filmpje zo vlak na een bv, sorry :45: Maar nee, had je niet verteld :153: 
Oke, ja nou, als je vriend er geen meer hoeft, heb jij er lekker 2 :43: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Rachelle1989 zei:

Is het trouwens normaal dat ik op sommige plekken nog het idee heb dat mijn borst “slaapt” bij aanraking. Die grens gaat steeds wet verder naar beneden maar rond de tepel is dat nog wel

yep, dit hoort erbij. Je zenuwen zijn niet overal meer intact en dit heeft tijd nodig om weer 'aan te groeien'.. 
Bij de een duurt dat langer dan bij de ander, maar meestal is het gevoel na een jaar weer sowieso genormaliseert. Ik zeg dus niet dát het zo lang duurt, maar wel dat het zo lang kán duren ;) 
(zelfs nog wel langer.. maar goed, meestal is het binnen deze periode weer oke :) )

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2019 om 15:10, Rachelle1989 zei:

Kleine update? de operatie zit erop en wat zijn ze mooi?. Heb echt heerlijk geslapen en zonder pijn of heel drukkend gevoel wakker geworden. Na een raketje gegeten te hebben mocht ik weer naar mijn eigen kamertje.

Voelde op een gegeven moment wel dat de pijnstillers uit begonnen te werken maar het valt me (tot op heden) echt 300% mee. ? Dag 2 spierpijn is helaas ook altijd erger. Op dit moment eigenlijk best mobiel maar doe het natuurlijk wel rustig aan. Vooral happy nu??

 

@Jaydee Thanks??

 

Wat fijn dat alles goed is gegaan en ze mooi zijn! Nu lekker rustig aan herstellen.

 

Auw jaa lachen doet zo een zeer die eerste dagen ? eigenlijk doet alles gewoon zeer haha, maar het wordt steeds beter dus komt goed! En die dofheid ed hoort er inderdaad bij voor zover ik weet.

 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, weer een kleine update voor de geïnteresseerde ??

 

Tot op heden valt het herstel me echt heel erg mee. In mijn rechter borst redelijk beperkt in mijn bewegingen, bij verkeerde beweging een branderige steek (mooie omschrijving ook?) er doorheen als waarschuwing dat die beweging niet handig is. Dat laat je dan ook wel. De andere kant daarintegen bijna geen pijn en beperking. Waardoor je uiteindelijk dus te veel doet en ‘s nachts wordt teruggefloten door pijn zwelling etc. Niet handig dus, vooral als je je druk gaat maken over evt nabloedingen die er natuurlijk niet zijn.. (sorry voor de gemiste nachtrust schatje?) maar gaat nu zolang ik zit ook wel weer goed. 

 

Zijn er trouwens meerdere waarbij het slapen echt slecht valt? Heb sinds de eerste dag gelukkig al plat kunnen liggen (berg kussens ging me niet goed af) maar het idee dat tijdens die nachten de zwelling haast tot in mijn nek komt? 

 

Oja gisteren ook al gedouched! Niet handig ivm niet overal kunnen komen met het washandje maar met wat hulp van vriendlief aardig gelukt? ondanks de zwelling ben ik echt al heel erg tevreden met het resultaat? alles voor een goed doel dus? 

 

@Francisca91 Hoe is het bij jou nu? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Rachelle1989 zei:

Hallo dames, weer een kleine update voor de geïnteresseerde ??

 

Tot op heden valt het herstel me echt heel erg mee. In mijn rechter borst redelijk beperkt in mijn bewegingen, bij verkeerde beweging een branderige steek (mooie omschrijving ook?) er doorheen als waarschuwing dat die beweging niet handig is. Dat laat je dan ook wel. De andere kant daarintegen bijna geen pijn en beperking. Waardoor je uiteindelijk dus te veel doet en ‘s nachts wordt teruggefloten door pijn zwelling etc. Niet handig dus, vooral als je je druk gaat maken over evt nabloedingen die er natuurlijk niet zijn.. (sorry voor de gemiste nachtrust schatje?) maar gaat nu zolang ik zit ook wel weer goed. 

 

Zijn er trouwens meerdere waarbij het slapen echt slecht valt? Heb sinds de eerste dag gelukkig al plat kunnen liggen (berg kussens ging me niet goed af) maar het idee dat tijdens die nachten de zwelling haast tot in mijn nek komt? 

 

Oja gisteren ook al gedouched! Niet handig ivm niet overal kunnen komen met het washandje maar met wat hulp van vriendlief aardig gelukt? ondanks de zwelling ben ik echt al heel erg tevreden met het resultaat? alles voor een goed doel dus? 

 

@Francisca91 Hoe is het bij jou nu? 

 

xx

 

Die beperking is erg herkenbaar haha. Steken en wisselende pijn horen erbij heb ik mij laten vertellen :) zolang het maar niet meer en meer toeneemt en de zwelling steeds erger wordt etc. Bij mij ging het slapen ook moeizaam.. vooral omdat ik op mn rug niet zo gewend ben te slapen en pijn kreeg in mn rug etc. Ik zat ook telkens te klooien met kussens, meer/minder etc. Ik lig nu op een kussen met daaronder/ omheen een voedingskussen en dat gaat wel redelijk. Snachts ook nog steeds meer pijn trouwens, hoewel echte pijn is het niet, maar vooral af en toe stekende pijn bij de littekens en zo nu en dan een steekje in de borst.

 

Al met al gaat het hier wel redelijk, kan alweer veel zelf, hoewel ik met veel dingen ook nog erg beperkt ben hoor, je mag natuurlijk niet tillen en bijv stofzuigen ed. En merk dat ik met alles nog wel erg voorzichtig ben. Moet morgen toch echt weer gaan werken en ook autorijden. Hoop dat het goed gaat allemaal :) 

 

Jij nog even vrij he? Geniet maar lekker van je rust en laat je vooral lekker helpen waarnodig :)!! 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh spannend! Heb je nog niet gereden? Wat voor werk doe je? 

Na de helse nacht vandaag wel meer druk gehad op mijn borsten maar zolang ik er vertrouwen in heb dat het erbij hoort en het wel goed komt zal het vast wel goed komen?. Ik heb nog zeker 3 weken vakantie dus kan lekker uitrusten? maar fysiek wel zwaar werk dus zal ook wel nodig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een kleine update vandaag dag 5 po. Weet niet of iemand het leest maar vond het zelf prettig de verhalen van andere te lezen mbt hoe het herstel verloopt dus wie weet heeft iemand er wat aan? 

 

Dag 3 en 4 waren wat lastiger voor me. ‘s Nachts slecht slapen en overdag veel pijn. Ik heb het idee dat op een of andere manier de eerste dagen je borsten nog een soort van verdoofd zijn, geen gevoel in en slapen? en de dagen erna dat langzaam aan terug komt. Gevolg hiervan is dat je in het begin denkt de wereld aan te kunnen dat alles heel snel verloopt en je daarna overmoedig wordt en het wel heel zwaar valt als het ineens pijnlijker is en minder goed gaat. Ook zijn mijn borsten nog verder gezwollen en had ik echt het idee een hele strakke band aan en bovenkant van mijn borst te hebben lopen (spieren waarschijnlijk ivm dual plane). Hierdoor kan je niet goed doorademen, geeft constant ongemak en het vertrouwen dat het erbij hoort steeds verder weg zakt. 

Al met al niet fijn en zat er echt eventjes doorheen.

 

Vannacht besloten toch weer met extra kussens te slapen en niet plat. Dit ivm makkelijker overeind komen en het gevoel dat de zwelling iets minder hoog komt. (Ik weet dat sommige pc de beperking geven niet plat te mogen liggen, was bij mij niet het geval.) Ook echt de wekker gezet voor pijnstilling ipv zo lang mogelijk doorslapen en dan wakker worden van de pijn. Kijk iedereen verteld dit, maaaar het doet gewoon echt pijn om overeind te komen om pijnstilling te pakken snachts en dat probeer je zo lang mogelijk uit te stellen. Maar geloof mij fijn is het nooit. Je kan beter de wekker zetten en maar even ongemak hebben dan al een half uur wakker te liggen van de pijn en dan toch maar besluiten die pijnstillers te pakken?

 

Vannacht dus heerlijk geslapen en dat doet een mens goed?. Daarnaast heb ik echt minder pijn! Het gevoel van de strakke band is echt vele male minder geworden. Het hoort er dus echt bij en gaat vanzelf ook weer weg. Zolang je weet dat het vanzelf weg gaat word het wat draaglijker. Met mijn rechter arm kan ik steeds meer? Vandaag zelfs al voorzichtig de was opgevouwen en op gehangen. 

Qua pijn aan de rechter kant voelde ik telkens op dezelfde plek een brandende stekende pijn als ik mijn arm optilde. Aanhechting spier of hechting?? Was er in ieder geval bang voor dat het herstel hiervan lang ging duren omdat het specifiek op 1 plek was. Dit gaat met de dag beter en kan dus steeds meer. 

 

Het herstel valt me dus van de ene kant heel erg mee. Gevaar is alleen wel dat op het moment dat het goed gaat het beter moet gaan en je eigenlijk nooit tevreden bent. Geef jezelf de kans om echt uit te rusten ipv telkens de grenzen op te zoeken en teleurgesteld worden. 

 

Over mijn boobs ben ik vanaf het begin af aan al heel blij geweest. Ze zijn gigantisch nu en erg opgezwollen maar qua vorm, plaatsing en volume wel heel erg tevreden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rachelle1989 zei:

Weer een kleine update vandaag dag 5 po. Weet niet of iemand het leest maar vond het zelf prettig de verhalen van andere te lezen mbt hoe het herstel verloopt dus wie weet heeft iemand er wat aan? 

 

Dag 3 en 4 waren wat lastiger voor me. ‘s Nachts slecht slapen en overdag veel pijn. Ik heb het idee dat op een of andere manier de eerste dagen je borsten nog een soort van verdoofd zijn, geen gevoel in en slapen? en de dagen erna dat langzaam aan terug komt. Gevolg hiervan is dat je in het begin denkt de wereld aan te kunnen dat alles heel snel verloopt en je daarna overmoedig wordt en het wel heel zwaar valt als het ineens pijnlijker is en minder goed gaat. Ook zijn mijn borsten nog verder gezwollen en had ik echt het idee een hele strakke band aan en bovenkant van mijn borst te hebben lopen (spieren waarschijnlijk ivm dual plane). Hierdoor kan je niet goed doorademen, geeft constant ongemak en het vertrouwen dat het erbij hoort steeds verder weg zakt. 

Al met al niet fijn en zat er echt eventjes doorheen.

 

Vannacht besloten toch weer met extra kussens te slapen en niet plat. Dit ivm makkelijker overeind komen en het gevoel dat de zwelling iets minder hoog komt. (Ik weet dat sommige pc de beperking geven niet plat te mogen liggen, was bij mij niet het geval.) Ook echt de wekker gezet voor pijnstilling ipv zo lang mogelijk doorslapen en dan wakker worden van de pijn. Kijk iedereen verteld dit, maaaar het doet gewoon echt pijn om overeind te komen om pijnstilling te pakken snachts en dat probeer je zo lang mogelijk uit te stellen. Maar geloof mij fijn is het nooit. Je kan beter de wekker zetten en maar even ongemak hebben dan al een half uur wakker te liggen van de pijn en dan toch maar besluiten die pijnstillers te pakken?

 

Vannacht dus heerlijk geslapen en dat doet een mens goed?. Daarnaast heb ik echt minder pijn! Het gevoel van de strakke band is echt vele male minder geworden. Het hoort er dus echt bij en gaat vanzelf ook weer weg. Zolang je weet dat het vanzelf weg gaat word het wat draaglijker. Met mijn rechter arm kan ik steeds meer? Vandaag zelfs al voorzichtig de was opgevouwen en op gehangen. 

Qua pijn aan de rechter kant voelde ik telkens op dezelfde plek een brandende stekende pijn als ik mijn arm optilde. Aanhechting spier of hechting?? Was er in ieder geval bang voor dat het herstel hiervan lang ging duren omdat het specifiek op 1 plek was. Dit gaat met de dag beter en kan dus steeds meer. 

 

Het herstel valt me dus van de ene kant heel erg mee. Gevaar is alleen wel dat op het moment dat het goed gaat het beter moet gaan en je eigenlijk nooit tevreden bent. Geef jezelf de kans om echt uit te rusten ipv telkens de grenzen op te zoeken en teleurgesteld worden. 

 

Over mijn boobs ben ik vanaf het begin af aan al heel blij geweest. Ze zijn gigantisch nu en erg opgezwollen maar qua vorm, plaatsing en volume wel heel erg tevreden? 

 

 

Fijn dat het steeds beter gaat! Ik had het die eerste dagen ook echt zwaar, veel pijn en kon echt niks. Dat gaat beetje bij beetje steeds beter en de pijn werd bij mij ook al gauw minder. Wel blijft dan de beperking nog erg, dat vind ik nog het lastigst. Over alles nadenken wat je doet, zo vermoeiend ? Als je pijn hebt dan laat je het sowieso wel inderdaad. 

 

Overigens had ik dat drukkende/ benauwde gevoel ook heel erg. Diep ademen ging eigenlijk niet en kon mn schouders ook niet recht houden die eerste dagen. Ik had ook nog eens drukverband dus zit natuurlijk ook strak.

 

Superfijn dat je zo tevreden bent met je boobies! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Rachelle1989 Ik heb net je verslag gelezen. Ik mag zelf 12 febr. En lees idd ook graag verslagen van anderen. Tnx? Fijn dat je al zo blij met ze bent. De pijn en ongemakken horen er helaas bij. Wel op tijd je medicatie blijven innemen hoor, pas als je ze gaat 'vergeten' kan je afbouwen denk ik, niet omdat je (nog) geen zin heb om lastig je bed uit te komen?. Even goed voor jezelf zorgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m Wat spannend!! Nog maar eventjes wachten dan? Moet zeggen dat ik heel erg bang was voor het moment dat je wakker word uit de narcose, dat je ineens het idee had dat er een olifant op me zou staan maar dat was helemaal niet. Geen pijn gewoon heerlijk geslapen? 

Als je ooit vragen hebt laat het maar weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Rachelle1989 zei:

@M&M&m Wat spannend!! Nog maar eventjes wachten dan? Moet zeggen dat ik heel erg bang was voor het moment dat je wakker word uit de narcose, dat je ineens het idee had dat er een olifant op me zou staan maar dat was helemaal niet. Geen pijn gewoon heerlijk geslapen? 

Als je ooit vragen hebt laat het maar weten?

Dat is heel fijn om te weten, dat het gevoel (dan nog,lol) meevalt als je wakker wordt. En er niet gelijk een olifant op je zit. Lijkt mij geen pretje. Bang voor de narcose ben ik niet. Eerder voor het onbekende erna. Maar hé, zoveel vrouwen durven het aan, dus ik ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen 11 dagen PO. Tijd voor een nieuwe update over het herstelproces. 

 

Ondertussen geen pijn meer. Na dag 5 de hele nacht wakker gelegen van maagpijn en darmen die van streek waren door de naproxen. Had hier al wel langer last van maar kon er toen niet de vinger op leggen dat de pijn van mijn maag kwam. Na die nacht besloten geen naproxen meer te nemen en alleen paracetamol als het echt niet anders kon. Ging bewonderingswaardig goed. Het leek wel alsof de pijn ook minder werd na dat besluit. ? Raar maar gelukkig waar. 

 

Ik kan eigenlijk qua bewegingen alles weer wat ik voorheen ook kon. Met echt kracht zetten op de borstspier nog wel erg voorzichtig. Je merkt wel dat deze een klap heeft opgelopen. 

De zwelling is ook voor een heel groot deel afgenomen alleen moet ik opletten dat ik niet teveel doe. Omdat ik weer veel dingen pijnloos kan word je niet tegengehouden als je teveel doet. Resultaat dat je ‘s avonds/‘s nachts weer meer zwelling hebt wat niet persee pijn doet maar gewoon onprettig aanvoelt. 

 

Ondertussen al redelijk wat vrienden en familie gezien. Die geven aan niet super veel verschil te zien met voorheen maar wel dat ze mooier “gevormd” zijn. Voorheen altijd maximizers gedragen dus vandaar dat het verschil niet groot is. Vraag me wel af wat ze voor ogen hadden wat ik wilde, nog veel groter??

 

Al met al heel erg tevreden. Begin het nu alleen wel een beetje zat te worden niet met de auto weg te kunnen, maar daar komt hopelijk snel verandering in. Donderdag 2 weken PO en mag officieel weer rijden dan. Maar eens kijken of dat ook gaat lukken. 

 

Dit was het weer voor vandaag? nog een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd maar zie eerlijk gezegd niet veel verschil met 7 PO. 

 

Vrijdag de eerste controle PO. Eindelijk de pleisters eraf. Benieuwd hoe het litteken eruit ziet maar voor nu nog even geduld.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.